Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda X-ADV 750 - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano

Full Motocross X-ADV... edycja "X-end" by Honda Palace Napoli

B

287714

287716

287717

287719

287721

287722

287723

287724

287725

287726

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Pojawił się artykuł jakich nie ma, o jednośladach - jest TUTAJ

Opublikowano

Zaskoczyła mnie masa obu 248 kg do 241 kg... Sądziłem, że różnica jest większa.

  • Administrator
Opublikowano

Różnica masy na papierze jest niewielka ale subiektywne odczucia są zgoła inne. Oba motocykle mają wysoko umiejscowiony środek ciężkości ale w AT czuć to bardziej niż w X-ADV (dodatkowo różnica wysokości siedziska 880 vs 820 mm robi swoje). Na CRF1000L z DCT zrobiłem przeszło 2000 km., z czego sporo z pasażerem i bocznymi kuframi na full załadowanymi, co dodatkowo potęgowało w/w odczucia. Poza tym są moto/skuter, które mniej lub bardziej dają znać, że kogoś wieziesz - AT daje to momentalnie odczuć.

Jeśli miałbym jechać w daleką trasę to mając do wyboru oba tu porównywane jednoślady bez najmniejszego zawahania wybieram X-ADV... więc zupełnie nie zgadzam się z wrażeniami i podsumowaniem kierowcy miesięcznika Motorrad... no ale każdy ma swoje preferencje, swoje typy i prawo do swoich wniosków :D

ff6901e2c555a20c7b935993aa53e6c1.jpg

c35e4566584a8c03b99f31b31e1d478d.jpg

 

Ps. Co nieco nt. AT pisałem w tym miejscu -> KLIK ...... a test X-ADV -> KLIK

Ps2. A jeśli miałbym czymś jechać w poważniejszy teren to ani AT, ani X-ADV (choć tą już szybciej, nieseryjną i po odpowiedniej konfiguracji) ale ze względu na niską masę wybrałbym CRF 250 !w00t

  • Klubowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, MariuszBurgi napisał:

Jeśli miałbym jechać w daleką trasę to mając do wyboru oba tu porównywane jednoślady bez najmniejszego zawahania wybieram X-ADV

Takiej Opinii bym się nie spodziewał ....ale miło,że przewaga na korzyść skutera 

Opublikowano

Cenę XADV do tego pomylili o 10k pln...

mocno tendencyjny test - nie zająknęli się o funkcjonalności ‚crossovera (bagażnik, osłona przed wiatrem itp), natomiast wypunktowali wszystkie minusy..

a ja jako uzytkownik xadv jestem bardzo zadowolony, niech piszą co tam chcą ;))

Opublikowano

Ja dzisiaj miałem okazję zobaczyć ten skuter na żywo, mnie się bardzo podoba, tylko ta cena :(

 

  • Klubowicze
Opublikowano

Mnie się też bardzo podoba , i chętnie bym sie ku niemu skłaniał na sezon 2019 (Ze względu na budzet,myślałem oczywiście o używanym) nie miałem okazji jechać..jestem zapisany na jazdę testową w salonie Karlik w Poznaniu,ale dowiedziałem się,że jednak nie wiadomo czy będą mieli jakiś egzemplarz przeznaczony na testy......

  • Klubowicze
Opublikowano

Miałem dziś okazje posiedzieć na X-ADV... Faktycznie wysoko. Mam 176 cm wzrostu, a na filmie widać, jak stoję na palcach... (od 2.20 do 3.05).

 

Opublikowano

Też miałem dziś okazje przysiąść się do X-ADV.Bardzo dobre wrażenie ,duża,wygodna tylko dla wysokich przy moim 180 już za wysoka.

Opublikowano
Teraz, Bob napisał:

Też miałem dziś okazje przysiąść się do X-ADV.Bardzo dobre wrażenie ,duża,wygodna tylko dla wysokich przy moim 180 już za wysoka.

