Klubowicze Piootr Opublikowano 3 Lipca 2020 Klubowicze Opublikowano 3 Lipca 2020 [mention=11104]Rafiklegia[/mention], ciesz się ze skutera. Ja z nim łącze same miłe chwile Litwa 2018
Paweł R. Opublikowano 6 Lipca 2020 Opublikowano 6 Lipca 2020 Dnia 27.05.2020 o 09:24, Paweł R. napisał: Panowie, prośba o poradę - niedawno odpaliłem AK po sezonie zimowym (późno, to fakt) i widzę, że nie działa czujnik ciśnienia powietrza w tylnym kole (przód ok). Pojeździłem trochę, mając nadzieję, że ruszy, dopompowałem trochę powietrza i nic - nie daje znaku życia. Jakieś pomysły co zrobić, poza wymianą całego czujnika? Czy bateria mogła się wyczerpać już po 2 latach? (AK rocznik 2018). Dodam, że AK'acz był na akcji serwisowej "światła" i w jej ramach miał również wymieniony moduł kontroli ciśnienia. Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi! Ponieważ temat znalazł swoje szczęśliwe zakończenie - muszę w tym miejscu pochwalić Motor-land serwis (Dziekanów) za dobrą, pro-kliencką postawę i skuteczne zadziałanie. Pomimo, że mój AKacz jest już po gwarancji nieodpłatnie zdiagnozowano mi usterkę i również bezpłatnie wymieniono cały moduł sterujący czujnikami ciśnienia - szybko, sprawnie i skutecznie. Teraz kontrola ciśnienia działa niezawodnie. Z mojej strony - pełna satysfakcja! 2
SławekB Opublikowano 6 Lipca 2020 Opublikowano 6 Lipca 2020 42 minuty temu, Paweł R. napisał: Ponieważ temat znalazł swoje szczęśliwe zakończenie - muszę w tym miejscu pochwalić Motor-land serwis (Dziekanów) za dobrą, pro-kliencką postawę i skuteczne zadziałanie. Pomimo, że mój AKacz jest już po gwarancji nieodpłatnie zdiagnozowano mi usterkę i również bezpłatnie wymieniono cały moduł sterujący czujnikami ciśnienia - szybko, sprawnie i skutecznie. Teraz kontrola ciśnienia działa niezawodnie. Z mojej strony - pełna satysfakcja! Z tego co kojarzę to moduł ciśnienia w kołach był przewidziany do akcji serwisowej, u mnie tak wymieniony. Więc gwarancja lub bez, należy się darmowa wymiana. Pamietaj o zaworze ciśnienia oleju i wiązce elektrycznej odpowiedzialnej za światła a konkretnie ich niegaszenie po wyłączeniu silnika, padał aku. To też w ramach akcji serwisowej podlega bezpłatnej wymianie. Tak na marginesie, powinni Cię na te akcje zaprosić listownie. 1
Paweł R. Opublikowano 7 Lipca 2020 Opublikowano 7 Lipca 2020 20 godzin temu, SławekB napisał: Z tego co kojarzę to moduł ciśnienia w kołach był przewidziany do akcji serwisowej, u mnie tak wymieniony. Więc gwarancja lub bez, należy się darmowa wymiana. Pamietaj o zaworze ciśnienia oleju i wiązce elektrycznej odpowiedzialnej za światła a konkretnie ich niegaszenie po wyłączeniu silnika, padał aku. To też w ramach akcji serwisowej podlega bezpłatnej wymianie. Tak na marginesie, powinni Cię na te akcje zaprosić listownie. Moduł kontroli ciśnienia był już w ubiegłym roku wymieniony w ramach akcji serwisowej, teraz został wymieniony ponownie. Generalnie przerobiłem wszystkie dostępne akcje serwisowe (w tym zawór kontroli ciśnienia oleju oraz modyfikację świateł), uszczelniacze lag też były wymieniane. Teraz już mam nadzieję na bezawaryjną eksploatację, choć z tego co słyszałem padają jeszcze stacyjki keyless. Na wszystkie ww. akcje zostałem oczywiście listownie zaproszony.
SławekB Opublikowano 7 Lipca 2020 Opublikowano 7 Lipca 2020 Czyli wszystko odbyło się wzorowo. Ja na razie i niech tak zostanie, ze stacyjka nie mam problemów.
kjwilk90 Opublikowano 8 Lipca 2020 Opublikowano 8 Lipca 2020 Panowie mam pytanie, czy AK pobiera olej, jeżeli tak to przy jakim przebiegu zaczą się ten problem ?
rafiklegia Opublikowano 8 Lipca 2020 Opublikowano 8 Lipca 2020 Nie pobiera. Mam 26500 km i nie dolewam.
