Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, smarciu napisał:

Może przydałby Ci się dyfuzor na szybę?

Z tym przedłużaniem szyby akcesoryjną i deflektorem czasem trzeba uważać. W bliźniaczej nc bardzo dużo problemów pojawiało się po zakupie akcesoryjnej szyby od givi. Na włoskim forum wielu ludzi mnie przestrzegało przed zakupem givi która się łamała i odginała na autostradach. 

Rozmawiałem z jednym użytkownikiem z Wawy, który kupił akcesoryjną givi i przedłużył deflektorem. Z jego opowieści podczas jednej z jazd na autostradzie szyba mu wypadła:angry:

Sama honda do wersji nc sprzedaje akcesoryjną szybe ze specjalnym metalowym wspornikiem. Niestety i tu znam przypadek gdzie wyższa szyba hondy plus deflektor powyżej 170 km/h odgiely się podczas bardzo wietrznej pogody whist

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

W zasadzie nie zamierzałem kupować akcesoryjnej turystycznej szyby GIVI tylko zastosować zwyżkę do szyby standardowej. Mam otrzymać od KriSSo szybę turystyczną prawdopodobnie OEM, która jest lekko przycięta. Jak przyjdzie paczka ze Szczecina to będę miał pogląd. 

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Zobaczysz, że nie będziesz chciał z inną jeździć. Ta givi leży bardzo dobrze, nie szpeci i ma idealną wysokość przy naszym wzroście. Założyłem seryjną tylko i wyłącznie z powodu koszmarnych upałów. W mniejszych jest super.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Polecam szybę MRA z deflektorem + szyny BRUUDT !OKK
dLflusR.gif

Szyny już są w drodze do mnie. Oczywiście zgodnie z Twoją rekomendacją z przed kilku lat. Szyba też niczego sobie.
Zobaczysz, że nie będziesz chciał z inną jeździć. Ta givi leży bardzo dobrze, nie szpeci i ma idealną wysokość przy naszym wzroście. Założyłem seryjną tylko i wyłącznie z powodu koszmarnych upałów. W mniejszych jest super.

Krzysiu, czekam na paczkę, bo zimno mi już za tą seryjną szybką. Może po „Majówce” się uda.
Odnośnik do komentarza

Przede wszystkim sprawdź czy się na niej mieścisz (kolana - kierownica).

750 to nie tylko większy (deczko silnik), ale przede wszystkim przeprojektowana okolica kolan.

HondaIntegra750-046.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Dziś rękami chłopaków z MotoPower obniżyłem swoją Integrę o około 3 cm. Użyliśmy do tego celu zakupionego w zeszłym tygodniu zestawu od "Lust Racing". Koszt całości około 62 GBP z przesyłką plus montaż. Miałem problemy zasięgiem stóp do ziemi i dotykałem tylko końcówkami palców. Teraz nareszcie jest z tym dobrze jak w SW-T600 praktycznie pełne stopy na asfalcie. Jedyną, dodatkową modyfikacją, którą przeprowadzę już w zimie to zakup używanej stopki bocznej i skrócenie jej o około 2-3 cm i zamontowanie w miejsce fabrycznej. Zrobiłem pierwsze km i po modyfikacji Integra prowadzi się tak samo jak przed modyfikacją. Zmianę polecam wszystkim kierowcom modelu Integra, którzy mają wzrost około 170 - 173 cm lub/i tym, którzy mają po prostu krótsze kończyny dolne.

 

8f0a31727619f7d9c885f8c33924f52b.jpg

 

Wymieniłem także żarówki pozycyjne przednie i miejsce tradycyjnych zajęły led'y od Philips. Taka "modyfikacja" powinna być „robiona” fabrycznie.

4465718acccc29466354bc4b3380f3bf.jpg

 

W weekend zainstalowałem „prowadnice” za pomocą których można regulować szybę. Zestaw zakupiłem bezpośrednio od producenta na www. Bruudt.de. Koszt całości z przesyłką 73,95 €. Tanio nie było, ale to było „coś” czego mi w Integrze brakowało. Produkt bardzo ładnie wykonany z lekkiego aluminium. Modyfikacja przetestowana dziś z różnymi prędkościami i muszę stwierdzić, że nareszcie mi wiatr nie wali prosto w pysk (szybkę kasku), a o to mi chodziło. Nie potrzeba mi już żadnych deflektorów.

6440b1dcf8119ec9791a6f038fdc0758.jpg

a7b31bca3a46c4d83dce78502c5225a7.jpg

7ec07bbb4c359b6fdd09c72f29bd5ac6.jpg

 

W planach mam jeszcze flokowanie „fortepianowych” paneli w przekroku, bo się niemiłosiernie zmęczyły po ponad półrocznej eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
2 minuty temu, Piootr napisał:

obniżyłem swoją Integrę o około 3 cm. Użyliśmy do tego celu zakupionego w zeszłym tygodniu zestawu od "Lust Racing".

