Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś pokusił się o zmianę siedziska na akcesoryjne? (SHAD? - nie wiem czy jakaś inna firma wypuściła coś).

Bardziej mnie interesuje zmiana siedziska niż przeróbki oryginalnego.

Szukam opinii od plecaków, miałem okazję potestować 2 tygodnie Integrę, bo następnym skuterem będzie najprawdopodobniej Integra, ale mój plecak, strasznie narzekał na siedzenie (max.1h jazdy). Mam przez to straszny zgrzyt bo jeśli akcesoryjne siedzisko nie podniesie znacząco komfortu pasażera będę musiał się pożegnać z pomysłem Integry i poszukać czegoś innego, a nie bardzo mi ta opcja odpowiada.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem jak wygląda akcesoryjna, ale moja ponoć jest wygodna......zasłyszane od kilku pań. Jest szersza wyższa i wyprofilowana. Nie wstawię zdjęcia bo dałem sobie spokój z wiązaniem Picassy z tym forum. Raz się udaje, innym razem nie. Swoją kanapę przerabiałem w Wersonie. Nie trwało to zbyt krótko bo jeździliśmy razem z żoną na przymiarki, ale może dzięki temu jest jak jest. Jeśli chcecie się ewentualnie przymierzyć odezwij się na PM.

Odnośnik do komentarza

Ja mam SHADa i dla plecaka warstwa pianki jest ze dwa razy grubsza. Ogólnie kanapa akcesoryjna jest bardziej miękka i wizualnie według mnie fajniejsza. Miałem gdzieś fotki, Jeśli chcesz pooglądać Podaj mail na PM to w wolnej chwili podeślę kilka.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Cześć

Skończyła mi się gwarancja na moją hondzie i przyszedł czas na rozmyślanie, co by tu w nim zmienić… tzn. zmniejszyć mułowatość w trybie jazdy drive „D”. Jak użytkownicy zapewne wiedzą, przy prędkości 64 km/h mamy zapięty już najwyższy bieg, powodujący tzw. „muła”. Czasami skutkuje to również tym, w niektórych przypadkach, a raczej często, konieczność „zbicia” 1-2 biegi niżej, aby w ogóle chciało toto iść. Pytanie do szerszego Grona użytkowników odnośnie wiedzy na temat przeprowadzenia delikatnego tuningu mapy, a raczej chyba zmiany momentu przełączania  kolejnych biegów. Tak myślę, że komputer miałby zapiąć ostatni bieg w okolicach 80-100 km/h. Czy jest możliwość przeprogramowania tego wariantu w jakiś cywilizowany sposób - jakieś sugestie? Może ktoś już coś takiego ćwiczył i chciałby podzielić się wiedzą. Zaraz ktoś powie, jeździj w trybie sport, będziesz miał problem z głowy. Tryb „S „ wykorzystuję w momencie gdy mi się spieszy, lub mam chęć na ostrą jazdę, natomiast „D” w pozostałych przypadkach.

NEW Integra 2016 ma, jak wielu wie, aż 3 tryby „S”. Jest to chyba właśnie to, o co w połowicznej przynajmniej formie mi chodzi.

Odnośnik do komentarza

Zadzwoń do frimy motokofeina w Warszawie, może mają jakiś patent. Na pewno robią mapy ale na power commander, przerabiają wydechy. Swojego czasu na OLX stała 750 po przeróbce u nich i gościu twierdził, że tera od tego motocykla nie można już nic więcej chcieć. Po prostu jest ideałem. Paliła o 1l więcej.

Odnośnik do komentarza

Wg mojej wiedzy, rozmow z Honda, czytaniu zachodnich for - nie da sie.

Tzn. da sie, ale Honda nie oferuje takiej zmiany, nawet za oplata.

 

Nie jestes pierwszy, ktoremu potrzeba czegos miedzy D, a S.

Oficjalna odpowiedz producenta na potrzeby uzytkownikow to tryb S1 dostepny w modelach NC od 2016.

 

Odnośnik do komentarza

Jerry, właśnie niestety, takiej odpowiedzi się spodziewałem. Trochę to dziwne, że nawet w Italii, gdzie jest chyba większa sprzedaż tego modelu i pokrewnych NC, nikt się za to nie zabrał. Przecież klientów nie brakowałoby chyba... Niko, widziałem tę Integrę i raczej nie o taki tuning mi chodzi. To jest tylko zmiana map wtrysku paliwa co zwiększa tylko "wigor" w określonych wartościach obrotów. Mi chodzi o "wydłużenie" kolejności zmiany biegów przez komputer.

Odnośnik do komentarza
Dnia 9.12.2016 o 09:07, pabloxl napisał:

Mi chodzi o "wydłużenie" kolejności zmiany biegów przez komputer.

