ERYK Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Czyli GDZIE ??? Bo jeśli masz na mysli obudowę schowka to też jakoś nie zadziałało .
tmielcarz Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 7 minut temu, ERYK napisał: Czyli GDZIE ??? Cytat z instrukcji: "Jeżeli bateria pilota jest słaba lub istnieją utrudnienia w otoczeniu, które powodują, że nie może nastąpić zablokowanie, można użyć odblokowania krótkiego zasięgu poprzez przyłożenie tylnej części pilota (strony bez przycisków) do okrągłego znaku na przednim wewnętrznym schowku a następnie poprzez postępowanie w taki sam sposób, jak w trybie zdalnym."
ERYK Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Próbowałem ...dla mnie jednak ta cała zbajerowana stacyjka to przerost formy nad treścią . Co nie zmienia mojej opinii ,że cały skuter ( poza drobiazgami ) uważam za UDANY.
tmielcarz Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 16 minut temu, ERYK napisał: Próbowałem ...dla mnie jednak ta cała zbajerowana stacyjka to przerost formy nad treścią . Co nie zmienia mojej opinii ,że cały skuter ( poza drobiazgami ) uważam za UDANY. Faktycznie trzeba się do niej przyzwyczaić, ale po kilku dniach używania jest już w miarę intuicyjna. Jedynym drobiazgiem, który mnie w tym skuterze denerwował to włącznik świateł awaryjnych - wielokrotnie łapałem się tym, że niechcący zawadziłem o niego ręką i przejechał pół trasy na awaryjnych :).
ERYK Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Można znależć więcej kuch producenta : jak sprawdzić poziom płynu hamulcowego bez odkręcania pokrywki z góry to tylko ten kto to projektował wie...wlącznik awaryjnych to mega-pomyłka , zauważyłem jeszcze częste włączanie się ABSu w tylnym kole , ładowanie aku tylko po rozkręceniu " połowy "skutera - brak gniazda do podłączenia prostownika , skomplikowana regulacja szyby ...niby drobiazgi ale nie powinno ich być ...
Klubowicze Piootr Opublikowano 9 Września 2019 Klubowicze Opublikowano 9 Września 2019 Hej, @ERYK co ci się taki pesymizm włączył ? AK550 to bardzo udany skuter, a to co wymieniłeś to pierdoły, nawet jak czasem mocno upierdliwe.
ERYK Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Taki dzień - może to andropauza ? Ale jak wczoraj się na niego wkur-łem , bo nie wyjechałem z garażu to do dzisiaj mnie trzyma.
dr.big Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 Nie to, żebym chciał coś tym wpisem sugerować, bo jest mi to naprawdę obojętne, ale w moim Tmaxie 530 przez 5 lat nie było takiej sytuacji, żebym chciał jechać, a Tmax mi nie odpalił. Nie wiem, jak bym zareagował na taką sytuację, mam piękny plan na słoneczny dzień, być może nawet umówiony na godzinę, jestem ubrany w ciuchy moto, jest gorąco, kask pod pachą, a tu na sam koniec, w garażu, skuter "pokazuje mi wała"?. PS. To tak jakby sytuacja była z jakąś laską , "mami cię", "obiecuje", jakaś "gra wstępna", a później odwraca na drugi bok i zasypia?. 1
rafiklegia Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 Ja trochę z innej beczki :) Zakupiłem do swojego kufra Givi światła stopu oryginalne od tejże firmy. Niestety wczoraj rozebrałem troszkę tyłu aby się wpiąć w kable ale nie jestem w stanie ogarnąć które są od stopu. Jest mega ciężki dostęp do nich. Czy jest szansa gdzieś dorwać service manual ale taki dla serwisu a nie instrukcje obsługi ?
lawnik Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 Cześć !! service manual AK 550 - Tu wrzucam serwisówkę w pdf-ie. Na zdrowie
rafiklegia Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 Kurde lawnik dzięki wielkie ? Mistrzostwo ! 1
Klubowicze Piootr Opublikowano 11 Września 2019 Klubowicze Opublikowano 11 Września 2019 Sugeruję powiesić tą serwisówkę w dziale technicznym, tu zginie w czeluściach, a tam będzie na wieki dla potomnych.