SławekB Opublikowano 8 Lipca 2020 Opublikowano 8 Lipca 2020 Ja mam tylko 5 tys przelatane ale nie zauważyłem nigdy ubytków oleju. Po ostatniej wymianie w ML to nawet litr za dużo miałem. Magazynowałem nadmiar w filtrze powietrza. Szkoda gadać.
rafiklegia Opublikowano 8 Lipca 2020 Opublikowano 8 Lipca 2020 Czyli motorland nadal leje ponad normę litr ? Myślałem że ich już nauczyłem...
SławekB Opublikowano 8 Lipca 2020 Opublikowano 8 Lipca 2020 Teraz nie wiem. Dla mnie tam ta wymiana była jedyna i ostatnia.
Astonpiotr Opublikowano 8 Lipca 2020 Opublikowano 8 Lipca 2020 Mam przejechane ponad 14k i stan oleju jest ok!
Paweł R. Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 Hello, Wczoraj po nieco mocniejszym hamowaniu (ale nadal nie awaryjnym) zapaliła mi się czerwona lampka awaryjna układu hamulcowego. Świeciła jakieś 5 minut podczas jazdy (hamulce działały ok) po czym zgasła i już się ponownie nie zapaliła. Miał ktoś może taki objaw albo się domyśla co to mogło oznaczać? Przebieg nieco ponad 6k więc na pewno nie klocki, czujnika poziomu płynu pewnie nie ma. Co zatem? 5 minut temu, Paweł R. napisał: Hello, Wczoraj po nieco mocniejszym hamowaniu (ale nadal nie awaryjnym) zapaliła mi się czerwona lampka awaryjna układu hamulcowego. Świeciła jakieś 5 minut podczas jazdy (hamulce działały ok) po czym zgasła i już się ponownie nie zapaliła. Miał ktoś może taki objaw albo się domyśla co to mogło oznaczać? Przebieg nieco ponad 6k więc na pewno nie klocki, czujnika poziomu płynu pewnie nie ma. Co zatem? No dobra, odrobiłem lekcję i wykopałem instrukcję obsługi - ta kontrolka wskazuje na zablokowany hamulec postojowy. A ponieważ nie był zaciągnięty to albo się blokuje linka albo jest jakiś drobny problem z czujnikiem, raczej nic poważnego...
Astonpiotr Opublikowano 21 Lipca 2020 Opublikowano 21 Lipca 2020 Dnia 20.07.2020 o 14:41, Paweł R. napisał: No dobra, odrobiłem lekcję i wykopałem instrukcję obsługi - ta kontrolka wskazuje na zablokowany hamulec postojowy. A ponieważ nie był zaciągnięty to albo się blokuje linka albo jest jakiś drobny problem z czujnikiem, raczej nic poważnego... Też uważam że to duperela... Warto od czasu do czasu zaciągnąć ręczny, nawet jeśli się go nie używa, aby czujnik zadziałał. W takim przypadku mamy pewność że wszystko gra jak należy😉
Yarorot Opublikowano 21 Lipca 2020 Opublikowano 21 Lipca 2020 Paweł jak masz możliwość przedmuchaj sprężonym powietrzem tylny hamulec, może gdzieś się zebrał jakiś brud.
lukas_d1 Opublikowano 22 Lipca 2020 Opublikowano 22 Lipca 2020 Mam pytanko do uzytkownikow ak550 , jak ten skuter sie sprawuje i jak jest z awaryjnoscia , stoje w rozkroku miedzy nowym burkiem 400 (z sentymentu bo mialem juz ze 4 szt.) i wlasnie ak 550. Wiadomo ze ak jest „mocniejsze” , ale jak to sie w miescie sprawuje , w korkach jest ok czy troche za szeroko, no i jak w trasie . Jak jest z komfortem przy ok 180cm wzrostu? Jest miejsce na nogi czy ciasno? Ogolnie chodzi mi o wrazenia z jazdy tym skuterkiem . Roznica ceny miedzy burkiem a kymco to ok 6k. Wiec nie duzo .
orynski Opublikowano 22 Lipca 2020 Opublikowano 22 Lipca 2020 48 minut temu, lukas_d1 napisał: Mam pytanko do uzytkownikow ak550 , jak ten skuter sie sprawuje i jak jest z awaryjnoscia , stoje w rozkroku miedzy nowym burkiem 400 (z sentymentu bo mialem juz ze 4 szt.) i wlasnie ak 550. Wiadomo ze ak jest „mocniejsze” , ale jak to sie w miescie sprawuje , w korkach jest ok czy troche za szeroko, no i jak w trasie . Jak jest z komfortem przy ok 180cm wzrostu? Jest miejsce na nogi czy ciasno? Ogolnie chodzi mi o wrazenia z jazdy tym skuterkiem . Roznica ceny miedzy burkiem a kymco to ok 6k. Wiec nie duzo . ja moge powiedziec ze na moj gust akacz jest strasznie awaryjny jak na nowy sprzet, jakosc serwisu niestety dalece nie zadowalajaca. moze po naprawach bedzie lepiej, ale mnie sie nie wydaje. ja mam 195cm, wiec akacz nie raczej na wyciagniecie nog nie pozwala. ale w porownaniu z mniejszymi wersjami kymco i tak wypada najlepiej. przy okazji - gdzie polecacie zakup klocków na tyl? po 4 tysiach nie mam juz praktycznie tylu pomimo hamowania w zasadzie tylko przodem (kolejna porażka, choc w downtownie tez hamulce byly najslabsza czescia skuta).
