Jerry_R Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 A jeśli chodzi o korki - jak z szeroką kierownicą?
QS1 Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 12 godzin temu, Jerry_R napisał: A jeśli chodzi o korki - jak z szeroką kierownicą? Ja nie jeździłem w ścisłym centrum , tylko okolicach Mordoru/Dolinki itp, ale nie odczułem tej szerokości - najszerzej rozstawione są lusterka (92cm), a te są tak wysoko umieszczone, że jeździło się podobnie jak moim Downtownem. Dodatkowo X-ADV jest wąski w tylnej partii i to ułatwia manewry zmiany pasów między puszkami.. Polecam ciekawy test ADV`a https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/honda/honda-x-adv-first-ride podczas oczekiwania właściwego testu "burgmaniakowego" Ciekawe, czy będzie sprint 0-100 porównawczy z 530-tką (213kg)..
smarciu Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Terenowa wycieczka po okolicy, po drogach gorszej jakości, szutrach: link. link2. Imponujące, jak dla mnie są możliwości X-ADV. przedstawione na tym filmie. Ciekawe, jak by się sprawowała Integra obuta w bardziej terenowy bieżnik, hehe? Jadą razem z Hondami Africa Twin i tak sobie pomyślałem, ilu posiadaczy obu tych modeli zapuści się w coś bardziej wymagającego? Orientacyjne ceny na dziś: AT bez DCT 54 500 ZŁ w promocji, bez kufra. X-ADV topbox 49 200 ZŁ. INTEGRA 750 ABS DCT 2017: 41.000 ZŁ, NC750X ABS DCT 2017 36.800 PLN, CRF250 RALLY ABS 2016: 23.900 PLN, NSS300 FORZA ABS 2016: 21.300 PLN. I taki eksperyment myślowy. Załóżmy, że mam ok. 50k PLN do wydania. Lubię Hondę i lubię dla relaksu, spokojnie sobie pojechać z plecaczkiem na weekend, ale też poszaleć sam w terenie. Opcja nr.1: X-ADV: 49.200 PLN. Opcja nr. 2 CRF250 RALLY ABS 2016: 23.900 PLN + NSS300 FORZA ABS 2016: 21.300 PLN, łącznie: 45.200 PLN i zostaje jeszcze 4800 PLN na akcesoria, ubrania etc. Opcja nr. 3 INTEGRA 750 ABS DCT 2017: 41.000 ZŁ i za resztę 9k kupujemy używkę 250-tkę na teren. Opcja nr. 4 NC750X ABS DCT 2017 36.800 PLN i zostaje nam 14.200 na bardziej terenowe opony, podróżne akcesoria, etc. Wychodzi z tego niezła łamigłówka Czy w tej sytuacji X-ADV się obroni? Opcja nr 5. Jeździmy tym co teraz mamy na codzień i do tego, raz w roku wypożyczamy sobie odpowiedni sprzęt za 3,5k PLN na dwa tygodnie i jedziemy w siną dal, ogólne koszty w zależności od sposobu organizacji, noclegów, wyżywienia, mogą wyjść np. ok. 5k/osobę
Akar_Zaephyr Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Dodałbym jeszcze szóstą opcję - poczekać rok bądź dwa, odkupić używkę za znacznie niższą cenę Niestety, bolesna prawda jest taka, że najwięcej traci pierwszy kupujący, o czym sam się w tej chwili przekonuję sprzedając NC. Dlatego osobiście bym poczekał i albo odkupił od kogoś, komu się X-ADV po dwóch latach znudziło, albo odkupił testówkę od dilera, jeśli nie będzie nosiła śladów zbyt... uduchowionego testowania No, chyba że ma się budżet na nową i chce, wtedy nie ma przeciwwskazań smarciu - do Twoich rozważań dodałbym jeszcze jeden współczynnik. Pozycja. Budżet to jedno, ale nie każdemu motocyklowa pozycja przypasuje, a wtedy wybór jest już bardzo mocno ograniczony.
QS1 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Honda Plaza wystawiła swoje Demo za 39.900zł, super cena.. i dodają akcesoryjne pegi w cenie, nieźle https://www.otomoto.pl/oferta/honda-x-adv-adv-750-dct-demo-fv23-gwarancja-kufer-podnozki-ID6yVaaD.html
virus Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Dnia 28.07.2017 o 22:52, QS1 napisał: Ciekawe, czy będzie sprint 0-100 porównawczy z 530-tką (213kg).. Znalazłem na YT porównanie do BMW C600, C600 wygrywało, a na innym filmiku przegrało. Inny film: porównanie Integry, C600 i Yamahy T-max - przyjechały w takiej kolejności jak wymieniłem. Tak więc można założyć, że Yamaha będzie wolniejsza w sprincie. Obecnie pojawiają się demówki z nikłymi przebiegami do kupienia w okazyjnej cenie.
SchwenS Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Chyba będzie odpowiedź ze strony Tajwanu: Something new from KYMCO. September 1, 2017.
Akar_Zaephyr Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Ciekawe, porównując zdjęcia boku AK550 wydaje się, że ten nowy model będzie silnie na nim bazował, choć nie bez interesujących zmian. Np. nie widać wydechu po prawej stronie więc albo został przeniesiony na lewą, albo centralnie, pod ogonem. Proporcje czaszy, miejsce zamontowania lusterek czy kształt szyby również wyglądają tak, jakby użyto sporo części z AK550, by możliwie niskim kosztem stworzyć zupełnie inny model... Jestem bardzo ciekaw, co z tego będzie
virus Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Znalezione w necie. X-ADV doczekał się kocyka:
Sympatycy irasko Opublikowano 17 Października 2017 Sympatycy Opublikowano 17 Października 2017 Wczoraj, będąc na regulacji łańcucha w Salonie Hondy, cały czas przesiedziałem na X-ADV. No muszę powiedzieć, że coraz częściej spoglądam w jego stronę, czyli już w głowie coś się rozwija.
