alempicki Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Mac 10% mniej niż oryginał zawsze będzie bezpiecznie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Miałem 19gr założyłem 18gr i jestem zadowolony. Nawet taka sama gramatura zmienia charakterystykę pracy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 A czy razem ze zmianą rolek na Pulley warto zainwestować w mocniejszą spężynę centralną sprzęgła Aktualnie - po wymianie silnika i sprzęgła (sprzęgło po regeneracji) - przy obrotach w zakresie 3000 - 4000 mam straszne wibracje - szczególnie odczuwalne przy jeździe z pasażerem. Gdzieś wyczytałem że problemem może być właśnie sprężyna centralna, ale w innym miejscu znalazłem że po wymianie samych rolek na Pulley wibracje ustąpiły. Odnośnik do komentarza
alempicki Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Przyczyn może być wiele. Rolki mogą zmniejszyć wibracje o ile była wina rolek i jej pracy . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
barto Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 A czy razem ze zmianą rolek na Pulley warto zainwestować w mocniejszą spężynę centralną sprzęgła Aktualnie - po wymianie silnika i sprzęgła (sprzęgło po regeneracji) - przy obrotach w zakresie 3000 - 4000 mam straszne wibracje - szczególnie odczuwalne przy jeździe z pasażerem. Gdzieś wyczytałem że problemem może być właśnie sprężyna centralna, ale w innym miejscu znalazłem że po wymianie samych rolek na Pulley wibracje ustąpiły. Na 90% wina zużytej sprężyny centralnej. Pasek za szybko schodzi w dół przy sprzęgle, ponieważ sprężyna centralna jest za słaba. Więc albo zmienisz sprężynę na ciut twardszą albo nową seryjną, albo zamontujesz minimalnie lżejsze rolki, które nie będą tak mocno wypychały paska na zewnątrz wario. Przerabiałem ten temat kiedyś jak miałem Burgmana 400. Zmiana rolek z 21 g na 19 g sprawiła, że o problemie zapomniałem i jednocześnie cieszyłem się lepszy przyspieszeniem Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Czyli sprężynę i tak warto wymienić - bo już nie spełnia normy. Dzięki za odpowiedź - tak myślałem, szukałem tylko potwierdzenia Odnośnik do komentarza
TB1 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Jeżeli ktoś poszukuje rolek Pulley to pojawiły się w Motor landzie za cenę 169zł. Kupiłem wczoraj i zmieniłem w AN 400K4. - wymiana z oryginalnych rolek z pierwszymi oznakami zużycia. Teraz Burgman rusza płynniej z wyższych obrotów , ale mam wrażenie, że wolniej przez pierwsze kilkanaście metrów, co bardzo mnie cieszy to, że spadły obroty przy wyższych prędkościach (obroty 6000; przy oryginalnych ok 95km/h przy pulley ok 110km/h - wskazania licznikowe). Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 TB1 - jakie rolki kupiłeś ? To znaczy ilo gramowe ?? Te 169,00 zł - jakaś niska cena ?? To jest na 100 % oryginał ?? Odnośnik do komentarza
TB1 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 19 gramowe 2613, czy oryginał na 100 % to ne wiem - w dzisiejszych czasach to nigdy nie wiadomo, ale zapakowane jak na stronie Pulleya. dokładnie te: http://sklep.motor-land.com.pl/p-21579-rolki-dr-pulley-26x13-19-gram--8-sztuk---burgman-400/ Odnośnik do komentarza
kordziuk Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Endriu mam rolki na zbyciu przejechałem na nich góra 1000 km i już mam dość. Poszły dwa paski Dayco i Malossi dwa razy na lawecie. Wstawiłem orginalne i mam żółwia który jeździ. Tyle w temacie Pisz na priva to Ci podeślę Odnośnik do komentarza
