Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda ADV 150 - nowość 2020


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

W Indonezji zaprezentowano właśnie skuter o którym nieoficjalnie mówiono od jakiegoś czasu (pierwotnie miał bazować na 300 ccm.). ADV 150 to mniejsza wersja pierwszego maxi skutera, który dedykowany jest także do jazdy "w terenie", czyli X-ADV 750.

Co oferuje ADV 150. Do napędu służy, znany z modelu PCX, 1 cylindrowy motor 149, 3 ccm o mocy 14.5 KM. Z przodu tradycyjne teleskopy a z tyłu podwójne amortyzatory z zasobnikiem. Nie ma tu felg szprychowych, jakie znajdziemy w X-ADV. Mamy tu 13 i 14 calowe felgi alu... i dobrze, bo sprzęt ma przeznaczenie bardziej miejskie niż "off-road". 

Ciekawostką jest mocno rozbudowany cyfrowy zegar. Na dużym ekranie znajdziemy wiele informacji, które w tej klasie skuterów są czymś niespotykanym.

Miłym dodatkiem jest także regulowana ręcznie przednia szyba, system bezkluczykowej obsługi skutera Smatrkey czy pełne oświetlenie LED z podwójnym reflektorem z przodu. Ponadto pod kanapą znajdziemy całkiem spory (większy niż w X-ADV) schowek 28 litrowy, który pomieści pełnowymiarowy kask i coś jeszcze. Skuter ma posiadać ABS lub CBS, w zależności od wymagań rynku.

W Indonezji podano cenę na poziomie równowartości 10.000 pln. Jeśli pojazd trafi do UE z pewnością będzie to cena nieosiągalna. Poza tym nieoficjalnie mówi się o możliwej wersji 300 ccm na Stary Kontynent, jednak szczegółów na tą chwilę brak. 

2020-honda-adv-150.jpg

2020-honda-adv-150.jpg

20190718032810_Honda-X-ADV150-instrument

 

Official Video

 

Odnośnik do komentarza

HEHE śmieszna, ale fajne to :). Jak tak dalej pójdzie i zrobią wersję 300 to może w kolejnych latach przesiądę się na coś czym będzie się dało zjechać poza asfalt ?.

Najzabawniejsze jest to że bardzo przypomina X-Adv - w pierwszej chwili się pomyliłem patrząc na zajęcia ?

Film promocyjny poważny - nawet pokazuje że po dziurawym asfalcie jeździ - czyli w sam raz na nasze drogi :).

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Także uważam, że pojemność około 300 ccm byłaby bardziej odpowiednia i jeszcze cena w okolicach 30 000 zł to mielibyśmy sztos maszynkę.

Odnośnik do komentarza

Mi się bardzo podoba!

Uważam też że 30k to trochę za dużo...

Bravo dla Hondy za duży krok do przodu jeśli chodzi o stylizację skutera.

Odnośnik do komentarza

Bardzo fajny skuter, obstawiam, że Polski importer jednak zrobi lepszą cenę niż planowana na zachodzie Europy 

Silnik 150 do jazdy po Lesie i Szutrze wystarczy jesli piszą o 15KM

300 bedzie za to dużo lepszym wyborem na asfalt

 

Odnośnik do komentarza
Dnia 18.07.2019 o 12:26, Trybus napisał:

Ładna waga.....

Pod koniec roku mają podobno zaprezentować 300-tkę i to będzie ciekawe ?

Moje marzenie to jakby Honda teraz poszła w druga stronę i wsadzili silnik z CRF1000, albo nawet nowej CRF1100. Kupuje odrazu. 

Dnia 23.07.2019 o 16:21, virus napisał:

 

2. Uchwyt na telefon. Przykręciłem go wyżej, tylko na górnych śrubach. W niższej pozycji, przy moim wzroście zasłaniał mi górę wyświetlacza, nie widziałem kierunkowskazów. Zgubiłem już jedną gumową zaślepkę na USB (dokupiłem na Allegro), kupiłem też 10cm kabel USB-C. Oryginalnie jest miniUSB i iPhone. Wydajność ładowania jest słaba, telefon z włączonym ekranem i nawigacją powoli się rozładowuje, choć dużo wolniej niż bez zasilania. 

Mam ten sam uchwyt, po tygodniu urwał mi się ten język to ciagniecia chwytaka. Trochę skacze na nierownosciach i też zasłania mi troszkę kontrolki kierunków i świateł długich, ale w połowie je widzę więc wystarcza. Nie robię póki co długich tras. Max 2h wiec ładowania nawet nie podlaczalem, gdyby mial inukcje byłoby super a tak to stwierdziłem że nie ma sensu. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...