Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Opublikowano
2 godziny temu, grzybek napisał(a):

Obok ,,królowej" maxiskuterów nadal jest ,,król"- T Max. 😜

Mówili, że Król jest tylko jeden AN650 Burgman 

  • Klubowicze
Opublikowano
12 godzin temu, Piootr napisał(a):

Na 'Królową" maxi skuterów Jej Wysokość Hondę Integrę 😉

A "Królową" zawsze była HONDA  ale nie Integra tylko Silver Wing/SW-T 🤣

Integra co najwyżej to "księżniczka "

Opublikowano

A przedmiot tego tematu, czyli AK550, to "Sołtys", czy może chociaż "sekretarz lokalnej komórki partyjnej"?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

wymieniał ktoś uszczelniacze w lagach?

bo mam pytanko - lagę zakręca się maksymalnie "rozciągniętą" (troche powietrza) czy maksymalnie "sciśnięta" (bez powietrza)?

niestety wyciekła mi więc nie wiem jak to wygląda normalnie.

no i dziwne trochę konstrukcja - przynakmniej w lewej nie widziałem żadnej sprężyny - czy powietrze za nią robiło.

 

robiłem na razie lewą - ta z wiekszą ilościa oleju.

  • Klubowicze
Opublikowano
W dniu 9.01.2023 o 23:46, arturo-bb napisał(a):

A "Królową" zawsze była HONDA  ale nie Integra tylko Silver Wing/SW-T 🤣

Integra co najwyżej to "księżniczka "

Czasy się zmieniły. SW-T to raczej już szanowna Królowa Matka 😂

5 godzin temu, orynski napisał(a):

wymieniał ktoś uszczelniacze w lagach?

Ja robiłem na gwarancji. Cała historia jest w tym wątku, tylko trochę wcześniej, na przełomie 2017/2018 wtedy gdy miałem AK. Niestety wada fabryczna. Lagi leją/lały jak głupie u każdego. Zachęcam wszystkich aktualnych posiadaczy modelu o przeczytanie wątku od początku. Wtedy było więcej emocji.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

niezle,

jak pomysle ze ok 15lat temu kupilem za ta kase hyundaia i30 kombi full wypas, to se czlowiek uswiadamia ze jednak inflacja jest spora, a i branza moto sie ceni

ostatnio jak bylem w motorlandzie to widzialem cv3 za 55 to pomyslalem ze sporo, a tu akacz tyle kosztuje.

 

 

  • Użytkownicy
Opublikowano

AK ma być na 18 zlocie w Toporni. Też czekam aby zrobić nim parę kilometrów🛵

  • 2 tygodnie później...
  • Administrator
Opublikowano

AK550 po konwersji z paska na łańcuch. Cały set przygotowany przez Taiwan Big Scooter Shop.

c5814b9fbe2e8dac8c7feec44649790e.jpg

151527c18f2150fb8b261b23a8a8be3d.jpg

  • Użytkownicy
Opublikowano

A gdzie można nabyć takowy zestaw, Mariuszu, bo na stronie sklepu nie widzę. I ileż to usdolców takowe urządzenie może być warte?

Słyszałem już wcześniej, że w AK 550 przerabiają napęd na łańcuch. Pytanie o sensowność takiego rozwiązania. Bo przy dużym serwisie paka napędu przy 24 tys. km to może bym się zastanowił.

  • Administrator
Opublikowano

Temat zapodali ostatnio na swoim fan-page'u chłopaki z Kymco PL, natomiast widzę, że TBSS nie mają tego kitu w aktualnej ofercie -> KLIK. Może jeszcze nie wprowadzili albo czasowo wycofali. Natomiast sam pomysł nie jest nowy.

Co do sensowności takiej przeróbki to widzę dwie korzyści:

1. Niższy koszt wymiany łańcucha przy podobnej wytrzymałości vs pasek

2. Mniej kłopotliwa wymiana, brak konieczności użycia specjalistycznych urządzeń centrujących

  • Użytkownicy
Opublikowano

I te plusy mnie przekonują. pewnie trzeba będzie ten temat przemyśleć i przymierzyć się do realizacji.

  • Użytkownicy
Opublikowano
3 minuty temu, zicoo62 napisał(a):

I te plusy mnie przekonują. pewnie trzeba będzie ten temat przemyśleć i przymierzyć się do realizacji.

Dobrze to sobie sprawdź parę dni temu oglądałem recenzje łańcucha i pasa napędowego i skłaniali się jednak do paska w tym modelu oczywiście. Ale sprawdzaj   

  • 2 tygodnie później...
  • Sympatycy
Opublikowano

Sie ma.

No to czeka mnie pierwsza wizyta w serwisie po zakupie AK 🤨. Umówiłem się na jutro na 12,00 w Motor Landzie. Akacz 12 tyś rok 2021.

