Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 14 Października 2020 Administrator Opublikowano 14 Października 2020 Zmiany konstrukcyjne: Honda zbudowała zupełnie nowy duży skuter Forza 750. To ukoronowanie prestiżowej linii Forza, najwyższej klasy pojazd miejski, oferujący ekscytującą jazdę i wysoki komfort w stylu high-tech. Bezproblemowe przyspieszanie jest realizowane za pomocą dwucylindrowego silnika o pojemności 745 cm3, wyposażonego w elektroniczną przepustnicę Throttle By Wire, 3 domyślne tryby jazdy i 3 poziomy regulacji systemu kontroli momentu obrotowego Hondy (HSTC). Rama z rur stalowych, aluminiowy wahacz, tylne zawieszenie Pro-Link, 17-calowe koło przednie i 15-calowe koło tylne, gwarantują pewne prowadzenie, oraz solidne hamowanie za pomocą podwójnych, montowanych promieniowo przednich czterotłoczkowych zacisków hamulcowych. Schowek pod siedzeniem pomieści pełnowymiarowy kask, znajduje się tam także ładowarka USB. Wszystkie elementy systemu oświetlenia wykonano w technice LED, a 5-calowy wyświetlacz TFT umożliwia łączność ze smartfonem za pomocą nowego systemu sterowania głosem Honda Smartphone Voice Control. Będzie także oferowana wersja skutera z silnikiem o mocy 35kW dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2. Wstęp Od 20 lat gama skuterów Forza firmy Honda pracowała na swoją świetną rozpoznawalność w Europie, stając się cenioną submarką Hondy. Sukces wynika z udanego połączenia składników: klasycznych elementów Grand Touring (GT), świetnej prezencji na drodze, prawdziwego komfortu dla dwojga, które to cechy w recepturze skuterów Forza zawsze starannie łączono ze sportowym, zwinnym prowadzeniem i błyskotliwymi osiągami silnika, które sprawiają, że każda jazda jest wspaniałą zabawą. A to jeszcze nie koniec, bo, wszystkie skutery Forza okazywały się wyjątkowo inteligentnymi, stylowymi maszynami z wyższej półki, wyposażonymi w użyteczne funkcje, które znacznie ułatwiają życie w podróży. Należy też wspomnieć o świetnej jakości wykonania i emanującej klasą stylizacji. Obecnie, w gamie modelowej na rok 2021 do Forzy 125 i nowej Forzy 350 dołącza krewniak o dużej pojemności - Forza 750. Spotęgowana Forza wjeżdża na scenę. Szybki, zwinny i luksusowy skuter, pełen nowoczesnej techniki, jest dobrze przygotowany, by dać poczucie satysfakcji właścicielowi wybierającemu właśnie ten model w bardzo konkurencyjnym segmencie rynkowym. Z wyposażeniem przystosowanym zarówno do jazdy miejskiej, jak i pozamiejskiej, a także do weekendowych wypadów, Forza 750 jest wzorem jakości i praktyczności. Jest to racjonalny wybór, ale dzięki szczególnemu charakterowi, Forza to także coś ekstra - moc zabawy w świetnym stylu. Opis modelu Forzę 750 charakteryzuje smukłe, a jednocześnie płynnie ukształtowane nadwozie, które zapewnia dobrą ochronę przed wiatrem przy większych prędkościach, dużo miejsca na nogi kierowcy i nisko położone siedzenie bez nadmiernie obfitych kształtów. Schowek pod siedzeniem pomieści pełnowymiarowy kask i jest wyposażony w gniazdo ładowania USB, znalazło się też miejsce na poręczny, mniejszy schowek. Wyświetlacz TFT oferuje system sterowania głosowego Honda Smartphone Voice Control, który łączy kierowcę z jego smartfonem. Uruchamianie silnika, zamykanie i otwieranie siedzenia odbywa się za pomocą systemu bezkluczykowego Smart Key. Skuter napędzany jest elastycznym, paliwooszczędnym dwucylindrowym silnikiem 745cm3, a system elektronicznej przepustnicy (Throttle By Wire - TBW) umożliwia regulację