Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kwiecień 2016 w Zachodniopomorskim


Elvis

Rekomendowane odpowiedzi

to jest ten sam burek ZWA 74A1 tylko o co chodzi z ceną? było 12900 potem 6500 a teraz 15500. i podobno sprzedany a teraz nie.

aaaa!!!! już wiem:

najpierw był wystawiony w kaliszu i sprzedany , a teraz ten co kupił wystawił po 15 tysi w Tarnowie Podgórnym

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 437
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • KriSSo

    48

  • Urbi

    35

  • ArtCho

    32

  • SlawoyAMD

    31

Top użytkownicy w tym temacie

Reflektuje ktoś jutro na Moto Show Magnolia na MTS-ach? Fajny program, bicie rekordu świata długości skoku autem, stunt, monster trucki i mistrzostwa w poledance. Będzie się działo.

Odnośnik do komentarza

EDIT - Elvis, a co się z Burkiem stało???

No co ... nawalił .. bezawaryjny sprzęt ...

W czasie powrotu z niedzielnej wyprawy, tuż przed Goleniowem, zauważyłem że w czasie hamowania, gdy spadają obroty do ok. 2-3 tys. burek szarpie, nierówno pracuje, próbuje zgasnąć ... zgasł zresztą dwa razy ... odpalał jednak ... na wyższych obrotach tych objawów nie ma ... udało mi się dojechać do domu ... burek w garaż i stoi ... nie mam na niego żadnego pomysłu ...

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Może woda w paliwie? To sprzęt na wtrysku już chyba, więc o rozkręcaniu samemu nie ma co marzyć. Filtry paliwa jakieś tam są (w sensie - w 4-setce)?

EDIT - A może coś z pompą się dzieje (ponoć częsty przypadek w K7)... Choć objawy nieco inne, niż w temacie http://www.forum.burgmania.net/topic/19665-burgman-an400-k7-brak-mocy-po-przejechaniu-ok10-km/

Jednak tutaj zapchanie filtra w pompie może odcinać dopływ paliwa...

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

No co ... nawalił .. bezawaryjny sprzęt ...

W czasie powrotu z niedzielnej wyprawy, tuż przed Goleniowem, zauważyłem że w czasie hamowania, gdy spadają obroty do ok. 2-3 tys. burek szarpie, nierówno pracuje, próbuje zgasnąć ... zgasł zresztą dwa razy ... odpalał jednak ... na wyższych obrotach tych objawów nie ma ... udało mi się dojechać do domu ... burek w garaż i stoi ... nie mam na niego żadnego pomysłu ...

Mirek, chyba nie pozostaje Ci nic innego jak tylko odstawić Burgmana do jakiegoś warsztatu motocyklowego albo ASO.

Odnośnik do komentarza

jestem sam w domu wiec ok.15 rozpale grilla,w ramach obiadu bedzie pieczona kielbasa kto sie nudzi to zapraszam

już bym poleciał ale niestety do końca tygodnia po południu w pracy

Odnośnik do komentarza

Mirek, chyba nie pozostaje Ci nic innego jak tylko odstawić Burgmana do jakiegoś warsztatu motocyklowego albo ASO.

Z tym warsztatem to niech chwilę poczeka najpierw niech sprawdzi podstawowe rzeczy filtr świece pierdoły cuda wianki być może jest to pierdoła a w warsztacie jak to w warsztacie jak jak nie będą wiedzieli co jest co to zaczną wymieniać metodą prób i błędów tak było na przykładzie mojego pająka że za sam wjazd zawyli 1000 pln "bo wie Pan ciężko jest taką usterkę znaleźć i na to potrzeba czasu" na szczęście bozia mi ręce dała i kolegę Marcina plus duchowego doradcę z warsztatu którego nazwy nie mogę wymienić i mam tysiączka w kieszeni. Nie to że bym był fanem zrób to sam a zrobisz to lepiej :). A tak po za tematem dziś nastał dzień składania pająka mam tylko cichą nadzieję że nic już po drodze nie wyskoczy

Odnośnik do komentarza

jestem sam w domu wiec ok.15 rozpale grilla,w ramach obiadu bedzie pieczona kielbasa kto sie nudzi to zapraszam

Ja chętnie przyjadę i jeszcze coś przywiozę

Odnośnik do komentarza

No co ... nawalił .. bezawaryjny sprzęt ...