Yarorot Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 lawnik, super wrzutaWysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
lawnik Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 7 minut temu, Yarorot napisał: lawnik, super wrzuta Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka Niech służy - na zdrowie Jeśli ktoś ma żyłkę do majsterkowania, na pewno się przyda. Nie mam jeszcze opisu instalacji modułów akcji serwisowej. Ale może z czasem coś wymyślę. Pozdrawiam wszystkich.
rafiklegia Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 To może jeszcze rozkminisz które kabelki są od światła stopu ? Ze stopu wychodzi jedna wiązka kilku kabli na górze i u dołu dwa kable brązowy i zielono żółty. Pod któryś muszę się dopiąć ze stopem od kufra ?
lawnik Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 Godzinę temu, rafiklegia napisał: To może jeszcze rozkminisz które kabelki są od światła stopu ? Ze stopu wychodzi jedna wiązka kilku kabli na górze i u dołu dwa kable brązowy i zielono żółty. Pod któryś muszę się dopiąć ze stopem od kufra ? Też podpinałem światełka kufra. Musiałem wyjąć plastik kufra z pod siodła, rozpiąłem kostkę od tylnej lampy i miernikiem sprawdzałem napięcie po wciśnięciu hamulca. O ile pamiętam był to brązowy kabel, ale nie pamiętam na 100%.
rafiklegia Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 Wczoraj podjąłem się montażu świateł stopu w kufrze Givi. Zakupiłem oryginalne ledy od Givi dedykowane to tych kufrów. Montażu wewnątrz kufra nie będę opisywał bo to jest dziecinnie proste. Najważniejsze to poprawne podłączenie kabli do instalacji. Według instrukcji Givi zaleca aby wpiąć się dwiema spinkami w przewody oryginalne. Ja jednak chciałem tego uniknąć i postanowiłem wpiąć te przewody bezpośrednio w kostkę. Tak więc wystarczy zdemontować siedzisko i schowek pod nim. Odkręcając kilka śrubek mamy pełny dostęp do zielonej kostki odpowiedzialnej za tylne światła. W kostce dolny pin po lewej stronie to masa, górny prawy to światło stopu właśnie. Wpinamy właśnie w te miejsca kable i musi hulać ? Efekt w dzień jest raczej słabo widoczny ale wieczorem moim zdaniem spełnia zadanie. Zdjęcie nie oddaje w pełni efektu bo jednak fabryczny STOP oślepia aparat ?
zygmek68 Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 Skoro to wątek zbiorczy to zadam tutaj takie pytanie. Na wiosnę sprzedałem Integrę, myśląc że wystarczy mi MT09. Jednak się pomyliłem, chcę wrócić do skutera(jako drugi pojazd) który będzie mnie woził do pracy i na małe wycieczki. Przetestowałem C 650 GT od BMW,T MAX-a, oraz Hondę XADV, niestety bez emocji (żaden skuter nie wywarł specjalnego wrażenia) . Nie mam możliwości jazdy AK550. Proszę o wyrażenie waszych opini na tema jego wad i zalet..I nie chodzi tutaj o wyliczanie ile było awarii, czy ile pali na setkę. Bardziej zależ mi na waszych opiniach i wrażeniach z codziennego użytkowania.
Sysgone Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 Sorry, ale wracając z MT-09 do skutera, już nie poczujesz tego "czegoś". Skoro nawet X-Adv nie wzbudziła w Tobie emocji, to nie licz na to, że AK-550 nagle to zrobi. Idź raczej w stronę turbo w T-Maksie
Astonpiotr Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 Nie do końca się z tym zgodzę. Ja miałem CB1000R i sprzedałem to na rzecz AK550. Zygmek ja też podobnie jak Ty jeździłem na testy BMW, Tmaxem 530 i AK550. Wygrał ten ostatni. MT09 to mocna maszyna a więc wydaje mi się że lubisz się trochę pobawić a do takiej właśnie zabawy z tych wszystkich skuterów stworzony jest AK. Jazda w zakrętach jest fenomenalna, środek ciężkości 50:50, hamulce bajka, przyśpieszenie już mi trochę brakuje po dwóch latach użytkowania i chcę trochę pokombinować ale jest ok w porównaniu do innych skuterów. Też jeżdżę z kumplem który ma MT09 i jeszcze nigdy się nie nudził, mówię o czasie kiedy kupiłem AK. Jeśli mnie pytasz o zdanie to zdecydowanie polecam ale to Ty musisz się o tym przekonać a więc jazda testowa obowiązkowa ?. 1
