Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
4 godziny temu, SlawoyAMD napisał:

Czy różnica między kanapą seryjną, a Shadem warta jest tych 900 PLN (pomijam wygląd)?

Uważam ,że nie ,bo za tą kwotę masz w  http://mwmoto.pl/  kanapę z dwoma żelami i profilowaniem oraz kolorystyką jaką zechcesz .....a Shad ma tylko jeden model i bez żelu......

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
2 godziny temu, SzymonSeptic napisał:

Uważam ,że nie ,bo za tą kwotę masz w  http://mwmoto.pl/  kanapę z dwoma żelami i profilowaniem oraz kolorystyką jaką zechcesz .....a Shad ma tylko jeden model i bez żelu......

No masz trochę racji, ale by to dobrze "leżało", trzeba by na jakieś przymiarki jechać, a tu już ze Świnoujścia jak zwykle "blisko"... Widziałem tą firmę już wcześniej, ale wydawało mi się, że tania nie będzie, choć fakt, że u nich stelaż odpada... 

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
Dnia 2.04.2018 o 17:56, SzymonSeptic napisał:

Uważam ,że nie ,bo za tą kwotę masz w  http://mwmoto.pl/  

Szymon, byłeś się u nich przymierzyć z kanapą? Czy robisz w ciemno, czy jak? Widziałeś może jakąś kanapę do Integry w ich wykonaniu? Na stronie jest galeria, ale pińcet zdjęć, a Integry chyba nie widziałem.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Kupując shada też kupujesz w ciemno....I nie.masz zelu......W maju będę miał gotowa ..dam znać jak przyjdzie do mnie....

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Ale żelu nie stosują celowo, gdyż wcale nie jest taki super. Podobno żel niestety z upływem czasu się odkształca i jest wrażliwy na zmiany temperatury, dlatego w zamian stosują 3D MESH, bo podobno gwarantuje godziny podróży bez utraty kształtu, pochłania wibracje i tłumi odbicie, a także zapewnia większą elastyczność i odporność. Ponadto, kupujesz gotowy produkt, więc  nie ma jak dopasować. W przypadku, gdy wysyłasz kanapę własną, to może warto jednak nie robić jej w ciemno. Sam nie wiem jak temat ugryźć. Ok, dasz znaka !OK.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Koledzy 

Ja mam kanapę  W Integrze wykonaną  przez MWMoto z żelem,  z racji  tego że  jestem  z Ełku.  Jak już wcześniej opisywałem zrobiłem na niej Sycylię i z powrotem i zero bulu tyłka .Jednorazowo robiliśmy po 900 a nawet 1000 km., i każdemu polecam żel A koszt?  Tylko 560 PLN.  Pozdrawiam.

https://photos.google.com/photo/AF1QipO3QqyHQx9n59uxZbm5Wy7nIAVAK_kBMw7maAHb

https://photos.google.com/photo/AF1QipNeDBQcNxaEGksC3ypqodPgg5gg6ecLyQ4VQwEp

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
10 godzin temu, MAKI napisał:

Koledzy 

Ja mam kanapę  W Integrze wykonaną  przez MWMoto z żelem,

Dokładnie MAKI wklej zdjęcia tu na forum bezpośrednio ....

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Wysłałem dziś z poślizgiem moją kanapę do przeróbki , wcześniej dogadałem się z Leo60 ,że pożyczy mi swoją kanapę od Integry 700 abym mógł latać ten tydzień....Jakie było moje zdziwienie jak chciałem ją dziś założyć i okazuje się ,że NIE PASUJE !!! .Ciekawostka Kanapa z Integry 700 nie pasuje do 750 ,są zupełnie inne mocowania.Nie do wiary ile dupereli pozmieniali . :(

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

RC62 ma inną kanapę/mocowania i do RC71 nie pasuje. Za to RC71 i RC89 są już zamienne.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
31 minut temu, MariuszBurgi napisał:

RC62 ma inną kanapę/mocowania i do RC71 nie pasuje. Za to RC71 i RC89 są już zamienne.

