Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda X-ADV 750 - wątek zbiorczy


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

A jak ma się sprawa z tym system kluczyka na odległość ? Rozumiem że odchodząc na powiedzmy 5 metrów od motocykla, system się blokuje. Co jeżeli jestem na CPN, zatankowałem i chcę podejść 2 metry do okienka w celu płatności, czyli teoretycznie jestem jeszcze w zasięgu działania kluczyka ? Wystarczy przekręcić pokrętło na Off czy Block ? Przecież kluczyk jest w pobliżu i każdy może dać pokrętło na ON. Jak to działa ?

I czy spotkaliście się że np. stojąc pod słupem wysokiego napięcia, albo jakimś nadajnikiem, strażą pożarną itp. system bez kluczykowy nie działa ? Gdzieś czytałem że jest to możliwe i trzeba po prostu przepchać motocykl oddalając się od źródła zakłóceń.

Odnośnik do komentarza

W pilocie masz możliwość wyłączenia, żeby nikt nie mógł odpalić maszyny pomimo tego, że jesteś blisko. Co do nadajników i linii wysokiego napięcia nie wypowiem się bo jeszcze mi się nie zdażyło ale warto wiedzieć. Ja natomiast mam problem z zamykaniem siedziska, trzeba docisnąć bo zamek kanapy nie załapuje za każdym razem.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
48 minut temu, RONIN napisał:

Ja natomiast mam problem z zamykaniem siedziska, trzeba docisnąć bo zamek kanapy nie załapuje za każdym razem.

W sztuce którą jeździłem (KLIK - TEST) było to samo zjawisko. Nota bene, czy przypadkiem nie tą samą pozyskałeś? 

Odnośnik do komentarza

We wtorek robiłem przegląd po 1000 km więc raczej to nie ta sama, skuter był od kobiety która nie dosięgała stopami do ziemi a dostała go w prezencie bez przymiarki. 

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Panda napisał:

A jak ma się sprawa z tym system kluczyka na odległość ?

W T-Maksie i teraz w BMW zasięg pilota to góra 2m i to jeszcze z "odpowiedniej" strony. Zatem odejście od sprzętu jest bezpieczne. Co do zakłóceń, to nigdy się z tym osobiście nie spotkałem. Słyszałem tylko legendy miejskie, że ktoś, coś, komuś, gdzieś.

Odnośnik do komentarza

U mnie też ok. 1,5 do 2m zasięgu pilota. Zakłócenia w zasadzie nie powinny cię spotkać w życiu codziennym, bo odpowiednio mocne źródła promieniowania nie powinny być tak zlokalizowane, żebyś mógł aż tak blisko do nich pojeżdżać skuterem. Ludzie mają rozruszniki serca, które też są wrażliwe na takie zakłócenia i jakoś funkcjonują.

Odnośnik do komentarza

Ja po zimie nie mogłem uruchomić XADV’a, winna okazała się rozładowana bateria w pilocie..

ps. Piątek 13ego.. parkuje w garażu, stopka boczna nierozłożona do końca i.. szkło lusterka do wymiany ;( ktos kojarzy nowego?

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
9 minut temu, QS1 napisał:

Ja po zimie nie mogłem uruchomić XADV’a, winna okazała się rozładowana bateria w pilocie..

Czyli nie wytrzymała roku?

Odnośnik do komentarza

Czy ktos mógł by mnie wyprowadzić z błędu? System bezkluczykowy w tym sprzęcie unieruchamia go jeśli bateria wysiądzie w pilocie i nie ma możliwości awaryjnego odpalenia jakimś kodem czy czymś takim? 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, dudekmotorek napisał:

Czy ktos mógł by mnie wyprowadzić z błędu? System bezkluczykowy w tym sprzęcie unieruchamia go jeśli bateria wysiądzie w pilocie i nie ma możliwości awaryjnego odpalenia jakimś kodem czy czymś takim? 

Jest opcja awaryjna - zworką w bagażniku i wprowadzenie kodu (przyciskanie stacyjki wg ww kodu).

bateria: Cr2032

Odnośnik do komentarza

Pierwsza dłuższa trasa zrobiona i mam już raport od plecaczka, że jest wygodniej niż na gp800, mnie też się lepiej jeździ, więc wszyscy zadowoleni. Przypomniało mi się jadąc, że ktoś na forum napisał, że integra się zagrzała w górach i zacząłem szukać wskaźnika temperatury płynu chłodzącego i nie znalazłem!!!

Odnośnik do komentarza
Pierwsza dłuższa trasa zrobiona i mam już raport od plecaczka, że jest wygodniej niż na gp800, mnie też się lepiej jeździ, więc wszyscy zadowoleni. Przypomniało mi się jadąc, że ktoś na forum napisał, że integra się zagrzała w górach i zacząłem szukać wskaźnika temperatury płynu chłodzącego i nie znalazłem!!!