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 22 Lipca 2020 Autor Administrator Opublikowano 22 Lipca 2020 1 godzinę temu, lukas_d1 napisał: Ogolnie chodzi mi o wrazenia z jazdy tym skuterkiem AN 400 vs AK550 to jakby inne bajki. Kanapa vs sportowiec. Poczytaj nasze testy na stronie głównej. Godzinę temu, orynski napisał: po 4 tysiach nie mam juz praktycznie tylu pomimo hamowania w zasadzie tylko przodem Bardzo dziwne. Wręcz niespotykane. Sposób jazdy masz łagodny?
lukas_d1 Opublikowano 22 Lipca 2020 Opublikowano 22 Lipca 2020 Mariusz wiem ze to troche inne swiaty dlatego pytam uzytkownikow o opinie o kymco. Nigdy nic spod znaku tej firmy nie mialem . Co do tego kanapowca to nowy burgman 400 juz srednio do tego pasuje bo jak sie do niego przysiadalem to taki jak stare burki po diecie odchudzajacej sie wydaje . Pod kanapa miejsca nie za duzo . Stad ew szukanie alternatyw . Kymco wg. Producenta jest super hiper i w ogole. I wydaje mi sie ze troche wiecej miejsca pod kanapa. Zalezy mi na tym bo czasem trzeba sie gdzies dalej przejechac. Kymco bralbym z zestawem stelazy bocznych i centralnym. Ogolnie nie pytalbym gdyby nie maly szczegol , w warszawie obdzwonilem oficjalnych dystrybutorow i nikt nie ma na stanie zeby choc usiasc ....
zygmek68 Opublikowano 22 Lipca 2020 Opublikowano 22 Lipca 2020 Kilka dni temu był w Krakowie,ale tylko można usiąść.
SławekB Opublikowano 22 Lipca 2020 Opublikowano 22 Lipca 2020 Dla poszukujących części eksploatacyjnych do AK. Aparts.pl klocki, filtry oleje, świece itd, za chwile tez pas napędowy będzie oraz stacyjka z modułem.
Astonpiotr Opublikowano 22 Lipca 2020 Opublikowano 22 Lipca 2020 3 godziny temu, SławekB napisał: Dla poszukujących części eksploatacyjnych do AK. Aparts.pl klocki, filtry oleje, świece itd, za chwile tez pas napędowy będzie oraz stacyjka z modułem. Polecam!🙂
rafiklegia Opublikowano 23 Lipca 2020 Opublikowano 23 Lipca 2020 Klocki na tył kup u Sławka w Aparts. Oryginalne są chyba z plastiku 😜. Ja mam już nalatane ponad 26500 tys. Po początkowych problemach, akcjach serwisowych od 7000 już tylko zmieniam olej 😊
ERYK Opublikowano 23 Lipca 2020 Opublikowano 23 Lipca 2020 Dziś odebrałem moje AK ( 2018 r ) po serwisie na 10 000 km i po akcjach serwisowych ( wiązka i zawór olejowy ) ...uszczelniacze lag miałem robione już w 2019 r . Wszystkie te naprawy oczywiście były bezpłatne . Kilka moich uwag w odpowiedzi na powyższe uwagi innych użytkowników : -u mnie oleju nie bierze praktycznie wcale - klocki po 10300 km z przodu i z tyłu mam zużyte w 30 % góra , a jeżdzę dość dynamicznie choć "nie -wariacko " ,więc dziwią mnie problemy w tym zakresie . - z czujnikami ciśnienia w kołach nie miałem prze dwa lata żadnych problemów . Co do wyboru Burgman 400 vs AK 550 , ja bym wybrał Kymco - jakosć montażu i materiałów w Suzuki mnie nie przekonuje (oczywiście to subiektywna ocena ) , poza tym co 2 gary to nie 1-n . Pojawił się problem ,ale czy duży to każdy oceni sam : akumulator po 2 latach i 2ch miesiącach był już mocno "taki se " ( przyznam ,że jak nie jeżdziłem 2 tygodnie to musiałem go już choć przez godzinę ale podładować ) i na przeglądzie mechanik stwierdził ,że zimą i tak będzie do wymiany przed następnym sezonem więc może wymienimy teraz ? Zdecydowałem się na wymianę , tym bardziej ,ze stwierdzili iż jest TUŻ po gwarancji więc policzą mi nowy z dużą promocją . Ogólnie ja mimo tych niedoróbek fabrycznych które wystąpiły cały czas jestem z niego zadowolony i myślę ,że jeszcze ze dwa-trzy lata nim pojeżdzę ....aż naskładam na X-ADV który od dawna chodzi mi po głowie ,no ale TA cena .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się