Administrator MariuszBurgi Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Administrator Opublikowano 26 Lutego 2018 Full Motocross X-ADV... edycja "X-end" by Honda Palace Napoli
GrzechoCnik Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Pojawił się artykuł jakich nie ma, o jednośladach - jest TUTAJ
dr.big Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Zaskoczyła mnie masa obu 248 kg do 241 kg... Sądziłem, że różnica jest większa.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Administrator Opublikowano 18 Marca 2018 Różnica masy na papierze jest niewielka ale subiektywne odczucia są zgoła inne. Oba motocykle mają wysoko umiejscowiony środek ciężkości ale w AT czuć to bardziej niż w X-ADV (dodatkowo różnica wysokości siedziska 880 vs 820 mm robi swoje). Na CRF1000L z DCT zrobiłem przeszło 2000 km., z czego sporo z pasażerem i bocznymi kuframi na full załadowanymi, co dodatkowo potęgowało w/w odczucia. Poza tym są moto/skuter, które mniej lub bardziej dają znać, że kogoś wieziesz - AT daje to momentalnie odczuć. Jeśli miałbym jechać w daleką trasę to mając do wyboru oba tu porównywane jednoślady bez najmniejszego zawahania wybieram X-ADV... więc zupełnie nie zgadzam się z wrażeniami i podsumowaniem kierowcy miesięcznika Motorrad... no ale każdy ma swoje preferencje, swoje typy i prawo do swoich wniosków Ps. Co nieco nt. AT pisałem w tym miejscu -> KLIK ...... a test X-ADV -> KLIK Ps2. A jeśli miałbym czymś jechać w poważniejszy teren to ani AT, ani X-ADV (choć tą już szybciej, nieseryjną i po odpowiedniej konfiguracji) ale ze względu na niską masę wybrałbym CRF 250
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 18 Marca 2018 Klubowicze Opublikowano 18 Marca 2018 1 godzinę temu, MariuszBurgi napisał: Jeśli miałbym jechać w daleką trasę to mając do wyboru oba tu porównywane jednoślady bez najmniejszego zawahania wybieram X-ADV Takiej Opinii bym się nie spodziewał ....ale miło,że przewaga na korzyść skutera
QS1 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Cenę XADV do tego pomylili o 10k pln... mocno tendencyjny test - nie zająknęli się o funkcjonalności ‚crossovera (bagażnik, osłona przed wiatrem itp), natomiast wypunktowali wszystkie minusy.. a ja jako uzytkownik xadv jestem bardzo zadowolony, niech piszą co tam chcą ;))
Yarorot Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 Ja dzisiaj miałem okazję zobaczyć ten skuter na żywo, mnie się bardzo podoba, tylko ta cena
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 24 Marca 2018 Klubowicze Opublikowano 24 Marca 2018 Mnie się też bardzo podoba , i chętnie bym sie ku niemu skłaniał na sezon 2019 (Ze względu na budzet,myślałem oczywiście o używanym) nie miałem okazji jechać..jestem zapisany na jazdę testową w salonie Karlik w Poznaniu,ale dowiedziałem się,że jednak nie wiadomo czy będą mieli jakiś egzemplarz przeznaczony na testy......
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 25 Marca 2018 Klubowicze Opublikowano 25 Marca 2018 Miałem dziś okazje posiedzieć na X-ADV... Faktycznie wysoko. Mam 176 cm wzrostu, a na filmie widać, jak stoję na palcach... (od 2.20 do 3.05).
Bob Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Też miałem dziś okazje przysiąść się do X-ADV.Bardzo dobre wrażenie ,duża,wygodna tylko dla wysokich przy moim 180 już za wysoka.
