Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Forza 750 - wątek ogólny


Aniej
𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚
Wiadomość dodana przez 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚,

Wątek z informacją prasową oraz szczegółami technicznymi Forza 750... tutaj -> KLIK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

Mówcie co chcecie, dla mnie „sylwetkowo” bomba . Napęd znam od 2 sezonów i jest super. Żeby tylko Honda nie zwariowała z ceną to sukces murowany. Brawo Honda

P.S. Oby tylko nie zapomnieli o przygotowaniu zestawu „Touring” - kufer centralny i boczne

853198ab80d88bfffe3511bb587b4744.png

01db54782abeaa9497386835fcbcc7f2.jpg

f4a62d6b307a6192a89c3768cfacde0b.png

aa68ef112f6e13ef76870c638a06d77e.png

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Ja napęd znam od wejścia (2012) i uważam za genialny. Tu pewnie będzie kolejny gen DCT. Małe koło na tyle = większy schowek pod kanapą. Poza tym? Ja wróżę sukces pt. Forza 750 (oczywiście w IT czy FR).

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Czyli po prostu Integra obudowana w nowe ciuszki. Wielbiciele SW-T mogą jedynie zakończyć karierę skuterową i zająć się inną dziedziną rekreacji, np rodzinne piesze wycieczki dla zdrowotności. Szkoda

Odnośnik do komentarza
16 godzin temu, KriSSo napisał:

Czyli po prostu Integra obudowana w nowe ciuszki. Wielbiciele SW-T mogą jedynie zakończyć karierę skuterową i zająć się inną dziedziną rekreacji, np rodzinne piesze wycieczki dla zdrowotności. Szkoda

Taa....  a wielbiciele B650 ?  Przesiadka na hulajnogi elektryczne ??  🙂  poczekajmy jeszcze te parę dni. Wygląda że jest trochę szersza, więc być może i kanapa będzie trochę "obszerniejsza".   Może nie będzie aż tak źle ? 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

A ja obstawiam, że cena będzie zbliżona do Integry. To nie czasy na fajerwerki hyper cenowe. Poza tym, to ile będzie kosztować jest ściśle powiązane z wyposażeniem, które wrzucą do nowej Forzy oraz zmianami stricte konstrukcyjnymi vs Integra/ X-ADV. Jeśli bazowo będzie to założenie NC to nie widzę powodów aby windować cenę. Oczekiwałbym 10 - 11 tyś. €.

 

Odnośnik do komentarza

No a konkurencja "wewnętrzna" ?  Chyba że Honda traktuje to jako poszerzenie oferty i możliwość "większego wyboru" 🙂  

Ceną można skutecznie "stymulować" sprzedaż danego modelu.

Odnośnik do komentarza

Ja obstawiam 46-48 tys. bo nie ma szans żeby była dużo tańsza od xadv, zresztą czemu miała by być jak będzie miała wszystko oprócz trybu G i kół szprychowych, za to powinna już mieć car play.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Godzinę temu, RONIN napisał:

 jak będzie miała wszystko oprócz trybu G

Bazując na wyświetlaczu, nowa Forza może mieć nieznane dotąd w skuterach opcje... np. regulowaną siłę mocy (coś jak tryby RAIN, SPORT w nowym GL) oraz hamowania motorem (to zupełna nowość). Czyli to, co ja z rozmysłem często robię na Integrze, zrzucając biegi manualnie podczas ostrych dohamowań, będę miał dostępne z automatu po zamknięciu rollgazu w formie regulowanej.

119567741_10158782396367698_419380847460

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
6 godzin temu, MariuszBurgi napisał:

Bazując na wyświetlaczu, nowa Forza może mieć nieznane dotąd w skuterach opcje... np. regulowaną siłę mocy (coś jak tryby RAIN, SPORT w nowym GL) 

To już nie nowość. Miałem przyjemność doświadczać w Kymco AK550 😉, ale dobrze, że w nowym modelu będzie 👍

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

No i nie ma się co bać łańcucha. Reszta co do wysokiej jakości i rozwiązań technicznych przeważa na faktem przeniesienia napędu otwartym łańcuchem.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

U mnie łańcuch niestety odpada ze względu na warunki dojazdu do domu - piasek. Ale samo moto wygląda ładnie. Jeśli kufer będzie pojemny to może to będzie "salomonowe" rozwiązanie dla miłośników B650 i Integry?

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Campto napisał:

U mnie łańcuch niestety odpada ze względu na warunki dojazdu do domu - piasek. 

Większość motocykli terenowych napędzana jest właśnie łańcuchem, więc to nie powinno być ograniczenie.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

"Problem" łańcucha jest często niepotrzebnie demonizowany, IMHO.

Już niebawem 14'sty 😎

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, MariuszBurgi napisał:

"Problem" łańcucha jest często niepotrzebnie demonizowany, IMHO.

Jeżeli nie mamy pojazdu "wystawowego", który musi codziennie błyszczeć, to jest to żaden problem.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Tak się zastanawiam czy maxiskuterami kiedyś nie będziemy nazywali motocykli z automatycznymi skrzyniami biegów, innymi słowy czy CVT = skuter ? O przekroku i bagażniku pod kanapą nie wspominam. W związku z powyższym stawiam pytanie. Czy GL1800 Gold Wing z DCT to nie nowy Król Skuterów ?
Gdybyśmy uznali, że „tak” wyjaśniło by się kilka kluczowych tematów, nawet tu na naszym forum


Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...