charakterystyki silnika poprzez 3 domyślne tryby jazdy: RAIN, STANDARD i SPORT oraz konfigurowalny tryb użytkownika. Układ kontroli momentu obrotowego (Honda Selectable Torque Control - HSTC) oferuje precyzyjne interwencje na 3 poziomach czułości systemu, podczas gdy standardowa w tym modelu przekładnia dwusprzęgłowa (DCT) oferuje automatyczną zmianę biegów, zestrojoną z dostępnymi trybami jazdy. Rama z rur stalowych, aluminiowy wahacz, widelec USD 41 mm, montowane promieniowo czterotłoczkowe zaciski hamulcowe, tylne zawieszenie Pro-Link oraz 15-calowe koło przednie i 17-calowe koło tylne, składają się na solidne, dobrze wyposażone podwozie i zapewniają sportowy poziom prowadzenia motocykla ubranego w formę skutera. Nowa Forza 750 na rok 2021 będzie dostępna w następujących opcjach kolorystycznych: Jeans Blue Metallic Candy Chromosphere Red Matt Beta Silver Metallic Graphite Black Kluczowe funkcje 3.1 Wyposażenie i stylistyka Szlachetna i funkcjonalna forma GT zapewnia ochronę przed niepogodą kierowcy i pasażerowi W 22-litrowym schowku umieszczono ładowarkę USB, do dyspozycji jest też mniejszy, łatwo dostępny schowek na drobiazgi Sterowanie głosowe Honda Smartphone Voice Control oferuje połączenie ze smartfonem poprzez nowy 5-calowy wyświetlacz TFT Całe oświetlenie wykonano w technice LED, a przednie kierunkowskazy i lusterka są montowane do nadwozia Zapłon silnika, obsługa zamka blokady i otwieranie schowka pod siedzeniem odbywa się za pomocą systemu bezkluczykowego Smart Key Jak przystało na skuter GT, elegancka owiewka przednia Forzy 750, z lusterkami i kierunkowskazami, zapewnia skuteczną ochronę przed wiatrem podczas szybkich przejazdów, bez nadmiernej rozbudowy powierzchni osłonowych, które redukowałyby zwinność skutera w gęstym ruchu miejskim. Szyba przednia także została ukształtowana w sposób odsuwający strugę powietrza zarówno od kierowcy, jak i od pasażera. Oprócz niewątpliwie najważniejszej cechy, czyli funkcjonalności, Forza 750, jako flagowy skuter rodziny Forza, jest także jeżdżącą deklaracją aspiracji, ze stylem, który emanuje atrakcyjnością klasy premium i prezencją, która przyciągnie uwagę zawsze i wszędzie. Oczywiście praktyczne szczegóły mają znaczenie. Przed kierowcą jest dużo miejsca na nogi, a starannie wyprofilowane siedzenie zaskakuje wygodą i zapewnia łatwy dostęp do podłoża. Wysokość siedzenia wynosi 790mm.Schowek pod siedzeniem ma objętość 22 litrów i mieści pełnowymiarowy kask, a gniazdo ładowania USB znajduje się w tylnej części schowka. Po prawej stronie od wewnętrznej strony owiewki znajduje się również przydatny i łatwo dostępny dodatkowy schowek. W interfejs kierowcy skutera Forza 750 wbudowano dostępny za pomocą 5-calowego wyświetlacza TFT, nowy system sterowania głosowego Honda Smartphone Voice Control, który łączy kierowcę z jego smartfonem na czas jazdy i pozwala na głosowe zarządzanie odbieraniem rozmów telefonicznych, pocztą elektroniczną, muzyką i nawigacją. Kierowcy potrzebny jest zestaw słuchawkowy montowany w kasku, z kolei smartfon łączy się z pojazdem przez łącze Bluetooth. Zarządzanie sterowaniem głosowym jest możliwe również za pomocą przycisków po lewej stronie kierownicy. Dla jak największej wygody, Forza 750 wykorzystuje system bezkluczykowy Smart Key, który umożliwia pozostawienie kluczyka w kieszeni kierowcy, umożliwiając – bez fizycznego użycia kluczyka – uruchomić silnik, otworzyć wlew paliwa czy schowek pod siedzeniem. Dzięki Smart Key, jedno naciśnięcie włącznika głównego włącza