Dzisiaj po 60 km zaczęła mrygać mi kontrolka silnika na pomarańczowo. Po zgaszeniu i odczekaniu 15 minut przestała a po przejechaniu kolejnych 5 km zaczęła palić się na stałe. Ciekawe jaka przyczyna 🤔 , dowiem się pewnie jutro 

Opublikowano
Sie ma.
No to czeka mnie pierwsza wizyta w serwisie po zakupie AK . Umówiłem się na jutro na 12,00 w Motor Landzie. Akacz 12 tyś rok 2021.
Dzisiaj po 60 km zaczęła mrygać mi kontrolka silnika na pomarańczowo. Po zgaszeniu i odczekaniu 15 minut przestała a po przejechaniu kolejnych 5 km zaczęła palić się na stałe. Ciekawe jaka przyczyna  , dowiem się pewnie jutro 
Napisz jak się dowiesz co mu dolega bo sam jestem ciekawy.

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

  • Sympatycy
Opublikowano
2 godziny temu, Jarko13 napisał(a):

Napisz jak się dowiesz co mu dolega bo sam jestem ciekawy.
 

Napiszę a z innej beczki ............ używa ktoś takiej szyby może ? 

 

Przechwytywanie.JPG

  • Sympatycy
Opublikowano
W dniu 1.03.2023 o 16:42, Jarko13 napisał(a):

Napisz jak się dowiesz co mu dolega bo sam jestem ciekawy.
 

Po serwisie okazało się ze musiałem zatankować jakieś kiepskie paliwo. Akacz podobno jest bardzo wrażliwy na takie sprawy i to najparwdopodobniej było przyczyną mrugania kontrolki 🤔🙁 tak że Shella omijam z daleka ….. przynajmniej tego obok mnie 🙂

Opublikowano

to ciekawe ze nawet w tych lepszych stacjach jest takie ryzyko najwazniejsze ze sie dobrze skonczylo

Opublikowano

I co nic nie robili tylko bład skasowali?

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

  • Sympatycy
Opublikowano

Tak. 
podejrzewali że może sonda albo zbyt słaby akumulator ale tam było wszystko Ok. 
Poradzili wyjeździć paliwo i zatankować na innej stancji i obserwować. Gdyby się powtarzało mam przyjechać i zagłebią się bardziej. 
w drodze powrotnej nic już się nie działo 50 km. 

Opublikowano
13 godzin temu, Cormoran napisał(a):

Poradzili wyjeździć paliwo i zatankować na innej stancji i obserwować.

Czyli standardowa gadka, gdy nie wiedzą co było przyczyną.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Drodzy koledzy mam pytanie szczególnie skierowane do tych, którzy przesiedli się ze skuterów klasy 125...300...400 na AK 550. Co oceniacie na "+", a co ewentualnie na "-" takiej przesiadki. 
Aktualnie jeżdżę skuterem " klasy 300" (kawasaki J300 czyli to samo co kymco DT 300). Jego plusy to ochrona przed wiatrem (założona szyba turystyczna) , niskie spalanie (ok. 3l/100) wygoda i oczywiście bezstopniowa skrzynia biegów CVT - to bardzo mi się podoba....natomiast niestety mocy trochę brakuje (28 KM). Wyprzedzanie na pełnej manetce to standard. Przy jeździe z pasażerem trzeba wszelakie tego typu manewry "głęboko przeanalizować".

Wcześniej jeździłem 72-konnym motocyklem typu naked (hyosung GT 650P) - maszyna trochę toporna, mało wygodna - natomiast mocy, jak na moje potrzeby i możliwości miała aż nadto.

Dlatego też od dłuższego czasu chodzi mi po głowie przesiadka na AK 550. Oglądałem mnóstwo filmików, czytałem to forum i z grubsza znam jego wady i zalety. Jednak bardzo chętnie poznałbym opinię osób, które przerobiły to w praktyce, czyli zamieniły słabszy skuter na ak 550.
Nie będę ukrywał, że jako alternatywę dla AK 550 rozważam również (niestety nie skuter)hondę 750X w wersji z DCT (automat), która generalnie ma dużo pozytywnych opinii wśród użytkowników.

Opublikowano

To ja ci napisze co mysle o AK550, bezposrednio w styczniu tego roku przesiadlem się na niego po Downtownie 350, wczesniej mialem DT125 i jest mega zajawka! W downtownie 350 jak go mialem nie wiele mi brakowalo, czasem szybszego startu spod swiatel, czasem wiekszej predkosci autstradowej a czasem poprostu "doroślejszego wygladu" --->> i tyle !
Postawilem na Ak550, mam juz 4 przejazdzki w tym roku i powiem ci szczerze ze okazuje się ze duzoo wiecej jednak mi brakowalo. Ak spelnia jednak wszystko co chcialem i wiele wiecej.
Niewiem w jakim jestes wieku i co cię kręci w skuterze ale ze swojej strony w tej chwiki nareszcie nic mi nie brakuje po mniejszych maszynach. Dzwiek petarda, przyspieszenie petarda, wyglad super, moc naprawde wystarczajaca, prowadzenie zajebis... --> zgola inne niz w Downtownie.
Jedynie pozycja za kierownica jest troche bardziej pochylona czyli na pierwszy rzut oka mniej wygodna - ale mysle ze się przyzwyczaje. Wiecej opinii lub jak masz jakies pytania to zapraszam na priv

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...