Kazekkazek Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 46 minut temu, Darek400 napisał(a): Dawno, dawno temu, za siedmioma ... były KOMARY na pedały ile spali interesuje mnie dopiero na południowych autostradach, gdzie nie ma stacji paliw 2 godziny temu, Miskof napisał(a): Kurde, gdybym tak miał jeździć myśląc o tym ile spali skuter to chyba przesiadł bym się na rower :) Zawsze mnie interesuje co mają wnieść takie wpisy? Coś pomogły? 2
Yazin Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Na bank nie pomogą, a zaśmiecają główny wątek 😐 1
Miskof Opublikowano 19 Maja 2023 Opublikowano 19 Maja 2023 Ok, może faktycznie macie rację, nie wnoszą w sumie nic. To tak na szybko. W mieście spala około 5 L, w trasie około 4,2-4,3 L.
Krzynio66 Opublikowano 20 Maja 2023 Opublikowano 20 Maja 2023 ile spali tyle spali wazne zeby byla przyjemnosc z jazdy 2
Sympatycy Cormoran Opublikowano 24 Maja 2023 Sympatycy Opublikowano 24 Maja 2023 Nie wiedziałem w którym dziale to tu zamieściłem bo podobny 🙂
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 24 Maja 2023 Autor Administrator Opublikowano 24 Maja 2023 4 godziny temu, Cormoran napisał(a): Nie wiedziałem w którym dziale to tu zamieściłem bo podobny 🙂 Tu masz podobny właściwy -> ADV 150
Bob Opublikowano 29 Maja 2023 Opublikowano 29 Maja 2023 .TTakie spalanie z ostatniego weekendu...3,5 z 842km 1
Cychu Opublikowano 18 Lipca 2023 Opublikowano 18 Lipca 2023 Witam wszystkich forumowiczów,mam pytanie czy jest ktoś z okolić Wrocławia-Dzierżonìów-Świdnica i okolice kto posiada x-adv 750 żeby można było podjechać oglądnąć sprzęt?W aso dostępne dopiero po nowym roku a przymierzam się do zakupu i chciałbym chociaż wzrokowo oglądnąć maszyne..
2vpc Opublikowano 23 Lipca 2023 Opublikowano 23 Lipca 2023 Cychu, pytałeś już w salonach ile się czeka na nowego xadv? Ja zamierzam zamówić sierpień-wrzesień żeby na wiosnę odebrać
Klubowicze Piootr Opublikowano 23 Lipca 2023 Klubowicze Opublikowano 23 Lipca 2023 Przeglądając dziś internety natknąłem się na informację prasową Honda Europe dotyczącej odświeżenia kolorystyki modelu X-ADV na rok modelowy 2024. Egzemplarze mają być dostępne u dealerów od września 2023. Poniżej załączam fotki nowych kolorów. Jako ciekawostkę zamieszczam jedno z malowań bliźniaczego modelu Forza750. Otrzymał on stylowe, złote koła oraz złote logo Forza, a także przyciemnione elementy – obudowę silnika, osłony miski olejowej i podłogi oraz wahacz, które dopełniają jego wyjątkowy wygląd. Szkoda, że Honda nie zdecydowała się na dodanie modułu Apple CarPlay/Android Auto 🙁
Klubowicze grzybek Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Klubowicze Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Właśnie wyczytałem, że Honda planuję modernizację X ADV 750 w czaszy poprzez umieszczenie reflektorów niżej oraz odprowadzenie tylnego tłumika pod siedzeniem. więcej tu: https://www.scigacz.pl/Honda,X-ADV,moze,doczekac,sie,zmian,Producent,zamierza,zmienic,wyglad,swojego,bestsellera,48058.html
gorciu Opublikowano 29 Września 2023 Opublikowano 29 Września 2023 Witam wszystkich Mam pytanko, czy ktoś już sprawdzał lub regulował luzy zaworowe w swoim adv? Słyszałem różne opinie - jedni żeby nie dotykać jak wszystko chodzi idealnie , inni że mus to sprawdzić. Zbliżam się do 24 tyś km i zgodnie z książką wymagane jest sprawdzenie. Jeśli zadałem pytanko w złym miejscu to proszę o przeniesienie. pozdrawiam
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 29 Września 2023 Autor Administrator Opublikowano 29 Września 2023 We wszystkich NC, serwisówka mówi o regulacji zaworów po 24 kkm. Wiąże się to ze sporą ilością rozbierania plastików, natomiast już sama regulacja właściwa, metodą "śrubową", jest banalna. Czy po tym przebiegu regulacja jest faktycznie konieczna? Najczęściej nie.
