dr.big Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 O,kolega ma fajny skuter w końcu (...) Tmax- Najlepszy Skuter Swiata ... Nie wiesz ? (...)BronzeMax też ma białe tacho Wyglądają na takie same jak w BlackMaxie ... Ach ta oszczędność... Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Włosi "grzeją się", że ta >ilumi rosso< w tmaxie jest piękna ale może im kojarzy się np. z czerwienią Ferrari? Co kraj to inne skojarzenie Każdy kraj ma swoje Ferrari Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Yamaha w SJ09 trochę "przekombinowała" jedną rzecz... Niestety tak żeby użytkownik nie miał >za dobrze< lub żeby nie miał tak >tanio< jak wcześniej ... więc wprowadzono dodatkowy pasek napędowy. Niby wszystko OK, bo pasek ma wystarczyć na jakieś 60- 70 tkm ale... no właśnie. Wymaga on stałej kontroli naciągu. Stałej tzn, że podczas każdego przeglądu pasek zębaty należy sprawdzić i ewentualnie naciągnąć/pozulować. Nie byłoby w tym nic zdrożnego gdyby nie fakt, że robi się to specjalnym "kluczem", który posiada jedynie ASO. Czas potrzebny do kontroli ~10 min. Oczywiście każdy może nabyć w ASO taki klucz i samemu (po gwarancji) kontrolować naciąg pasa. Niestety cena klucza jest mało zachęcająca. Sam pasek napędowy też do tanich nie należy ale fakt, że starcza na te 60- 70 tkm... pod warunkiem należytej kontroli naciągu. Patrzę, że Puig wprowadził takie coś Ciekawe czy to coś zmienia w kwestii kontroli naciągu... Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Shit Skarbonka bez dna Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Niewielka część, a cieszy ... Podniesiony o 15mm zadupek... Ale jak skromnie to się ma do tych wcześniejszych zdjęć ... Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Miejsce zadupka jest w koszu A pro pos kosztów pierwszego przeglądu, u mnie wyglądał to tak: Odnośnik do komentarza
Magda B. Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 W tym zestawieniu najbardziej podoba mi się pozycja - usługa serwisowa 1.5 szt. Pewnie chodziło o 1.5 godziny. Cóż, tak poza tym przegląd ten do tanich nie należał... Odnośnik do komentarza
Drek Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Miejsce zadupka jest w koszu A pro pos kosztów pierwszego przeglądu, u mnie wyglądał to tak: Jakaś bieda przegląd Odnośnik do komentarza
Jerry_R Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Po 1k km - raczej standard. Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Przy okazji wymiany wydechu, wymieniłem też rolki (były w komplecie w wydechem), ale chyba wrócę do fabrycznych. Przyspieszenie, owszem wzrosło, ale obroty też, a tego nie lubię. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Marku_m, sprzedajesz już Tmaxa ? Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Ta myśl nie jest mi obca, a to znaczy, że dobra oferta zostanie przyjęta Odnośnik do komentarza
Magda B. Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Marku, idziesz w ślady Jerrego? Coś w tym roku wiele nowych sprzętów pojawia się do sprzedaży. Powrócisz do Integry? Pozdrawiam. Magda Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Sprzedaż T-Max'a to bardziej stan ducha niż proces. Ewentualne zastanawianie się nad następcą byłoby przedwczesne. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Mussol, miałem chwilę czasu i znalazłem te Ohlinsy do 530- ki ... Przód z zaciskami ok. 3500 ... Amorek z tyłu ok. 1000... Razem 4500, oczywiście euro . Jak kiedyś zagram i wygram kumulację w Lotto to się zastanowię. Dobrze by było też wygrać w euro ... Przód: http://www.ebay.de/i...=item5d4fbf8ec4 Tył: http://www.ebay.de/i...=item3f3ca9dcc0 Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 ....Przód z zaciskami ok. 3500 ... Amorek z tyłu ok. 1000... Razem 4500, oczywiście euro . Jak kiedyś zagram i wygram kumulację w Lotto to się zastanowię. Dobrze by było też wygrać w euro ... Życzę z całego serca, ale osobiście bym takich pieniędzy w ten skuter nie inwestował. Nie jest tego wart. Ani jakość, ani osiągi nie powalają. Polatać po mieście (do pracy) ok, trochę upiększyć - ok, ale inwestować większe pieniądze - niekoniecznie. IMHO, rzecz jasna Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Z tym zawieszeniem to był oczywiście żart . Nikt kto np. nie bierze udziału w Tmax Cup nie zainwestuje dodatkowo 19 tysi PLN w zawieszenia do Tmaxa. Co prawda to najlepszy skuter świata, ale jednak skuter. Takiego niekomercyjnego ruchu nie zrobi chyba nikt normalny ... Odnośnik do komentarza
cheng13 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Marku, po Twoich wpisach śmiem twierdzić, że "zamienił stryjek…." , czy się mylę? Czyli Integra bardziej Ci pasowała niż T-max? Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Miejsce pod kanapą i stylizacja - T-Max, cała reszta - Integra. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 No i jeszcze zdecydowanie łańcuch tylnego koła. Ja widzę w stosunku do niego plusy napędu pasem. Ideał to wał (np. DN-01) lub zakapslowane łańcuchy i niewielkiej ilości oleju (Tmaxy SJ01,03 i 06)... Tylko broń boże nie zakapslowany łańcuch BMW (C650GT i C600Sport) , bo to dobry przykład jak NIE stosować takiego rozwiązania technicznego ... Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 O łańcuchu zapomniałem. A tak na marginesie, smarując łańcuch marzymy o pasie, wymieniając pas na nowy - o łańcuchu Kardan w skuterach, przy powszechnej nadwadze i równie powszechnej cherlawości silników, wydaje mi się całkowicie zbędny. Odnośnik do komentarza
Marci M Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 I tu jest konkluzja co kto woli Nie ma złotego środka każdy ma inne zdanie i potrzeby. Ale jeśli chodzi o osiągi to integra 750 nie powala choć daje rade. I nie mówie o testach ale o real drem. Mialem przyjemność śmigać po mieście wawa. Ja Tmax 2001r owszem dłubniety bo jak zawsze wszem i wobec mówie ze seria to nie jeździ ale mój dłubnięty w wersji medium.Honda natomiast oczywiście seria.Przewaga Hondy to prędkość powyżej 130 ale niewielka tak to łeb w łeb przy moich nastawach hard dostała by po tyłku.Choć powiem że to kolejny skuter po gp800 co daje radę. Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Pojazdom z CVT najlepiej wychodzi wycie. Na ogół im bardziej stuningowane, tym głośniej wyją Dotyczy również T-Max'a. Odnośnik do komentarza
Marci M Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Ale za to fajne wyją. Choć integra z fajnym kotłem ma też mega dzwięk. Marek m na aledrogo jest fajna fota 530 z termo cena też zabija prawie wartość mojego sprzętu. Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 W garażu leży kompletny Arrow. Wystarczy. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się