Jerry_R Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Cenę rocznika 2016 Honda wywaliła w kosmos, ale u Bogusławskiego można kupić MY2016 z górnym kufrem 45L ciut taniej. Cennik aktualizowany regularnie: http://www.boguslaws...kpdf/cennik.pdf DCT - dodali tryb S1, który jest pomiędzy D a (starym) S. Mariusz - będzie test? Odnośnik do komentarza
cheng13 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 No to nic specjalnego, jeśli tylko dodali pośredni tryb. Liczyłem na więcej, jeżdżę tylko na S i czasami jest mi "trochę mało" Generalnie, to nie ma za wiele do poprawki w Integrze......jest wystarczająco dobra Przydałyby się jednak podnóżki (płozy jedynie z przodu), wtedy jazda po wertepach byłaby przyjemniejsza. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Właśnie przeprowadzamy pierwsze testy nowej Integry my2016. Nowe 3 poziomowe mapy trybu Sport były jednak potrzebne. Led nocą Nowe tacho Odnośnik do komentarza
Drek Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Da się tym pojeździć na Zlocie? Strasznie jestem ciekawy tych nowych map. Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Zegar troszeczkę stylistyką przypomina mi zegar Helixa i wcale to nie jest wada. Odnośnik do komentarza
cheng13 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 No wyświetlacz jest inny - więcej informacji. Czekam niecierpliwie co Mariusz napisze po teście Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Właśnie przeprowadzamy pierwsze testy nowej Integry my2016. Nowe 3 poziomowe mapy trybu Sport były jednak potrzebne. (...) Bardzo potrzebne!!! O ile na "S" Integra kręciła za wysoko, często "zawieszając się" na obrotach i biegu bez przerzucenia na wyższy, o tyle na samym "D" jazda była mocno męcząca, a niskie obroty (oszczędność Pb) i drgania z nimi związane są mocno uciążliwe... W nowym modelu szybko wybrałem sobie "S" na pierwszym poziome z trzech dostępnych i było naprawdę miło w porównaniu do "żonglowania" z "D" na "S" i spowrotem... Odczuwa się tu zdecyyyyydowaną poprawę... To tyle jeśli chodzi o tą nowość ... Więcej wkrótce. PS. Uważam, że te dodatkowe tryby pracy są świetnym dodatkiem i ewolucją Integry we właściwym kierunku. Ja jestem bardzo zadowolony. Photo by Jaco Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Czekam niecierpliwie co Mariusz napisze po teście Test (dual) w którym uwidocznimy różnice względem modeli sprzed liftu rozpoczynamy w pierwszej połowie lipca. Publikacja powinna wskoczyć pod koniec miesiąca na stronę główną. Odnośnik do komentarza
Jerry_R Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 A na poczatku sierpnia - mysle, ze jest duza szansa na promocje ze strony Honda Polska. Jak wstawialem link do cennika u Boguslawskiego w pierwszym poscie - wtedy nowa Integra z kufrem w komplecie kosztowala 37 k PLN... Dla mnie zmiana kluczowa - dali cos pomiedzy D, a S - czego zawsze mi brakowalo, przynajmniej w jezdzie po miescie. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Tak, 3 poziomowy tryb Sport, światła led, nowy kociołek i zegar sa na plus ale to nie jedyne poprawki jakie wprowadzono w MY2016. Szczegóły nibawem Odnośnik do komentarza
cheng13 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 No to czekamy.... ale Wam zazdroszczę tego testowania Odnośnik do komentarza
kmodzele Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 A może też coś schrzaniono? Odnośnik do komentarza
Jerry_R Opublikowano 13 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Podczas jazdy testowej - nie zauwazylem, zeby cos dzialalo gorzej, niz w poprzedniej wersji. Jechales testowka? Zauwazyles cos? Odnośnik do komentarza
Jerry_R Opublikowano 14 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 PS: a propo schrzanienia - mozna by tu przypisac rezygnacje z C-ABS w wielu modelach Hondy, w tym w Integrze od 750. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 To zależy, mi połączone hamulce w żadnym jedośladzie nigdy nie odpowiadały. Z jednym wyjątkiem: LT1200, ale to inny ciężar moto + potrzebne wspomaganie hamulców. Hamowanie tej rozpędzonej gruchy z 200 km/h dwoma palcami na klamce. W Integrze brak tego to, moim zdaniem, wielki plus. Każdy wybiera sobie odpowiednie dozowanie przód/tył w zależności od sytuacji. Odnośnik do komentarza
