Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Dystans pokazuje TRIP. Tyle przejechane od tankowania. 

 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Szok i niedowierzanie 😉

52 minuty temu, EndriuBis napisał:

średnią prędkość ?

Pewnie chodziło Ci Endriu o przelotową nie ? 🙄

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, EndriuBis napisał:

Masz na myśli średnią prędkość ?  Obstawiam że 90 - 100 km/h.  

Tak. 

Godzinę temu, MariuszBurgi napisał:

Dystans pokazuje TRIP. Tyle przejechane od tankowania. 

 

Jeszcze raz czapki z głów. U mnie Suzzi taki wynik pokazuje z górki i to jak zresetuje licznik🙂. Ale wynik 4l/100 nie jest trudny do osiągnięcia.

Odnośnik do komentarza

Dobra panowie, tylko powiedzcie jak wskazania kompa mają się do rzeczywistego spalania ? 🤔 

z  moich skromnych doświadczeń wskazania komputera są niższe średnio o około 10 - 15 %. 

Nie będę ukrywał że wynik i tak jest spoko. Kurde, mniej jak moja skoda na SDI 1,9 😀

2 godziny temu, SzymonSeptic napisał:

Szok i niedowierzanie 😉

Pewnie chodziło Ci Endriu o przelotową nie ? 🙄

no raczej tak. W terenie zabudowanym wolniej, po za t. zab. szybciej.  Przynajmniej ja tak mam. 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
35 minut temu, EndriuBis napisał:

Dobra panowie, tylko powiedzcie jak wskazania kompa mają się do rzeczywistego spalania ? 

1:1

14.1 l zbiornik, przejechane 478 km i weszło 13.79 l.

Dodam, że "wyczynowcy" osiągają niższe wyniki 😉 Tutaj 421 szt. NC750 na Spritmonitor.de

Odnośnik do komentarza

No to faktycznie "szok" 😲  kalkulator pokazał 2,88 l. Swoją drogą, ten "ktoś" albo bardzo odważny, albo tak zna możliwości sprzętu.  W baku zostało 0,3 litra 🙂 

A i na koniec jeszcze mała konkluzja. Nie jedź Burgmanem w jednym peletonie z Integrą czy NC bo się nie dogadacie kiedy robimy postój na tankowanie 🤣

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Honda Sw-T 600 też komp mówi prawdę . Najniższe spalanie 3,6 na oryginalnym zestawie przy spokojnej jeździe . Teraz od 4 do 5,5 i na CPN różnica co do wskazań kompa to max 100ml/100km trasy.

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, arturo-bb napisał:

..... Teraz od 4 do 5,5 i na CPN różnica co do wskazań kompa to max 100ml/100km trasy.

Tak trochę dla rozluźnienia.  Zasłyszane od znajomego.  Arturo - wiesz po czym rozpoznać że ktoś jest stary ? 🤔

...

...

Po tym że na stacje benzynową mówi "CPN"  🤣 i przy okazji wiem że możesz jeździć swoją Hondą z Burgmanami 🙂 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, EndriuBis napisał:

Swoją drogą, ten "ktoś" albo bardzo odważny, albo tak zna możliwości sprzętu.  W baku zostało 0,3 litra 🙂 

Sądzę, że ryzykantem nie jest i w razie problemów ma ze sobą mały kanisterek z benzynką.  Sam nauczony doświadczeniem ,że jedyna stacja benzynowa na odludziu była nieczynna worzę 2 litry paliwka w razie czego, a i poratować kogoś w drodze tez można.

Ale wynik godny pozazdroszczenia. Ja nigdy takiego wyniku nie osiągnę ponieważ tak oszczędnie nie jeżdżę.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

A Mariusz kiedyś mi nie wierzył, że komputer pokazał u mnie średnie 2,8 l.

Oczywiście to był wynik na odcinku specjalnym. Normalnie nie potrafię z taką ekomomiczna prędkością.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
1 minutę temu, Jack napisał:

A Mariusz kiedyś mi nie wierzył, że komputer pokazał u mnie średnie 2,8 l.

Nie to, że Tobie nie wierzyłem... tylko aż nie dowierzałem 😉 U mnie najniższy wynik to 3.1/100 a w praktyce prawie zawsze zbiornik zamyka 3.5 l/100 (normalna jazda, nie eco).

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
11 minut temu, MariuszBurgi napisał:

Nie to, że Tobie nie wierzyłem... tylko aż nie dowierzałem 😉 U mnie najniższy wynik to 3.1/100 a w praktyce prawie zawsze zbiornik zamyka 3.5 l/100 (normalna jazda, nie eco).

