Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

No widzisz i tu dochodzimy do takich kwestii, których nie można jakoś "utabelkowć" - usystematyzować. Jak to mówią - "jedni wolą ogórki drudzy ogrodnika córki". ( Proszę, aby nasze Panie nie posądzały mnie za szowinizm). Osobiście pojeździłem kilka dobrych sezonów AN400 i SW-T600 i złego słowa na te maszynki nie powiem. W międzyczasie był Kymco AK550 - jakby synonim T Maxa 530 ?. Od jesieni 2018 dosiadam Integry 750 MY'2017 i musze stwierdzić, że to wybór bardzo dobry tzw. "złoty środek"'. Pozycja za kierownicą wygodna, po zastosowaniu "setów" kierowcy wręcz motocyklowa. Kiedyś myślałem, że łańcuch + skuter = nie może równać się = maxiskuter. Może się równać ! Wspaniała automatyczna skrzynia biegów DCT, (szczególnie uwielbiam program S2 ?), duże 17" koła i wygodna (przynajmniej dla mnie) pozycja za sterami sprawia, że Honda Integra NC 750 D jest wprost idealnym sprzętem zarówno do dalekiej turystyki ( u mnie na razie trasa Szczecin - Warszawa - Bieszczady) jak i do codziennego poruszania się w miejskiej dżungli. Polecam zakup Integry.

 

Intergra NC750D-1.jpg

1 godzinę temu, KriSSo napisał:

No nie można, dlatego zmieniłem Integrę na Burgmana. A więc przy tym wyborze pozostań.

Krzysiu, wprawdzie AN'em 650  długo nie jeździłem (kiedyś @Miętus dał mi się "przejechać" na Zlocie Burgmanii na Śląsku), ale myślę, że kolega powinien spróbować przed zakupem co mu bardziej odpowiada. Gdybym "szedł" ty tropem to do dziś jeździł bym AN400 K7, bo to przynajmniej to dla mnie najbardziej wygodny maxiskuter. Szkoda, że nie było silnika dwucylindrowego. Serio, serio ?

Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, KriSSo napisał:

No nie można, dlatego zmieniłem Integrę na Burgmana. 

 

A więc przy tym wyborze pozostań.

Ja jestem przekonany w 100 % do burgmana ,tylko  mnie zaczyna przerażać wizja braku dostępności na naszym rynku. I z waszą pomocą szukam alternatywy do mojego wyboru. Na stronie Suzuki DE są w sprzedaży za 10.499 Eu. Na francuskiej stronie suzuki również są tylko trochę droższe . @ marca specjalnie jadę na targi do warszawy i tam będę narazie grzecznie ?pytał o dostępność.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Rozmawiamy o indywidualnych uwarunkowaniach i preferencjach, które są zakodowane w naszym :scooter: "DNA". Każdy musi sam wybrać co mu bardziej pasuje. 

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, MariuszBurgi napisał:

Rozmawiamy o indywidualnych uwarunkowaniach i preferencjach, które są zakodowane w naszym :scooter: "DNA". Każdy musi sam wybrać co mu bardziej pasuje. 

Dokładnie. 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
23 godziny temu, Piootr napisał:

Wspaniała automatyczna skrzynia biegów DCT, (szczególnie uwielbiam program S2 ?), duże 17" koła i wygodna (przynajmniej dla mnie) pozycja za sterami sprawia, że Honda Integra NC 750 D jest wprost idealnym sprzętem zarówno do dalekiej turystyki ( u mnie na razie trasa Szczecin - Warszawa - Bieszczady) jak i do codziennego poruszania się w miejskiej dżungli. Polecam zakup Integry.

Podpisuję się pod tym obiema ręcami ? Dla mnie skrzynia DCT ,moment obrotowy dostepny od dołu + Spalanie to mistrzostwo świata ......Jedynym mankamentem Integry jest seryjna kanapa , po zmianie kanapy i dodaniu setów kierowcy ,sprzęt JAK DLA MNIE nie ma absolutnie żadnej konkurencji .....mało tego ,moja zona która jezdziła ze mną wczesniej na piaggio X9 Piaggio X10 i Hondzie SW-T ,po przejechaniu w ciagu jednego dnia Integrą 700km na plecaku stwierdziła - nie jest zle ? 

