Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rolki Dr Pulley


arturo-bb

Rekomendowane odpowiedzi

A może po prostu pasek wyszedł za wysoko na wariatorze ? Wypada sprawdzić przed założeniem obudowy jak się zachowuje pasek przy maksymalnych obrotach silnika.

Odnośnik do komentarza

To nie rolki . Czy masz oryginalny pasek?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dlatego zbyt lekkie rolki to dodatkowe ryzyko.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeszcze jedna sprawa czy talerze były toczone? Czy oryginał, a może innej firmy ? I jaka waga rolek ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

WIEM WINA WAGI ! Założyłeś 17 gr. Wysuwa się pasek bardzo wysoko i to był powód .

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza

Ale 17 gr bylo zalecane w tabeli na stronie Pulley kurcze to jak zmoenie pasek to nic nie da i co tu robic

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

jesli to co piszesz max 150 to zostaje Tmax

Nie mam takich dylematów bo mojej pani komfortowo ( nie szarpie nią wiatr ) jeździ się do 140 ( przy wyprzedzaniu może być szybciej byle nie przez godz. czy dłużej )

Więc jazda na MAXA nie jest mi potrzebna.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Jeśli mam założyć te cuda po to, żeby jechać w trasie za Burkiem 400, bo powyżej 150 km/h odfrunie mi pasek, to ja takie rolki mam w poważaniu 050103think_prv.gif. Zaraz wystawiam te Pulley'e na allegro i z Bogiem !!!. To ma tak działać, żebym mógł sobie bezstresowo jeździć - nie ważne, czy wolno, czy szybko. Ja decyduję, a nie ROLKI 020104_emm7_prv.gif. O !!! I tyle.

Odnośnik do komentarza

Ale 17 gr bylo zalecane w tabeli na stronie Pulley kurcze to jak zmoenie pasek to nic nie da i co tu robic

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Jaki pasek zamontowałeś ?

Jak wygląda stan sprężyny korygującej, była kiedyś wymieniana ? może nie napina wystarczająco paska

Jak wyglądają koła wariatora ? nie mają progów na bieżni ?

Odnośnik do komentarza

Ale czy możliwe jest, że pasek za wysoko wyjedzie? Przecież wariator jest tak skonstruowany, że gdy oba talerze zbliżą się do siebie do oporu, to pasek wtedy jest w najwyższym położeniu, bez względu na rodzaj rolek. Po prostu przy tulei talerze już są obok siebie i bardziej się nie zbliżą.

Odnośnik do komentarza

Ale czy możliwe jest, że pasek za wysoko wyjedzie? Przecież wariator jest tak skonstruowany, że gdy oba talerze zbliżą się do siebie do oporu, to pasek wtedy jest w najwyższym położeniu, bez względu na rodzaj rolek. Po prostu przy tulei talerze już są obok siebie i bardziej się nie zbliżą.

teoretycznie tak, ale wszystko zależy od konstrukcji vario, dodatkowo jeżeli np sprężyna korygująca będzie zużyta to pasek jest zbyt luźny i wyleci w kosmos w skrajnej sytuacji.

Odnośnik do komentarza

a9c1aa8442969b850ec7303a3aae1c56.jpg

Tyle zostalo po pasku Dayco no coz wszystko posprawdzalismy wyczyscilismy sprezyna zmierzona sprzeglo nowe tym razem pasek malossi kevlar sprawdzilism tez na sucho 180 na szafie i nic nie wskazuje na to aby mial gdzie uciekac. Czas proby poprzedni przezyl tydzien :wacko:

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Po pierwsze jak zakładasz rolki to trzeba wiedzieć ze czym lżejsze tym pasek idzie wyżej w górę , po drugie nie jeździ się na pasku Dayco na maxa.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Po pierwsze jak zakładasz rolki to trzeba wiedzieć ze czym lżejsze tym pasek idzie wyżej w górę , po drugie nie jeździ się na pasku Dayco na maxa.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zobaczymy co pokaze malossi no nic nauczka i ostrzezenie dla wszystkich jesli to wina paska

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Po pierwsze jak zakładasz rolki to trzeba wiedzieć ze czym lżejsze tym pasek idzie wyżej w górę

wydaje mi się że jest odwrotnie.
Odnośnik do komentarza

wydaje mi się że jest odwrotnie.

Bo jest właśnie tak jak piszesz - przy cięższych rolkach pasek idzie szybciej do zewnętrznej krawędzi wario.

Odnośnik do komentarza

Mam Pulleye (waga oryginał) i od 7 tys km pasek Malossi kevlar. Nie dzieje się nic niepokojącego. Przeżył m.in. wyjazd w chorwackie i czarnogórskie góry. Były też kilkusetkilometrowe odcinki 150 kmh i też wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

a9c1aa8442969b850ec7303a3aae1c56.jpg

Tyle zostalo po pasku Dayco

Tu jest problem.

Na forum było to już chyba tysiąc razy pisane.

Do mocnych skuterów tylko pasek Mitsuboshi.

Z innych zostaje sieczka.

Tak kończy się przesadne oszczędzanie

Odnośnik do komentarza

Arturo tu nie chodzilo o oszczednosc tylko o dostepnosc Dayco kevlar dostepny byl od reki a wygladal naprawde ok

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Jakości paska nie ocenisz po wyglądzie, bo ważne jest to, z czego on jest zrobiony. Ja nadal obstawiam, że to z paskiem coś było nie tak.

Odnośnik do komentarza

(...) ... czytanie w języku murzyńkim ze zrozumieniem nie bardzo mi wychodzi ... (...)

Trzeba było chodzić do szkoły, a nie rzucać w nią kamieniami. Wtedy m. in. wiedziałbyś, że to zwyczajny język sąsiada.

@alempicki: Zdjęcie bardzo trafne i obrazujące faktyczny max. zakres pracy paska w danym przypadku.

Stufe2.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

do translatora wystarczy tylko skopiować adres strony i przetłumaczy całą i będą zdjęcia.

Odnośnik do komentarza

Problem w tym że nie wszyscy sąsiedzi "szprechają" po niemiecku - moi sąsiedzi np. ostatnio nawet po rysyjsku rozmawiać nie chcą :), ale nie o tym.

Czyli, co :question: Przed założeniem rolek Pulley trzeba sobie na wario narysować kreskę flamastrem i zobaczyć ile tej kreski zostanie zmazanej przez pasek i dopiero na tej podstawie dobierać ciężar rolek :question:

Odnośnik do komentarza

Z tego co ja zrozumiałem to tak trzeba zrobić .tylko nie rozumiem jak waga rolek może docisnąc mocniej talerze do siebie jak ruch wariatora ograniczony jest długoscią tuleji po której pracuje.

Odnośnik do komentarza

Chodzi o to, że przy normalnych rolkach talerze nie przysuwają się do siebie do oporu, bo po prostu kształt rolek i ich masa powodują, że nie są w stanie pokonać oporu sprężyny centralnej, która po drugiej stronie napędu napina pasek napędowy. Specyficzna konstrukcja pulleyow powoduje, że możliwe jest teoretycznie bliższe dosunięcie talerzy wario, ale nie zawsze tak będzie. Właśnie wtedy, gdy np. na rolkach, które już są w wario, dochodzi do całkowitego dosuwania talerzy wario, zmiana rolek na pulleye nic w tym zakresie nie zmieni.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...