Klubowicze Piootr Opublikowano 9 Stycznia 2023 Klubowicze Opublikowano 9 Stycznia 2023 2 godziny temu, grzybek napisał(a): Obok ,,królowej" maxiskuterów nadal jest ,,król"- T Max. 😜 Mówili, że Król jest tylko jeden AN650 Burgman
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 9 Stycznia 2023 Klubowicze Opublikowano 9 Stycznia 2023 12 godzin temu, Piootr napisał(a): Na 'Królową" maxi skuterów Jej Wysokość Hondę Integrę 😉 A "Królową" zawsze była HONDA ale nie Integra tylko Silver Wing/SW-T 🤣 Integra co najwyżej to "księżniczka " 2
Geni Opublikowano 10 Stycznia 2023 Opublikowano 10 Stycznia 2023 A przedmiot tego tematu, czyli AK550, to "Sołtys", czy może chociaż "sekretarz lokalnej komórki partyjnej"? 2
orynski Opublikowano 22 Stycznia 2023 Opublikowano 22 Stycznia 2023 wymieniał ktoś uszczelniacze w lagach? bo mam pytanko - lagę zakręca się maksymalnie "rozciągniętą" (troche powietrza) czy maksymalnie "sciśnięta" (bez powietrza)? niestety wyciekła mi więc nie wiem jak to wygląda normalnie. no i dziwne trochę konstrukcja - przynakmniej w lewej nie widziałem żadnej sprężyny - czy powietrze za nią robiło. robiłem na razie lewą - ta z wiekszą ilościa oleju.
Klubowicze Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Patryk Opublikowano 22 Stycznia 2023 Klubowicze Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 22 Stycznia 2023 W dniu 9.01.2023 o 20:50, Piootr napisał(a): Mówili, że Król jest tylko jeden AN650 Burgman Ile razy trzeba to powtarzać, ale jeśli z pamięcią kłopoty to proszę: "Król jest tylko jeden, Niech żyje Król !!!" 3
Klubowicze Piootr Opublikowano 22 Stycznia 2023 Klubowicze Opublikowano 22 Stycznia 2023 W dniu 9.01.2023 o 23:46, arturo-bb napisał(a): A "Królową" zawsze była HONDA ale nie Integra tylko Silver Wing/SW-T 🤣 Integra co najwyżej to "księżniczka " Czasy się zmieniły. SW-T to raczej już szanowna Królowa Matka 😂 5 godzin temu, orynski napisał(a): wymieniał ktoś uszczelniacze w lagach? Ja robiłem na gwarancji. Cała historia jest w tym wątku, tylko trochę wcześniej, na przełomie 2017/2018 wtedy gdy miałem AK. Niestety wada fabryczna. Lagi leją/lały jak głupie u każdego. Zachęcam wszystkich aktualnych posiadaczy modelu o przeczytanie wątku od początku. Wtedy było więcej emocji.
Klubowicze Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. arturo-bb Opublikowano 22 Stycznia 2023 Klubowicze Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 22 Stycznia 2023 1 godzinę temu, Piootr napisał(a): Czasy się zmieniły. SW-T to raczej już szanowna Królowa Matka 😂 Ale póki Żyje/Jeździ to dalej trzyma koronę. Gówniara musi poczekać na swoją kolej .A to może jeszcze potrwać tak z 10-15 lat 🤣 4
gregoryka Opublikowano 3 Lutego 2023 Opublikowano 3 Lutego 2023 To już znamy specyfikację i cenę AK 550 z roku modelowego 2023 - 52 900 zł https://kymco.pl/ak-550-premium/
orynski Opublikowano 8 Lutego 2023 Opublikowano 8 Lutego 2023 niezle, jak pomysle ze ok 15lat temu kupilem za ta kase hyundaia i30 kombi full wypas, to se czlowiek uswiadamia ze jednak inflacja jest spora, a i branza moto sie ceni ostatnio jak bylem w motorlandzie to widzialem cv3 za 55 to pomyslalem ze sporo, a tu akacz tyle kosztuje.
Użytkownicy Rafa303 Opublikowano 8 Lutego 2023 Użytkownicy Opublikowano 8 Lutego 2023 AK ma być na 18 zlocie w Toporni. Też czekam aby zrobić nim parę kilometrów🛵
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 17 Lutego 2023 Autor Administrator Opublikowano 17 Lutego 2023 AK550 po konwersji z paska na łańcuch. Cały set przygotowany przez Taiwan Big Scooter Shop.