zasilanie, a po obróceniu, kierowca ma możliwość uruchomienia silnika lub blokady kierownicy. Przy pomocy dwóch przełączników kołyskowych, możliwe jest otwarcie wlewu paliwa i schowka pod siedzeniem. Ponadto układ Smar Key blokuje i odblokowuje opcjonalny kufer centralny Smart Top Box, a także posiada funkcję "odbioru", która sprawia, że migające wskaźniki ułatwiają identyfikację skutera z pewnej odległości. Mechanizm sprzęgłowy w wyłączniku głównym uniemożliwia odblokowanie kierownicy “na siłę”. Tylne kierunkowskazy mają funkcję sygnału awaryjnego hamowania (ESS). W przypadku wykrycia opóźnienia wynoszącego 6,0 m/s2 przy prędkości powyżej 53 km/h i przy działającym hamulcu, światła awaryjne zaczynają migać, ostrzegając innych użytkowników drogi o intensywnym hamowaniu. Przy tej samej prędkości, graniczne opóźnienie zadziałania jest zmniejszane, jeśli został aktywowany system ABS – wystarczy wtedy, że opóźnienie przekroczy 2,5 m/s2. Przy nagłym hamowaniu, światła awaryjne są wyłączane z pomocą systemu, który porównuje różnicę prędkości kół przedniego i tylnego i oblicza, kiedy należy je wyłączyć w zależności od sytuacji. 3.2 Silnik Moc maksymalna 43,1 kW, moment obrotowy 69 Nm i maksymalna prędkość obrotowa 7000 obr/min. Sterowanie mocą za pośrednictwem elektronicznej przepustnicy Zgodność z normą EURO5, z możliwością uzyskania zużycia paliwa 3,6 l/100km (tryb WMTC) Dostępna wersja o mocy 35 kW dla kierowców z kategorią prawa jazdy A2 Konstrukcja chłodzonego cieczą, dwucylindrowego silnika rzędowego z 8-zaworowym rozrządem SOHC zapewnia doskonałe osiągi w zakresie niskich i średnich obrotów. Silnik posiada stosunkowo długi skok tłoków i specjalnie dobrane kształty komór spalania, co w połączeniu z wałem korbowym o dużym momencie bezwładności, pozwala na płynne wytwarzanie wysokich wartości momentu obrotowego już przy bardzo niskich obrotach silnika. System elektronicznej przepustnicy (TBW) zarządza mocą i charakterystyką silnika (patrz sekcja 3.3 Elektronika silnika). Moc maksymalna wynosi 43,1 kW przy 6.750 obr/min, a maksymalny moment obrotowy osiąga 69Nm przy 4.750 obr/min, z ograniczeniem obrotów do 7000 obr/min. Forza 750 pokonuje odległość 0-50 m w czasie 3,9 s, a przy prędkości 60 km/h silnik obraca się z prędkością zaledwie 2.500 obr/min. Dwa wałki wyrównoważające przeciwdziałają drganiom powstającym przy wyższych prędkościach obrotowych silnika z odstępem 270° między zapłonami, dzięki czemu uzyskano charakterystyczne, pulsujące brzmienie jego pracy. Średnica cylindra i skok tłoka, to 77x80 mm. Tam, gdzie to było możliwe, poszczególnym komponentom powierzano także dodatkowe zadania. W ten sposób wałek rozrządu napędza pompę wodną, a jeden z wałków wyrównoważających napędza pompę oleju. Ograniczając w ten sposób liczbę części do minimum, zbudowano lekki, wydajny i niezawodny silnik. Dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 dostępna jest wersja skutera o mocy 35 kW, którą w odpowiednim czasie u dealera Hondy można łatwo przywrócić do wersji z pełną mocą. Możliwe jest też działanie odwrotne – zmniejszenie mocy z pełnej do 35 kW u dealera Hondy, poprzez wymianę zespołu przepustnicy i przeprogramowanie komputera sterującego pracą silnika (ECU). Spełniający normę czystości spalin EURO5, silnik skutera Forza 750 jest wyjątkowo oszczędny: przy pomiarowym zużyciu paliwa 3,6l/100km (tryb WMTC) umożliwia on uzyskanie zasięgu do 370km po zatankowaniu do pełna 13,2-litrowego zbiornika paliwa. 