dr.big Opublikowano 2 Października 2020 Opublikowano 2 Października 2020 Mi się sylwetka podoba, ale fakt, kanapowca nie będzie. Nowa linia "skuterów" w natarciu 😉 . PS. Taka większa Integra 😉 . 1
2vpc Opublikowano 2 Października 2020 Opublikowano 2 Października 2020 Mi też się podoba, ale jednak z racji budowy kupuię 350 😛 ufff kasa zostanie 😉
Klubowicze Piootr Opublikowano 2 Października 2020 Klubowicze Opublikowano 2 Października 2020 Mówcie co chcecie, dla mnie „sylwetkowo” bomba . Napęd znam od 2 sezonów i jest super. Żeby tylko Honda nie zwariowała z ceną to sukces murowany. Brawo Honda P.S. Oby tylko nie zapomnieli o przygotowaniu zestawu „Touring” - kufer centralny i boczne
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Października 2020 Administrator Opublikowano 2 Października 2020 Ja napęd znam od wejścia (2012) i uważam za genialny. Tu pewnie będzie kolejny gen DCT. Małe koło na tyle = większy schowek pod kanapą. Poza tym? Ja wróżę sukces pt. Forza 750 (oczywiście w IT czy FR). 1
Johny7205 Opublikowano 2 Października 2020 Opublikowano 2 Października 2020 Piękna. W profilu bocznym widać coś z Integry , może trochę z X-ADV. Z DCT zamiast bezstopniówki to będzie bomba w tej klasie skuterów.
Geni Opublikowano 3 Października 2020 Opublikowano 3 Października 2020 Fajna ewolucja Integry. W końcu mogę powiedzieć, że jakiś pojazd z tej rodziny jednośladów mi się naprawdę podoba. 1
Sympatycy KriSSo Opublikowano 4 Października 2020 Sympatycy Opublikowano 4 Października 2020 Czyli po prostu Integra obudowana w nowe ciuszki. Wielbiciele SW-T mogą jedynie zakończyć karierę skuterową i zająć się inną dziedziną rekreacji, np rodzinne piesze wycieczki dla zdrowotności. Szkoda 1
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 5 Października 2020 Użytkownicy+ Opublikowano 5 Października 2020 16 godzin temu, KriSSo napisał: Czyli po prostu Integra obudowana w nowe ciuszki. Wielbiciele SW-T mogą jedynie zakończyć karierę skuterową i zająć się inną dziedziną rekreacji, np rodzinne piesze wycieczki dla zdrowotności. Szkoda Taa.... a wielbiciele B650 ? Przesiadka na hulajnogi elektryczne ?? 🙂 poczekajmy jeszcze te parę dni. Wygląda że jest trochę szersza, więc być może i kanapa będzie trochę "obszerniejsza". Może nie będzie aż tak źle ?
kantos Opublikowano 5 Października 2020 Opublikowano 5 Października 2020 W dniu 2.10.2020 o 21:46, Piootr napisał: Żeby tylko Honda nie zwariowała z ceną to sukces murowany. Patrząc na galopujące ceny aut Hondy obstawiam 49.900
Klubowicze Piootr Opublikowano 6 Października 2020 Klubowicze Opublikowano 6 Października 2020 To jeszcze było by do przełknięcie. Gorzej, jak cena będzie bliżej 60.000 zł
Administrator Bomber Opublikowano 6 Października 2020 Administrator Opublikowano 6 Października 2020 Obstawiam cenę w okolicy ceny T-Maxa lub więcej bo to bezpośrednia konkurencja.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 6 Października 2020 Administrator Opublikowano 6 Października 2020 A ja obstawiam, że cena będzie zbliżona do Integry. To nie czasy na fajerwerki hyper cenowe. Poza tym, to ile będzie kosztować jest ściśle powiązane z wyposażeniem, które wrzucą do nowej Forzy oraz zmianami stricte konstrukcyjnymi vs Integra/ X-ADV. Jeśli bazowo będzie to założenie NC to nie widzę powodów aby windować cenę. Oczekiwałbym 10 - 11 tyś. €.
dr.big Opublikowano 6 Października 2020 Opublikowano 6 Października 2020 Mam takie samo zdanie jak Mariusz, jeśli przegną z ceną (podobnie jak Tmax od paru lat), to sprzedaż będzie śladowa, a o to Hondzie raczej nie chodzi.