Jak ja, ze swoim nikczemnym 172cm siadłem, to machałem nóżkami jak dziecko na huśtawce :)

  • Sympatycy
Opublikowano
54 minuty temu, Sysgone napisał:

Jak ja, ze swoim nikczemnym 172cm siadłem, to machałem nóżkami jak dziecko na huśtawce :)

Przeróbka siedzenia czyni "códa" z drugiej strony mam pytanie( jako aktywny użyszkodnik  moto klasy ADV) ile czasu spędzasz na "światłach", parkowaniu..... i innych "czynnościach" wymagących zaparcia "pełnej stopy"???? dajcie luz...frajda z jazdy się liczy a nie z "parkowania"...... moje zdanie

Opublikowano

Na T-Maksie stoję na palcach, połową stopy. W X-Adv stałem na czubkach palców, jak baletnica. Gdybym stanął moto na garbie, a nogi trafiłyby mi w koleinę, to dupa zbita - miałbym problem z utrzymaniem moto w pionie.
W mieście "na światłach" wbrew pozorom spędzasz całkiem sporo czasu.

Opublikowano

Nic się nie stanie, jak zastosujesz technikę postoju znaną z enduro, które przecież są jeszcze wyższe. Przy zatrzymaniu zsuwasz się po prostu na jedną ze stron i opierasz się całą stopą jednej nogi, a drugą trzymasz na podnóżku, a w przypadku skutera na płozie. Ja mając 173cm wzrostu latałem na Tenere z kanapą na wysokości 915mm.

Tu sobie koleżanka ładnie radzi:

 

  • Klubowicze
Opublikowano
6 godzin temu, Geni napisał:

Przy zatrzymaniu zsuwasz się po prostu na jedną ze stron i opierasz się całą stopą jednej nogi, a drugą trzymasz na podnóżku, a w przypadku skutera na płozie.

To jest jak najbardziej do zrobienia , tylko problem pojawia się jak jeździsz z pasażerem ( pasażer się ruszy w stronę której nie podpierasz i gleba ) a ja jeżdżę w 90% z pasażerem.

Opublikowano

Faktycznie pasażer musi współpracować, bo innaczej gleba ;).

Opublikowano

Obniżał ktoś siedzenie? Jak to wpływa na komfort jazdy w dalekiej trasie? Ile realnie centymetrów można je obniżyć?

  • Administrator
Opublikowano
12 godzin temu, Sysgone napisał:

Jak ja, ze swoim nikczemnym 172cm

E tam nikczemny... dużo niżsi sobie radzą ;) -> KLIK

 

  • Użytkownicy
Opublikowano
11 minut temu, MariuszBurgi napisał:

E tam nikczemny... dużo niżsi sobie radzą ;) -> KLIK

 

albo tak... (chyba już to ktoś wrzucał) --> KLIK

Opublikowano

Hahaha, radzić radzi sobie każdy tak jak potrafi, ale chodzi Mariusz o komfort i sytuacje kryzysowe gdzie gościu na bank polegnie. Apropo kanapy, są już jakieś akcesoryjne, np. Shad tak jak do integry?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wymienił już ktoś szybę na turystyczną? Zastanawiam się, która będzie lepsza, givi czy puig?

Opublikowano

Szyby nie wymieniałem, ale dodałem deflektor. Jak dla mnie jest super i nie widzę potrzeby wymiany szyby.

Opublikowano

Umieściłem X-ADV na liście pożądanych maxi :) Spytam przewrotnie - jakie są jego znane lub potencjalne wady ? Albo inaczej. Pytanie do właścicieli... co by w nim zmienili lub poprawili ?

Opublikowano

Ma szprychowe koła więc nie ma miejsca na kolorowe napisy na felgach :P a tak poważnie to dla mnie zbyt wąski przód( słaba ochrona przed wiatrem) i co jest tego konsekwencją wąskie podnóżki u góry, zsuwają się stopy jak wyciągnę nogi na maxa do przodu.

Opublikowano
5 godzin temu, Panda napisał:

Umieściłem X-ADV na liście pożądanych maxi :) Spytam przewrotnie - jakie są jego znane lub potencjalne wady ? Albo inaczej. Pytanie do właścicieli... co by w nim zmienili lub poprawili ?

Hondy są nudne... raczej się nie psują. Z użytkowego punktu widzenia płozy na nogi mogłyby być niżej, schowek i bak większy nawet kosztem niepotrzebnego przekroku, części tańsze (np. jak w Kymco). Dla mnie nie ma dużo do poprawy - wystarczył deflektor. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...