lawnik Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 9 godzin temu, zygmek68 napisał: Skoro to wątek zbiorczy to zadam tutaj takie pytanie. Na wiosnę sprzedałem Integrę, myśląc że wystarczy mi MT09. Jednak się pomyliłem, chcę wrócić do skutera(jako drugi pojazd) który będzie mnie woził do pracy i na małe wycieczki. Przetestowałem C 650 GT od BMW,T MAX-a, oraz Hondę XADV, niestety bez emocji (żaden skuter nie wywarł specjalnego wrażenia) . Nie mam możliwości jazdy AK550. Proszę o wyrażenie waszych opini na tema jego wad i zalet..I nie chodzi tutaj o wyliczanie ile było awarii, czy ile pali na setkę. Bardziej zależ mi na waszych opiniach i wrażeniach z codziennego użytkowania. Cześć! Jestem w podobnym miejscu co Ty, z tym że ja już dokonałem wyboru. Też mam Yamahę Tracer 900 GT i naszego AK 550. Co prawda nie testowałem innych dużych skuterów ale zdecydowanie wolę jeździć do pracy w centrum Warszawy skuterem niż Yamahą. Przyspieszenie (do 80km/h), reakcja na gaz, hamulce i nisko położony środek ciężkości zdecydowanie predysponują go (w mojej ocenie) do jazdy w miejskich korkach. Nie można też zapomnieć o dźwięku jaki wydaje i o reakcji jaką wywiera na kierowcach samochodów. Jest bardzo niski i basowy co powoduje że nawet przy niskich obrotach dochodzi do uszu kierowców. Kilka razy spotkałem się z zapytaniem co to za marka bo po dźwięku można by ocenić że to ogromny motocykl z fabrycznym tłumikiem. Efektem tego jest to, że jeśli nawet kierowcy go nie widzą w lusterkach, to już go słyszą (piszę tu o sytuacji w korkach). Poza tym cena - o tym nie będę już pisał. Są też minusy: źle umiejscowiony włącznik świateł awaryjnych i dość szeroka kanapa w miejscu kierowcy (przy moim wzroście 175cm) nie są najszczęśliwszym rozwiązaniem. Dokupiłem też do niego dedykowany motkoc co pozwala mi jeździć już przy temperaturze -1 stopień - duża szyba GIVI i grzane manetki też robią swoje. To tyle moich przemyśleń - Pozdrawiam.
Marcin1 Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 Astonpiotr jak chcesz pokombinować z przyspieszeniem to zacznij od wariatora. Tak jak pisalem na naszej grupie FB, testowałem mojego aktualnego seryjnego AK550 z moim poprzednim skuterem Xcitingiem 500 z 2009 roku, który ma wariator i pasek Malossi, różnica w przyspieszeniu do 100 km/h na korzyść AK550 w tej sytuacji jest napawdę niewielka. Dodam, że seryjny Xciting 500 właśnie z racji bardzo komfortowo zestrojonego fabrycznego wariatora z ciężkimi rolkami jest kiepskim sprinterem, zmiana wariarora lub nawet samych rolek na tuningowe robi z niego prawdziwe GTI. Te tuningowe wariatory naprawdę robią dobrą robotę z tym, że zmienia się charakterystyka jazdy, skuter cały czas jest na wyższych obrotach co może niektórym przeszkadzać, no i nie wiem jak to wpływa na trwałość jednostki napędowej. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Astonpiotr Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 3 godziny temu, Marcin1 napisał: Astonpiotr jak chcesz pokombinować z przyspieszeniem to zacznij od wariatora. To właśnie zamierzam zrobić ?
Klubowicze Piootr Opublikowano 17 Września 2019 Klubowicze Opublikowano 17 Września 2019 Dnia 14.09.2019 o 22:09, zygmek68 napisał: Skoro to wątek zbiorczy to zadam tutaj takie pytanie. [......] Nie mam możliwości jazdy AK550. Proszę o wyrażenie waszych opini na tema jego wad i zalet..I nie chodzi tutaj o wyliczanie ile było awarii, czy ile pali na setkę. Bardziej zależ mi na waszych opiniach i wrażeniach z codziennego użytkowania. Kolego @zygmek68 nie chcąc się zbytnio rozpisywać, ale odnoszę wrażenie, że chciałbyś, aby ci użytkownicy modelu napisali elaborat na temat Kymco AK 550. Ten elaborat jest właśnie w tym wątku. Poświęć trochę czasu i przeczytaj go od początku. Wnioski wyciągniesz sam. Jeszcze nie czas na zimowe nudzenie, jeszcze można pojeździć na maxi skuterze, a nie tracić czasu na wywody ?. Sam swego czasu troszkę tu napisałem, bo byłem jednym z pierwszych użytkowników/właścicieli tego modelu na naszym forum. Krótko mówiąc - polecam. Dnia 14.09.2019 o 22:44, Sysgone napisał: Sorry, ale wracając z MT-09 do skutera, już nie poczujesz tego "czegoś". Skoro nawet X-Adv nie wzbudziła w Tobie emocji, to nie licz na to, że AK-550 nagle to zrobi. Idź raczej w stronę turbo w T-Maksie Norbert, kolega "wraca" z Integry, a zabrakło mu ? na MT-09. Myśli o wyjściu "awaryjnym" - AK550
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się