Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

A mi się marzy coś takiego. Siedzisko kierownika jest węższe. Uskok za tyłkiem zniwelowany a całość spłaszczona tak, że łatwiej się przesunąć w tył. Jednoczesnie alcantara nie pozwala na ślizganie. Kolor szwów do przemyślenia :)

http://www.autoevolu...133.html#agal_3

A czym impregnować taką alcantare? Jak ona reaguje na warunki atmosferyczne, deszcz, słońce, śnieg, lód :P

Odnośnik do komentarza

...na promieniowanie kosmiczne, pył księżycowy, masło z czosnkiem i ślinę zombi :)

Znalazłem producenta, który robi coś takiego - podaje, że jest wszystko-proof. Ale to Grecy są więc co oni wiedzą o zimie :)

Wysyłają gotowe obicie, trzeba sobie samemu zamocować albo zlecić specjaliście

http://www.motok-seats.com/store/default/

Tyle, że to na standardowe siodło. Do przeróbek pewnie się nie nada - gdzieś może braknąć jeśli się dołoży wkładkę żelową. Raczej jako wzór dla rodzimego rzemieślnika.

Odnośnik do komentarza

Ja Shad'a też nie polecam . Jest odrobinę lepiej od oryginału ale nie jest warta tych pieniędzy.......dobrze że zostawiłem oryginał to może coś pokombinuję w przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Co by nie robić i tak będzie źle. To co udało się mi wykombinować jest absolutnym kompromisem [...] więc chcą nie zmieniać wysokości, musisz zmniejszać grubość siedzenia.

Alez mozna zmienic wysokosc, podniesc siedzenie, wlazyc wiecej gabki - co kto potrzebuje.

Mozna obnizyc Integre - blizej wysokosci, z jaka jest sprzedawana w Japonii (dodatkowo srodek ciezkosci wtedy obnizony):

http://www.lustracin...ering-kits.html

Odnośnik do komentarza

Jerry_R, owszem jednak nie zmienia to faktu że im dalej od kierownicy tym mniej gąbki pod doopą. A to wg mnie jest istotą problemu, bo siedzisko w Integrze jest bardzie dostosowane do jazdy w pozycji motocyklowej niż skuterowej.

Właśnie dostałem info że moja kanapa jest jutro razem ze skuterem do odbioru.

Jacek będziesz może na spocie, z chęcią porównałbym nasze siedzenia może z dwóch zrobimy jakąś trzecią.

Może będzie ktoś jeszcze z fabrycznym, to wszystko będzie można obadać.

Odnośnik do komentarza

Alfi, wybieram się również i ja. Mam "fabrykę" i będziesz równierz mógł zobaczyć, jak wyglądają prowadnice bruudt. Mam je zamontowane wraz z niższą szybą givi.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Jacek będziesz może na spocie, z chęcią porównałbym nasze siedzenia może z dwóch zrobimy jakąś trzecią.

Będę. Pomacamy się po zadupkach :)

Moje siodło byłoby idealne (dla mnie), gdyby do Integry dało się założyć podnóżki - spacerówki. Ale raczej nie ma do czego ich przyczepić, chyba klejem do plastiku :confused:

Odnośnik do komentarza

A ściągałeś plastiki? Integra ma motocyklową ramę, jak seria NC. Tam widać stalową rurę wokół silnika. DO rury bez problemu przymocujesz podnóżki obejmą. Oczywiście wiąże się to z wycięciem w plastiku ale można to zrobić w miarę estetycznie.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Do ramy daleeeeko! Oczywiście wszystko można zmajstrować, można by uspawać jakieś wsporniki, wyciąć otwory w plastikach... ale nakłady pracy, kombinowania i poszukiwania odpowiednich elementów - chyba zbyt wielkie. Może w zimę...

Odnośnik do komentarza

Hm... chyba łatwiej będzie zamienić na czopera z gmolami, do których przeczepisz owiewki "a la skuter" :)

A skoro juz piszę to zapytam o szyby - czy niższa z deflektorem jest w stanie zapewnić komfort wyższej? Wynalazki typu Givi Airflow czy Puig Touring wyglądają... jak wyglądają. Choć Puig przynajmniej jest wąski. Próbował kto zakładać deflektor do oryginalnej szyby lub akcesoryjną niższą z deflektorem Np MRA Variotouring (VTM)?

