Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

Podczas wyjazdu do Czarnogóry, przy prędkościach takich, żeby towarzyszące mi Burgmany 650 "nie wchodziły na czerwone pole" ;) tankowałem zawsze ok. 1,5 - 2 litry mniej od Burgmanów. Średnie spalanie Integry (były też odcinki całkiem powolne) wyszło mi 4,2 litra.

Odnośnik do komentarza

Dzień dobry koleżankom i kolegom.

I o ile szyby czy błotniki do Integry są w dostępne to problem mam ze wspominanymi już podnóżkami:

http://www.ebay.com/itm/Dzell-CNC-Footrest-Kit-Silver-color-for-HONDA-INTEGRA-NC700D-NC750D-12-14/221795970149?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140602152332%26meid%3D5e2f1f6e9afb471493684ed6cb230b55%26pid%3D100011%26rk%3D1%26rkt%3D1%26mehot%3Dlo%26sd%3D321554451678

Nie znalazłem ich w żadnym europejskim sklepie, strona producenta to dalekowschodnia kaligrafia, jedyny ślad to eBay.

Czy ktoś z Was ma tam konto lub planuje zakup owych podnóżków? Chętnie się podłączę, z podziałem kosztów przesyłki oczywiście.

Odnośnik do komentarza

Dzień dobry koleżankom i kolegom.

I o ile szyby czy błotniki do Integry są w dostępne to problem mam ze wspominanymi już podnóżkami:

http://www.ebay.com/...sd=321554451678

Nie znalazłem ich w żadnym europejskim sklepie, strona producenta to dalekowschodnia kaligrafia, jedyny ślad to eBay.

Czy ktoś z Was ma tam konto lub planuje zakup owych podnóżków? Chętnie się podłączę, z podziałem kosztów przesyłki oczywiście.

Tu masz:

http://allegro.pl/honda-nc700-integra-set-lewy-prawy-set-i5361850140.html

Odnośnik do komentarza

Dzięki ale nie zrozumiałeś. Dałeś mi link do aukcji podnóżków pasażera. Przyjrzyj się jeszcze raz mojemu linkowi. To akcesoryjne "motocyklowe" podnóżki kierownika. Są tam dwa zdjęcia z już zamontowanymi.

Może napiszę jaśniej - poszukuję źródła lub współkupujących akcesoryjne podnóżki kierowcy - na których można by jeździć Integrą również w pozycji motocyklowej, nie tylko skuterowej.

Wygląda to tak:

Odnośnik do komentarza

Na długą, prostą drogę jest ok, ale jak przyjdzie Ci jeździć po mieście, to może przeszkadzać. Można niechcący dodać gazu będąc w dużym złożeniu i nieszczęście murowane.

Odnośnik do komentarza

Na długą, prostą drogę jest ok, ale jak przyjdzie Ci jeździć po mieście, to może przeszkadzać. Można niechcący dodać gazu będąc w dużym złożeniu i nieszczęście murowane.

....lub w czasie przeciskania się w korkach :fear:

Ja miałem kiedyś ten tempomat i.... kilka razy bym poszedł bokiem. Zdecydowanie lepsze są dźwignie blokujące się na rączce hamulca.

Mechaniczne blokady manetki gazu nie są bezpieczne (szczególnie w zatłoczonej Europie).

Odnośnik do komentarza

Mechaniczne blokady manetki gazu nie są bezpieczne (szczególnie w zatłoczonej Europie).

Odpowiedź na pytanie: czy warto w motocyklu lub skuterze stosować mechaniczne blokady manetki gazu jest taka sama, jak na pytanie: czy warto sikać pod wiatr.

Odpowiedź na obydwa problemy po użyciu odrobiny wyobraźni brzmi - nie warto ;).

W przypadku moto z automatem, to bez możliwości natychmiastowego wysprzęglenia napędu, to nie warto do kwadratu.

Odnośnik do komentarza

Hola, hola :) Zdaję sobie sprawę z niebezpieczeństw ale nie wierzę, że ktoś może używać tego w mieście. Miałem na myśli jazdę 100km autostradą A4 - nie ryzykowałbym używania tego po Wrocławiu, na przykład. Pytałem raczej, czy zdaje egzamin, czy nie spada, nie ślizga się, nie obraca zmuszając do ciągłych poprawek ustawienia.