Saper Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Szkoda, że się poddałeś, bo został jeszcze do sprawdzenia pasek mitsuboshi, tym bardziej, że wszyscy pisali na forum, że Burgmany 400 innych nie trawia i robią z nich sieczkę , a tak mielibyśmy sprawdzone i potwierdzone, albo zdementowane. Szkoda . Odnośnik do komentarza
kordziuk Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Saperku szkoda łez zakładam Costę i już Odnośnik do komentarza
Saper Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 OK, to chociaż monitoruj i opisz Costę, jak sie sprawuje i jakie będziesz miał wrażenia. Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Kordziuk - zobacz na priva ! Odnośnik do komentarza
Długi 1973 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Saperku szkoda łez zakładam Costę i już Jeśli założysz też "dobry" pasek to znów laweta..... Ja mam zamontowane rolki Pulley'a + pasek Mitsuboshi. Zrobiłem już od początku sezonu "kilka" kilometrów w tym ani jednego na lawecie. Szukałbym przyczyny rwania się pasków w czymś innym, a na pewno nie w rolkach. Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Klubowicze Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Tu jest problem. Na forum było to już chyba tysiąc razy pisane. Do mocnych skuterów tylko pasek Mitsuboshi. Z innych zostaje sieczka. Tak kończy się przesadne oszczędzanie Arturo tu nie chodzilo o oszczednosc tylko o dostepnosc Dayco kevlar dostepny byl od reki a wygladal naprawde ok już mam dość. Poszły dwa paski Dayco i Malossi dwa razy na lawecie. Nic nie nauczyła cię pierwsza awaria Wszyscy piszą : Pasek tylko MITSUBOSCHI a ty z uporem jeszcze raz kupujesz jakieś badziewie Pretensje miej tylko do siebie Twierdziłeś że chodzi o dostępność. Tu są cały czas od ręki Odnośnik do komentarza
virus Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Miałem średnio-krótki epizod z rolkami i ślizgami pulley'a. Rokli 15g, przy 15,6g oryginałach. U mnie V-max się nie zmienił. Za to obroty były ok 1000 wyżej i więcej palił. Po ok. 10000km dwie rolki się obróciły co powodowało szarpanie na niskich obrotach. Do tego okazało się, że mam pasek mocno przetarty i musiałem go przedwcześnie wymienić na nowy. Wróciłem do oryginalnego setu z nowym paskiem. Z pozytywów na pulley'ach płynniej wkręcał się na obroty i nie miał typowego dla Downtown'a poszarpywania w pewnych granicach obrotów. Przyspieszenia nie mierzyłem. Zastanawiam się teraz tylko, czy jest sens z powrotem założyć jedynie ślizgi pulley'a? Czy coś to zmieni? Odnośnik do komentarza
T0MEK Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Miałeś źle dobrane rolki. Według http://www.drpulley..../Typenliste.htm powinny być 14g, a ja bym dał nawet 13,5g (zaleca się 10-15% lżejsze od oryginalnych). Odnośnik do komentarza
Długi 1973 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Trochę dziwne jest obrócenie się rolek....raczej coś jeszcze musiało być nie ok. Z racji chociażby ich kształtu. Dziwi mnie też zwiększenie obrotów silnika, zejście z 15,6 na 15g też jest jakieś mało logiczne. Montaż tylko ślizgów zmieni tylko to, że będziesz miał ślizgi pulley'a. Odnośnik do komentarza
virus Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Rolki były dobrane zgodnie z sugestią innych użytkowników Downtowna. Na 14g. obroty są jeszcze wyższe, Odnośnik do komentarza
alempicki Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Rolki nie mogły się obrócić . Chyba ze źle były założone . Czytam czasami na forum bajki o Rolkach Pully i mam wrażenie , że co nie którzy nie maja pojęcia co założyli . Fizyki chyba tez w szkole nie mieli. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