cheng13 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 A'propos hamulców w Integrze - na początku pojedyncza i niewielka tarczka z przodu nie budziła mojego zaufania.....i po przesiadce z Xcitinga 400, który ma hamulce-żylety tym bardziej byłem b.ostrożny w czasie jazdy.... ale szybko zmieniłem zdanie, spokojnie daje radę. C-ABS niepotrzebny, też wolę rozdzielone na przód i tył. W końcu to ja decyduję, jak będę hamował. Bardziej przydatne byłyby jakieś podnóżki u końca płóz - czasami trzeba stanąć, żeby pokonać przeszkodę i wtedy są niezastąpione. Odnośnik do komentarza
romano77 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Ja też jestem zwolennikiem C-ABSu w codziennym użytkowaniu ułatwia życie i moim zdaniem ma wpływ na drogę hamowania, czas reakcji i co za tym idzie bezpieczeństwo. W nowym modelu podoba mi się przednia lampa, jestem ciekaw czy znacząco poprawia widoczność. Przyznam się że jadąc moim egzemplarzem na światłach drogowych mam wrażenie że obszar przed samym moto jest praktycznie niedoświetlony, zastanawiałem się nawet na dołożeniem halogenów ale.....dałem sobie spokój. Koszt w salonie przedniego reflektora w technologi LED do Integry 2016 to 1630 PLN netto. Gdyby różnica w widoczności była znacząca i sama lampa pasowała do poprzedniego modelu, może warto byłoby się nad tym zastanowić . cheng13, kwestia podnóżek jest do rozwiązania, kupiłem i sprawdzają się znakomicie, jeśli chodzi o rozmiar przedniej tarczy to moim zdaniem jest naprawdę spora może dlatego że jedna. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 5 Lipca 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Z małym opóźnieniem ruszamy mocniej z testem Integry RC89 MY2016. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 14 Lipca 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Raport dnia i taki przebieg Odnośnik do komentarza
Sympatycy KriSSo Opublikowano 14 Lipca 2016 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Ile pozostało do końca testu? Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 15 Lipca 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Kończymy w weekend bo w kolejce kolejne furmanki. Mamy sporo spostrzeżeń odnośnie NC po 3 lifcie ale o tym wszystkim niebawem na stronie głównej w dual teście. Odnośnik do komentarza
Rogierro Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Czekam niecierpliwie bo jestem ciekawy czy warto wydać te kilka tysięcy więcej za model po lifcie. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 20 Lipca 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Zapraszamy na stronę główną do materiału o nowej Integrze -> Hybryda po kolejnym lifcie...NC750D Integra MY2016 RC89 Odnośnik do komentarza
Jerry_R Opublikowano 20 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Dzieki Artur, wyjales z tego malego schowka wkladki? To powieksza go troche, a nie stanowi dyskomfortu. Na dluzsze trasy - polecam leciutko nadmuchana poduszke AirHawk, bardzo duzo daje - pisze to jako ex-uzytkownik mega wygodnego AN400 Bylem ciekawy oswietlenia (bo wprowadzenie 3 trybow S juz testowalem, super, szkoda, ze tak pozno). Cena u Boguslawskiego wg dzisiejszego kursu: 38 450 PLN za nowa Integre z oryginalnym kufrem, a jak pisalem, jeszcze ze 2 mies. temu bylo troche ponad 37k. PS: co Wy z ta zmiana trybu na postoju??? Ja jezdzilem chyba tym samym egzemplarzem testowym, bez problemu zmienialem tryby w trakcie jazdy. Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturas Opublikowano 20 Lipca 2016 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Jerry_R nie wiem o jakich wkładkach piszesz - ja nie widziałem tutaj wkładek Ustawienie trybów S1 S2 i S3 zależy od zakładanego stylu jazdy - wybierasz jeden z nich i masz w trakcie jazdy do dyspozycji D i wybrany tryb S plus dodatkowo możesz narzucić sekwencję. To o czym nie opisałem w teście, to niesamowite hamulce - trzeba z nimi bardzo delikatnie - są jak przysłowiowa brzytwa, mimo 1 tarczy z przodu. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się