W czasie powrotu z niedzielnej wyprawy, tuż przed Goleniowem, zauważyłem że w czasie hamowania, gdy spadają obroty do ok. 2-3 tys. burek szarpie, nierówno pracuje, próbuje zgasnąć ... zgasł zresztą dwa razy ... odpalał jednak ... na wyższych obrotach tych objawów nie ma ... udało mi się dojechać do domu ... burek w garaż i stoi ... nie mam na niego żadnego pomysłu ...

Moje pytanie - tankowałeś gdzieś po drodze, bo kiedyś miałem podobny problem że na wyższych obrotach było ok a na niższych było podobnie jak u Ciebie, nie wiem czy to nie wina paliwa ?

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Dzięki Waldku za gościnę i grilla... Kolacja zaliczona :) Mimo chłodnego powietrza Minimi1 był pierwszy, a Qszyśka i Rzela spotkaliśmy pod Biedronką w Wolinie, gdzie zaopatrzyliśmy się w kiełbachę... Mam nadzieję, że nie zmarzli zbytnio w drodze powrotnej, bo ochładzało się z kwadransa na kwadrans z zachodem słońca... Kolejne 80 km dziś zaliczone.

527aa75cf1befb27.jpg

99edacb4aad92db2.jpg

Odnośnik do komentarza

Im bliżej Szczecina tym ciepłej, wy nad tym morzem macie naprawdę zimno. A Waldemar ma i zimno i nie nad morzem. Dzięki Waldemar i koledzy

Odnośnik do komentarza

Dzięki WD40 za gościnę i chłopak za wypad z miasta. Minimi im bliżej Szczecina tym szybciej jechał, ale go to chyba nie rozgrzało, bo na Struga już wyglądał blado. Nie pomagał fakt, że manetki w Forzy (kupionej jak wiadomo od Krissa) NADAL NIE GRZEJĄ... ;)

Odnośnik do komentarza

Waldek Dzięki za gościnę było super tylko krótko.ja się pożegnalem z Minimi i Rzelem przed Szczecinem i polecialem na Kołbaskowo spalić trochę nagaru z tłoka.

Odnośnik do komentarza

Dzięki WD40 za gościnę i chłopak za wypad z miasta. Minimi im bliżej Szczecina tym szybciej jechał, ale go to chyba nie rozgrzało, bo na Struga już wyglądał blado. Nie pomagał fakt, że manetki w Forzy (kupionej jak wiadomo od Krissa) NADAL NIE GRZEJĄ... ;)

To prawda, było tak jak Jacek mówi. Postanowiłem skrócić okres zimna poprzez jazdę z większą prędkością- podobnie zresztą, jak należy skracać styczności z niebezpieczeństwem wchodząc szybciej w zakręt -:). Tym niemniej zdecydowałem, że naprawię zepsute (bo zimne) manetki od Forzy (kupionej w takim stanie od Krzysia) poprzez montaż OXforda manetek (chyba, że Panowie coś innego doradzicie- myślę nad oxford premium adventure v 8) bo i premium i V8 dobrze brzmi.

Odnośnik do komentarza

To prawda, było tak jak Jacek mówi. Postanowiłem skrócić okres zimna poprzez jazdę z większą prędkością- podobnie zresztą, jak należy skracać styczności z niebezpieczeństwem wchodząc szybciej w zakręt -:). Tym niemniej zdecydowałem, że naprawię zepsute (bo zimne) manetki od Forzy (kupionej w takim stanie od Krzysia) poprzez montaż OXforda manetek (chyba, że Panowie coś innego doradzicie- myślę nad oxford premium adventure v 8) bo i premium i V8 dobrze brzmi.

a ja myslalem ze manetki maja grzac a nie ładnie nazywac sie.
Odnośnik do komentarza

Chodzi o to Qszysiu, że nazwa jest obiecująca- obiecuje produkt z wysokiej półki (czyli premium a nie zwykły jakiś) no i jeszcze V8- czyli pewnie 50 koni do skilla- znaczy Forzy no i jeszcze adventure- czyli przygoda, przygoda, Afryka, pustynia, islamiści i ja na Forzie z wyrzutnią rakiet jak u Bonda plus oczywiście manetki grzane, niezbędne podczas poruszania się nocą po pustyni. Islamiści zamarzają a ja powracam z odbitymi hurysami w rozmiarze DD

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...