Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Klubowicze Opublikowano 2 Kwietnia 2018 4 godziny temu, SlawoyAMD napisał: Czy różnica między kanapą seryjną, a Shadem warta jest tych 900 PLN (pomijam wygląd)? Uważam ,że nie ,bo za tą kwotę masz w http://mwmoto.pl/ kanapę z dwoma żelami i profilowaniem oraz kolorystyką jaką zechcesz .....a Shad ma tylko jeden model i bez żelu......
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Klubowicze Opublikowano 2 Kwietnia 2018 2 godziny temu, SzymonSeptic napisał: Uważam ,że nie ,bo za tą kwotę masz w http://mwmoto.pl/ kanapę z dwoma żelami i profilowaniem oraz kolorystyką jaką zechcesz .....a Shad ma tylko jeden model i bez żelu...... No masz trochę racji, ale by to dobrze "leżało", trzeba by na jakieś przymiarki jechać, a tu już ze Świnoujścia jak zwykle "blisko"... Widziałem tą firmę już wcześniej, ale wydawało mi się, że tania nie będzie, choć fakt, że u nich stelaż odpada...
Sympatycy KriSSo Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Sympatycy Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Dnia 2.04.2018 o 17:56, SzymonSeptic napisał: Uważam ,że nie ,bo za tą kwotę masz w http://mwmoto.pl/ Szymon, byłeś się u nich przymierzyć z kanapą? Czy robisz w ciemno, czy jak? Widziałeś może jakąś kanapę do Integry w ich wykonaniu? Na stronie jest galeria, ale pińcet zdjęć, a Integry chyba nie widziałem.
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Klubowicze Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Kupując shada też kupujesz w ciemno....I nie.masz zelu......W maju będę miał gotowa ..dam znać jak przyjdzie do mnie....
Sympatycy KriSSo Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Sympatycy Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Ale żelu nie stosują celowo, gdyż wcale nie jest taki super. Podobno żel niestety z upływem czasu się odkształca i jest wrażliwy na zmiany temperatury, dlatego w zamian stosują 3D MESH, bo podobno gwarantuje godziny podróży bez utraty kształtu, pochłania wibracje i tłumi odbicie, a także zapewnia większą elastyczność i odporność. Ponadto, kupujesz gotowy produkt, więc nie ma jak dopasować. W przypadku, gdy wysyłasz kanapę własną, to może warto jednak nie robić jej w ciemno. Sam nie wiem jak temat ugryźć. Ok, dasz znaka .
Klubowicze MAKI Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Klubowicze Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Koledzy Ja mam kanapę W Integrze wykonaną przez MWMoto z żelem, z racji tego że jestem z Ełku. Jak już wcześniej opisywałem zrobiłem na niej Sycylię i z powrotem i zero bulu tyłka .Jednorazowo robiliśmy po 900 a nawet 1000 km., i każdemu polecam żel A koszt? Tylko 560 PLN. Pozdrawiam. https://photos.google.com/photo/AF1QipO3QqyHQx9n59uxZbm5Wy7nIAVAK_kBMw7maAHb https://photos.google.com/photo/AF1QipNeDBQcNxaEGksC3ypqodPgg5gg6ecLyQ4VQwEp
Sympatycy irasko Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Sympatycy Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Maki, linki nie działają...możesz poprawić
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Klubowicze Opublikowano 25 Kwietnia 2018 10 godzin temu, MAKI napisał: Koledzy Ja mam kanapę W Integrze wykonaną przez MWMoto z żelem, Dokładnie MAKI wklej zdjęcia tu na forum bezpośrednio ....
Klubowicze MAKI Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Klubowicze Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Może teraz będzie dobrze? https://photos.app.goo.gl/f3Hbqilp497x7CAz1
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Klubowicze Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Teraz elegancko ,widać fotki
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 7 Maja 2018 Klubowicze Opublikowano 7 Maja 2018 Wysłałem dziś z poślizgiem moją kanapę do przeróbki , wcześniej dogadałem się z Leo60 ,że pożyczy mi swoją kanapę od Integry 700 abym mógł latać ten tydzień....Jakie było moje zdziwienie jak chciałem ją dziś założyć i okazuje się ,że NIE PASUJE !!! .Ciekawostka Kanapa z Integry 700 nie pasuje do 750 ,są zupełnie inne mocowania.Nie do wiary ile dupereli pozmieniali .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Administrator Opublikowano 7 Maja 2018 RC62 ma inną kanapę/mocowania i do RC71 nie pasuje. Za to RC71 i RC89 są już zamienne.
