Sinobrody Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Bodajże Marek polecał Bruudt. Nawet link jest gdzieś w tym wątku Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Klik Odnośnik do komentarza
Sqad Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 A mi się marzy coś takiego. Siedzisko kierownika jest węższe. Uskok za tyłkiem zniwelowany a całość spłaszczona tak, że łatwiej się przesunąć w tył. Jednoczesnie alcantara nie pozwala na ślizganie. Kolor szwów do przemyślenia http://www.autoevolu...133.html#agal_3 A czym impregnować taką alcantare? Jak ona reaguje na warunki atmosferyczne, deszcz, słońce, śnieg, lód Odnośnik do komentarza
Sinobrody Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 ...na promieniowanie kosmiczne, pył księżycowy, masło z czosnkiem i ślinę zombi Znalazłem producenta, który robi coś takiego - podaje, że jest wszystko-proof. Ale to Grecy są więc co oni wiedzą o zimie Wysyłają gotowe obicie, trzeba sobie samemu zamocować albo zlecić specjaliście http://www.motok-seats.com/store/default/ Tyle, że to na standardowe siodło. Do przeróbek pewnie się nie nada - gdzieś może braknąć jeśli się dołoży wkładkę żelową. Raczej jako wzór dla rodzimego rzemieślnika. Odnośnik do komentarza
romano77 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Ja Shad'a też nie polecam . Jest odrobinę lepiej od oryginału ale nie jest warta tych pieniędzy.......dobrze że zostawiłem oryginał to może coś pokombinuję w przyszłości. Odnośnik do komentarza
ALFI Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Klik Marek_m, dziękuję, już zamówione. Odnośnik do komentarza
Jerry_R Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Co by nie robić i tak będzie źle. To co udało się mi wykombinować jest absolutnym kompromisem [...] więc chcą nie zmieniać wysokości, musisz zmniejszać grubość siedzenia. Alez mozna zmienic wysokosc, podniesc siedzenie, wlazyc wiecej gabki - co kto potrzebuje. Mozna obnizyc Integre - blizej wysokosci, z jaka jest sprzedawana w Japonii (dodatkowo srodek ciezkosci wtedy obnizony): http://www.lustracin...ering-kits.html Odnośnik do komentarza
ALFI Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Jerry_R, owszem jednak nie zmienia to faktu że im dalej od kierownicy tym mniej gąbki pod doopą. A to wg mnie jest istotą problemu, bo siedzisko w Integrze jest bardzie dostosowane do jazdy w pozycji motocyklowej niż skuterowej. Właśnie dostałem info że moja kanapa jest jutro razem ze skuterem do odbioru. Jacek będziesz może na spocie, z chęcią porównałbym nasze siedzenia może z dwóch zrobimy jakąś trzecią. Może będzie ktoś jeszcze z fabrycznym, to wszystko będzie można obadać. Odnośnik do komentarza
pabloxl Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Alfi, wybieram się również i ja. Mam "fabrykę" i będziesz równierz mógł zobaczyć, jak wyglądają prowadnice bruudt. Mam je zamontowane wraz z niższą szybą givi. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Jack Opublikowano 17 Czerwca 2015 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Jacek będziesz może na spocie, z chęcią porównałbym nasze siedzenia może z dwóch zrobimy jakąś trzecią. Będę. Pomacamy się po zadupkach Moje siodło byłoby idealne (dla mnie), gdyby do Integry dało się założyć podnóżki - spacerówki. Ale raczej nie ma do czego ich przyczepić, chyba klejem do plastiku Odnośnik do komentarza
Sinobrody Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 A ściągałeś plastiki? Integra ma motocyklową ramę, jak seria NC. Tam widać stalową rurę wokół silnika. DO rury bez problemu przymocujesz podnóżki obejmą. Oczywiście wiąże się to z wycięciem w plastiku ale można to zrobić w miarę estetycznie. Odnośnik do komentarza
ALFI Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Gites chłopaki będzie co porównać. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Jack Opublikowano 17 Czerwca 2015 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Do ramy daleeeeko! Oczywiście wszystko można zmajstrować, można by uspawać jakieś wsporniki, wyciąć otwory w plastikach... ale nakłady pracy, kombinowania i poszukiwania odpowiednich elementów - chyba zbyt wielkie. Może w zimę... Odnośnik do komentarza
ALFI Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Znalazłem zdjęcie swojej Integry jak stała w serwisie. Mało wyraźne ale może coś wniesie do tematu/pomysłu z podnóżkami. Odnośnik do komentarza
