Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco AK550 nowość 2017 - wątek zbiorczy


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

No przecież przed chwilą napisałem, że sami "zainteresowani są przekonani, że to dobry skuter i to jest naważniejsze". O to chodzi, a zakup jednośladu ma dawać przyjemność.

Zadowolenie przede wszystkim, a nie o to ile kosztował, czy ile będzie kosztował w przyszłości.

 

PS. Zróbmy "doświadczenie" (sonda? bo i tak "posucha" w tematach) ? , abstrahując od ceny i ewentualnych dopłat, jak i różnic przy późniejszej odsprzedaży, ilu użytkowników tych skuterów zamieniłoby AK 550 na Tmaxa 530, a ilu Tmaxa 530 na AK 550. Ale koniecznie "jawna", bo chętnie sobie poczytam kto jaki ma skuter i jak głosował.

Rocznikowo i przebiegowo takich samych, ale nie powiązanych ceną. Czyli teoretycznie, biorąc pod uwagę jedynie odczucia użytkownika. 

Wasz KYMCOMAN ? .

Odnośnik do komentarza

Racja
Co kto lubi
Ja ... Vespę i chociaż Tmax to dobry sprzęt ... nie zamienię
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza

Ja na T-Maxa na pewno bym nie zamienił swojego Akacza. Zwyczajnie Ak550 mnie urzekł jak tylko zobaczyłem zapowiedzi. Tak samo jak wybierałem między forzą a x-maxem. Wtedy też yamaha przegrała. 

Miałem też Kawasaki J125, piękny skuter ale też nowy i miałem go jako jeden z pierwszych w naszym kraju. Niestety to co w nim wychodziło to był istny dramat...

Teraz jeśli cena Tmaxa była by taka jak za Ak550 to wziąłbym yamahę, ale wiadomo jaka jest różnica.

Żonie kupiłem jednak Nmaxa bo tutaj yamaha wygrała z pcxem ?

A tymczasem jutro znowu pomknę swoim Akaczem przez stoliczne korki i  może nawet w styczniu pęknie 22000 tys. Przebiegu ?

Odnośnik do komentarza

A co złego wychodziło w Kymco Downtown 125 sprzedawanym pod marką Kawasaki? I co spowodowało, że mając złe doświadczenia z Kymco zakupiłeś właśnie Kymco?

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
42 minuty temu, rafiklegia napisał:

Ja na T-Maxa na pewno bym nie zamienił swojego Akacza. [...]

Teraz jeśli cena Tmaxa była by taka jak za Ak550 to wziąłbym yamahę [...]

Niekonsekwencja ?

Odnośnik do komentarza
33 minuty temu, MariuszBurgi napisał:

Niekonsekwencja ?

Żadna niekonsekwencja ?

Po prostu cena robi ogromną różnicę. Za tę samą cenę wybrałbym tmaxa, tylko ze względu na sprawdzoną markę. 

46 minut temu, Geni napisał:

A co złego wychodziło w Kymco Downtown 125 sprzedawanym pod marką Kawasaki? I co spowodowało, że mając złe doświadczenia z Kymco zakupiłeś właśnie Kymco?

Serwis Kawasaki nie radził sobie z jednym problemem. Odsyłali mój skuter nawet do holandii.

Skończyło się tym że musieli ode mnie odkupić skuter....

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Godzinę temu, rafiklegia napisał:

Po prostu cena robi ogromną różnicę.

Teraz wszystko jasne ?

Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, rafiklegia napisał:

(...)Za tę samą cenę wybrałbym tmaxa, tylko ze względu na sprawdzoną markę.(...)

Ja bym wybrał na przykład ze względu na bezusterkowość, sprawdzoną ewolucje modelu od 2001 roku, rozbudowany i rzetelny system serwisu, w razie potrzeby przeprowadzane porządnie i bez naciągania użytkownika akcje serwisowe. Dbanie o klienta i "opiekowanie" się nim kosztuje tak samo jak i dobry serwis. Kartka z życzeniami (i to odręcznie pisana- nie jakiś bezosobowy wydruk!) na Swięta i urodziny od lat. Może to drobiazg, ale właśnie z drobiazgów składa się życie?.

Można to wszystko nazwać krótko "sprawdzoną marką", oczywiście ? .

Odnośnik do komentarza

Oczywiście sonda to tylko zabawa ale myślę że nie będzie miarodajna...

Za darmo każdy wybrałby droższy, lepszy motor, skuter czy samochód ?

Kupując skuter oprócz wyglądu czy marki kierujemy się przede wszystkim ceną. Ja gdy zastanawiałem się nad AK za 33900zł to Yamaha kosztowała minimum 52000zł. Dodając do tego kufer, szybę, mivva i inne pierdoły to już jest 60000zł

Dla mnie wybór był oczywisty, tym bardziej że nie znałem wcześniej za bardzo Motorlandu od strony serwisowej.

Przecież wszystko co w Akaczach się psuło naprawiali w ramach gwarancji, u mnie jedna akcja serwisowa była już nawet po  okresie gwarancyjnym.

Uważam że wydanie ponad 50 tysięcy na skuter w naszym kraju to jak kupić auto za 200 tysięcy. Oczywiście kogo stać to nie ma sprawy ?

Na pewno częste wizyty w serwisie są mocno problematyczne, tym bardziej dla kogoś kto serwis ma daleko. Ale mam nadzieję że po tych 2-3 latach już wyszły główne wady wieku dziecięcego.

Dlatego napisałem że przy równej cenie wybrałbym teraz Tmaxa ale wiadomo że jest to zwykłe bez sensowne gdybanie. Popyt i tak jest dużo większy na AK550 niż jego podaż w Polsce...