Dokładnie ,z plastikami również tak jest ...."siedemsetka" to co innego a 750 od 2014 w górę do dzis wszystko pasuje .....

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Np.zegary we wszystkich trzech są różne.

Z przodu też coś zmienili jak doszedł LED.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Czy kupiłeś może YM 2018 ? Jeśli tak poprosił bym o fotki schowka na kaski Integra-lny. Co jeszcze ma ten model rocznikowy względem 2017.

 

Odnośnik do komentarza

Integra jest z 2015 roku w malowaniu bialo-czerwonym, ze złotymi felgami. Kleić na nie czerwone paski czy odpust? 

No i manuala szukam, po angielsku lub po polsku. 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
12 minut temu, benski napisał:

ze złotymi felgami. Kleić na nie czerwone paski czy odpust

Do złotej felgi średnio może pasować :blink: Gdyby była czarna mówiłbym - kleić .....ale do złotej -nie widzę tego oczami wyobrazni :rolleyes:

Odnośnik do komentarza

Ponieważ moja Integra jest "świeżonką" dla mnie dlatego przygląda się jej bacznie. I zauważyłem dwa tajemnicze otwory w tylnym błotniku. Pod nimi jakieś nagwintowane otwory. Co to? Ktoś wie do czego to może służyć?

750.jpg

No dobra. No to już ją mam. SW-T poszła w dobre ręce a w garażu zagościła Integra 750D. A co! 

Ale nie mogę znaleźć mamuśka w języku angielskim. Czy ktoś mi pomoże? Do 700 znalazłem ale do 750 już nie. A podobno w necie jest wszystko. 

Odnośnik do komentarza
Ponieważ moja Integra jest "świeżonką" dla mnie dlatego przygląda się jej bacznie. I zauważyłem dwa tajemnicze otwory w tylnym błotniku. Pod nimi jakieś nagwintowane otwory. Co to? Ktoś wie do czego to może służyć?
750.jpg.1b16c4be53cbd3b535c2b0c0a8c79d8e.jpg
No dobra. No to już ją mam. SW-T poszła w dobre ręce a w garażu zagościła Integra 750D. A co! 
Ale nie mogę znaleźć mamuśka w języku angielskim. Czy ktoś mi pomoże? Do 700 znalazłem ale do 750 już nie. A podobno w necie jest wszystko. 
W NC-ku służą do montażu kufra centralnego. W Integrze pewnie podobnie.
Pozdtawiam

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
9 minut temu, benski napisał:

Kufra centralnego? Otwory są na wysokości stópki centralnej, tylnego amortyzatory,  na środku moto. To jak centralny? 

Małe sprostowanie, jak widać to miejsce na mocowanie stelaży pod kufry boczne.

20180811_142527.jpg.768fe82b630ef72426d7b5e53cba19e2.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Ostatnio stałem się posiadaczem Integry 750 i niniejszym "melduję" się w temacie. Poprosił bym tylko Admina o korektę tytułu wątku np. na "HONDA Integra po upgrade, MY2014 - 2016 - 2018". W ten sposób łatwiej będzie znaleźć informacje o modelu na forum. Zakładam, że mamy tutaj użytkowników modelu z nowszym rocznikiem produkcji niż 2014. W rocznikach 2016 i 2018 były zmiany wprowadzone przez producenta.

Nie planowałem zmiany skutera już w tym roku. Zamierzałem przesiąść się z AK550 na właśnie Integrę lub X-ADV w 2019/20. Integrę odkupiłem od KriSSo. Egzemplarz bardzo luksusowo doposażony między innymi w kompletny pakiet touring ( 3 kufry z torbami wewnętrznymi + grzane manety), wydech akcesoryjny SC Project, kanapę SHAD, nawigację GARMIN 595, szybę turystyczną, sety kierowcy, błotnik z osłoną łańcucha Barracuda. Kolor Integry Gunpowder Black, choć sam w sobie ładny, troszkę mi nie pasuje i już kombinuję jak go sensownie i ze smakiem ożywić. Może delikatne obklejenie ? Trzeba zapytać ekspertów w temacie.

