Kazekkazek Opublikowano 7 Maja Udostępnij Opublikowano 7 Maja Przy zakupie klocków dobrze wziąć pod uwagę również wagę i sposób użytkowania pojazdu. Lepiej poświęcić szybsze zużycie tarczy niż swoje zdrowie. Choć na krótkie trasy, np dojeżdżanie do pracy kilka kilometrów mogą lepiej sprawdzić się organiczne. Odnośnik do komentarza
benski Opublikowano Piątek o 21:05 Udostępnij Opublikowano Piątek o 21:05 No to jestem po wymianie klocków z przodu i po pierwszych 200km jazdy. Założyłem sinterowe klocki Galfer (złote). Oryginalne Nissin (też sinterowe) po 40kkm miały się ku końcowi. Montaż banalnie prosty. Skuteczność oceniam bardzo wysoko. Nie zauważyłem różnicy w stosunku do Nissina. Odnośnik do komentarza
cezzar Opublikowano 22 godziny temu Udostępnij Opublikowano 22 godziny temu Ja mam 44 kkm, klocki oryginalne, jeszcze ok 1 mm do końca znaczników. Ale nie wiem czy poprzedni właściciel wymieniał. A przy okazji wymiany klocków wyczyściłeś i nasmarowałeś tłoczki? Odnośnik do komentarza
benski Opublikowano 22 godziny temu Udostępnij Opublikowano 22 godziny temu 23 minuty temu, cezzar napisał(a): Ja mam 44 kkm, klocki oryginalne, jeszcze ok 1 mm do końca znaczników. Ale nie wiem czy poprzedni właściciel wymieniał. A przy okazji wymiany klocków wyczyściłeś i nasmarowałeś tłoczki? Niby u mnie też ok1-1,5mm było ale wybieram się za miesiąc na objazd Rumunii więc wolałem wymienić. Wyczyściłem tylko zaciski i tłoczki z zewnątrz, bez ingerowania w układ, bez spuszczania płynu, itp. Nie widziałem potrzeby tak radykalnego czyszczenia. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się