Sysgone Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 Też się przysiadłem do niej, ale z moim nikczemnym wzrostem (170-2cm) mogę o niej zapomnieć. Siedzę równie wysoko jak na KTM 1290, ledwie dotykam palcami gleby. W salonie, czy na asfalcie pewnie jeszcze dałbym radę, ale w koleinie, na światłach albo poza asfaltem już nie byłoby tak pięknie. A szkoda, bo skuter fajny.
virus Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Pojawiła się informacja o zmianach w modelu na rok 2018: https://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/media/pressreleases/118755/2018-honda-x-adv Główne zmiany: Nowy kolor: Candy Chromosphere Red Max obroty podwyższone do 7500 rpm, bez zmiany max mocy i momentu Kontrola momentu obrotowego do jazdy po śliskiej nawierzchni Tryb G w skrzyni biegów w teren Reszta bez zmian. Czyli dodali to co wykastrowali w wersji premierowej i jest "nowy model". 1
QS1 Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Dotychczas myślałem, że na (suchym) asfalcie kontrola trakcji przy relatywnie niewielkiej mocy XADV to zbędny bajer.. Wczoraj jadąc przy Ok 8C i wydawałoby się suchym asfalcie mocno „odkręcając”, przy zmianie biegu ok 80kmh doświadczyłem lekkiego uślizgu koła i od razu pomyslalem, ze podobnie jak Abs, taki bajer by sie przydał..
Johny7205 Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Też byłem zdania, że w Tmax-e kontrola trakcji to zbytek. A jednak.... Przy obecnych temperaturach na poziomie 7- 9 stopni i niby suchej nawierzchni, po mocnym odkręceniu manetki tył się uślizguje. Albo opony WIN+ albo kontrola trakcji.
virus Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Po tym jak w takich sytuacjach tył mi uciekał w Downtownie przy 30 KM, nauczyłem się z szacunkiem traktować manetkę gazu przy niskich temperaturach.
RONIN Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Mam pytanie do użytkowników, jak plecaczki oceniają komfort na x-adv dla pasażera? Tak się przymierzam, niestety w Łodzi sprzedali zbyt szybko demówkę i nie zdąrzyłem przetestować. A już najwyższy czas wymienić GP800 na coś nowego.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor Administrator Opublikowano 27 Listopada 2017 2 godziny temu, RONIN napisał: Mam pytanie do użytkowników, jak plecaczki oceniają komfort na x-adv dla pasażera? Podobnie jak na AT. Mój plecak zachwycony nie był a raczej rzadko kiedy narzeka. Poza tym z pozycji kierowcy zarówno na AT jak i X-ADV z pasażerem jakoś nieproporcjonalnie zmienia się środek ciężkości. Masz wrażenie, że wieziesz żyrafę z betonową obrożą Przynajmniej takie są moje spostrzeżenia.
RONIN Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 Mariusz chodzi mi bardziej o ułożenie nóg pasażerki, na T-maxie narzekała, że kolana ma przy uszach ;-), na GP800 jest jej wygodnie, choć mistrzostwo dla niej to BMW C650 GT.
smarciu Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Podłączam się do pytania o komfort podróżowania pasażerki. Moja pasażerka Ok.1,55 m wzrostu i drobnej budowy ma całkiem wygodnie na AA500, ale z dodatkową poduszką pomiędzy kufrem a plecami. Przymierzaliśmy się do kilku skuterów podczas tegorocznej Burgmanii i też najlepiej wypadło BMW C 650GT, najgorzej było na Piaggio x10. Może przydałby się osobny wątek na takie wątpliwości?
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 17 Grudnia 2017 Klubowicze Opublikowano 17 Grudnia 2017 No proszę, rok nie minął, a już kolejna wersja z poprawkami... Podkreśla się między innymi 3-stopniowy system kontroli trakcji i tryb G — po raz pierwszy wykorzystany w modelu Africa Twin — do bezpośredniej zmiany przełożeń podczas jazdy terenowej, dzięki któremu kierowca lepiej czuje silnik. Dostępna będzie także wersja o mocy 35 kW dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 16 Stycznia 2018 Klubowicze Opublikowano 16 Stycznia 2018 A tutaj Promo filmik MY2018
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 28 Stycznia 2018 Klubowicze Opublikowano 28 Stycznia 2018 Niezły bajerek
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Administrator Opublikowano 21 Lutego 2018 Nowe xtrasy dla X-ADV od Rizomy Wybrane ceny: - Lusterka alu "4D" z bocznym systemem mocowania 258€ - Kierunki SMD LED z uchwytami "URLO" 259€ - Regulowane klamki "RRC" 259€ - Sport style "Fox" system mocowania tablicy rej. 249€ - Anodowane pokrywy zbiorniczków płynu ham 79€ - Sety 249€
dr.big Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 Graty piękne . PS. Ale wydech SC najlepszy... Kurcze, kto by pomyślał z 5 lat temu, że powstanie taki skuter jak X-ADV ...
dziadzia Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 No kurczę muszę się pokajać, na początku jak go zobaczyłem to miałem mieszane uczucia, ale teraz czym więcej go oglądam to tym więcej mi się podoba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się