Klubowicze BUGI Opublikowano 29 Września 2023 Klubowicze Opublikowano 29 Września 2023 100% nie po 45tys było wszystko fabrycznie u mnie A serwis musi zarobić 😉
falco Opublikowano 29 Września 2023 Opublikowano 29 Września 2023 "Trochę" jeździłem Hondami, choć nie ADV, to silnikowo Honda, wciąż trzyma najwyższe standardy i zawory potrafią być książkowe (lub do minimalnej korekty) nawet przy 50-60tys. Jednak bardzo dużo zależy od ujeżdżacza, dobrego oleju i płynu chłodzącego, krótko mówiąc czy maszyna nie była "grzana". Co by nie mówić, ja zawsze pilnuję terminów wszelkich przeglądów (płyny zmieniam nawet częściej) a zawory to jedne z najważniejszych elementów mających wpływ na całą pracę/trwałość silnika. Dostęp jak, to u Hondy często bywa gówniany gdy miałem zaglądać do zaworów, zawsze kląłem jak szewc lub... jechałem do kumpla... ;)
gorciu Opublikowano 30 Września 2023 Opublikowano 30 Września 2023 fakt, najwięcej roboty to dostanie się do pokrywy zaworów co wiąże się z demontażem kupy elementów bo sam proces sprawdzenia luzów to chwila roboty, z ciekawości zadzwoniłem do jednego z serwisów hondy a tam Pan długo patrzył w komputer po czym podał cenę 1200 zł ale półsłówkiem szepnął , że on by tego na razie nie dotykał przy takim przebiegu. I co o tym myśleć ?
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 30 Września 2023 Klubowicze Opublikowano 30 Września 2023 1 godzinę temu, gorciu napisał(a): półsłówkiem szepnął , że on by tego na razie nie dotykał przy takim przebiegu. I co o tym myśleć ? Nie dotykać U mnie w SW-T 600 regulacja była dopiero po 70 tysiącach.
cezzar Opublikowano 30 Września 2023 Opublikowano 30 Września 2023 W forza 300 po 24 tys na ssących był zbyt mały luz, wymagający korekty. Wydechowe ok.
2vpc Opublikowano 7 Października 2023 Opublikowano 7 Października 2023 Witam. Zamówiłem XADV 2024. Odbiór wiosna. Zwracam się również tutaj z pewnym zapytaniem... Niepokoją mnie pewne wpisy o problemach zgłaszanych przez użytkowników skrzyń DCT. Głównie grupy fb nc 750, xadv, xadv Europe. Najczesciej to Dct nie widzi biegu, wariują czujniki, jakiś trzpień się rozsypuje czy coś w tym stylu itp. Jeszcze do przełknięcia byłoby gdyby ASO wiedziało jaka jest przyczyna, zrobili i smiga sie dalej, ale z tego co idzie wyczytać to powodów nie działającej DCT jest dużo (slaby akumulator, rozpadający sie jakis trzpień, brudny silniczek zmiany biegów za dużo, za mało oleju aż po ECU) Martwi mnie, że wydaję tyle pieniędzy na motocykl Hondy a tu strach jechać gdzieś dalej . A problem z Dct napewno nie jest taki bardzo rzadki wcale... u dealera oczywiście nie ma co pytać :) a Wy, sądzicie, że to częste zjawisko? Mieliście problemy z dct? Dodam, że Ty chodzi o nowe maszyny... dwa przypadki są już wogole harcorowe. Jeden z Polskiej grupy fb buja się z xadv od kwietnia do teraz z małymi przerwami. Tzn coś wymienia i za chwilę wraca problem. Na xadv Europe facet opisał to tak, że wkoncu oddał xadv do Hondy tzn sprzedał jako uszkodzony bo miał dość oddawania moto co chwilę na serwis.
