dr.big Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 2 godziny temu, Piootr napisał: Nie chcę być niegrzeczny, ale ktoś mi posta wykasował, który był w temacie.(...) Ale jesteś, do tego bezpodstawnie . Sprawdziłem scany, znowu coś insynuujesz. Nie ma "obejścia" i wykasowania posta bez raportu, taki system. Oczekuję sprostowania. Odnośnik do komentarza
Lucjan73 Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Piotr przecież Twój post jest jedną stronę wcześniej a odpowiedź Krisso to pierwszy post na tej stronie. http://forum.burgmania.net/topic/20453-honda-integra-750-po-upgrade-my2014/?do=findComment&comment=545574 Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 14 Października 2018 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Mea Culpa. Sorry chłopaki. Jakiś zakręcony dziś jestem Wracałem Integrą z Ostrołęki i przez cały czas paliła mi się kontrolka PGM-FI. Wszystko działało jak należy. Po powrocie do domu jak silnik wystygł kontrolka już po uruchomieniu prawidłowo gaśnie. Czy ktoś ma pomysł jaka mogła/może być tego przyczyna ? Odnośnik do komentarza
Sympatycy KriSSo Opublikowano 14 Października 2018 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Nigdy nie miałem takiego problemu . Podjedź do ASO, niech sprawdzą. A jak się jechało z Givi? Dobrze? Źle? Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 14 Października 2018 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 W sumie to Integra szła tak samo jak by kontrolka PGM-FI była prawidłowo zgaszona. Przyjechałem te 130 km, a jak silnik wystygł uruchomiłem i kłopot z kontrolką zniknął. Podjadę jutro do serwisu może został kod błędu i będzie można go odczytać. Odnośnie szyby to faktycznie jest to wersja na sążną zimę i zdecydowanie mniej wieje. W maju ją zdejmę i zakładam fabryczną. Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 14 Października 2018 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 1 godzinę temu, Piootr napisał: Wracałem Integrą z Ostrołęki i przez cały czas paliła mi się kontrolka PGM-FI... Piotrze, a zapaliła się w trakcie jazdy, czy zaraz po odpaleniu silnika? Mi ze dwa razy się zapaliło, ale to gdy nie odczekałem pełnego CHECK-testu i za szybko odpaliłem... Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 14 Października 2018 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Kontrolka nie zapaliła się podczas jazdy. Napewno nie zgasła po odpaleniu silnika. Potem przejechałem 1 km zatrzymałem się, zgasiłem silnik ponownie odpaliłem. Kontrolka była potem cały czas zapalona przez 130 km trasy. Integra pracowała normalnie. Absolutnie nic niepokojącego aczkolwiek był nerw. Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 14 Października 2018 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Czyli raczej nie ma się czym martwić... Może po prostu za wcześnie nacisnąłeś starter, nim komputer zakończył diagnozę. Jak pisałem, też dwa razy miałem taki przypadek, a odkąd czekam na zakończenie testu, już nic się nie pokazuje Gdyby się powtórzyło, zgaś silnik i odpal jeszcze raz, a na pewno zgaśnie... Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 15 Października 2018 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 Dnia 14.10.2018 o 19:22, KriSSo napisał: Podjedź do ASO, niech sprawdzą. Podjechałem dziś do ASO Honda Plaza ul. Malownicza 29 w Warszawie. Przedstawiłem sprawę, przedłożyłem książkę gwarancyjną, a doradca serwisowy powiedział mi że mogą odczytać błędy, ale to kosztuje 130 zł . To jest jakaś kpina. Gość powiedział, że jak się kontrolka paliła, a już się nie pali to znaczy, że jest już OK. Żadne tu moje tłumaczenie, że mam gwarancję i chciałbym to sprawdzić. Nie lub jak zapłacę 130 zł. Koniec, kropka. Napiszę do Honda Polska i poproszę o wyjaśnienia. I jeszcze jedno. Doradca serwisowy powiedział mi na koniec, że jak bym udokumentował video, że kontrolka świeci się podczas jazdy to zrobił by diagnostykę za darmo. Co o tym sądzicie ? Oczywiście Integra chodzi jak złoto, ale drąży mnie pytanie dlaczego wczoraj musiałem jechać 130 km z wywaloną kontrolką na blacie. Odnośnik do komentarza