Geni Opublikowano 6 Października 2020 Opublikowano 6 Października 2020 Ja również nie widzę powodów do podwyższania ceny. Unifikacja rozwiązań w grupach NC750S/NC750X oraz X-ADV/Forza 750 powinna zapobiegać windowaniu cen.
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 6 Października 2020 Użytkownicy+ Opublikowano 6 Października 2020 No a konkurencja "wewnętrzna" ? Chyba że Honda traktuje to jako poszerzenie oferty i możliwość "większego wyboru" 🙂 Ceną można skutecznie "stymulować" sprzedaż danego modelu.
RONIN Opublikowano 6 Października 2020 Opublikowano 6 Października 2020 Ja obstawiam 46-48 tys. bo nie ma szans żeby była dużo tańsza od xadv, zresztą czemu miała by być jak będzie miała wszystko oprócz trybu G i kół szprychowych, za to powinna już mieć car play.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 6 Października 2020 Administrator Opublikowano 6 Października 2020 Godzinę temu, RONIN napisał: jak będzie miała wszystko oprócz trybu G Bazując na wyświetlaczu, nowa Forza może mieć nieznane dotąd w skuterach opcje... np. regulowaną siłę mocy (coś jak tryby RAIN, SPORT w nowym GL) oraz hamowania motorem (to zupełna nowość). Czyli to, co ja z rozmysłem często robię na Integrze, zrzucając biegi manualnie podczas ostrych dohamowań, będę miał dostępne z automatu po zamknięciu rollgazu w formie regulowanej. 1
Klubowicze Piootr Opublikowano 6 Października 2020 Klubowicze Opublikowano 6 Października 2020 6 godzin temu, MariuszBurgi napisał: Bazując na wyświetlaczu, nowa Forza może mieć nieznane dotąd w skuterach opcje... np. regulowaną siłę mocy (coś jak tryby RAIN, SPORT w nowym GL) To już nie nowość. Miałem przyjemność doświadczać w Kymco AK550 😉, ale dobrze, że w nowym modelu będzie 👍
Klubowicze grzybek Opublikowano 7 Października 2020 Klubowicze Opublikowano 7 Października 2020 No i nie ma się co bać łańcucha. Reszta co do wysokiej jakości i rozwiązań technicznych przeważa na faktem przeniesienia napędu otwartym łańcuchem.
Klubowicze Campto Opublikowano 8 Października 2020 Klubowicze Opublikowano 8 Października 2020 U mnie łańcuch niestety odpada ze względu na warunki dojazdu do domu - piasek. Ale samo moto wygląda ładnie. Jeśli kufer będzie pojemny to może to będzie "salomonowe" rozwiązanie dla miłośników B650 i Integry?
Geni Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 1 godzinę temu, Campto napisał: U mnie łańcuch niestety odpada ze względu na warunki dojazdu do domu - piasek. Większość motocykli terenowych napędzana jest właśnie łańcuchem, więc to nie powinno być ograniczenie.
Klubowicze Campto Opublikowano 9 Października 2020 Klubowicze Opublikowano 9 Października 2020 Tak, ale to nie są maszyny użytkowane na co dzień. Nie uśmiecha mi się codziennie czyścić łańcuch.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Października 2020 Administrator Opublikowano 9 Października 2020 "Problem" łańcucha jest często niepotrzebnie demonizowany, IMHO. Już niebawem 14'sty 😎
Geni Opublikowano 9 Października 2020 Opublikowano 9 Października 2020 7 minut temu, MariuszBurgi napisał: "Problem" łańcucha jest często niepotrzebnie demonizowany, IMHO. Jeżeli nie mamy pojazdu "wystawowego", który musi codziennie błyszczeć, to jest to żaden problem. 1
Klubowicze Piootr Opublikowano 9 Października 2020 Klubowicze Opublikowano 9 Października 2020 Tak się zastanawiam czy maxiskuterami kiedyś nie będziemy nazywali motocykli z automatycznymi skrzyniami biegów, innymi słowy czy CVT = skuter ? O przekroku i bagażniku pod kanapą nie wspominam. W związku z powyższym stawiam pytanie. Czy GL1800 Gold Wing z DCT to nie nowy Król Skuterów ?Gdybyśmy uznali, że „tak” wyjaśniło by się kilka kluczowych tematów, nawet tu na naszym forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się