Może jest tylko kontrolka? Albo Honda uznała, że nie musisz tego wiedzieć? Hehe


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Godzinę temu, RONIN napisał:

mam już raport od plecaczka, że jest wygodniej niż na gp800, mnie też się lepiej jeździ,

to bardzo cenna informacja :) ,narazie tylko na nim siedziałem,ale mam nadzieję ,że niedługo będzie okazja pojezdzic.....

 

Godzinę temu, RONIN napisał:

zacząłem szukać wskaźnika temperatury płynu chłodzącego i nie znalazłem!!!

jest tylko kontrolka jak już się zagrzeje .....

Odnośnik do komentarza
Dnia 14.04.2018 o 10:20, QS1 napisał:

Ja po zimie nie mogłem uruchomić XADV’a, winna okazała się rozładowana bateria w pilocie..

W okolicach marca byłem w salonie i w modelu z 2017 ten sam problem. Pokrętło nie reagowało po zbliżaniu czy odblokowywaniu kluczyka. Przy następnej wizycie podpytam czy to przypadkiem nie była wina baterii w pilocie.

Odnośnik do komentarza

Czy jest w instrukcji X-ADV zalecenie wyłączania kluczyka przy jego dłuższym przechowywaniu?? Może tak być, że kluczyk cały czas stara się komunikować z pojazdem i dlatego rozładowuje baterię.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
14 minut temu, RONIN napisał:

Po przekręceniu zapłonu kontrolka kluczyka mignęła mi dzisiaj pięć razy, według instrukcji jest to informacja, że należy wymienić baterię w pilocie.

Tak szybko? Dzięki Bogu, mam u siebie zwykły kluczyk... Te gadżety powinni dodawać tylko, jako opcję dla lubiących nowinki techniczne...

Odnośnik do komentarza

SlawoyAMD moja Honda jest z ubiegłego roku, z tego co piszą inni użytkownicy wychodzi na to, że to norma, problemu z tym nie mam, wożę pod siedzeniem zapasową baterię za 5 zł na wszelki wypadek. Wymiana trwała 45 sek. trzeba mieć płaski śrubokręt lub jakieś żółte drobne:D. Zrobiłem już ponad 1000 km. i jestem zachwycony tym skuterem, dla malkontentów znalazłem na ebayu kości obniżające tylne zawieszenie o 35 mm. za 42€. Terenówka to to nie jest ale faktycznie przestałem wychamowywać prawie do zera przed leżącymi policjantami a i wyższy krawężnik nie jest problemem, gdzie w gp800 na bank zawadziłbym spodem. 

Odnośnik do komentarza

Stary model 47 500 (idzie wyrwać za ok 45 000 z przebiegiem 1 km). Zatem czy warto jest dopłacać 3-5 tys. za zmiany w roczniku 2018 ?

Stary mamy z kufrem

Nowy ma:

- podniesione obroty o 1000 (nie wiem czy to cokolwiek daje, realnie patrząc)

- przycisk "G" (no bez żartów)

- kontrola trakcji (no to już do mnie przemawia, ale czy warto biorąc pod uwagę moc silnika)

 

To wszystko powinno być w starym modelu i w starej cenie. Ktoś może powiedzieć że między 50 000 a 47 500 nie jest duża różnica, ale biorąc pod uwagę że uda się wyrwać za 45 000 i to w wersji z kufrem to ... jest już nad czym myśleć :)

Odnośnik do komentarza

Ja bym nie przepłacał, zwłaszcza że dołożenie oryginalnego stelaża z kufrem wyciągnie z kieszeni kolejne 2,5 kafla. Wczoraj przetestowałem Hondę na piasku który był wrogiem GP800 i faktycznie jest o niebo lepiej, x adv prowadzi się zdecydowanie pewniej. W Łodzi stoi nówka za 45900, nie podwyższyli ceny po końcu promocji w kwietniu i myślę , że można jeszcze negocjować !guns

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Nie tylko w Łodzi, u nas też jest jedna sztuka z kufrem z 2017 w patriotycznym kolorze rally do oddania w cenie zakupu ;-) - bez przebiegu. Kto pierwszy?

A z nowinek dodam, że od tego roku Honda wprowadziła gwarancje 2+3 - możliwość przedłużenia gwarancji o 1, 2 lub 3 lata. Oczywiście wnosimy za dodatkową gwarancję opłatę.

 

Odnośnik do komentarza

Dzisiaj przyszła szyba turystyczna givi. Już przetestowana i zdecydowanie mniej wieje. Szyba jest wyższa i szersza.

 

E4DB0E86-CD6C-44EC-A87E-EFFF5B105B41.jpeg

C3C738B4-50BC-4FF9-850E-B8E9F2443D85.jpeg

215F1B38-4BD6-451B-B43D-CD65C75224E8.jpeg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...