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 7 Maja 2018 Klubowicze Opublikowano 7 Maja 2018 31 minut temu, MariuszBurgi napisał: RC62 ma inną kanapę/mocowania i do RC71 nie pasuje. Za to RC71 i RC89 są już zamienne. Dokładnie ,z plastikami również tak jest ...."siedemsetka" to co innego a 750 od 2014 w górę do dzis wszystko pasuje .....
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Administrator Opublikowano 7 Maja 2018 Np.zegary we wszystkich trzech są różne. Z przodu też coś zmienili jak doszedł LED.
benski Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 No dobra. No to już ją mam. SW-T poszła w dobre ręce a w garażu zagościła Integra 750D. A co!
Klubowicze Piootr Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Klubowicze Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Czy kupiłeś może YM 2018 ? Jeśli tak poprosił bym o fotki schowka na kaski Integra-lny. Co jeszcze ma ten model rocznikowy względem 2017.
benski Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Integra jest z 2015 roku w malowaniu bialo-czerwonym, ze złotymi felgami. Kleić na nie czerwone paski czy odpust? No i manuala szukam, po angielsku lub po polsku.
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Klubowicze Opublikowano 6 Sierpnia 2018 12 minut temu, benski napisał: ze złotymi felgami. Kleić na nie czerwone paski czy odpust Do złotej felgi średnio może pasować Gdyby była czarna mówiłbym - kleić .....ale do złotej -nie widzę tego oczami wyobrazni
benski Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Ponieważ moja Integra jest "świeżonką" dla mnie dlatego przygląda się jej bacznie. I zauważyłem dwa tajemnicze otwory w tylnym błotniku. Pod nimi jakieś nagwintowane otwory. Co to? Ktoś wie do czego to może służyć? No dobra. No to już ją mam. SW-T poszła w dobre ręce a w garażu zagościła Integra 750D. A co! Ale nie mogę znaleźć mamuśka w języku angielskim. Czy ktoś mi pomoże? Do 700 znalazłem ale do 750 już nie. A podobno w necie jest wszystko.
stilo Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Ponieważ moja Integra jest "świeżonką" dla mnie dlatego przygląda się jej bacznie. I zauważyłem dwa tajemnicze otwory w tylnym błotniku. Pod nimi jakieś nagwintowane otwory. Co to? Ktoś wie do czego to może służyć? No dobra. No to już ją mam. SW-T poszła w dobre ręce a w garażu zagościła Integra 750D. A co! Ale nie mogę znaleźć mamuśka w języku angielskim. Czy ktoś mi pomoże? Do 700 znalazłem ale do 750 już nie. A podobno w necie jest wszystko. W NC-ku służą do montażu kufra centralnego. W Integrze pewnie podobnie.PozdtawiamWysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
benski Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Kufra centralnego? Otwory są na wysokości stópki centralnej, tylnego amortyzatory, na środku moto. To jak centralny?
Sympatycy Radoslav Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Sympatycy Opublikowano 11 Sierpnia 2018 9 minut temu, benski napisał: Kufra centralnego? Otwory są na wysokości stópki centralnej, tylnego amortyzatory, na środku moto. To jak centralny? Małe sprostowanie, jak widać to miejsce na mocowanie stelaży pod kufry boczne.