3.3 Systemy elektroniczne silnika System elektronicznej przepustnicy pozwolił na łatwe wprowadzenie 3 domyślnych trybów jazdy oraz dostosowywanie ustawień do preferencji użytkownika Opracowany przez Hondę system sterowania momentem obrotowym oferuje znacznie precyzyjniejsze działanie i 3 poziomy czułości systemu System elektronicznej przepustnicy zarządzający osiągami i charakterem silnika ułatwił wprowadzenie 3 wybieranych przez kierowcę trybów jazdy, obejmujących szeroki zakres warunków jazdy. Wybór trybu jazdy jest realizowany przełącznikiem umieszczonym między lewą konsolą sterowania, a wyświetlaczem TFT. Tryb STANDARD zapewnia zrównoważony poziom środkowy w dostarczaniu mocy silnika, hamowaniu silnikiem i w działaniu HSTC, z wysoko ustawionym progiem interwencji ABS. Tryb SPORT zapewnia bardziej agresywne dostarczanie mocy i hamowanie, z niskim poziomem interwencji HSTC i wysoko ustawionym progiem interwencji ABS. Tryb RAIN zapewnia łagodne gospodarowanie mocą silnika i delikatne hamowanie, z wysoko ustawionymi progami interwencji HSTC i ABS. Tryb USER oferuje możliwość niestandardowego wyboru opcji niskiej/średniej/wysokiej mocy silnika i hamowania silnikiem oraz czułości HSTC niskiej/średniej/wysokiej, a także możliwość wyłączenia tego systemu. Dzięki zastosowaniu TBW, sterowanie momentem obrotowym (Honda Selectable Torque Control - HSTC) oferuje dyskretne działanie i wyrafinowaną kontrolę, zarządzając momentem obrotowym, przekazywanym na tylne koło na 3 poziomach czułości: Poziom 1 oznacza minimalną interwencję celem jak najmniej odczuwalnej kontroli nad poślizgiem tylnego koła. Poziom 2 jest ustawieniem domyślnym i zapewnia dobrą przyczepność tylnego koła w typowych warunkach jazdy. Poziom 3 zapewnia maksymalne zapobieganie poślizgom na śliskich nawierzchniach. System HSTC może zostać całkowicie wyłączony. 3.4 Przekładnia dwusprzęgłowa Dual Clutch Transmission (DCT) Różne mapy zmian biegów w zależności od wybranego trybu jazdy Tryb USER pozwala na wybór 4 ustawień, od łagodnych, po agresywne Dwusprzęgłowe przekładnie DCT Hondy produkowane są już od 11 lat, a od 2010 roku w Europie sprzedano ponad 140.000 jednośladów wyposażonych w takie przekładnie. DTC zapewnia przewidywalną i płynną zmianę biegów, do której kierowca bardzo szybko się przyzwyczaja. Przekładnia korzysta z dwóch sprzęgieł: pierwszego – do ruszania i załączania biegów 1, 3 i 5, drugiego – do załączania biegów 2, 4 i 6. Sprzęgła umieszone są na wałkach głównych, których konstrukcja jest bardzo zwarta dzięki temu że jeden wałek jest wydrążony, a drugi przechodzi przez pierwszy. Oba sprzęgła są niezależnie sterowane przez własne obwody elektrohydrauliczne. Gdy nastąpi zmiana biegów, system wstępnie wybierze następne docelowe przełożenie, używając sprzęgła, które nie jest obecnie załączone. Pierwsze sprzęgło jest następnie elektronicznie rozłączane, a jednocześnie drugie sprzęgło zostaje załączone. Rezultatem jest powtarzalna, szybka i bezproblemowa zmiana biegów. Ponadto, gdy dwa sprzęgła przenoszą napęd z jednego biegu na drugi, z minimalną przerwą w przekazywaniu momentu z silnika na tylne koło, każdej zmianie biegów towarzyszy tylko minimalne szarpnięcie i zakołysanie motocykla, co sprawia, że odczucie towarzyszące zmianie jest bezpośrednie, ale sama zmiana jest bardzo wygładzona. Dodatkowe korzyści, to większa trwałość przekładni (ponieważ nie można jej uszkodzić, źle zmieniając biegi), wyeliminowanie możliwości „zduszenia” silnika, obniżenie stresu w czasie jazdy miejskiej i zmniejszenie