Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Yamaha T-max 530 Tmax SJ09


zibi

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co widziałem, montowałem i czytam na forach, to wszystko zazwyczaj systemy "plug'n'play" ;) ...

Trochę to wyglada za 2,50 + Vat.

Endżele podobne w Golfie 2 1.6D GTi widziałem.

Stare BMW 5'ki też miały :)

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 324
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • marek_m

    68

  • dr.big

    63

  • 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

    43

  • zibi

    19

Zimą trzeba się będzie zagłębić w niemieckie forum Tmaxa i zobaczyć co tam wariaci pokombinowali w 530- kach ;) . Przynajmniej tam starają się robić prawie wszystko w ramach homologacji, bo do rozwiązań francuskich, to szczerze powiedziawszy ja osobiście, nie mam "zaufania" :) ...

A "bezlitosny" ;) niemiecki TÜV będzie na mnie czekał :D :D :D ...

Odnośnik do komentarza

Wiecie co, ja też próbowałem podobnych modyfikacji tj. zenony w soczewce itp.

Świeciło to generalnie bardzo zacnie, a w dodatku moje moto miało elektryczną regulację wysokości świateł, więc mogłem sobie spokojnie światełka ustawiać pod obciążenie motocykla.

Jednak jak mi wycieło światła na podlaskim zakręcie w nocy, to zrobiło mi się nagle gorąco.

Na szczęscie długie zostawiłem na tradycyjnej żarówce i się poratowałem.

Od tej pory akceptuję dodatkowe oświetlenie, ale raczej unikam dodawania elementów made in China do podstawowej instalacji elektrycznej.

Odnośnik do komentarza

Podzielam pogląd :clapping:

W garażu (w ziemie) człowiek namiętnie montuje / przerabia / ulepsza, a w sezonie, na trasie (daleko od domu, w deszczu i po ciemku) klnie na te wszystkie "modyfikacje" i obiecuje sobie, że już nigdy więcej..... :)

Odnośnik do komentarza

Geni, sam wiesz "made in china" nie jest równe "made in china" :) . Zobacz wysokojakościowe produkty w odpowiedniej cenie, i zobacz "stragany" z chińskim badziewiem sprowadzanym na kontenery dla żądnej tanich produktów gawiedzi, gdzie w przybytkach oferujących takie towary unosi się palący w oczy zapach rakotwórczego zmiękczacza do plastików i nikomu to nie przeszkadza ;) ... Wszystko ma swoją cenę i swoich odbiorców. Ja tu jestem bardzo ostrożny, bo już niejednokrotnie prawie luksusowe artykuły nosiły znamię właśnie "made in china" :) ... Także "made in china" może być niestety ok.

PS. Sam od lat należę do frakcji ;) "wspomagania produktów europejskich", ale powoli jakość niektórych "chińskich" towarów tak zyskała na jakości, że większość argumentów kontra zostaje wytrąconych z ręki... I pozostaje jeden nieszczęsny- w skrócie miejsca pracy i zysków, bo tu żyjemy.

Z drugiej strony, jak mam płacić pośrednikom za towary i tak wyprodukowane "w państwie środka" a jedynie sprawnie ukryte oraz "przemetkowane", to sam wpadam w mocną zadumę nad pazernością i krótkowzrocznością niektórych- ale to temat mocno barowy i przy piwie ;) ...

A co do Tmaxa? Wiadomo, że większość "tuningowych" części to części "dalekowschodnie" ;) ... Np. klamki hamulcowe Rizomy to ok. 2x 160 Euro... Chińskie "no name" masz już za 2x 20 euro... I tu jest pies pogrzebany. Rizomy były sprawdzane, mają homologacje, przeglądy i co tam jeszcze można do produktu dołączyć. Łącznie z prestiżem. A "chińskie" zaledwie i niską cenę. I tylko pozostaje jedno pytanie: gdzie te Rizomy tak naprawdę były wyprodukowane ;) ?

Odnośnik do komentarza

Lista dodatków Rizomy jest wbrew pozorom dość krótka, tym bardziej, jeżeli nie zamierzasz przenosić lusterek na kierownicę. Lusterek mają rzeczywiście od groma, ale skuter potrzebuje zaledwie jedną parę :laughing:

Te oparcia natomiast, obojętnie Givi czy Yamaha, są IMHO za krótkie (niskie) żeby być wygodnymi, ale za to idealnie nadają się do łamania kręgosłupa w przypadku uderzenia od tyłu. Na światłach takie rzeczy się zdarzają :(

Odnośnik do komentarza

YAMAHA TMAX 2015 – W DWÓCH WERSJACH

Przede wszystkim TMax otrzymał nowe zawieszenie przednie w formie widelca USD, które ma jeszcze bardziej poprawić właściwości trakcyjne skutera. Także hamulce zostały zmienione by jeszcze szybciej i efektywniej zatrzymywać ten pojazd.

