Tomii Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 A może po prostu pasek wyszedł za wysoko na wariatorze ? Wypada sprawdzić przed założeniem obudowy jak się zachowuje pasek przy maksymalnych obrotach silnika.
alempicki Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 To nie rolki . Czy masz oryginalny pasek? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dlatego zbyt lekkie rolki to dodatkowe ryzyko. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Jeszcze jedna sprawa czy talerze były toczone? Czy oryginał, a może innej firmy ? I jaka waga rolek ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk WIEM WINA WAGI ! Założyłeś 17 gr. Wysuwa się pasek bardzo wysoko i to był powód . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kordziuk Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Ale 17 gr bylo zalecane w tabeli na stronie Pulley kurcze to jak zmoenie pasek to nic nie da i co tu robic Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Klubowicze Opublikowano 2 Lipca 2016 jesli to co piszesz max 150 to zostaje Tmax Nie mam takich dylematów bo mojej pani komfortowo ( nie szarpie nią wiatr ) jeździ się do 140 ( przy wyprzedzaniu może być szybciej byle nie przez godz. czy dłużej ) Więc jazda na MAXA nie jest mi potrzebna.
Sympatycy KriSSo Opublikowano 2 Lipca 2016 Sympatycy Opublikowano 2 Lipca 2016 Jeśli mam założyć te cuda po to, żeby jechać w trasie za Burkiem 400, bo powyżej 150 km/h odfrunie mi pasek, to ja takie rolki mam w poważaniu . Zaraz wystawiam te Pulley'e na allegro i z Bogiem !!!. To ma tak działać, żebym mógł sobie bezstresowo jeździć - nie ważne, czy wolno, czy szybko. Ja decyduję, a nie ROLKI . O !!! I tyle.
Tomii Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Ale 17 gr bylo zalecane w tabeli na stronie Pulley kurcze to jak zmoenie pasek to nic nie da i co tu robic Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Jaki pasek zamontowałeś ? Jak wygląda stan sprężyny korygującej, była kiedyś wymieniana ? może nie napina wystarczająco paska Jak wyglądają koła wariatora ? nie mają progów na bieżni ?
barto Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Ale czy możliwe jest, że pasek za wysoko wyjedzie? Przecież wariator jest tak skonstruowany, że gdy oba talerze zbliżą się do siebie do oporu, to pasek wtedy jest w najwyższym położeniu, bez względu na rodzaj rolek. Po prostu przy tulei talerze już są obok siebie i bardziej się nie zbliżą.
Tomii Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Ale czy możliwe jest, że pasek za wysoko wyjedzie? Przecież wariator jest tak skonstruowany, że gdy oba talerze zbliżą się do siebie do oporu, to pasek wtedy jest w najwyższym położeniu, bez względu na rodzaj rolek. Po prostu przy tulei talerze już są obok siebie i bardziej się nie zbliżą. teoretycznie tak, ale wszystko zależy od konstrukcji vario, dodatkowo jeżeli np sprężyna korygująca będzie zużyta to pasek jest zbyt luźny i wyleci w kosmos w skrajnej sytuacji.
kordziuk Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Tyle zostalo po pasku Dayco no coz wszystko posprawdzalismy wyczyscilismy sprezyna zmierzona sprzeglo nowe tym razem pasek malossi kevlar sprawdzilism tez na sucho 180 na szafie i nic nie wskazuje na to aby mial gdzie uciekac. Czas proby poprzedni przezyl tydzien Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
alempicki Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Po pierwsze jak zakładasz rolki to trzeba wiedzieć ze czym lżejsze tym pasek idzie wyżej w górę , po drugie nie jeździ się na pasku Dayco na maxa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kordziuk Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Po pierwsze jak zakładasz rolki to trzeba wiedzieć ze czym lżejsze tym pasek idzie wyżej w górę , po drugie nie jeździ się na pasku Dayco na maxa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zobaczymy co pokaze malossi no nic nauczka i ostrzezenie dla wszystkich jesli to wina paska Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Rzelu Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Po pierwsze jak zakładasz rolki to trzeba wiedzieć ze czym lżejsze tym pasek idzie wyżej w górę wydaje mi się że jest odwrotnie.
alempicki Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Kup oryginał Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
barto Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 wydaje mi się że jest odwrotnie. Bo jest właśnie tak jak piszesz - przy cięższych rolkach pasek idzie szybciej do zewnętrznej krawędzi wario.
Nurider Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Mam Pulleye (waga oryginał) i od 7 tys km pasek Malossi kevlar. Nie dzieje się nic niepokojącego. Przeżył m.in. wyjazd w chorwackie i czarnogórskie góry. Były też kilkusetkilometrowe odcinki 150 kmh i też wszystko ok.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 3 Lipca 2016 Autor Klubowicze Opublikowano 3 Lipca 2016 Tyle zostalo po pasku Dayco Tu jest problem. Na forum było to już chyba tysiąc razy pisane. Do mocnych skuterów tylko pasek Mitsuboshi. Z innych zostaje sieczka. Tak kończy się przesadne oszczędzanie
kordziuk Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Arturo tu nie chodzilo o oszczednosc tylko o dostepnosc Dayco kevlar dostepny byl od reki a wygladal naprawde ok Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
barto Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Jakości paska nie ocenisz po wyglądzie, bo ważne jest to, z czego on jest zrobiony. Ja nadal obstawiam, że to z paskiem coś było nie tak.
alempicki Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Tu problem wagi jest ładnie zilustrowany i opisany. http://www.pulley-scooter-tuning.com/2012/03/der-eddingstift-test.html
dr.big Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 (...) ... czytanie w języku murzyńkim ze zrozumieniem nie bardzo mi wychodzi ... (...) Trzeba było chodzić do szkoły, a nie rzucać w nią kamieniami. Wtedy m. in. wiedziałbyś, że to zwyczajny język sąsiada. @alempicki: Zdjęcie bardzo trafne i obrazujące faktyczny max. zakres pracy paska w danym przypadku.
Marek62 Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Skopiuj tekst wklej do translatora i po problemie, wszystko jasne czytelne
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Klubowicze Opublikowano 4 Lipca 2016 do translatora wystarczy tylko skopiować adres strony i przetłumaczy całą i będą zdjęcia.
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 4 Lipca 2016 Użytkownicy+ Opublikowano 4 Lipca 2016 Problem w tym że nie wszyscy sąsiedzi "szprechają" po niemiecku - moi sąsiedzi np. ostatnio nawet po rysyjsku rozmawiać nie chcą , ale nie o tym. Czyli, co Przed założeniem rolek Pulley trzeba sobie na wario narysować kreskę flamastrem i zobaczyć ile tej kreski zostanie zmazanej przez pasek i dopiero na tej podstawie dobierać ciężar rolek
qszysiek Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Z tego co ja zrozumiałem to tak trzeba zrobić .tylko nie rozumiem jak waga rolek może docisnąc mocniej talerze do siebie jak ruch wariatora ograniczony jest długoscią tuleji po której pracuje.
barto Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Chodzi o to, że przy normalnych rolkach talerze nie przysuwają się do siebie do oporu, bo po prostu kształt rolek i ich masa powodują, że nie są w stanie pokonać oporu sprężyny centralnej, która po drugiej stronie napędu napina pasek napędowy. Specyficzna konstrukcja pulleyow powoduje, że możliwe jest teoretycznie bliższe dosunięcie talerzy wario, ale nie zawsze tak będzie. Właśnie wtedy, gdy np. na rolkach, które już są w wario, dochodzi do całkowitego dosuwania talerzy wario, zmiana rolek na pulleye nic w tym zakresie nie zmieni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się