Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 25 Marca 2016 Administrator Opublikowano 25 Marca 2016 Kymco przedstawia nowy concept maxi skuter, którego wprowadzenie na rynek planowane jest na 2017 rok. Skuter tworzy nowy segment marki - Super Touring i ma być modelem przełomowym. Co dziś wiadomo. Do konstrukcji mają być użyte lekkie materiały aluminiowe co pozwoli na zmniejszenie masy. K50 ma być napędzany motorem dwucylindrowym, który (info nieoficjalne) będzie konstrukcyjnie powiązany z BMW. Oczywiście będą światła LED, ABS i kilka nowinek technicznych. W/g zapowiedzi producenta nowy model o oznaczeniu K50 będzie oferował bardzo dobre właściwości jezdne oraz łatwość prowadzenia. Przyglądając się ramie, karoserii oraz niektórym elementom napędu czy zawieszenia, trudno oprzeć się wrażeniu że nowy Kymco brało garściami od konkurencji z Yamahy czy BMW.
Lucjan73 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Nie wiem może mi się zdaje ale stylistyka "mocno inspirowana" T-max`em
EndriuBis Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Elementy aluminiowe (zakładam że głównie rama), silnik dwucylindrowy i faktycznie duże podobieństwo do konkurencji. Przypuszczam że cena też będzie "zaczerpnięta" z tej że konkurencji Ale ładny jest
Marci M Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Mało powiedziane to Tmax w wersji Kymco a z BMW to chyba tylko tylni amor. Nieźle pokombinowali hybryda Tmaxa i Bmw ze znaczkiem Kymco no Yamaha musi zabrać się do roboty bo może trochę dostać po d...e Jeśli cena będzie jak u konkurencji to nic nie ugrają tym modelem ale jeśli będzie przynajmniej o 1/3 tańszy ojjjjjj będzie się działo
Sympatycy KriSSo Opublikowano 25 Marca 2016 Sympatycy Opublikowano 25 Marca 2016 Mało powiedziane to Tmax w wersji Kymco a z BMW to chyba tylko tylni amor. Nieźle pokombinowali hybryda Tmaxa i Bmw ze znaczkiem Kymco no Yamaha musi zabrać się do roboty bo może trochę dostać po d...e No właśnie - to może być na rynku wybuchowa mieszanka. T-Max w połączeniu z mocnym silnikiem "BMW".... to może być to, czego dotąd brakowało. Japończycy chyba powinni wziąć się do roboty, bo żartów nie ma
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Administrator Opublikowano 25 Marca 2016 Włoscy fanatycy z tamtejszej tajnej sekty Tmaxa chcący zdyskredytować Kymco podnoszą larum, że motor będzie bliźniaczy z tym od BMW C650. Przyglądając się konstrukcji obu jednostek - z pewnością nie jest to >kopia<. Motor C650
EndriuBis Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Nie tylko włoska sekta Tmaxa podnosi larum. Nasza też sie strasznie ożywiła Jedno pytanie - na ile Kymco jest już gotowe, aby dotrzymać zapowiedzianego terminu wprowadzenia nowego modelu na rynek. Jakoś tak pamiętam co się działo z Myroad-em ? Spóźnili się lekko licząc 2 lata. Silnik opracowali ludzie z działu technicznego BMW a samą produkcję zlecono Kymco. A możesz rozwinąć, ale w tym temacie, bo się lekko bogubiłem. Silniki w skuterach BMW i silnik w Kymco Myroad - mają ze sobą coś wspólnego
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Administrator Opublikowano 25 Marca 2016 A możesz rozwinąć, ale w tym temacie, bo się lekko bogupiłem. Silniki w skuterach BMW i silnik w Kymco Myroad - mają ze sobą coś wspólnego Mają, przekładnie CVT i 2 cyl Niepowiązane ze sobą konstrukcyjnie jednostki. Motor MyRoad'a to konstrukcja własna Kymco.
Lucjan73 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Fajnie że coś się dzieje w "skuterowym światku" działania jednej firmy mogą pobudzić do działania innych. Ale jak zwykle w takiej sytuacji rodzą się pytania, czy to nie będzie aby taki falstart jak w przypadku MR 700 ? A jak do tego podejdą klienci ? Bo uważam że nie wszyscy kupują tylko przez pryzmat ceny, niektórzy przywiązani są do marki lub po prostu do znaczka a z całym szacunkiem do firmy Kymco na tym etapie rozwoju nie możemy nazwać tej marki premium. Super więc że coś się dzieje ale z ogłaszaniem rewolucji na rynku to poczekałbym do debiutu finalnego produktu (na wizualizacjach pokazany były już super skutery z logo np. Audi) zobaczymy co wyjdzie z tego projektu. A decydujące zdanie i tak należeć będzie do klientów, czy to kupią ? Czy użytkownicy tego typu maszyn ze znaczkiem Yamahy i BMW przesiądą się na pojazdy marki Kymco ? Nie wiem czas pokaże.
kmodzele Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Dla mnie ważna jest przestrzeń bagażowa pod kanapą. Jak pomieści 2 hełmy i ceny nie wezmą z sufitu (a Kymco jak na razie w tym zakresie wie gdzie Jego miejsce - rozsądnie), to już mogą szykować jednego dla mnie :-) Dla mnie ważna jest przestrzeń bagażowa pod kanapą. Jak pomieści 2 hełmy i ceny nie wezmą z sufitu (a Kymco jak na razie w tym zakresie wie gdzie Jego miejsce - rozsądnie), to już mogą szykować jednego dla mnie :-) A tyłek taki pękaty się wydaje, może i ma miejsca sporo w środku. I nazwę raczej zmienią; "50" to się kojarzy z czymś innym niż szybkie maxi. Rocznica "urodzin"(?) firmy nie jest wystarczającym powodem, by łamać zwyczaje.