Odnośnik do komentarza

Jack, przysiadz sie na spocie do CTX :)

Alfi i reszta - to jeszcze ja bede z moim AirHawk'iem ;)

Sinobrody - troche mieszasz w szybach zadajac nie do konca konkretne pytanie. Wczesniej w watku sporo o szybach bylo. Generalnie masz oryginalna (mozesz dolozyc deflektor), jakies niskie zatyczki (nie nazwalbym tego szyba) oraz 2 wersje GIVI wyzsza (dla wysokich lub dla wszystkich po podniesieniu kanapy) i nizsza (=wysokosci oryginalnej).

Deflektor do oryginalnej wplynie jedynie na srodek ciala. GIVI jest sporo szersza i lepiej chroni, robi rowniez za handbary.

GIVI nie wypuscilo niestety genialnej szyby AirFlow do Integry.

Odnośnik do komentarza

Fakt, przepraszam, teraz znalazłem wątek o deflektorach.

Marku, dziękuję i doceniam fakultet z grafiki komputerowej :) Właśnie tą VTM miałem na myśli. Primo - jest zgrabna, secundo - jest przyciemniona :) Czyli już jest "spoko" :)

Natomiast de facto jest niższa od oryginalnej i dużo niższa od akcesoryjnego Puiga. Stąd pytanie, czy deflektor rekompensuje rozmiar.

A w kwestii prowadnic - przy podniesionej szybie nic tam nie świszczy, nie gwiżdże dołem? :)

Odnośnik do komentarza

Deflektor lekko rekompensuje "niski wzrost" szyby. Z drugiej strony, ja lubię jak trochę wieje :)

"Szpara" u dołu redukuje podciśnienie za szybą, a co za tym idzie są mniejsze turbulencje.

W T-Max'ie i większości swoich moto mam lub miałem MRA Vario Touring (w wersji przyciemnionej to moja ulubiona szyba) :)

2ee16063-44ac-42d3-9c7b-c1b8038c4c47_zpsqktna0vw.jpg93afb770-d916-4494-b135-e101f7e29c44_zpstii3g6fk.jpg

2235ab57-73d0-4c54-8fab-8d685d8c0541_zpsnzqzlogm.jpged3c7a98-019b-452c-aa9c-73fc2538b005_zpse1wc9yay.jpg

Odnośnik do komentarza

Kiedy moglem dzis dotrzec na spot - juz Was nie bylo...

Tak sobie caly czas mysle, najlepiej rozwiazana kanapa to chyba ta Marka_M i Emiksik'a (polecany przeze mnie Chris). Do tego:

- jesli komus za wysoko - zastosowac obnizenie zawieszenia

- jesli komus za daleko - zastosowac podniesienie\przyblizenie kierownicy

- jesli komus wieje za bardzoo - dolozyc deflektor lub zalozyc wyzsza szybe

A propo spacerowek - Raven, moze cos podpowiesz, ciegle szperasz po ciekawych forach i sciagasz roznosci w dobrych cenach :)

A propo motocyklowych podnozkow kierowcy 1 2 - pojezdzilem dzis w nocy po miescie z nogami na tylach podestow kierowcy i... nie moglem uwierzyc, jak dobrze sie prowadzi maszyne! Zmieniam zdanie!

Odnośnik do komentarza

Hmmm.... Integra nie jes specjalnie wdzięcznym materiałem do zrobienia spacerówek :) Można by pokombinować jak wyprowadzić jakiś stelaż z otworów wentylacyjnych w plastiku pod podestem i otworu pod chłodnicą przymocowane do ramy, ale do tego trzeba by rozebrać jakąś integrę i znaleźć potencjalne punkty mocowań

Odnośnik do komentarza

Wczoraj udało mi się zamówić te podnóżki - ostatnią parę z dwóch wystawionych - wystarczyło na pół dnia aukcji. Producent z Korei, co jakiś czas wystawia kilka sztuk na "ibaju". W sobotę sprzedał pięć sztuk w 24 godz. Oto co znaczy globalizacja :)

Odnośnik do komentarza

też będę zamawiać te podnóżki . I tak jeżdżę w pozycji moto ale poczekam co Brodaty powie na ich temat , ja mam czas do września , więc czekam na pierwsze wrażenia . Jest jeszcze plan X , sprzedam wypasioną Integrę i kupię GT.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...