Dokładnie Cię rozumiem ale przyznasz, że ciekawa była :)

Z właścicielem spędziłem ze 30 minut na telefonie wypytując co i jak :)

Odnośnik do komentarza

Cześć,

Rozważam zakup Hondy Integry 750. Niestety w chwili obecnej nie ma żadnej możliwości nawet przymierzenia się w żadnym salonie do sprzętu, nie mówiąc już o jeździe testowej. Pytanie do kolegów z Warszawy lub okolic. Czy ktoś z posiadaczy użyczyłby mi swój sprzęt do przymierzenia się? Jeździłem trochę na testowym NC750x i chciałbym sprawdzić jaka jest różnica w pozycji i ile mam miejsca na nogi.

Odnośnik do komentarza

A ile masz wzrostu, bo ja przy moich 185 cm nie wadzę kolanami na 750-tce, fakt że nóg nie wyprostuję.

Przysiadał się też kolega który tylko na spidermaxie nie wadzi kolanami i na integrze 750 też nie miał problemu a na 700 miał co potwierdza słowa Jerry_R, że dopiero model 750 ma przebudowaną czachę i więcej miejsca na kolana.

Dobrym rozwiązaniem jest dołożenie do integry akcesoryjnych setów motocyklowych i masz wtedy do wyboru dwie pozycje - skuterową i motocyklową.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Słuchajcie, z tym wzrostem i dotykaniem kolanami to bym tak do końca nie przekreślał 700-ki. Też przed zakupem się naczytałem, że się dotyka, że jest ciasno...itp. Ja przy swoich 183 cm wzrostu mam jeszcze ok. 7 cm do czachy. Moim zdaniem sporo. Zależy to pewnie od naszej budowy i długości naszych kończyn. Gdybym nie usiadł na 700 i sam tego nie przetestował, to pewnie bym trzymał się Waszego zdania. Przymiarka zaowocowała zakupem 700. !OK

Odnośnik do komentarza

Cześć,

Dzięki za odzew! Mam 194cm i sporo tego w nogach. :) Większość maxi i motocykli jest dla mnie za małych. Jeździłem trochę na testowej NC750x i jest ok, jednak "światopoglądowo" oraz pragmatycznie poważnie myślę o Integrze. M.in. dlatego, że po dołożeniu dodatkowych podnóżków siedzi się na niej jak na motocyklu, czyli zdrowiej dla kręgosłupa.

Alfi, mam do Ciebie rzut beretem, więc już się odzywam na priv! Dzięki!

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Podbijam wątek, bo ostatnio 2 osoby pytały mnie o przeróbkę siodła. Patrz str. 20, 22. 

Po 50kkm stwierdzam, że zdecydowanie warto było.

Odnośnik do komentarza

Mam od 4-lat siedzenie akcesoryjne , jest miętko ale kiedy kupiłem dodatkowe sety wszystko się zmieniło można zmienić pozycję siedzenia .

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Dnia 15.02.2018 o 22:19, Jack napisał:

Podbijam wątek, bo ostatnio 2 osoby pytały mnie o przeróbkę siodła. Patrz str. 20, 22. 

Po 50kkm stwierdzam, że zdecydowanie warto było.

Ja oprócz tego że przerobiłem kanapę,  to jeszcze w miejscu tyłka  dołożyłem wkładkę  żelową. Po tej przeróbce zrobiłem  6500 km. (Ok. 1000 km. dziennie ), na Sycylię i zero bulów w okolicy miednicy.

http://mwmoto.pl/#page-top

 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Dnia 15.02.2018 o 22:19, Jack napisał:

Po 50kkm stwierdzam, że zdecydowanie warto było.

Dlatego jestem zapisany w kolejce w MW moto na przeróbkę kanapy na koniec kwietnia :) 

I sety też wjadą :) 

Pytanie techniczne do zintegrowanych , co jaki przebieg wymieniacie łańcuch/napęd ,co ile km czyścicie ??Nie pytam o smarowanie....Mój był wymieniony 2tys km temu....

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
Dlatego jestem zapisany w kolejce w MW moto na przeróbkę kanapy na koniec kwietnia  
I sety też wjadą  
Pytanie techniczne do zintegrowanych , co jaki przebieg wymieniacie łańcuch/napęd ,co ile km czyścicie ??Nie pytam o smarowanie....Mój był wymieniony 2tys km temu....
Ja wymieniłem cały napęd przy ok 30k km. Powinienem zrobić to trochę wcześniej bo już strasznie hałasował. Myślę, że to zależy od tego jak bardzo będziesz odkrecał manetkę gazu.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Też wymieniłem przy ok 35kkm, ale to dlatego, że zaniedbałem smarowanie. Scotoiler się zapowietrzył, ja nie zauważyłem i tak jeździłem dosyć długo. Normalnie  łańcuch powinien wystarczyć na ok 50kkm.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Jeszcze wrócę do tematu akcesoryjnej kanapy Shad'a... Zrobiłem dotąd na Integrze na raz około 200 km i trzeba przyznać, że trochę tyłek już czułem, czego wcześniej w Burgmanie i Kymco nie uświadczyłem przy tak niskich przebiegach... Czy różnica między kanapą seryjną, a Shadem warta jest tych 900 PLN (pomijam wygląd)?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...