Sinobrody Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Hm... chyba łatwiej będzie zamienić na czopera z gmolami, do których przeczepisz owiewki "a la skuter" A skoro juz piszę to zapytam o szyby - czy niższa z deflektorem jest w stanie zapewnić komfort wyższej? Wynalazki typu Givi Airflow czy Puig Touring wyglądają... jak wyglądają. Choć Puig przynajmniej jest wąski. Próbował kto zakładać deflektor do oryginalnej szyby lub akcesoryjną niższą z deflektorem Np MRA Variotouring (VTM)? Odnośnik do komentarza
Jerry_R Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Jack, przysiadz sie na spocie do CTX Alfi i reszta - to jeszcze ja bede z moim AirHawk'iem Sinobrody - troche mieszasz w szybach zadajac nie do konca konkretne pytanie. Wczesniej w watku sporo o szybach bylo. Generalnie masz oryginalna (mozesz dolozyc deflektor), jakies niskie zatyczki (nie nazwalbym tego szyba) oraz 2 wersje GIVI wyzsza (dla wysokich lub dla wszystkich po podniesieniu kanapy) i nizsza (=wysokosci oryginalnej). Deflektor do oryginalnej wplynie jedynie na srodek ciala. GIVI jest sporo szersza i lepiej chroni, robi rowniez za handbary. GIVI nie wypuscilo niestety genialnej szyby AirFlow do Integry. Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Jest jeszcze MRA Vario-Touring. W połączeniu z prowadnicami Bruudt było spoko Odnośnik do komentarza
Sinobrody Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Fakt, przepraszam, teraz znalazłem wątek o deflektorach. Marku, dziękuję i doceniam fakultet z grafiki komputerowej Właśnie tą VTM miałem na myśli. Primo - jest zgrabna, secundo - jest przyciemniona Czyli już jest "spoko" Natomiast de facto jest niższa od oryginalnej i dużo niższa od akcesoryjnego Puiga. Stąd pytanie, czy deflektor rekompensuje rozmiar. A w kwestii prowadnic - przy podniesionej szybie nic tam nie świszczy, nie gwiżdże dołem? Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Deflektor lekko rekompensuje "niski wzrost" szyby. Z drugiej strony, ja lubię jak trochę wieje "Szpara" u dołu redukuje podciśnienie za szybą, a co za tym idzie są mniejsze turbulencje. W T-Max'ie i większości swoich moto mam lub miałem MRA Vario Touring (w wersji przyciemnionej to moja ulubiona szyba) Odnośnik do komentarza
Jerry_R Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Kiedy moglem dzis dotrzec na spot - juz Was nie bylo... Tak sobie caly czas mysle, najlepiej rozwiazana kanapa to chyba ta Marka_M i Emiksik'a (polecany przeze mnie Chris). Do tego: - jesli komus za wysoko - zastosowac obnizenie zawieszenia - jesli komus za daleko - zastosowac podniesienie\przyblizenie kierownicy - jesli komus wieje za bardzoo - dolozyc deflektor lub zalozyc wyzsza szybe A propo spacerowek - Raven, moze cos podpowiesz, ciegle szperasz po ciekawych forach i sciagasz roznosci w dobrych cenach A propo motocyklowych podnozkow kierowcy 1 2 - pojezdzilem dzis w nocy po miescie z nogami na tylach podestow kierowcy i... nie moglem uwierzyc, jak dobrze sie prowadzi maszyne! Zmieniam zdanie! Odnośnik do komentarza
Raven Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Hmmm.... Integra nie jes specjalnie wdzięcznym materiałem do zrobienia spacerówek Można by pokombinować jak wyprowadzić jakiś stelaż z otworów wentylacyjnych w plastiku pod podestem i otworu pod chłodnicą przymocowane do ramy, ale do tego trzeba by rozebrać jakąś integrę i znaleźć potencjalne punkty mocowań Odnośnik do komentarza
Sinobrody Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Wczoraj udało mi się zamówić te podnóżki - ostatnią parę z dwóch wystawionych - wystarczyło na pół dnia aukcji. Producent z Korei, co jakiś czas wystawia kilka sztuk na "ibaju". W sobotę sprzedał pięć sztuk w 24 godz. Oto co znaczy globalizacja Odnośnik do komentarza
Jerry_R Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Jak masz Integre - to zaktualizuj maszyne w profilu forum Odnośnik do komentarza
Sinobrody Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Jestem legalistą więc zaktualizuję we wtorek Odnośnik do komentarza
romano77 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 też będę zamawiać te podnóżki . I tak jeżdżę w pozycji moto ale poczekam co Brodaty powie na ich temat , ja mam czas do września , więc czekam na pierwsze wrażenia . Jest jeszcze plan X , sprzedam wypasioną Integrę i kupię GT. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się