Użytkownicy zicoo62 Opublikowano 19 Lutego 2023 Użytkownicy Opublikowano 19 Lutego 2023 A gdzie można nabyć takowy zestaw, Mariuszu, bo na stronie sklepu nie widzę. I ileż to usdolców takowe urządzenie może być warte? Słyszałem już wcześniej, że w AK 550 przerabiają napęd na łańcuch. Pytanie o sensowność takiego rozwiązania. Bo przy dużym serwisie paka napędu przy 24 tys. km to może bym się zastanowił.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 19 Lutego 2023 Autor Administrator Opublikowano 19 Lutego 2023 Temat zapodali ostatnio na swoim fan-page'u chłopaki z Kymco PL, natomiast widzę, że TBSS nie mają tego kitu w aktualnej ofercie -> KLIK. Może jeszcze nie wprowadzili albo czasowo wycofali. Natomiast sam pomysł nie jest nowy. Co do sensowności takiej przeróbki to widzę dwie korzyści: 1. Niższy koszt wymiany łańcucha przy podobnej wytrzymałości vs pasek 2. Mniej kłopotliwa wymiana, brak konieczności użycia specjalistycznych urządzeń centrujących
Użytkownicy zicoo62 Opublikowano 19 Lutego 2023 Użytkownicy Opublikowano 19 Lutego 2023 I te plusy mnie przekonują. pewnie trzeba będzie ten temat przemyśleć i przymierzyć się do realizacji.
Użytkownicy Rafa303 Opublikowano 19 Lutego 2023 Użytkownicy Opublikowano 19 Lutego 2023 3 minuty temu, zicoo62 napisał(a): I te plusy mnie przekonują. pewnie trzeba będzie ten temat przemyśleć i przymierzyć się do realizacji. Dobrze to sobie sprawdź parę dni temu oglądałem recenzje łańcucha i pasa napędowego i skłaniali się jednak do paska w tym modelu oczywiście. Ale sprawdzaj
Sympatycy Cormoran Opublikowano 1 Marca 2023 Sympatycy Opublikowano 1 Marca 2023 Sie ma. No to czeka mnie pierwsza wizyta w serwisie po zakupie AK 🤨. Umówiłem się na jutro na 12,00 w Motor Landzie. Akacz 12 tyś rok 2021. Dzisiaj po 60 km zaczęła mrygać mi kontrolka silnika na pomarańczowo. Po zgaszeniu i odczekaniu 15 minut przestała a po przejechaniu kolejnych 5 km zaczęła palić się na stałe. Ciekawe jaka przyczyna 🤔 , dowiem się pewnie jutro
Jarko13 Opublikowano 1 Marca 2023 Opublikowano 1 Marca 2023 Sie ma. No to czeka mnie pierwsza wizyta w serwisie po zakupie AK . Umówiłem się na jutro na 12,00 w Motor Landzie. Akacz 12 tyś rok 2021. Dzisiaj po 60 km zaczęła mrygać mi kontrolka silnika na pomarańczowo. Po zgaszeniu i odczekaniu 15 minut przestała a po przejechaniu kolejnych 5 km zaczęła palić się na stałe. Ciekawe jaka przyczyna , dowiem się pewnie jutro Napisz jak się dowiesz co mu dolega bo sam jestem ciekawy. Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
Sympatycy Cormoran Opublikowano 1 Marca 2023 Sympatycy Opublikowano 1 Marca 2023 2 godziny temu, Jarko13 napisał(a): Napisz jak się dowiesz co mu dolega bo sam jestem ciekawy. Napiszę a z innej beczki ............ używa ktoś takiej szyby może ?