zmęczenia kierowcy. Przekładnia DCT oferuje dwa różne sposoby jazdy – tryb Automatic, z wstępnie zaprogramowanymi punktami zmiany biegów, które uzależnione są od stale śledzonych parametrów pojazdu, jak prędkość, aktualny bieg i obroty silnika oraz tryb MT (od Manual Transmission), w którym moment zmiany biegów wybiera kierowca za pomocą łopatek umieszczonych po lewej stronie kierownicy. W połączeniu ze sterowaniem pracą silnika za pomocą elektronicznej przepustnicy, dostępne są 3 poziomy automatycznej zmiany biegów oraz dodatkowy tryb USER. Poziom 1 zapewnia najbardziej zrelaksowaną jazdę, ze zmianą biegów na wyższy i niższy, przy stosunkowo niskich obrotach. Jest on powiązany z trybem jazdy RAIN. Po drugiej stronie skali znajduje się poziom 4, w którym zmiana biegów na wyższe następuje przy wyższych obrotach, a redukcje biegów dokonywane są wcześniej, aby uzyskać lepszy efekt hamowania silnikiem. Jest on powiązany z trybem SPORT. Poziom 2 jest powiązany z trybem jazdy STANDARD, a poziom 3 znajduje się pomiędzy trybami STANDARD i SPORT. Funkcjonalność trybu USER umożliwia kierowcy wybranie dowolnego schematu zmiany biegów DCT z preferowanymi kombinacjami innych parametrów, jak dostarczanie mocy, hamowanie silnikiem i czułość systemu HSTC. 3.5 Podwozie Rurowa stalowa rama o geometrii diamentu, widelec USD 41 mm, zawieszenie Pro-Link i aluminiowy wahacz Montowane promieniowo czterotłoczkowe zaciski hamulca przedniego, tarcze 310 mm i system ABS 17 i 15-calowe odlewane z aluminium przednie i tylne obręcze kół Aby zapewnić odpowiednią wytrzymałość całej konstrukcji, w modelu Forza 750 zastosowano wytrzymałą ramę o geometrii diamentu, wykonaną z rur stalowych. W takiej ramie łatwo było rozmieścić osprzęt i wszystkie urządzenia pomocnicze, zachowując wystarczająco dużo miejsca na duży schowek pod siedzeniem. Kąt pochylenia główki ramy i wyprzedzenie wynoszą 27°/104 mm, przy rozstawie osi 1590 mm. Masa pojazdu z płynami wynosi 235 kg. Pojedynczy amortyzator tylny z regulacją napięcia wstępnego sprężyny jest dzieloną konstrukcją ciśnieniową, która poprzez mechanizm Pro-Link współpracuje z aluminiowym wahaczem wykonanym z kilku elementów – drążek poprzeczny do którego przyspawano ceowniki. 17-calowe koło przednie i 15-calowe koło tylne wykonano z odlewu aluminiowego, co zapewnia pewne prowadzenie i stabilność. Zastosowano opony o rozmiarze 120/70 R17 i 160/60 R15 odpowiednio z przodu i z tyłu. Podwójne montowane promieniowo czterotłoczkowe zaciski hamulcowe współpracują z tarczą o średnicy 310 mm pod kontrolą systemu ABS. Akcesoria Dla Forza 750 dostępna jest pełna gama oryginalnych akcesoriów Hondy: Podgrzewane manetki Górne i dolne owiewki nóg Osłona na nogi Tylny bagażnik 50 litrowy kufer centralny - Smart top box 38 litrowy kufer centralny z opcjonalną, dostosowaną kolorystycznie aluminiową wkładką Wsporniki kufrów bocznych Kufry boczne - prawy 26 litrów, lewy 33 litrowy z opcjonalnymi, dostosowanymi kolorystycznie aluminiowymi wkładkami Dane techniczne SILNIK Typ Chłodzony cieczą 4-suwowy, 8-zaworowy, dwucylindrowy, rzędowy SOHC. Pojemność skokowa 745 cc Średnica cylindra i skok tłoka 77 mm x 80 mm Stopień sprężania 10.7 : 1 Maksymalna Moc maksymalna 43,1 kW przy 6 750 obr/min (35 kW przy 6 000 obr/min) Maks. moment obrotowy 69 Nm przy 4 750 obr/min (65Nm przy 4 000 obr/min) Pojemność układu smarowania 4,0 l SYSTEM PALIWOWY Zasilanie PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa Zbiornik paliwa 13,2 litra Zużycie paliwa 