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
po przejechaniu w ciagu jednego dnia Integrą 700km na plecaku stwierdziła - nie jest zle  

Moja odwrotnie - po przejażdżce 370 km, dwa dni nie mogła chodzić. Dla niej masakra.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
6 godzin temu, KriSSo napisał:


Moja odwrotnie - po przejażdżce 370 km, dwa dni nie mogła chodzić. Dla niej masakra. 

Ale na oryginalnej kanapie? Bo Szymona to pewnie po przeróbce. 

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Nie. Na oryginalnej w ogóle nie da się jeździć. To było na kanapie Shad. Integra to świetny sprzęt. Nie jeździłem lepszym. Lekkość prowadzenia, precyzja, czy ogółem trakcja, silnik, skrzynia, osiągi i spalanie. Nie ma lepszego sprzętu tego typu. Ale ból tylka, drętwienie przedramion i dłoni, nachylenie szyi i ból karku - to wszystko zrobiło się nie do zniesienia. Po Alpach wróciłem tak „połamany”, że pierwsze o czym pomyślałem to sprzedaż. Dodatkowo pojechałem z żoną na wycieczkę raz z biletymi, zrobiliśmy niecałe 400 km, żona zła i połamana dwa dni chodzila. Do latania w kółko komina - petarda. Na dluzsze wycieczki jednak nie. Dlatego Burgman, który...... trakcję ma do bani, osiągi do bani, pali znacznie więcej, jest dużo cięższy, ale daje wreszcie możliwość dłuższej jazdy bez bólu. Czy jestem szczęśliwy, że sprzedałem NC i kupiłem An? Nie, nie jestem. Ja nie miałem wyboru. Gdybym mógł cofnąć czas, nigdy bym nie sprzedał mojej ukochanej SWT600 - bo lepsza od Integry? Nie, ale widocznie taki sprzęt jest mi potrzebny i nie traciłbym mnóstwa pieniędzy na cudowania „po drodze” i zbędne zmiany. Czasu nie cofnę, więc może się polubimy z burkiem i będzie okej.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
51 minut temu, Jack napisał:

Ale na oryginalnej kanapie? Bo Szymona to pewnie po przeróbce. 

Hahaha ,jak przerabiałem kanapę ,to siedzisko pasażera zyskało tylko nową kolorystykę - nic poza tym .Także te 700km przeleciała na seryjnej ?Twarda sztuka ..... ?

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Dnia 8.02.2019 o 08:51, SzymonSeptic napisał:

Także te 700km przeleciała na seryjnej ?Twarda sztuka ..... ?

Moja ma podobnie wytrzymały tyłek i brak tendencji do narzekania ? .

Resize%20of%20IMG_0653.JPG

 

Sporą wycieczkę po EU zaliczyła ze mną na seryjnym zydlu a do tego z dużym plecakiem.

 

Dnia 8.02.2019 o 08:06, KriSSo napisał:

Po Alpach wróciłem tak „połamany”, że pierwsze o czym pomyślałem to sprzedaż.

Krzyś, to nie wina sprzęta - to PESEL winny ?

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
34 minuty temu, MariuszBurgi napisał:

Krzyś, to nie wina sprzęta - to PESEL winny ?

No może nie Pesel, bo znów dla mnie Integra okazała się doskonałym kompanem do dalekich podróży... Co prawda po wymianie kanapy na Shada, bo oryginalna ma źle dla mojej kości ogonowej, wyprofilowane podbicie. W 11 dni zrobiłem prawie 5K kilometrów i dzięki możliwości wyprostowania nóg (stopy na zewnątrz, tylko pięty w płozach przy wzroście 1.76) i akcesoryjnym podnóżkom motocyklowym, co 150-200 km zmieniam pozycję, by odciążyć pewne strefy czterech liter... Na pewno bardziej tutaj odgrywają predyspozycje osobista, szczególnie gdy się przytyło trochę... Robsson robił na fabrycznej kanapie po 800 km na dzień i nie narzekał, ale on ma mniejszy nacisk na centymetr kwadratowy ? 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
14 godzin temu, MariuszBurgi napisał:

na seryjnym zydlu a do tego z dużym plecakiem.

To żeś kobitę bardziej skatował widzę tym plecakiem, niż ja ,jak moją puszczę przodem z siatkami z biedronki ?

 

14 godzin temu, MariuszBurgi napisał:

Krzyś, to nie wina sprzęta - to PESEL winny ?

Chyba coś w tym jest ?