Pytam właśnie o ten model bo wydaje się łatwy do demontażu przy wjeżdżaniu do miasta. Ale dziękuję za wszystkie opinie :)

Kwestia podnóżków nadal aktualna :) - pomęczę Radoslava.

A na marginesie - znalazłem przypadkiem taki test:

Co za rozmach, co za fantazja! :) Jakbym czytał Stasiuka. We francuskich testach goście w dopasowanych płaszczach, wysokich lakierkach i matowych kaskach jeżdżą nadmorskimi bulwarami. W niemieckich - w sportowych kombinezonach, skóry, ochraniacze, tor wyścigowy. A tutaj koleś w mokasynach, kaszkiecie i marynarce z większego kolegi popyla szutrami... i to cudownie swojskie, rozczulające otoczenie :)

Jednak to dwa różne światy. Nie ma sensu tego ujednolicać i oby nigdy to nie nastąpiło - różnorodność jest wspaniała :)

Na samym końcu jednak testujący zjeżdża do "sklepu" i... widzieliście kiedyś coś takiego na "zachodzie"? :) Barak,chłopaki w gumiakach, klepisko. A na nim spokojnie kilkaset maszyn. Do wyboru, do koloru. Kto wie czy nie ma tam Waszej, która zniknęła :)

Sam testujący - urodzony szołmen :) Jakie emocje, modulacja głosem. ewidentnie zachwycony motocyklem :) Wierzę mu od pierwszego słowa :) I znowu - Francuzi cedzą przez zęby suche uwagi, Włosi i Hiszpanie ujawniają jakies emocje ale gdzie im tam do tego gościa! :)

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

A ja taki tempomat używam od jakichś 40 tyś. km. i w trasie i po mieście.

Dla mnie bomba.

Trzeba uważać na dzikie ruchy nadgarstka ale ja nie mam pląsawicy Huntingtona ani innego Parkinsona.

ADHD też nie mam i może dla tego dla mnie jest wygodnie.

Jak ktoś łapami gmera bez końca albo nie uważa na to co robi to odradzam.

Odnośnik do komentarza

Odpowiedź na pytanie: czy warto w motocyklu lub skuterze stosować mechaniczne blokady manetki gazu jest taka sama, jak na pytanie: czy warto sikać pod wiatr.

Odpowiedź na obydwa problemy po użyciu odrobiny wyobraźni brzmi - nie warto ;).

W przypadku moto z automatem, to bez możliwości natychmiastowego wysprzęglenia napędu, to nie warto do kwadratu.

Mam wrażenie, że napisałem dokładnie to samo, aczkolwiek mniej dosadnie :)

Odnośnik do komentarza

Jeszcze jeden mądrala :) Pytanie nie dotyczyło zasadności stosowania ale jakości samego elementu. Czekam teraz na rady typu "czy warto skakać z samolotu bez spodochronu i mieszać sół z cukrem" :)

O podnóżkach nikt nic nie wie..? :)

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Moja Integra stała się skuterem. W dupcię miękko i wygodnie. NIestety nie jest idealnie: teraz za mało miejsca na nogi.

Zdjęcie się nie wyświetla w poście, ale link działa.

https://lh3.googleusercontent.com/8jVw9VHUfivd8eHUeQ0uNGNYxPaTHd9gzKdNxbgWmGc=w859-h644-no

Odnośnik do komentarza

Uffff.....wracamy do żywych, widzę że nastał czas zmiany, u mnie też praca wre nad siedziskiem.

W zeszłym tygodniu była pierwsza przymiarka......nie wygodnie, za wysoko, za daleko do kierownicy a wyglądało to tak

20150611_141330.jpg

20150611_141337.jpg

20150611_141345.jpg

Zależało mi na tym aby pozostawić w miarę nie zmieniony charakter siedzenia, bo jako część tego skutera podoba mi się.