QS1 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Szanowni, Czy ktoś z Was testował 'mieszanie' Pulleyow o roznej wadze w wario? Ja w DT300 mialem początkowo zamontowane rolki 14g,ale rzeczywiscie wysokie obroty trochę irytowaly (jeżdżę tylko w mieście). Aktualnie mam Pulleye 15g i zastanawiam się nad rozwiazaniem wymieszania rolek 14 i 15g (naprzemiennie), mam wrazenie ze gdzieś czytalem o takiej opcji. Ps. Skut ma przebieg 14tys km - od czasu zmiany rolek z 14 na 15g, pasek ślizga sie przy max odkreconej manetce w zakresie 70-80kmh. Pasek bylw serwisie weryfikowany jako w porządku. Od roku objaw identyczny,bez tendencji nasilania.. Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Klubowicze Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 i zastanawiam się nad rozwiazaniem wymieszania rolek 14 i 15g (naprzemiennie), mam wrazenie ze gdzieś czytalem o takiej opcji. pasek ślizga sie przy max odkreconej manetce w zakresie 70-80kmh Mieszają rolki klasyczne (okrągłe ) ale czy Puleje też się da to nie wiem ( pewnie tak ) Skoro pasek ślizga to sprężyna centralna sprzęgła za słaba. Kup mocniejsza ( np. Malossi czy Polini ) Odnośnik do komentarza
pawelecm Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 U mnie było tak: 1. Zmiana na dr.pulley 15 gr i banan na twarzy jak jeździłem po mieście, jednak na trasie były irytujące wibracje i wachnięcie obrotów przy 60-70 km/h przy odkręcania na max. 2. Demontaż i sprawdzenie wario - ogradowanie krawędzi dzwona wariatora, ponieważ rysował rolki(suwaki) - w efekcie wibracje zniknęły a wariator zaczął bardziej płynnie się otwierać i zamykać. 3. Po jakimś czasie zaczął się ślizgać pasek przy otworzeniu manetki na maks przy 60-70 km/h. 4. Demontaż wariatora w celu zamontowania ślizgów dr.pulley - są ciut szersze i wariator łatwiej się otwiera. 5. Dalsza poprawa płynności działania wariatora, ale pasek się dalej ślizga przy manetce na max i opisanej prędkości. Planowałem wrócić do seryjnych rolek ale zostawiłem pulleye póki co. Jeździ się rewelacyjnie, manetka odkręcona na pół do 3/4 i skuter świetnie przyspiesza-dużo lepiej niż na serii, ale ten poślizg jak zapomnę o manetce jest denerwujący. Nie rozumiem tylko dlaczego wcześniej się nie ślizgał a później zaczął... prawdopodobnie silnik się dotarł i większy moment obrotowy idzie na przekładnię. Sprężyny szukałem, ale nie znalazłem tuningowej, może ktoś da namiary? Zastanawiam się też czy na 14-stkach nie było by bez tego poślizgu, ponieważ następuje on tylko wtedy, gdy jadę spokojnie, wariator jest otworzony na tyle, że obroty są niskie i nagle otworzę manetkę na maks. Przez chwilę skuter próbuje przyspieszać na niskihc obrotach i nagle obroty idą w kosmos i jest poślizg paska.... Jeśli jednak otwieram manetkę na max ze startu zatrzymanego, obroty od początku są wysokie, to albo poślizg jest minimalny przy 60 km/h albo czasem go nie ma, tylko lekkie zawahanie obrotów przy tej samej prędkości. Tyle, że wyższych obrotów to ja raczej nie chcę, skuter na mieście przyspiesza idealnie, a przy spokojnej jeździe na trasie przy 120-130 km/h jest fajnie, tyle, że przy wyprzedzaniu obroty rosną do poziomu prawie maksymalnego, więc mam obawy przed lżejszymi rolkami... Jak sądzicie? Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Klubowicze Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Sprężyna np TAKA Skoro jest w katalogu Malossi to można ją zamówić w Mieloch Motocykle Odnośnik do komentarza
pawelecm Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Dzięki. Widzę że racing-planet.pl tym nie handluje(dziwne), a na Mielochu rzeczywiście jest szansa. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się