3,6 l/100 km INSTALACJA ELEKTRYCZNA Rozrusznik Elektryczny Pojemność akumulatora 12 V/11,2 AH Moc alternatora 480W/5000 obr/min UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU Typ sprzęgła Mokre wielotarczowe hydrauliczne 2-sprzęgłowe Typ skrzyni biegów 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów Przełożenie główne Łańcuch RAMA Typ Stalowa rurowa (diament) PODWOZIE Wymiary (dł. x szer. x wys.) 2200 mm x 790 mm x 1484mm Rozstaw osi 1580 mm Kąt pochylenia kolumny 27° Wyprzedzenie 104 mm Wysokość siedziska 790 mm Prześwit 135 mm Masa własna 235 kg ZAWIESZENIE Przednie Średnica 41 mm, widelec w konfiguracji USD, skok 120 mm Tył Zespolone typu Pro-Link, skok 120 mm KOŁA Przednie Obręcz wieloramienna Tył Obręcz wieloramienna Obręcz przednia 17M/C x MT3.50 Obręcz tylna 15M/C x MT4,50 Opona przednia 120/70-R17M/C Opona tylna 160/60-R15M/C HAMULCE Układ ABS Dwukanałowy ABS Przednie Podwójne pływające tarcze o średnicy 310 mm, 4-tłoczkowe zaciski Tył Pojedyncze pływające tarcze 240 mm, 1-tłoczkowe zaciski ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY Zespół wskaźników 5-calowy ekran wskaźników TFT System zabezpieczeń System Smart Key Reflektory LED Światła tylne LED 2
Geni Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 Jak to mówią umarł król, niech żyje królowa. Mi się bardzo podoba.
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 14 Października 2020 Autor Administrator Opublikowano 14 Października 2020 Jeszcze kilka obrazów...
Sympatycy KriSSo Opublikowano 14 Października 2020 Sympatycy Opublikowano 14 Października 2020 Racja, jest piękna, tylko niewiele to zmienia, to dalej Integra. Dla potrzebujących komfortu SWT/Burgman 650, Ta Forza nadal jest nieprzydatna. Król zatem nie umarł jeszcze. Jak wygląda kwestia smarowania łańcucha? Bo widzę, że jest schowany w obudowie
Administrator Bomber Opublikowano 14 Października 2020 Administrator Opublikowano 14 Października 2020 Na zdjęciu 9 od góry łańcuch jest widoczny więc raczej smarowanie standardowe jak w motocyklu.
Cinek Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 Tak-jest piękna.I będzie można wyprostować nogi ze stopami całkowicie opartymi o płozy,co w Integrze możliwe nie jest
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 14 Października 2020 Autor Administrator Opublikowano 14 Października 2020 4 minuty temu, Cinek napisał: I będzie można wyprostować nogi ze stopami całkowicie opartymi o płozy,co w Integrze możliwe nie jest Zależne od wzrostu i proporcji długości kończyn. Dla mnie pozycja na Integrze jest idealna ale dam się zaskoczyć jeszcze lepszą w Forzie 750 😉
krzysztof8800 Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 Czy coś wiadomo na temat cennika tej nowości Hondy?
Astonpiotr Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 Przednie kierunki zdjęte z AK550 a świata pasują do Tracer 900🙂 Oczywiście wygląda dużo lepiej niż Integra! Aczkolwiek skok w ponad przestrzeń to to nie jest. Generalnie na plus 😎
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 14 Października 2020 Autor Administrator Opublikowano 14 Października 2020 12 minut temu, Astonpiotr napisał: Przednie kierunki zdjęte z AK550 A te w AK zdjęte z T-maxa 😉 Tak to dziś jest, że wszyscy się wzajemnie podpatrują. Tu mamy w jednym... mix wszystkiego, co w świecie maxi najsmakowitsze 😛 45 minut temu, krzysztof8800 napisał: Czy coś wiadomo na temat cennika tej nowości Hondy? Nieoficjalnie 12 tys.€. Oficjalnej ceny Honda EU dziś jeszcze nie podaje.