Astonpiotr Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 12 minut temu, Piootr napisał: Podjechałem dziś do ASO Honda Plaza ul. Malownicza 29 w Warszawie. Przedstawiłem sprawę, przedłożyłem książkę gwarancyjną, a doradca serwisowy powiedział mi że mogą odczytać błędy, ale to kosztuje 130 zł . To jest jakaś kpina. Gość powiedział, że jak się kontrolka paliła, a już się nie pali to znaczy, że jest już OK. Żadne tu moje tłumaczenie, że mam gwarancję i chciałbym to sprawdzić. Nie lub jak zapłacę 130 zł. Koniec, kropka. Napiszę do Honda Polska i poproszę o wyjaśnienia. I jeszcze jedno. Doradca serwisowy powiedział mi na koniec, że jak bym udokumentował video, że kontrolka świeci się podczas jazdy to zrobił by diagnostykę za darmo. Co o tym sądzicie ? Oczywiście Integra chodzi jak złoto, ale drąży mnie pytanie dlaczego wczoraj musiałem jechać 130 km z wywaloną kontrolką na blacie. Szczerze mówiąc to od Hondy spodziewałbym się czegoś więcej.... Podobny temat miałem z Kymco. Widać że w naszym kraju jest już tak dobrze że gwarancja to nie do końca oznacza gwarancja... przykra sprawa, też nie zostawiłbym tego bez echa. Odnośnik do komentarza
bobby Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 14 minut temu, Piootr napisał: Doradca serwisowy powiedział mi na koniec, że jak bym udokumentował video, że kontrolka świeci się podczas jazdy to zrobił by diagnostykę za darmo Rozumiem, że się bronią przed ludźmi którym się coś wydawało albo chcą naciągnąć ich na koszty. W sensie jeśli by się dalej świeciła to zrozumiałe, jeśli masz filmik to Ci wierzą. A tak to mają Cię za gościa który może jest szurnięty a może mówi prawdę Natomiast co do filmiku, czy zdjęcia...znajdź na google zdjęcie skuta z zapaloną kontrolką i powiedz że masz zdjęcie Odnośnik do komentarza
Długi 1973 Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Rozumiem, że się bronią przed ludźmi którym się coś wydawało albo chcą naciągnąć ich na koszty. Sorry, ale jakie są koszty podłączenia pod „komputer” dla serwisu?Tu raczej chodzi tylko o podejście do klienta, a właściwie jego brak. Odnośnik do komentarza
Yarorot Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Też nie rozumiem braku zaufania do klienta, ot tak sobie wymyślił i przyjechał, więc go skroimy, a że skuter jest na gwarancji, to nie ma znaczenia. A opinia o serwisie idzie w świat. Odnośnik do komentarza
tomekmajesty Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Fatalna obsługa w tym serwisieMnie w aucie kilka razy sprawdzali na słowo że mi się zapaliła Mowa o serwisie na Grochowskiej VWŻadnych opłat i jeszcze soczek i gazetkę hostessa przyniosła A serwis Hondy chciał wyciągnąć kasę z klienta ...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
Rogierro Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Pamiętam jak zaraz na początku po kupnie Integry chciałem nasmarować łańcuch i na centralce wbiłem bieg żeby koło się kręciło. Zaskutkowało to nie gasnącą kontrolką od ABS. Żadne rozpinania zasilania na dobę nie pomagały więc pojechałem do serwisu. Gościu wziął skuta, podpiął kompa, odczytał błędy, skasował, wytłumaczył że tak raczej nie należy robić bo to był błąd odczytu czujników ABS przedniego względem tylnego. Nie kosztowało mnie to nic, można? Można. Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 To niby jak smarować łańcuch? Zawsze stawiam na centralce i wbijam bieg i nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza
