Yazin Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia W kwestii mocowania szyby nie mam zastrzeżeń. Odnośnik do komentarza
Bob Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia Rocznik 2017,przebieg 23tys założona wyższa szyba i jak na razie luzik minimalny na regulacji szyby,,modele przed liftowe sa chyba bardziej spasowane Odnośnik do komentarza
Yazin Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia Porównywaliśmy przy okazji któregoś spotkania i rocznik Xsa nie stanowi reguły. Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia @cezzar na filmach masz ADV 160 , dostępny chyba w Azji - jesteś pewny że to tak samo wygląda ? Na żywo tego nie widziałem, ale ze zdjęć wygląda że zaprojektowane to jest dobrze, a podłużny otwór rozszerzony na dole ma prawdopodobnie ułatwić zakładanie nowej, a prze de wszystkim wyjęcie starej zdeformowanej tej nakrętki w gumie. Dziwi mnie tylko dlaczego nie jest odwrotnie i szerszy otwór nie jest u góry. Rozwiązania które pokazane jest na drugim filmie (wymiana na jakieś nakrętki metalowe) bym raczej nie polecał. Szyba prawdopodobnie będzie zamocowana bardzo sztywno, ale stracisz "efekt bezpiecznika". A swoją drogą w Suzuki jest to rozwiązane troszeczkę inaczej. Otwory w szybie są tej samej średnicy co otwory do mocowania, a guma z nakrętką jest dłuższa i przechodzi przez szybę. Odnośnik do komentarza
cezzar Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia Godzinę temu, EndriuBis napisał(a): jesteś pewny że to tak samo wygląda ? Mam to rozebrane, tak samo wygląda w ADV750 jak i 350. Godzinę temu, EndriuBis napisał(a): ale stracisz "efekt bezpiecznika". Nie chciałbym aby ten "bezpiecznik" zadziałał podczas jazdy po autostradzie, uwalniając szybę w kosmos. Odnośnik do komentarza
Yazin Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia Kilkunastu właścicieli Xsów znam i nikomu szyba nie odpadła 🙂 Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia W Afryce mam też na gumki mocowaną szybę i handbary. Zamiast łamać się to wysuwają się z tych gumek bo są elastyczne. Szybę też mam akcesoryjną wyższą i szerszą niż oryginał i nie ma żadnego problemu. Odnośnik do komentarza
GadekW Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia Ponad 40 000 km zrobiłem i nigdy nie było problemu z mocowaniem szyby. Po co poprawiać coś co działa. To chyba robienie z igły…., 2 Odnośnik do komentarza
Nazir Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 7 godzin temu, EndriuBis napisał(a): Dziwi mnie tylko dlaczego nie jest odwrotnie i szerszy otwór nie jest u góry. Wszystko ok ale skąd u Ciebie Endriu to zdziwienie🤔 Jak dla mnie proste: stoisz moto, opierasz się o szybę na łokciach i albo od razu albo po czasie szyba mówi dość. To samo od wibracji, uderzeń.. W starym transalpie, którego miałem też były takie nakrętki w gumowej rozprężnej konstrukcji. Fajne ale po latach ewidentnie do wymiany na nowe. Pod warunkiem, że się je ruszy☝️ W burku, tak jak piszesz - jest to prostsze i łatwiejsze w serwisowaniu (wymianie szyby) Odnośnik do komentarza
falco Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Skoro Koledzy ujeżdżający X-y potwierdzają, że problem jest po stronie mechanizmu a nie szyby, to ja bym nie kombinował, oczywiście zawsze decyduje właściciel. Gumki jak wspomniałem są stosowane od bardzo wielu lat, proste ale skuteczne, ważne, aby używać oryginalnych i dbać o gumę, co zresztą dotyczy wszelkich elementów z gumy/tworzyw - wymagają odżywiania. W 1 Trampku, czyli 600 gdzie jak wspomniał Nazir też były gumki miałem wysoką, turystyczną szybę, która jest znaaacznie większa niż w X + dodatkowo średni deflektor, całość oczywiście mocno pracowała, nawet bardzo mocno ale gumki robiły robotę. Gdy kiedyś pokusiłem się o założenie zamienników, szybko pożałowałem, rwały się dosłownie w ręku. Odnośnik do komentarza