Tyle to pali mój zapakowany pcx na trasie.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
6 godzin temu, Jack napisał:

A Mariusz kiedyś mi nie wierzył, że komputer pokazał u mnie średnie 2,8 l.

Mój rekord z Włoch (boczne drogi, wioski itp) Integrą, to 2.6 litra potwierdzone na stacji... Wrzucałem kiedyś zdjęcie z licznika, ale nie mogę znaleźć.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Czy ktoś orientuje się, czy w Integrze RC71 możliwa jest regeneracja amortyzatora tylnego? Czy tylko wymiana?

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

No chyba nie. Właśnie dzwoniłem do serwisu (wyspecjalizowanego, od regeneracji amortyzatorów motocyklowych) i kazali mi ustalić, sprawdzić albo fotki podesłać.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Zawsze tak się asekurują. Wszyscy !!!

Ale INTEGRA to nie bolid z MotoGP

Zrób foty a na bank zrobią

Odnośnik do komentarza
17 minut temu, arturo-bb napisał:

Mogę polecić jako firmę, nie wiem czy robią motocyklowe, ale naprawiałem ( i regenerowałem) u nich amorki regulowane samochodowe, wysyłka w obie strony, błyskawiczna naprawa (chyba 3 dni z wysyłką). No i ceny. Byłem mocno zadowolony👍.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Taką odpowiedź dostałem dziś z firmy BFG Racing:Model seryjny nie jest serwisowalny i niestety nie ma mozliwosci przeprowadzić na nim pełnej procedury.

Potrzebuję informację, czy amortyzator w modelu z rocznika 2012-13 (NC700D) jest taki sam, jak w roczniku 2014 (NC750D). Podejrzewam, że tak, ale trzeba się upewnić.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
11 minut temu, Jack napisał:

Potrzebuję informację, czy amortyzator w modelu z rocznika 2012-13 (NC700D) jest taki sam, jak w roczniku 2014 (NC750D). Podejrzewam, że tak, ale trzeba się upewnić.

Są takie same w NC700 i NC750

producent części :SHOWA

nr katalogowy 52400-MGS-D71

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Ostatnio zacząłem rozważać opcję zastępczą dla OEM kufrów bocznych, które są zgrabne ale niestety średnio pojemne. Główny cel to większa pojemność i "współpraca" z OEM Top Case. Tu warto dodać, że system mocowania kufrów bocznych GIVI nie pasuje z OEM Hondy. Trzeba montować cały zestaw dedykowany GIVI.
No więc... stelaże Shad, system 3P, współgrają z OEM stelażem top case. Całość jest mega stabilna. Kufry 36 l. (2x kask full face) w wersji carbon pasują idealnie do elementów wykończenia RC89. Szerokość zestawu ~ 110 cm w najszerszym miejscu. Tłusto... ale mamy tu łącznie 120 l. powierzchni bagażowej. Jeśli ktoś woli mniej i węziej, to pod system 3P są dostępne jeszcze kufry 23 l. Ładowane od góry. Wtedy zestaw łyka 94 l.

System 3P.
ac5f47f01783edd431c21d1f9f0b70ba.jpg

Wersja 36 l. + OEM Top case.
10755e53de45f9b52015566d6b6a1129.jpg

IMG_20201007_175724.jpg

d83950b747d4a0e8fec2e58a9d622487.jpg



Wersja 23 l. w zestawie OEM chwytów pasażera.
32fd95de3eac86a83b7545d6894b6a54.jpg

 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Są koledzy, którzy zawsze jeżdżą z kuframi - wtedy lepiej węższe. Ale jeśli Mariusz będzie je zakładał tylko na wyjazdy, to uważam, że słusznie zrobił kupując wypaśną pojemność. Zmieszczą mu się ulubione przedmioty np. duża patelnia czy ulubiony materac lub leżak. I na wyjeździe będzie jak w domu. 😁

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
9 minut temu, xmarcinx napisał:

będzie je zakładał tylko na wyjazdy

Zgadza się. W takim zestawie tylko wyjazdy dalsze. Poza tym, jak wspomniałem, pod system 3P można wybrać opcję 23 l. Mają inny układ kubatury, bardziej "przylegający". Co kto woli.

Odnośnik do komentarza

Kurcze, nie jeździłem nigdy Integrą, nawet taką bez kufrów ale ........  🤔

Mi gdzieś kiedyś wbito do głowy że kufry (torby) boczne na 2oo nie powinny wystawać po za obrys lusterek.  Wiem że akurat Honda nigdy nie miała bardzo szerokich lusterek (w porównaniu np. do B400 🙂 ) ale na tym dolnym zdjęciu widać że nawet przy tych mniejszych kufrach jest dość szeroko 😗  chyba że źle interpretuję zdjęcie i to są te większe ( 36 l ) ?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...