Za mną już około 1500 km w siodle Integry. Pierwsze 600 km to trasa SSZ - WAW, a potem wyjazd na Spotkanie Bieszczadzkie. Właściwości jezdne zgoła odmienne od tych, które znałem z "tradycyjnych" maxiskuterów. Pozycja za sterami, możliwość ułożenia nóg w pozycji motocyklowej (na setach) bardzo mi się podobają. Inna sprawa to kosmiczna responsywność na odkręcenie manetki. Jest moc, a Integra startuje natychmiastowo. Dwusprzęgłowa skrzynia z trybami S1, S2 i S3 robią robotę. Dostałem rekomendację od KriSSo, aby używać przede wszystkim S1 i to się zgadza, a trybu D używam jedynie przy pasywnej jeździe w trasie. NC750D to bardzo ekonomiczny pojazd. Aktualne, średnie spalanie macie do wglądu w "stopce". Podczas trasy w Bieszczady udało mi się "złamać" barierę 3 l/100 km i było 2,9 l/100 km. Niesamowite, a naprawdę się specjalnie nie starałem. Duży plus dla Hondy.

Jeszcze kilka lat temu wydawało mi się, że Integra jest pojazdem "za wysokim" do mojego wzrostu. Zawsze wydawała mi się jakaś ogromna. Po otrzymaniu info od KriSSo o sprzedaży zadzwoniłem do xmarcinx z prośbą o test drive. Marcin udostępnił mi swoją Integrę i po kilkudziesięcio kilometrowej przejażdżce zdecydowałem się za zakup NC750D. Jedyny problem to wsiadanie/zsiadanie. Ze względu na ułomność w lewej stopie mam lekki problem z wsiadaniem na Integrę przerzucając prawą nogę przez kanapę. W tym wątku, który przeczytałem w całości, znalazłem info o tzw. pakiecie obniżającym. Są dwie możliwości - 3 cm i - 4 cm. Zamówiłem - 3 cm i to powinno mi pomóc przy wsiadaniu/zsiadaniu. Dla przypomnienia podaję link do sklepu:

http://www.lustracing.co.uk/suspension/honda-nc750d-lowering-kits.html

 

Podczas trasy w Bieszczady doskwierał mi wiatr, który uderzał bezpośrednio w szybkę kasku. Wszelkie robactwo waliło prosto w pysk. Przypomniałem sobie, że kilka lat temu m.in. Alfi zamontował element, który umożliwia podwyższenie standardowej szyby o kilka centymetrów. Odświeżając temat podaję link do sklepu:

https://www.bruudtcnc.de/shop/product_info.php?info=p237_bruudt-windscreen-adjusters-for-the-honda-integra-700-and-750-all-years.html

 

Za 2000 km czeka Integrę przegląd po 12 000 km i mam nadzieję, że pogoda będzie łaskawa i da jeszcze pojeździć w tym sezonie i dokręcić do "12".

Poniżej foto z przekazania sprzętu w Szczecinie 6 września.

 

 

1e0580c3-5cc6-44b3-9ece-368be95781e1.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza

Fajnie, że pasuje Ci nowy sprzęt Piootrze :) Może przydałby Ci się dyfuzor na szybę? Jak widziałeś u mnie nawet przy krótkiej szybie robi robotę odchylając strugę powietrza prosto w otwór wentylacyjny kasku :) Poza tym gratuluje zakupu, nich wozi bezpiecznie. Początkowo patrzyłem na Integrę jak na wydumaną konstrukcję ;) Ale teraz po moich ostatnich zakupach... Po prostu każdy ma swojego hopla :) Największymi plusami Integry wydają mi się być: trakcja, spalanie, kop. Minusem zaś ładowność i siedzenie. Czyli u Ciebie zostały same plusy :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...