EndriuBis Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 Ładna, ładna 🙂 na filmie wydawało mi się że prze-krok trochę głębszy, ale niestety 😞 Ciekawe czy na AliExpres są już dodatkowe tylne błotnik ? 😜 A cena ? No cóż ......
krzysztof8800 Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 Cena w okolicy 50 tys. będzie jak najbardziej do zaakceptowania 👍 w porównaniu do ceny Tmaxa zbliżającego się cenowo do 60 tys. (to jakaś pomyłka). 19 minut temu, EndriuBis napisał: Ciekawe czy na AliExpres są już dodatkowe tylne błotnik ? Też mi nie podobają się obecne tylne błotniki stosowane w niektórych sprzętach. Wygląda to jak mysi ogon(błotnik) z kokardą(kierunkowskazy). Ale z modą i gustami nie dyskutuję😉 Tylko przed czy ma chronić ta nitka z tyłu nie wiem? 1
Geni Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 8 minut temu, krzysztof8800 napisał: Tylko przed czy ma chronić ta nitka z tyłu nie wiem? Wyłącznie przed dostaniem mandatu.
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 14 Października 2020 Autor Administrator Opublikowano 14 Października 2020 Warto zauważyć, że względem ostatniej RC89 mamy tu uzysk blisko 4 KM + 1 niutek oraz efekt slim - 3kg.
ik26 Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 Bardzo ładna. Ale jak cena 12 tyś. Eu to po dzisiejszym kursie 54-55 tyś. plus akcesoria np. kufry i się robi ponad 60 tyś. Sporo ale ta skrzynia biegów to jest mistrzostwo świata. Żeby mój Buruś miał taką. Jest dobra tylko jak tu piszecie bez ostrzeżenia może być laweta. 1
djpj1 Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 Cena ze strony francuskiej: 11,649 euro....
Lincoln Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 Obstawiam u nas 56.900pln. Z tylu piękna, z przodu paskudna. No i szkoda ze schowka nie ma bo kufer psuje piękny tyl.
ik26 Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 Godzinę temu, djpj1 napisał: Cena ze strony francuskiej: 11,649 euro.... A to pozytywna informacja. U nas może być około 10,5tyś. Euro. Porównuję do cen Burgmana na rynku francuskim i naszym jak był dostępny. 1
Klubowicze grzybek Opublikowano 14 Października 2020 Klubowicze Opublikowano 14 Października 2020 https://www.scigacz.pl/Honda,Forza,750,Opis,dane,techniczne,zdjecia,39623.html Tylko się cieszyć
nierob Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 no cóż, nie dla mnie (nawet jeśli będzie mnie tam kiedyś stać na używaną).
Paul Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 Jak dla mnie to taki mix X-adv i starej integry z nowymi owiewkami i wyświetlaczem , dupy nie urywa
Saper Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 Trzeba poczekać i zobaczyć na żywo, wtedy będę mógł stwierdzić, czy mi się podoba. Na zdjęciach nawet szroty wyglądają ładnie.
benski Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 Ładna. Podoba mi się. Taki mix Integry, AK550 i X-ADV. Ale to nic złego, że wybiera się co najlepsze by stworzyć jeszcze lepsze. Z opisu wynika, że personalizacja trybów jazdy jest tak duża, że trzeba kilka godzin posiedzieć by ogarnąć obsługę😉 Fajnie, że jest możliwość wyprostowania nóg. Martwi mnie natomiast wygląd kanapy. Zupełnie jak fabryczna wersja Integry - nijak nie można złapać optymalnie wygodnej pozycji. Dlatego przeróbki i poprawki wielu z nas robi. Nie pobiegnę jej zamówić bo jest poza moim zasięgiem $$$. Ale poczekam i kupie używaną.... Integrę z 2019 lub 2020😃.
Lu Ki Opublikowano 15 Października 2020 Opublikowano 15 Października 2020 W tym artykule fajne zdjęcie z suwakiem porównujące Integrę X-ADV i Forzę https://www.motorcycle.com/mini-features/2021-honda-forza-750-announced-for-europe.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się