Klubowicze Piootr Opublikowano 8 Października 2023 Klubowicze Opublikowano 8 Października 2023 Mówiąc szczerze nigdy nie słyszałem o poważnych wadach w skrzyniach DCT. Oczywiście, jak wszędzie tu i ówdzie zdarzało się przeczytać o pojedynczych przypadkach. Swoje doświadczenie opieram na pięćdziesięciu tysiącach kilometrów bezproblemowej i bezawaryjnej eksploatacji DCT w Integrze NC 750D. Poczytaj także dedykowane modelowi Integra wątki na naszym forum. Tam także jest kopalnia wiedzy. Podsumowując. Nie szukaj dziury w całym, kupuj i delektuj się bezawaryjnością HONDY 2
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 10 Października 2023 Użytkownicy+ Opublikowano 10 Października 2023 @2vpc poczytaj dokładnie ten wątek, albo poszukaj inne o skrzyni Hondy DCT. Gdzieś był opis że nie powinno się gasić silnika przy jakimś tam ustawieniu skrzyni lub odwrotnie - że zawsze należy gasić silnik w jakimś trybie. 😉 sam nie mam takiej skrzyni i na razie nie planuje zakupów, tylko pamiętam to z jakiejś dyskusji.
RONIN Opublikowano 10 Października 2023 Opublikowano 10 Października 2023 Zrobiłem już ponad 70 tys. km na pięciu różnych Hondach DCT i żadnych problemów, słyszałem o 3 przypadkach jakichś problemów u naszych kolegów z DCT, wszystkie bez problemu rozwiązane. Najdroższa była naprawa Zduna13 w Crosstourerze bo dopiero wymiana drugiego modułu pomogła ale w NC to tylko kilka przypadków bolca uszkodzonego, w Afrze zdarzały się silniczki do czyszczenia i to tyle w temacie.
2vpc Opublikowano 10 Października 2023 Opublikowano 10 Października 2023 5 godzin temu, EndriuBis napisał(a): @2vpc poczytaj dokładnie ten wątek, albo poszukaj inne o skrzyni Hondy DCT. Gdzieś był opis że nie powinno się gasić silnika przy jakimś tam ustawieniu skrzyni lub odwrotnie - że zawsze należy gasić silnik w jakimś trybie. 😉 sam nie mam takiej skrzyni i na razie nie planuje zakupów, tylko pamiętam to z jakiejś dyskusji. Chodzi pewnie o to by gasić na biegu neutralnym
benski Opublikowano 7 Listopada 2023 Opublikowano 7 Listopada 2023 Moją Integrą z DCT przejechałem ponad 60000km. Nigdy nie miałem z nią problemów. Raz zwariowała po wyłączeniu silnika na biegu. Po ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy i jest tak do dziś. Myślę, że trzeba regularnie zmieniać olej i to wszystko. Też się bałem tej skrzyni ale teraz uważam, że to cudowny i bezawaryjny wynalazek.
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 8 Listopada 2023 Klubowicze Opublikowano 8 Listopada 2023 Tak czytam wasze wpisy i dotarło do mnie, że na sprzętach z DCT zrobiłem bezawaryjnie ponad 100tys km, z czego prawie 70tys Hondą X-ADV 😍
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się