Sysgone Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Teraz, Bob napisał: Też miałem dziś okazje przysiąść się do X-ADV.Bardzo dobre wrażenie ,duża,wygodna tylko dla wysokich przy moim 180 już za wysoka. Jak ja, ze swoim nikczemnym 172cm siadłem, to machałem nóżkami jak dziecko na huśtawce
Sympatycy robert1973 Opublikowano 25 Marca 2018 Sympatycy Opublikowano 25 Marca 2018 54 minuty temu, Sysgone napisał: Jak ja, ze swoim nikczemnym 172cm siadłem, to machałem nóżkami jak dziecko na huśtawce Przeróbka siedzenia czyni "códa" z drugiej strony mam pytanie( jako aktywny użyszkodnik moto klasy ADV) ile czasu spędzasz na "światłach", parkowaniu..... i innych "czynnościach" wymagących zaparcia "pełnej stopy"???? dajcie luz...frajda z jazdy się liczy a nie z "parkowania"...... moje zdanie
Sysgone Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Na T-Maksie stoję na palcach, połową stopy. W X-Adv stałem na czubkach palców, jak baletnica. Gdybym stanął moto na garbie, a nogi trafiłyby mi w koleinę, to dupa zbita - miałbym problem z utrzymaniem moto w pionie. W mieście "na światłach" wbrew pozorom spędzasz całkiem sporo czasu.
Geni Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Nic się nie stanie, jak zastosujesz technikę postoju znaną z enduro, które przecież są jeszcze wyższe. Przy zatrzymaniu zsuwasz się po prostu na jedną ze stron i opierasz się całą stopą jednej nogi, a drugą trzymasz na podnóżku, a w przypadku skutera na płozie. Ja mając 173cm wzrostu latałem na Tenere z kanapą na wysokości 915mm. Tu sobie koleżanka ładnie radzi:
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 26 Marca 2018 Klubowicze Opublikowano 26 Marca 2018 6 godzin temu, Geni napisał: Przy zatrzymaniu zsuwasz się po prostu na jedną ze stron i opierasz się całą stopą jednej nogi, a drugą trzymasz na podnóżku, a w przypadku skutera na płozie. To jest jak najbardziej do zrobienia , tylko problem pojawia się jak jeździsz z pasażerem ( pasażer się ruszy w stronę której nie podpierasz i gleba ) a ja jeżdżę w 90% z pasażerem.
Geni Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Faktycznie pasażer musi współpracować, bo innaczej gleba ;).
RONIN Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Obniżał ktoś siedzenie? Jak to wpływa na komfort jazdy w dalekiej trasie? Ile realnie centymetrów można je obniżyć?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Administrator Opublikowano 26 Marca 2018 12 godzin temu, Sysgone napisał: Jak ja, ze swoim nikczemnym 172cm E tam nikczemny... dużo niżsi sobie radzą -> KLIK
Użytkownicy Vince Opublikowano 26 Marca 2018 Użytkownicy Opublikowano 26 Marca 2018 11 minut temu, MariuszBurgi napisał: E tam nikczemny... dużo niżsi sobie radzą -> KLIK albo tak... (chyba już to ktoś wrzucał) --> KLIK
RONIN Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Hahaha, radzić radzi sobie każdy tak jak potrafi, ale chodzi Mariusz o komfort i sytuacje kryzysowe gdzie gościu na bank polegnie. Apropo kanapy, są już jakieś akcesoryjne, np. Shad tak jak do integry?
RONIN Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Wymienił już ktoś szybę na turystyczną? Zastanawiam się, która będzie lepsza, givi czy puig?
virus Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Szyby nie wymieniałem, ale dodałem deflektor. Jak dla mnie jest super i nie widzę potrzeby wymiany szyby.
Panda Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Umieściłem X-ADV na liście pożądanych maxi Spytam przewrotnie - jakie są jego znane lub potencjalne wady ? Albo inaczej. Pytanie do właścicieli... co by w nim zmienili lub poprawili ?
RONIN Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Ma szprychowe koła więc nie ma miejsca na kolorowe napisy na felgach a tak poważnie to dla mnie zbyt wąski przód( słaba ochrona przed wiatrem) i co jest tego konsekwencją wąskie podnóżki u góry, zsuwają się stopy jak wyciągnę nogi na maxa do przodu.
virus Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 5 godzin temu, Panda napisał: Umieściłem X-ADV na liście pożądanych maxi Spytam przewrotnie - jakie są jego znane lub potencjalne wady ? Albo inaczej. Pytanie do właścicieli... co by w nim zmienili lub poprawili ? Hondy są nudne... raczej się nie psują. Z użytkowego punktu widzenia płozy na nogi mogłyby być niżej, schowek i bak większy nawet kosztem niepotrzebnego przekroku, części tańsze (np. jak w Kymco). Dla mnie nie ma dużo do poprawy - wystarczył deflektor.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się