To jest bardzo ciekawa informacja. Może nie na dzisiaj ale kto wie co życie przyniesie za parę lat 

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Piootr napisał:

Dziś rękami chłopaków z MotoPower obniżyłem swoją Integrę o około 3 cm. Użyliśmy do tego celu zakupionego w zeszłym tygodniu zestawu od "Lust Racing".

 

To ja dodam dla ewentualnych zainteresowanych, że są dostępne zestawy podwyższające, bodajże w trzech rozmiarach. Widziałem na ebay-u.

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, arturo-bb napisał:

To jest bardzo ciekawa informacja. Może nie na dzisiaj ale kto wie co życie przyniesie za parę lat 

Zestawy są w zakresie od -25 mm do -60 mm. Tak samo jak do Hondy x-adv.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Dzisiaj odebrałem z flokowania dwa panele z przekroku Integry. Początkowo miałem obklejać „w karbon” tak jak zrobił SzymonSeptic, ale jednak doszedłem do wniosku, że za dużo tego „karbonu” w MR’17, więc wybrałem flokowanie w kolor grafitowy. Efekt końcowy więcej niż satysfakcjonujący.

 

L6YA9VDiTlqJPX9C046Jaw.jpg

t87zMVuUQ7WlOEdkmCbQwA.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Panowie, bez paniki :wink32:. Pomysł z folokowniem tego elementu skopiowałem od @ALFI, który potem swoją Integrę sprzedał @xmarcinx. Po 4 latach nadal flokowanie wygląda jak w dniu wykonania. Flokowanie robiłem w tej samej firmie co kilka lat temu Alfi. Przy odbiorze dostałem wskazówki, że strukturę można normalnie myć wodą i czyścić, a w przypadku silnego zabrudzenia można potraktować benzyną ekstrakcyjną. Oczywiście znaczne mechaniczne "uszkodzenia" trzeba będzie uzupełnić poprzez natrysk kolejnej warstwy flok'a. Nie mogłem już patrzeć na zmęczoną rysami czerń fortepianową.

Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, marek_m napisał:

Miejsce "piano black" jest na fortepianie ;)

Pchanie tego do motoryzacji, a w szczególności moto i skuterów to totalna głupota :angry:

Ja mam to na słupkach w drzwiach w samochodzie i wydaje się że od samego patrzenia się to dziadostwo rysuje. 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Chciałbym sobie pozwolić na odrobinę prywaty i serdecznie podziękować Wojtkowi Urbiemu za zajęcie się wysyłką i pakowaniem kanapy, tłumika i szyby, które były na standardowym wyposażeniu Integry. Elementów tych z prozaicznych powodów nie mogłem zabrać ze Szczecina osobiście w dniu odbioru moto od KriSSo.
Paczka była ogromna, a wszystko świetnie zapakowane. Dziękuje Wojtku .
30470d0beb5033692be218dbc209e544.jpg

Tak zupełnie przy okazji dziś zamontowałem akcesoryjną szybę GIVI. Muszę stwierdzić, że wielki to żagiel. W sobotę będę testował na drodze do Ostrołęki.
92ebb069b1056b6bc718c6c2ed90215c.jpg
2f286f9ebac69c504d580463abe6a914.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Dnia 8.10.2018 o 17:24, Piootr napisał:

więc wybrałem flokowanie w kolor grafitowy

Bardzo ładnie to wygląda  ....Flokowałem wiele elementów wnętrza w swoim aucie-zabawce .Flok ma jedną wadę w porównaniu z oklejaniem folią....nie ma możliwości powrotu do stanu fabrycznego jak w przypadku folii,ponieważ elementy przed flokowaniem są matowane papierem ściernym ,pózniej nakładany klej i flok.

Jeśli chodzi o warunki atmosferyczne to flok nadaje się również na elementy na zewnątrz pojazdu ,kolega ,który się tym zajmuje miał parę lat wyflokowane lusterka w Bmw !w00t lekko zblakły od góry tylko,ale były pomarańczowe

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Nie chcę być niegrzeczny, ale ktoś mi posta wykasował, który był w temacie. Z rozpędu poleciał też wpis KriSSo.

 

Post zawierał między innymi fotki Integry z zainstalowaną szybą turystyczną GIVI.

3df828cfeb60de67a43428cfccd332fb.jpg

1ac1e5c57c5cec8e63b2f0bee294cd50.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...