bobby Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 7 godzin temu, Długi 1973 napisał: Tu raczej chodzi tylko o podejście do klienta, a właściwie jego brak. Oczywiście że zrobili sobie antyreklamę i uważam że to kompletnie nieprofesjonalne. Widzę niestety jak działają ASO samochodowe w Polsce, a tu serwis hondy przejął zwyczaje. Dlatego radzę koledze odpłacić się pięknym za nadobne. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 16 Października 2018 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 W Honda Plaza na Malowniczej 29 przez ostatnie lata zmienili kompletnie personel. Kiedyś jak miałem SW-T600, którą u nich nową kupiłem i serwisowałem nie było żadnych zgrzytów. Nawet mogłem iść i popatrzeć mechanikowi "na ręce". Teraz na doradcę serwisowego awansowali p. Sławka, który jeszcze 2 lata temu był "od wszystkiego" na dziale motocyklowym. Pomagał w przyjęciach motocykli do serwisu, pomagał przy sprzedaży odzieży itp. Jak sprzedawał odzież to pamiętam, że kilkukrotnie wystawiał mi faktury gdy byłem klientem. I nie ma w tym nic złego, że człowiek awansował. Niestety jest niekompetentny. W tej chwili wiem, że serwisować tam swojej Integry nie będę. Choć Plazę mam najbliżej to będę jeździł do MCS na Prymasa. I jeszcze jedno. Wiecie na jaką kwotę p. Sławek wycenił obsługę Integry po 12 000 km ? Na okrągłe 800 zł, jak zapytałem o rabat to powiedział, że "może" mi da 5%. Cena może być też obniżona o 20%, bo aktualnie oleje są o taką wartość w Hondzie tańsze. Pewnie zapłacił bym 600 zł. Podjechałem do MCS i wycena identycznego przeglądu została wyceniona na 400 - 450 zł. Jeszcze rok gwarancji i od grudnia 2019 całkowite serwisowanie mojej NC750D przejmie MotoPower. Odnośnik do komentarza
virus Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 14 godzin temu, Piootr napisał: W Honda Plaza na Malowniczej 29 przez ostatnie lata zmienili kompletnie personel. Kiedyś jak miałem SW-T600, którą u nich nową kupiłem i serwisowałem nie było żadnych zgrzytów. Jeżeli nie jest to dla Ciebie za daleko to zadzwoń może do Auto Witolin. Jak na razie mam tam same pozytywne doświadczenia. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 17 Października 2018 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 20 godzin temu, Rogierro napisał: Pamiętam jak zaraz na początku po kupnie Integry chciałem nasmarować łańcuch i na centralce wbiłem bieg żeby koło się kręciło. [...] Gościu wziął skuta, podpiął kompa, odczytał błędy, skasował, wytłumaczył że tak raczej nie należy robić [...] Raczej... Raczej można tylko... Jest jedna zasada. Wbijasz D na centralce a po skończonej operacji, zanim zgasisz motor, zrzucasz na N i dopiero gasisz. W każdym NC tak smarowałem łańcuch i nigdy żaden błąd się nie pojawił. Odnośnik do komentarza
Rogierro Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 Niestety nie pamiętam jak gasiłem Moto czy wrzucałem neutralny. Po prostu od tamtej pory kręcę ręką, żaden problem. Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 I tak się to powinno robić Sent from my iPad using Tapatalk Odnośnik do komentarza
rafiklegia Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 5 godzin temu, virus napisał: Jeżeli nie jest to dla Ciebie za daleko to zadzwoń może do Auto Witolin. Jak na razie mam tam same pozytywne doświadczenia. Ja też polecam Witolin. Serwisowałem u nich PCX i Forzę Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 17 Października 2018 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 W Witolinie polecam Piotrka. Kumaty i rozsądny mechanik. Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 Spytam co wchodzi w czynności i materiały przeglądu po 12 tkm? Jutro podjadę do Hondy i porównam ceny w Łodzi. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się