Dzisiaj po ostatecznych zmianach, szlifach, doklejkach itp. całość wygląda tak:

20150615_120047.jpg

Delikatnie podniesiony przód, maksymalnie opuszczony tył oraz podwójne załamanie na za doopą. Zdjęcie już z opisem materiałów

20150615_120057.jpg

Całość poszerzona w takim stopniu aby pasowała do kształtu skutera

20150615_120122.jpg

Bardzo zależało mi na tym aby zniknęło nałożenie przedniej kanapy na tył......wyszło takie coś. Mam nadzieję że po ostatecznym doszlifowaniu gąbek i nałożeniu pokrycia będzie wyglądać ok.

Reasumując, wymiary.

Przednia kanapa z przodu podniesiona ok 1,5 cm, z tyłu pozostała prawie fabryczna zmiana w postaci wcięcia w głąb dla uzyskania bardziej płaskiej powierzchni. Poszerzona z tyłu ok 3 cm. Zadupek na dole +2 cm, na górze + 4cm + załamanie.

Tylna, podniesiona, poszerzona i wyprofilowana

Mam nadzieję odebrać w tym tygodniu więc pewnie się pochwalę.

Próbna jazda ok 30 min dużo lepiej, jednak nic nie przebije SW-T, ale przecież to Królowa......

Odnośnik do komentarza

Wygląda konkretnie :) Choć de facto przesunie kierownika do przodu. Jeśli masz miejsce na kolana to ok, Mnie czeka odsunięcie ze dwa cm w tył.

Królowa królową a księżniczki też czekają na swoją szansę :)

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Alfi, Ty się jeszcze zastanów, czy robić ten zadupek. W weekend zrobiłem parę setek km na nowym siodle, i wszystko pięknie i wygodnie, ale nogi za mocno zgięte w kolanach. Przez zadupek nie ma możliwości odsunąć się w tył (choćby tymczasowo wyprostować nogi). A ja lubię wyciągnąć nogi (bez cudzysłowu). Wizualnie siodło jest piękne. Miękkość, komfort siedzenia i wygląd - wszystko miodzio. A, kurde, nie jestem zadowolony :(

Aha, ja mam wstawione "rizersy" przybliżające kierownicę o 9 cm, więc siedzę zupełnie skuterowo wyprostowany. Teraz po zmianie siodła chciałbym mieć jeszcze tylko miejsce na wyprostowanie nóg. Fajnie byłoby zamontować "spacerówki", ale w Integrze nie ma do czego zamontować. Tam same plastiki :(

Odnośnik do komentarza

A mi się marzy coś takiego. Siedzisko kierownika jest węższe. Uskok za tyłkiem zniwelowany a całość spłaszczona tak, że łatwiej się przesunąć w tył. Jednoczesnie alcantara nie pozwala na ślizganie. Kolor szwów do przemyślenia :)

http://www.autoevolution.com/news/honda-integra-sport-edition-makes-spectacular-appearance-68133.html#agal_3

Odnośnik do komentarza

Jacek,

prawda jest taka że ten zadupek, przynajmniej w moim przypadku, powoduje że siedzę większą powierzchnią doopy i to jest bardzo dobre. Owszem nóg całkowicie nie wyprostuję, ale i na światłach dosięgam stopami do ziemi i mogę podeprzeć skuter. Na samym początku miałem przesunięty zadupek max do tyłu jednak miałem za daleko do kierownicy, a co gorsze dotykałem ziemi jedynie palcami. Dodatkowo wydłużenie siedziska zmniejszyło ilość gąbki na stelażu do ok 1 cm i to nie było zbyt komfortowe.

Co by nie robić i tak będzie źle. To co udało się mi wykombinować jest absolutnym kompromisem. Muszę trochę pojeździć i zobaczyć jak będzie. Nie wykluczam że być może będą jeszcze jakieś poprawki, czas pokaże.

Sinobrody,

Miejsca jest dokładnie tyle samo, może z 1 cm więcej na długość. Musisz pamiętać że plastik pod kanapą z tyłu "idzie" mocno do góry, więc chcą nie zmieniać wysokości, musisz zmniejszać grubość siedzenia.

Co począć taki live.

Odnośnik do komentarza

Ależ owszem, najniższy punkt siedziska podnieść o jakiś 1cm celem dołożenia gąbki. Może nawet wkładka żelowa się zmieści... najwięcej obaw mam do materiału - jak zniesie wycieranie tyłkiem i czy łatwo go wyczyścić...

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...