Klubowicze Piootr Opublikowano 18 Września 2018 Klubowicze Opublikowano 18 Września 2018 Ostatnio stałem się posiadaczem Integry 750 i niniejszym "melduję" się w temacie. Poprosił bym tylko Admina o korektę tytułu wątku np. na "HONDA Integra po upgrade, MY2014 - 2016 - 2018". W ten sposób łatwiej będzie znaleźć informacje o modelu na forum. Zakładam, że mamy tutaj użytkowników modelu z nowszym rocznikiem produkcji niż 2014. W rocznikach 2016 i 2018 były zmiany wprowadzone przez producenta. Nie planowałem zmiany skutera już w tym roku. Zamierzałem przesiąść się z AK550 na właśnie Integrę lub X-ADV w 2019/20. Integrę odkupiłem od KriSSo. Egzemplarz bardzo luksusowo doposażony między innymi w kompletny pakiet touring ( 3 kufry z torbami wewnętrznymi + grzane manety), wydech akcesoryjny SC Project, kanapę SHAD, nawigację GARMIN 595, szybę turystyczną, sety kierowcy, błotnik z osłoną łańcucha Barracuda. Kolor Integry Gunpowder Black, choć sam w sobie ładny, troszkę mi nie pasuje i już kombinuję jak go sensownie i ze smakiem ożywić. Może delikatne obklejenie ? Trzeba zapytać ekspertów w temacie. Za mną już około 1500 km w siodle Integry. Pierwsze 600 km to trasa SSZ - WAW, a potem wyjazd na Spotkanie Bieszczadzkie. Właściwości jezdne zgoła odmienne od tych, które znałem z "tradycyjnych" maxiskuterów. Pozycja za sterami, możliwość ułożenia nóg w pozycji motocyklowej (na setach) bardzo mi się podobają. Inna sprawa to kosmiczna responsywność na odkręcenie manetki. Jest moc, a Integra startuje natychmiastowo. Dwusprzęgłowa skrzynia z trybami S1, S2 i S3 robią robotę. Dostałem rekomendację od KriSSo, aby używać przede wszystkim S1 i to się zgadza, a trybu D używam jedynie przy pasywnej jeździe w trasie. NC750D to bardzo ekonomiczny pojazd. Aktualne, średnie spalanie macie do wglądu w "stopce". Podczas trasy w Bieszczady udało mi się "złamać" barierę 3 l/100 km i było 2,9 l/100 km. Niesamowite, a naprawdę się specjalnie nie starałem. Duży plus dla Hondy. Jeszcze kilka lat temu wydawało mi się, że Integra jest pojazdem "za wysokim" do mojego wzrostu. Zawsze wydawała mi się jakaś ogromna. Po otrzymaniu info od KriSSo o sprzedaży zadzwoniłem do xmarcinx z prośbą o test drive. Marcin udostępnił mi swoją Integrę i po kilkudziesięcio kilometrowej przejażdżce zdecydowałem się za zakup NC750D. Jedyny problem to wsiadanie/zsiadanie. Ze względu na ułomność w lewej stopie mam lekki problem z wsiadaniem na Integrę przerzucając prawą nogę przez kanapę. W tym wątku, który przeczytałem w całości, znalazłem info o tzw. pakiecie obniżającym. Są dwie możliwości - 3 cm i - 4 cm. Zamówiłem - 3 cm i to powinno mi pomóc przy wsiadaniu/zsiadaniu. Dla przypomnienia podaję link do sklepu: http://www.lustracing.co.uk/suspension/honda-nc750d-lowering-kits.html Podczas trasy w Bieszczady doskwierał mi wiatr, który uderzał bezpośrednio w szybkę kasku. Wszelkie robactwo waliło prosto w pysk. Przypomniałem sobie, że kilka lat temu m.in. Alfi zamontował element, który umożliwia podwyższenie standardowej szyby o kilka centymetrów. Odświeżając temat podaję link do sklepu: https://www.bruudtcnc.de/shop/product_info.php?info=p237_bruudt-windscreen-adjusters-for-the-honda-integra-700-and-750-all-years.html Za 2000 km czeka Integrę przegląd po 12 000 km i mam nadzieję, że pogoda będzie łaskawa i da jeszcze pojeździć w tym sezonie i dokręcić do "12". Poniżej foto z przekazania sprzętu w Szczecinie 6 września.
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 18 Września 2018 Klubowicze Opublikowano 18 Września 2018 Witamy w wątku ,zanim okleisz zrób no jakąś wizualizację i wrzucaj do oblukania żebyśmy zaakceptowali projekt
smarciu Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 Fajnie, że pasuje Ci nowy sprzęt Piootrze Może przydałby Ci się dyfuzor na szybę? Jak widziałeś u mnie nawet przy krótkiej szybie robi robotę odchylając strugę powietrza prosto w otwór wentylacyjny kasku Poza tym gratuluje zakupu, nich wozi bezpiecznie. Początkowo patrzyłem na Integrę jak na wydumaną konstrukcję Ale teraz po moich ostatnich zakupach... Po prostu każdy ma swojego hopla Największymi plusami Integry wydają mi się być: trakcja, spalanie, kop. Minusem zaś ładowność i siedzenie. Czyli u Ciebie zostały same plusy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się