enerro Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 6 godzin temu, rafiklegia napisał: Szfajcar.com https://allegro.pl/oferta/honda-naklejki-paski-na-felgi-kola-ranty-8931339805 Oni robią tylko na 17' felgi. Ale pasuje i do 15 calowych. Podziękował i zakupione Odnośnik do komentarza
pawulon Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Wszystko fajnie ale wpakowanie tam łańcucha zamiast pasa napędowego jak dla mnie całkowicie dyskwalifikuje ten sprzęt. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Migu Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Byłem dziś w salonie hondy Tychy, stała jedna sztuka w takim kolorze. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Niebieska NSS750 w ruchu Odnośnik do komentarza
Administrator Bomber Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Czerwona ładna .Mariusz , pasuje Ci Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Candy Chromosphere Red to świetny kolor i podobny do tego, w jakim wychodziły pierwsze maxi Hondy CH 250 i CN 250. Gdybym brał Forzę, to chyba własnie w takim kolorze. 1 Odnośnik do komentarza
Paul Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Przymiarki poczynione , teraz czas przemyśleń może w połowie sezonu ? Kto wie Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza
Administrator Bomber Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Moja subiektywna opinia ,że czerwony najładniejszy👍ale ja się tam nie znam 😀 Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 U mnie także ten czerwony wysforował się na pierwsze miejsce wśród kolorów nowej Forza750. Czyli będzie "walka" w salonach o czerwień Odnośnik do komentarza
GadekW Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 W dniu 24.04.2021 o 20:40, MariuszBurgi napisał: Niebieska NSS750 w ruchu http://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji848.png https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210424/a6cb0d78e1707a10d92467ec48566101.jpg Mariusz, jak pierwsze wrażenia z jazdy? Odnośnik do komentarza
benski Opublikowano 1 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2021 W Łodzi też czerwona stoi. Robiłem przymiarki, również do X-ADV. Cóż, jak dla mnie kanapa w X-ADV jest zbyt wysoko. Zadzierać nogę kilka, kilkanaście razy dziennie może być upierdliwe. Forza pasuje mi idealnie. No i nogi mozna wyprostować. Chcę ją mieć. Tylko ta cena... Na tę chwilę poza moim zasięgiem. Odnośnik do komentarza
Michał_ Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 Pytanie do tych co posiadają już lub mieli dłuższą jazdę testową 750tką. Jak to się odpycha ? Jaką prędkość osiąga gładko (nie chodzi mi o jakiś wymęczony max tylko co jest na liczniku po niedługim czasie od odkręcenia manetki). Czy jadąc powiedzmy 80-100km/h szybko reaguje na gaz ?(wyprzedzanie). I ogólnie jakie wrażenia? (spalanie mnie nie interesuje bo nie będę się kłócił o litr czy dwa). Cytat Odnośnik do komentarza
enerro Opublikowano 3 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 11 godzin temu, Michał_ napisał: Pytanie do tych co posiadają już lub mieli dłuższą jazdę testową 750tką. Jak to się odpycha ? Jaką prędkość osiąga gładko (nie chodzi mi o jakiś wymęczony max tylko co jest na liczniku po niedługim czasie od odkręcenia manetki). Czy jadąc powiedzmy 80-100km/h szybko reaguje na gaz ?