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
8 godzin temu, SzymonSeptic napisał:

To żeś kobitę bardziej skatował widzę tym plecakiem

Pamiętam, że moje bagaże jechały wtedy całą drogę w aucie technicznym Artixa, dlatego brak kufrów czy sakw.... Natomiast moja chciała mieć swoje osobiste rzeczy przy sobie. To był w pełni świadomy wybór, bez jednego słowa narzekania przez cały dystans ?.

Wyprawa, która miała miejsce w 2012 roku (Żywcem na Berlin) była bardzo udana.

Odnośnik do komentarza
Dnia 27.01.2019 o 21:28, silnoreki napisał:

Deflektor są mocowane na klej czy przykręcane ?

Przykręcane są. Fajne mocowanie bo bez konieczności zdejmowania plastików. Nakrętki są zatopione w gumowym walcu. Podczas przykęcania walec zachowuje się jak kołek rozporowy. 

Tyle teorii. Na praktykę jeszcze za zimno. 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Przy okazji zimowego serwisu przed sezonem, zajrzałem do gum zabieraka w tylnym kole... Okazało się, że przy przebiegu 47K, gumy są już mocno zmęczone (trzy nawet puściły w łączeniach między małym, a dużym elementem)... Macie może jakieś pewne źródło części, bo w necie nic na poczekaniu nie mogę znaleźć (numer katalogowy 06410-mgs-d30). Jak nie, to trzeba będzie zamawiać z zagranicy www.partzilla.com

IMG_20190216_155730.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Części do Hondy w kilka dni w ASO

Zadzwoń do Sokoła w Lublinie teraz ASO mają bardzo dobre ceny na części (np. pasek do SW-T Oryginał w ASO jest TAŃSZY prawie o 100zł od tego na wolnym rynku ! )

Warto sprawdzić

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
19 minut temu, arturo-bb napisał:

Zadzwoń do Sokoła w Lublinie...

Wysłałem do nich zapytanie, zobaczymy co powiedzą... Znalazłem jeszcze jedno źródło w cenie 234 PLN... 

 

Odnośnik do komentarza
Dnia 16.02.2019 o 19:43, SlawoyAMD napisał:

Przy okazji zimowego serwisu przed sezonem, zajrzałem do gum zabieraka w tylnym kole... Okazało się, że przy przebiegu 47K, gumy są już mocno zmęczone (trzy nawet puściły w łączeniach między małym, a dużym elementem)... Macie może jakieś pewne źródło części, bo w necie nic na poczekaniu nie mogę znaleźć (...)

 

Larsson może być?

https://mike.larsson.pl/pl/category/10100000000/vehicle/honda-nc-750:74703/article/627834/ 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
37 minut temu, Peniek napisał:

Larsson może być?

Sprawdziłem ich ofertę i na poczekaniu nic nie mają... Zamówiłem już w Enduro 7, bo było znacznie taniej (233 PLN), niż w  Sokole Lublin ze zniżką (5%) dla Burgmaniaków (288 PLN)... Jedyny minus, że trzeba czekać do 12 dni roboczych na dostawę, ale akurat u mnie nawrót zimy (minusy nocą, w dzień ledwo 5 st.C), więc pośpiechu nie ma... Ale dzięki za namiar ? 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Ja do swojej Integry kupowałem oryginalne Honda ,ponieważ różnica w Larsonie A Aso była mniej więcej ok 50zl 

Odnośnik do komentarza
Dnia 12.12.2018 o 00:02, KriSSo napisał:

ASO Honda !OK

Jak to znaleźć, jest jakiś katalog? Bo na stronie Honda.pl coś padło i link do katalogu akcesoryjnego nie działa. Gdzieś kiedyś widziałem numery katalogowe do tego a teraz nie mogę znaleźć. Ehhhh. 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Dnia 18.09.2018 o 10:15, Piootr napisał:

Poprosił bym tylko Admina o korektę tytułu wątku np. na "HONDA Integra po upgrade, MY2014 - 2016 - 2018". W ten sposób łatwiej będzie znaleźć informacje o modelu na forum.

Robiąc sukcesywnie porządki dotarłem i tu. Z racji rozwinięcia dyskusji i lepszej klarowności, temat dostał edycję i teraz tyczy się RC71 i RC89. Mamy jednak jeszcze jeden temat -> o ten ... Integra RC89 jednak przyjmijmy, że zostanie on głównie jako komentarz do >tego testu<.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...