Sympatycy Cormoran Opublikowano 2 Marca 2023 Sympatycy Opublikowano 2 Marca 2023 W dniu 1.03.2023 o 16:42, Jarko13 napisał(a): Napisz jak się dowiesz co mu dolega bo sam jestem ciekawy. Po serwisie okazało się ze musiałem zatankować jakieś kiepskie paliwo. Akacz podobno jest bardzo wrażliwy na takie sprawy i to najparwdopodobniej było przyczyną mrugania kontrolki 🤔🙁 tak że Shella omijam z daleka ….. przynajmniej tego obok mnie 🙂
Krzynio66 Opublikowano 2 Marca 2023 Opublikowano 2 Marca 2023 to ciekawe ze nawet w tych lepszych stacjach jest takie ryzyko najwazniejsze ze sie dobrze skonczylo
Jarko13 Opublikowano 2 Marca 2023 Opublikowano 2 Marca 2023 I co nic nie robili tylko bład skasowali?Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
Sympatycy Cormoran Opublikowano 2 Marca 2023 Sympatycy Opublikowano 2 Marca 2023 Tak. podejrzewali że może sonda albo zbyt słaby akumulator ale tam było wszystko Ok. Poradzili wyjeździć paliwo i zatankować na innej stancji i obserwować. Gdyby się powtarzało mam przyjechać i zagłebią się bardziej. w drodze powrotnej nic już się nie działo 50 km.
cezzar Opublikowano 3 Marca 2023 Opublikowano 3 Marca 2023 13 godzin temu, Cormoran napisał(a): Poradzili wyjeździć paliwo i zatankować na innej stancji i obserwować. Czyli standardowa gadka, gdy nie wiedzą co było przyczyną.
gregoryka Opublikowano 21 Marca 2023 Opublikowano 21 Marca 2023 Drodzy koledzy mam pytanie szczególnie skierowane do tych, którzy przesiedli się ze skuterów klasy 125...300...400 na AK 550. Co oceniacie na "+", a co ewentualnie na "-" takiej przesiadki. Aktualnie jeżdżę skuterem " klasy 300" (kawasaki J300 czyli to samo co kymco DT 300). Jego plusy to ochrona przed wiatrem (założona szyba turystyczna) , niskie spalanie (ok. 3l/100) wygoda i oczywiście bezstopniowa skrzynia biegów CVT - to bardzo mi się podoba....natomiast niestety mocy trochę brakuje (28 KM). Wyprzedzanie na pełnej manetce to standard. Przy jeździe z pasażerem trzeba wszelakie tego typu manewry "głęboko przeanalizować". Wcześniej jeździłem 72-konnym motocyklem typu naked (hyosung GT 650P) - maszyna trochę toporna, mało wygodna - natomiast mocy, jak na moje potrzeby i możliwości miała aż nadto. Dlatego też od dłuższego czasu chodzi mi po głowie przesiadka na AK 550. Oglądałem mnóstwo filmików, czytałem to forum i z grubsza znam jego wady i zalety. Jednak bardzo chętnie poznałbym opinię osób, które przerobiły to w praktyce, czyli zamieniły słabszy skuter na ak 550. Nie będę ukrywał, że jako alternatywę dla AK 550 rozważam również (niestety nie skuter)hondę 750X w wersji z DCT (automat), która generalnie ma dużo pozytywnych opinii wśród użytkowników.
Jarko13 Opublikowano 21 Marca 2023 Opublikowano 21 Marca 2023 To ja ci napisze co mysle o AK550, bezposrednio w styczniu tego roku przesiadlem się na niego po Downtownie 350, wczesniej mialem DT125 i jest mega zajawka! W downtownie 350 jak go mialem nie wiele mi brakowalo, czasem szybszego startu spod swiatel, czasem wiekszej predkosci autstradowej a czasem poprostu "doroślejszego wygladu" --->> i tyle ! Postawilem na Ak550, mam juz 4 przejazdzki w tym roku i powiem ci szczerze ze okazuje się ze duzoo wiecej jednak mi brakowalo. Ak spelnia jednak wszystko co chcialem i wiele wiecej. Niewiem w jakim jestes wieku i co cię kręci w skuterze ale ze swojej strony w tej chwiki nareszcie nic mi nie brakuje po mniejszych maszynach. Dzwiek petarda, przyspieszenie petarda, wyglad super, moc naprawde wystarczajaca, prowadzenie zajebis... --> zgola inne niz w Downtownie. Jedynie pozycja za kierownica jest troche bardziej pochylona czyli na pierwszy rzut oka mniej wygodna - ale mysle ze się przyzwyczaje. Wiecej opinii lub jak masz jakies pytania to zapraszam na privWysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się