(wyprzedzanie). I ogólnie jakie wrażenia? (spalanie mnie nie interesuje bo nie będę się kłócił o litr czy dwa). Mam przejechane 260km więc to dopiero początek i jeszcze na dotarciu więc tryb emerycki póki co, ale poniżej spróbuje odpowiedzieć: 1. Przesiadłem się z XMAX 300 i odpychanie zauważalnie lepsze. Co prawda mam ustawione ograniczenie do 4000 obrotów jako punkt przełączenia biegów więc jeszcze niewiele z niego wycisnąłem. Plus nie używałem jeszcze trybu sportowego a ten... 2. Prędkość maksymalna jeszcze musi poczekać - tymczasem 140 km na 6 biegu przy około 2500 obrotów - dużo jeszcze zostało. Do 140 wjeżdża gładko 3. Reakcja na gaz - pewnie w wyniku zastosowania elektroniki - jest mega czuły. Wyczuwa każdy, nawet najmniejszy ruch. 4. 80-100 km/h - to nie jest CVT ale przyspiesza mega. Zawsze można sobie pomóc ręczną redukcją raz lub dwa i jakby ktoś kopnął go z tyłu 5. wrażenia jazdy 8/10 - ale to pewnie przejdzie po wyłączeniu trybu emeryckiego 🙂 6.. spalanie nie pytasz ale obecnie 4,6 co jest na tym etapie do zaakceptowania. Minusy: 1. Aplikacja do sparowania z motorem tylko na android 2. Konstrukcja podnóżków jakaś taka dziwna: przez zgiętych kolanach stopy krzywo do środka, przy wyprostowanych nogach stopy wystają lekko poza podpórkę 3. Siedzenie w porównaniu do XMAX ciut mniej komfortowe 4. bagażnik w porównaniu do XMAX porażka Odnośnik do komentarza
rafiklegia Opublikowano 3 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 Ja też jeszcze na trybie standard śmigam. Sportowego jeszcze nie używałem. Przyspieszenie chyba w AK lepsze ale może mi się wydaje bo tu jest mega cicho 😁 Aplikacja na android ale jeszcze w Polsce nie obsługiwana. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 3 Maja 2021 Administrator Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 2 godziny temu, enerro napisał: 3. Reakcja na gaz - pewnie w wyniku zastosowania elektroniki - jest mega czuły. Wyczuwa każdy, nawet najmniejszy ruch. Każdy NC reaguje spontanicznie na ruch manetką. W przypadku Forzy uczucie dodatkowo potęguje Throttle By Wire, czyli elektroniczna przepustnica. Cytat 4. 80-100 km/h - to nie jest CVT ale przyspiesza mega. Zawsze można sobie pomóc ręczną redukcją raz lub dwa i jakby ktoś kopnął go z tyłu CVT zawsze daje jakieś "straty". Właśnie dlatego tak przyspiesza, bo ma "bezpośrednie" i praktycznie bezstratne DCT. 2 godziny temu, rafiklegia napisał: Przyspieszenie chyba w AK lepsze ale może mi się wydaje bo tu jest mega cicho 😁 Tak jak piszesz, wydaje ci się 😀 Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 3 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 4 godziny temu, rafiklegia napisał: Ja też jeszcze na trybie standard śmigam. Sportowego jeszcze nie używałem. Przyspieszenie chyba w AK lepsze ale może mi się wydaje bo tu jest mega cicho. Do ostrego przyspieszania służy tryb S3, D służy do oszczędnego toczenia się po mieście 🤣. Odnośnik do komentarza
enerro Opublikowano 3 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 4 godziny temu, RONIN napisał: Do ostrego przyspieszania służy tryb S3, D służy do oszczędnego toczenia się po mieście 🤣. Nie ma takiego trybu jak S3 w Forzie. Jest Standard, Sport, Rain i User 🙂 1 Odnośnik do komentarza
Administrator xmarcinx Opublikowano 18 Maja 2021 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 Materiał ze strony Hondy o ewolucji skrzyń DCT. Polecam przeczytać i filmiki obejrzeć. Mechanism and Evolution of Dual Clutch Transmission 2 Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 18 Maja 2021 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 Pisałem to wielokrotnie, więc napiszę jeszcze raz. DCT to jeden z najlepszych wynalazków ostatniej dekady, jaki trafił do 2oo. Fajnie, że ma go Forza 750, X-ADV oraz Integra. Pean'y dla Hondy 👏 A co do tematu... GIVI ma już jakąś ofertę akcesoriów do NSS KLIK. Shad ma także w ofercie stelaż pod top case KLIK. Czekamy na dedykowany system boczny 3P ... ... a pierwsze, używane kilka miesięcy Forziaki, zaczynają wypływać -> NSS 750 - 9500€ Odnośnik do komentarza