Jednoślad otrzymał także system smart key. Oznacza to, że Yamaha zrezygnowała ze standardowego kluczyka. Na pokładzie znalazło się także gniazdko 12V, czyli coś co docenią między innymi miłośnicy podgrzewanych ciuchów. Ciekawym dodatkiem jest także przednia lampa w technologii LED.

Oprócz standardowej wersji TMaxa w sprzedaży pojawi się także model TMax Iron Max posiadający inne siedzenie, akcenty kolorystyczne nawiązujące do nazwy oraz aluminiowe osłony podłóg. W wersji Iron skuter otrzymał też złote zawieszenie i zaciski hamulcowe w tym samym kolorze.

[Źródło: Motogen.pl]

2015_yam_xp500a_eu_lgm1_sta_002.jpg

2015_yam_xp500a_eu_lgm1_det_008.jpg

Odnośnik do komentarza

No nie wierze....smartkey - to jedna z rzeczy , za którą kocham forze a nie nawidze tmaxa (otwieranie kanapy kilka,kilkanascie dziennie jest wkurzające) a tu prosze... i jeszcze te LED'y ... no poprostu wisienka na torcie.

Odnośnik do komentarza

Wersja IronMax "detronizuje" BlackMaxa i BronzeMaxa, ale to było do przewidzenia :D ... Zaciski radialne, i upside- down fiu- fiu... To nie byle co. Zawszę mówię: Tmax to najlepszy skuter świata :D ...

System "keyless" to już, akurat dla mnie, nic fajnego :) .

Wiecej zdjęć tu: http://ringpiston.co...ial-dari-t-max/

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Zawszę mówię: Tmax to najlepszy skuter świata :D ...

Nic dodać, nic ująć :)

Ciekawe jaka kasa będzie do zapłacenia Właśnie ten zawias plus zaciski radialne to mistrzostwo.

Cena Iron Max'a ma pozostać na praktycznie niezmienionym poziomie i w PL nie przekroczy 50 tpln.

Cena we Włoszech 11.290 eur i 11.790 za wersję z ABS.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

No piękny jest i te detale, hmm

Hamulce jeszcze lepsze, mocniejsze, a pamiętam jak Kisiel mówił, że te dotychczasowe powodują wypadanie gałek ocznych ;)

Że to najlepszy skuter świata to wiem, ale chyba zasługuje też na miano najładniejszego ;)

Odnośnik do komentarza

Małe kółka, mały silniczek, mała moc i przekładnia CVT - widelec USD niewiele tu zmieni :confused:

Ale skoro mówicie, że to najlepszy skuter na świecie, to w takim razie jutro pojadę nim do pracy :)

Odnośnik do komentarza

Wreszcie poprawili zegary na okrągłe, bo te poprzednie były be :puke: . Przedni błotnik pięknie przedłużony i chłodnica będzie czysta.

Myślę, że konkurencja BMW zrobiła swoje i dlatego t-max dostał up side downa, a żeby przebić BMW dali hamulce typu monoblock.

I to właśnie lubię. :clapping:

Odnośnik do komentarza

Złote felgi będą zawsze czymś nieczęsto spotykanym i o to chodzi :) . Trochę lipa by była, jakbym nagle co chwilę spotykał jednoślad na takich felgach. Ja się cieszę. Niech mają czarne, srebrne, zielone, a nawet fioletowe... Byle nie złote :D .

Po to w końcu kupiłem BlackMaxa. Jest to rzadko spotykany model i bardzo dobrze.

PS. A co do Tmaxa... Nie będę zamawiał dekielków Rizomy, srebrny kolor obramówki wogóle nie pasuje do BlackMaxa... Szukam dalej czegoś ze złotym albo zostawiam je czarne... Na pewno muszę zmienić podnóżki plecaczka, bo srebrem "rzucają" się w oczy z daleka :D . A to całkiem nie pasuje do "bling- bling" skutera ;) ...

Dodatkowo tylny błotnik... już w SJ06 w oryginale wyglądał jak wyciosany z drewna... Ja tam wole, jak woda spod tylnego koła pryska mi na plecy- ale ładnie wygląda ;) . Po deszczu Tmaxem nie jeżdżę, a wygląda dużo lepiej z Rizomą lub akcesoryjnym Yamahy- czerwone logo trzeba tylko polakierować na czarno (albo złoto ;) ).

tmax-530-abs-prepas-concession-black-max_hd.jpg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...