P.s. u mnie jednak już dzisiaj pęknie 22000 km

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, rafiklegia napisał:

Oczywiście sonda to tylko zabawa ale myślę że nie będzie miarodajna... (...)

Wiadomo, że nie jest miarodajna, to zabawa i zdawałem sobie z tego sprawę kiedy ją zakładałem ? . Ale nie jest źle, nawet pomimo tej abstrakcyjności są osoby, które wolą AK550?.

AK550 pobił w PL konkurencję ceną. W różnych krajach UE różnica pomiędzy innymi produktami jest zdecydowanie mniejsza. I "wabik" nie jest aż tak ogromny ?, co widać po wynikach sprzedaży .Można dyskutować z jakiego powodu. Poziom serwisu kosztuje, jak w jakimś poście o AK zauważył Piootr i to jest chyba sednem sprawy. Chyba.

PS Edit: Zima jest, o czymś trzeba "bajdurzyć" ? , proszę nie brać tego aż tak do serca ...

Odnośnik do komentarza

Chłopaki dla mnie sprawa jest PROSTA : odniosę się do alternatywy AK versus XADV ( bo mi osobiście bardziej pasuje mentalnosciowo niż TMAX ,a ceny mają podobne  ) .

GDYBY nowy XADV kosztował 10 no 15 % więcej od AK kupiłbym .....XADV.

W związku z tym ,że kosztuje 30-35 % więcej ...kupiłem AK i mimo wad wieku dziecięcego nie żałuję .

A wszystko to bo niestety milionerem nie jestem ( ale się staram zostać ...) - więc mogę zacytować klasyka : "byt określa świadomość "  czyli marksistowski determinizm ekonomiczny w praktyce ....

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, ERYK napisał:

Chłopaki dla mnie sprawa jest PROSTA : odniosę się do alternatywy AK versus XADV ( bo mi osobiście bardziej pasuje mentalnosciowo niż TMAX ,a ceny mają podobne  ) .

GDYBY nowy XADV kosztował 10 no 15 % więcej od AK kupiłbym .....XADV.

W związku z tym ,że kosztuje 30-35 % więcej ...kupiłem AK i mimo wad wieku dziecięcego nie żałuję .

A wszystko to bo niestety milionerem nie jestem ( ale się staram zostać ...) - więc mogę zacytować klasyka : "byt określa świadomość "  czyli marksistowski determinizm ekonomiczny w praktyce ....

Ot i na tym nasze dywagacje można zakończyć ?

Odnośnik do komentarza
Dnia 2.01.2020 o 09:08, dr.big napisał:

Ja bym wybrał na przykład ze względu na bezusterkowość, sprawdzoną ewolucje modelu od 2001 roku, rozbudowany i rzetelny system serwisu, w razie potrzeby przeprowadzane porządnie i bez naciągania użytkownika akcje serwisowe. Dbanie o klienta i "opiekowanie" się nim kosztuje tak samo jak i dobry serwis. Kartka z życzeniami (i to odręcznie pisana- nie jakiś bezosobowy wydruk!) na Swięta i urodziny od lat. Może to drobiazg, ale właśnie z drobiazgów składa się życie?.

Można to wszystko nazwać krótko "sprawdzoną marką", oczywiście ? .

Dr.big - nic ująć , nic dodać. Dla mnie kwintesencja marki godnej zaufania. Począwszy od zbliżającego się sezonu będę sprawdzał jak to wygląda w Hondzie.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Od 2020 r Kymco daje 5 lat gwarancji na maxi skutery

 

81434914_10221297651851605_3434687129022627840_o.thumb.jpg.18df3bccc5c27767fe0fbf29c473bdde.jpg

 

No właśnie w Polsce nie. Wszystko rozbija się o cenę sprzedaży w salonie w PL, która jest sporo niższa niż np „ w starej Unii”. Było to wałkowane w tym wątku ponad rok temu.

To nie Kymco Global „daje” gwarancję tylko lokalny przedstawiciel marki.

 

 

Wyklepane na 11 Pro Max

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Jeśli wierzyć dwóm niezależnym źródłom IT to AK550 na 2020 rok będzie miał nową, zmienioną komorę spalania w połączeniu z poprawionym systemem zarządzania paliwem. Efektem ma być uzysk dodatkowych 3 KM. Dostępne kolory na 2020 to czarny i niebieski mat. I teraz cena... Włosi mooocno zapraszają do salonów w związku z promocją na MY2020, która ma potrwać TYLKO do 30 kwietnia. Zamiast 9900€ będzie zjazd cenowy na 8690€, co jakby nie patrzeć... jest obniżką znaczącą.

My taką (a nawet lepszą) promocję mamy od początku pojawienia się AK550 w PL ? ?

Odnośnik do komentarza

Panowie, prośba o poradę - niedawno odpaliłem AK po sezonie zimowym (późno, to fakt) i widzę, że nie działa czujnik ciśnienia powietrza w tylnym kole (przód ok).

Pojeździłem trochę, mając nadzieję, że ruszy, dopompowałem trochę powietrza i nic - nie daje znaku życia.  Jakieś pomysły co zrobić, poza wymianą całego czujnika?  Czy bateria mogła się wyczerpać już po 2 latach? (AK rocznik 2018). 

Dodam, że AK'acz był na akcji serwisowej "światła" i w jej ramach miał również wymieniony moduł kontroli ciśnienia.

Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi!

Odnośnik do komentarza

A kiedy był moduł wymieniany ? Może w tym jest problem a nie w czujniku ? Jeśli jest jeszcze gwarancja to sprawa prosta jeśli nie to dla mnie nie ma sensu wymieniać.

 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Analizując ostatnią ciszę w temacie... AK550 pozbył się "chorób wieku dziecięcego" a użytkownicy tylko leją paliwo i nabijają km'y :scooter:

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...