rafiklegia Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 Właśnie czekam na ten stelaż. Powinien w tym tygodniu do mnie przyjść. Odnośnik do komentarza
ik26 Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 2 godziny temu, MariuszBurgi napisał: Pisałem to wielokrotnie, więc napiszę jeszcze raz. DCT to jeden z najlepszych wynalazków ostatniej dekady, jaki trafił do 2oo. Fajnie, że ma go Forza 750, X-ADV oraz Integra. Pean'y dla Hondy 👏 A co do tematu... GIVI ma już jakąś ofertę akcesoriów do NSS KLIK. Shad ma także w ofercie stelaż pod top case KLIK. Czekamy na dedykowany system boczny 3P ... ... a pierwsze, używane kilka miesięcy Forziaki, zaczynają wypływać -> NSS 750 - 9500€ W tym linku który dałeś z ofertą sprzedaży z Rzymu jest gwarancja 6 lat Hondy. A jak u nas wygląda pakiet gwarancyjny? Doczytałem. 2 lata gwarancji . Odnośnik do komentarza
rafiklegia Opublikowano 19 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2021 Moja Forza już po pierwszym przeglądzie, 900km zrobione. Teraz można tryb sport uruchamiać 😜 Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 23 Maja 2021 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 Dzisiaj dzięki uprzejmości Rafała miałem okazję posmakować jak jeździ najnowszy, duży maxiskuter spod znaku Skrzydła. Jak wiecie od 3 sezonów posiadam Integrę i byłem wielce zaciekawiony jak wpada starsza siostra wobec tej młodszej .A więc jaka jest ta nowa Forza750 ?Sprzęt trochę taki TMax’owy, przypominał mi nieco w prowadzeniu AK550. Szyba OEM jak dla mnie do wywalenia odrazu. Słabo w mojej opinii chroni od wiatru. Zresztą każda fabryczna szyba dla mnie słabo chroni. W Integrze mam GIVI touring. Miejsce na nogi wygodne, u mnie kolana prawie wyprostowane, jednak kosztem wystających butów lekko poza obrys. W trybie Sport bardzo responsywna, heble prawie tak dobre jak w AK550 . Na dalekie wyprawy Integra w moim aktualnym konfigu wydaje się dużo lepsza. Do miejskiej dżungli lub śmigania po winklach lepsza Forza750. Na wyjazdy dalsze trzeba koniecznie takiego „golaska” mocno doposażyć. Na razie ciśnienie zakupowe ze mnie lekko zeszło. Jak nie będę „musiał” zmieniać na gwałt to jeżdżę dalej Integrą. Jak to mówi klasyk „Jeździć i obserwować” (rynek) .Kto zaś jest trakcie decyzji zakupowej to polecam bardzo. Lepszego maxi w klasie nie ma. Może być tylko równorzędny np. X-ADV. Odnośnik do komentarza
rafiklegia Opublikowano 23 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 Piotr recenzja prawie jak w "skutetrowo.pl" 😁 Szyba lub szyby będą niebawem napewno ale najpierw kufer. Odnośnik do komentarza
Sympatycy KriSSo Opublikowano 24 Maja 2021 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 12 godzin temu, Piootr napisał: Na wyjazdy dalsze trzeba koniecznie takiego „golaska” mocno doposażyć. Piotruś, przecież dokładnie to samo musiałem zrobić przy zakupie Integry. W wyposażeniu podstawowym nie nadawała się na jazdy dalsze, niż tosty 15 km od centrum - takie miałem osobiste odczucia. Myślę, że podobnie jest tutaj. Wyposażyć ją odpowiednio na starcie i być może wtedy nieco inaczej spojrzałbyś na ten skuter? P.S. Dodatkowe sety również się przydadzą? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się