dr.big Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 KymcoMan mówi: YEEAAAAHHHHH!!!! Konkurencja i kolejna nowość to jest to .... Zapowiada się ciekawie.
franekbp Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Piękna maszyna ścigacz jak się patrzy Tu też trochę fotek https://www.facebook.com/Xciting500/photos/a.1075076695884978.1073741937.107137546012236/1075076975884950/?type=3&theater No i opony ma Metzelera jak moje
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Administrator Opublikowano 25 Marca 2016 Promo video Kymco K50 Wkrótce więcej info w newsie na stronie głównej.
Elvis Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Fajna maszyna ... ogólnie podoba mi się ... Patrząc na stlistykę, gołym okiem widać z jakich wzorców Kymco czerpało ... że ta powiem, swoje inspiracje .... Jako że bardziej jestem tradycjonalistą, chyba nie byłbym zainteresowany nabyciem tego moto ... zresztą jak przypuszczam, cena też będzie odpowiednio wysoka ...
damianus2222 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Fajny sprzet, jedni drugich pobudza do działań ale to plus! Stylistyka tmaxa jak widac rażące podobieństwo podobnei w przypadku SYMa maxisym 600 do burka, lecz serce inne.
marekb9t Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Jako że bardziej jestem tradycjonalistą, chyba nie byłbym zainteresowany nabyciem tego moto ... zresztą jak przypuszczam, cena też będzie odpowiednio wysoka ... Mirku nigdy nie mów nigdy. Mi osobiście maszynka bardzo się podoba na zdjęciach, zobaczymy jak tak naprawdę będzie wyglądała na żywo. Teoretycznie już 2019 po dwóch latach użytkowania i paru akcjach serwisowych będzie można się zastanowić nad zakupem.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 26 Marca 2016 Klubowicze Opublikowano 26 Marca 2016 Do mnie ta "ostra" stylistyka jakoś nie trafia, a niestety chyba wszyscy zmierzają w tą stronę. Mam nadzieję, że nie będzie to następca Myroad'a, który też swojego czasu był dość "kosmiczny", ale jednak klasyczną linię skutera udało mu się zachować. Z obecnych dużych modeli najbardziej podoba mi się BMW GT650, bo jego futurystyka nie mija się z dobrym smakiem. Szkoda, bo za jakiś czas aby popatrzyć na piękne, seksowne linie skutera, trzeba bedzie wracać do korzeni i otworzyć sobie stronę Piaggio z modelem X10. A że "wszyscy" zmierzają w stronę ostrej stylistyki, potwierdza tylko nowy projekt SYM'a
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Administrator Opublikowano 26 Marca 2016 Dla mnie ważna jest przestrzeń bagażowa pod kanapą. Jak pomieści 2 hełmy i ceny nie wezmą z sufitu (a Kymco jak na razie w tym zakresie wie gdzie Jego miejsce - rozsądnie), to już mogą szykować jednego dla mnie :-) Nieoficjalne i tajne fotki K50. System podnoszenia kanapy przodem w górę (Tmax)
dr.big Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Nawet kanapa otwiera się po "tmaxowsku" ...
Geddy Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Jak to w produktach około chińskich jest plastik-fantastik,a przyciski (przynajmniej na fotach) jak w NRD-owskich zabawkach.T-Max to nie będzie bo T-Max to klasa sama dla siebie
Tatko Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 A Ja spokojnie poczekam i jak będę dobrze się na nim czuł to go nabędę bo jak do tej pory nie mogę narzekać na sprzęty Kymco. Pozdrawiam.
Sympatycy KriSSo Opublikowano 26 Marca 2016 Sympatycy Opublikowano 26 Marca 2016 Nawet kanapa otwiera się po "tmaxowsku" ... No właśnie, tylko ciekawe, czy uporali się z kwestią zamka kanapy i otwarcie nie będzie wymagało użycia jednocześnie obu rąk
dr.big Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 W Tmaxie to kwestia dwóch dodatkowych otworów w plastiku kanapy, dwóch gumowych zaślepek za 2 PLN i siedzenie odskakuje ... System sprawdzony przez paru użytkowników w kilku Tmaxach- patrz zdjęcie w temacie "Tajna Sekta Tmaxa"... PS. Może w nowym Kymco nie będzie potrzebna ta "modyfikacja"...
Geni Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Sowieci swego czasu skopiowali B-29 tworząc swój bombowiec TU-4. Sęk w tym, że skopiowali również dziurę, który miał dany egzemplarz amerykńskiego bombowca i przynitowaną łatę służącą do jej naprawy. Z przymróżniem oka można pokusić się o pytanie: czy T-max, z którego pracowici obywatele Tajwanu kopiowali rozwiązanie kanapy miał patent, o którym pisze dr.big, czy go nie miał?
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 27 Marca 2016 Autor Administrator Opublikowano 27 Marca 2016 Jak to w produktach około chińskich jest plastik-fantastik,a przyciski (przynajmniej na fotach) jak w NRD-owskich zabawkach. To co widać na fotkach to concept / prototyp. Nawet trudno nazwać go wersją przedprodukcyjną. Jak będzie przedstawiać się jakościowo wersja finalna okaże się pod koniec 2017. News nt K50 dostępny już na stronie głównej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się