cezzar Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Pewnie wszyscy o tym wiecie, ja teraz już też-ramiona lusterek mają lewy gwint. Właśnie się o tym dowiedziałem, próbując ustawić lusterko i zniszczyłem nakrętkę. Swoją drogą miękka jak plastelina. 😖 Odnośnik do komentarza
benski Opublikowano 24 Lutego Udostępnij Opublikowano 24 Lutego No i stało się. Mam i ja.... 2 Odnośnik do komentarza
Kazekkazek Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 10 godzin temu, benski napisał(a): No i stało się. Mam i ja.... Gratki 🙂 niech wozi bezpiecznie i bezawaryjnie 👍 Odnośnik do komentarza
timo81 Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 10 godzin temu, benski napisał(a): No i stało się. Mam i ja.... Klasa👍🏻 Pewnie dziś przy takim słoneczku będzie ujeżdżany co nie? Odnośnik do komentarza
benski Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego No i pierwsze pytanie o włącznik G. Co to takiego i do czego służy? O punkcie G wiem ale to chyba nie to samo😉 Odnośnik do komentarza
Yazin Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego Po włączeniu trybu G zmienia się charakterystyka silnika, poprawia trakcja w terenie, poprzez redukcję poślizgu sprzęgła. Włączać powinieneś po zatrzymaniu i zamknięciu przepustnicy. Takie cudo 🙂 Jeszcze raz gratuluję zakupu. 1 Odnośnik do komentarza
tommac Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego Gratulacje i bezawaryjności Odnośnik do komentarza
cezzar Opublikowano 26 Lutego Udostępnij Opublikowano 26 Lutego W dniu 24.02.2024 o 23:33, benski napisał(a): No i stało się. Mam i ja.... Gratulacje, niech daje Ci radość. 1 Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 26 Lutego Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Lutego Zmiany w życiu są potrzebne. Czerwony ciekawy, choć popularny. Dla mnie lux. Jako jedyny ma część kanapy w kolor 😉 Niech wozi bezpiecznie 💪 1 Odnośnik do komentarza
benski Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego Jakie kufry centralne macie na swoich X-ach? Jak duże? Wrzućcie jakąś fotkę. Ciekaw jestem jak to wygląda 8 jakie są Wasze opinie. Niby mam Maxie 4 ale jakoś ten kształt mi się gryzie z ogólnym charakterem X-a. No i może głupie pytanie ale razem z pilotami dostałem również kluczyki. Tylko gdzie można je włożyć w motocyklu?....🤔 Stacyjki nie widzę. Odnośnik do komentarza
Bob Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego Kluczyk,awaryjne otwieranie kanapy Odnośnik do komentarza
falco Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego Co prawda nie mam X-ADV, tylko X-Max ale obstawiam, że kluczyki są do awaryjnego otwarcia kanapy, co producenci często stosują w sprzętach z bezkluczykową stacyjką ale także jako opcja dodatkowa, gdyby skończył się akumulator czy zerwała linka. Odnośnik do komentarza
Bob Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego Kufer główny 42l,boczne kappa 22 1 Odnośnik do komentarza
benski Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego Godzinę temu, Bob napisał(a): Kufer główny 42l,boczne kappa 22 Jakie ma wymiary Twój kufer? Ta moja Maxia 4 szeroka jest aż na 6cm. Co prawda ma 56 litrów ale nie wiem czy takie jajo pasuje do X'a.... Boczne mam stare GIVI E360 ale będę je zakładał tylko w trasy więc ich jajowaty wygląd mi nie przeszkadza. Godzinę temu, Bob napisał(a): Kluczyk,awaryjne otwieranie kanapy No dobra, ale gdzie to wetknąć, ten kluczyk. Ja tu nic nie widzę :-( Odnośnik do komentarza
Bob Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego Szukaj pod siedzeniem ,bedzie zaślepka gumowa,odsłonisz i bedzie zamek.. 1,10 min 1 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się