RONIN Opublikowano 8 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 @MariuszBurgi są wszystkie NCki właśnie oprócz D. Oczywiście najwiecej X, trochę S i moje J. Jakieś xadv nawet się znalazło a żadnego D. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 8 Czerwca 2023 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 Teraz wszystko jasne 😎 Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 2 Lipca 2023 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2023 Integra Trailer 🫢 Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 13 Września 2023 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 Honda właśnie rozsyła pilne wezwania do serwisu użytkownikom Hondy NC. Nie mam wiedzy, które dokładnie roczniki oraz jaki procent stanowią Integry (D) a jaki "X" czy "S". Wiadomo, że akcja obejmuje egzemplarze z lat nawet 2014. Dla pewności zalecam sprawdzić swój egzemparz w tym miejscu -> Akcje przywoławcze Honda. Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 14 Września 2023 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 14 Września 2023 U mnie wypisali - "Brak aktywnych akcji przywoławczych / aktualizacji pojazdu." Odnośnik do komentarza
Krzynio66 Opublikowano 14 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2023 i co byles juz w serwisie Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 17 Września 2023 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Września 2023 Pewien użytkownik z Tajwanu, tak jeździ "rodzinnie" swoją Integrą... i w sumie, to nawet bym się nie czepiał, gdyby nie fakt, że kot nie ma kakakasku! 2 Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 17 Kwietnia Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia Wątek Integry mało aktywny więc jeszcze takie trzy ujęcia z Tajwanu Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano wczoraj o 15:33 Klubowicze Udostępnij Opublikowano wczoraj o 15:33 A ja wziąłem się za duży serwis... Przez ostatnie trzy sezony nie zaglądałem pod plastiki, bo raczej mało jeździłem przez chorobę ojca, więc przy przebiegu 77K czas przejrzeć wnętrzności... Plany mam duże, bo do inspekcji pójdą elementy rozrządu, zawieszenia (szczególnie wielowahacz i jego łożyskowanie igiełkowe), a dziś po rozebraniu plastików, dorwałem się do silnika sterującego biegami, który wart jest czasowego przeglądu ze względu na sprawdzenie stanu szczotek, komutatora i oczyszczenia z zabrudzenia kawałkami spiłowanych elektrod... Taki "brudny" stan może doprowadzić do opóźnień w przełączaniu biegów, a nawet zablokowania skrzyni biegów. Sprawa mechanicznie jest w zasadzie banalnie prosta. Silnik trzyma się na trzech śrubach i trzeba tylko umiejętnie odpiąć wtyczkę zasilającą, bo po dłuższym czasie jest jakby zassana. Ją też warto przejrzeć, bo mimo, że niby jest hermetyczna, to na jednym ze styków, miałem już trochę niebieskawej patyny... Silnik daje się prosto rozebrać, wystarczy wykręcić dwie śrubki i lekko, ostrożnie (uważając na uszczelkę), podważyć plastikowe, czarne wieczko. Czarny plastik, to w zasadzie szczotkotrzymacz... Teraz można to wszystko poczyścić z "proszku węglowego", komutator przetrzeć drobnym papierem ściernym (zalecana gramatura 1200), oczyścić w środku korpus z magnesami stałymi... Szczotki nie wyglądały u mnie źle, choć przez pracę w "gruzie", trochę porysowały komutator. Widać, zdecydowanie za późno tam zajrzałem (po 10-ciu latach żywota motóra), ale jak widać na filmie, który zamieszczę obok, ich długość jest podobna, a zakwalifikowano je, jako OK. Temat wrzucam, bo może nie każdy wie o istnieniu tego ustrojstwa w Integrze i jej pochodnych (S, X, X-ADV itp), a to ważna rzecz w bezstresowym użytkowaniu naszych sprzętów... 3 Odnośnik do komentarza
Marek62 Opublikowano 5 godzin temu Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu Brawo , nareszcie się wziąłeś za robotę Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się