Klubowicze Piootr Opublikowano 7 Lutego 2019 Klubowicze Opublikowano 7 Lutego 2019 No widzisz i tu dochodzimy do takich kwestii, których nie można jakoś "utabelkowć" - usystematyzować. Jak to mówią - "jedni wolą ogórki drudzy ogrodnika córki". ( Proszę, aby nasze Panie nie posądzały mnie za szowinizm). Osobiście pojeździłem kilka dobrych sezonów AN400 i SW-T600 i złego słowa na te maszynki nie powiem. W międzyczasie był Kymco AK550 - jakby synonim T Maxa 530 ?. Od jesieni 2018 dosiadam Integry 750 MY'2017 i musze stwierdzić, że to wybór bardzo dobry tzw. "złoty środek"'. Pozycja za kierownicą wygodna, po zastosowaniu "setów" kierowcy wręcz motocyklowa. Kiedyś myślałem, że łańcuch + skuter = nie może równać się = maxiskuter. Może się równać ! Wspaniała automatyczna skrzynia biegów DCT, (szczególnie uwielbiam program S2 ?), duże 17" koła i wygodna (przynajmniej dla mnie) pozycja za sterami sprawia, że Honda Integra NC 750 D jest wprost idealnym sprzętem zarówno do dalekiej turystyki ( u mnie na razie trasa Szczecin - Warszawa - Bieszczady) jak i do codziennego poruszania się w miejskiej dżungli. Polecam zakup Integry. 1 godzinę temu, KriSSo napisał: No nie można, dlatego zmieniłem Integrę na Burgmana. A więc przy tym wyborze pozostań. Krzysiu, wprawdzie AN'em 650 długo nie jeździłem (kiedyś @Miętus dał mi się "przejechać" na Zlocie Burgmanii na Śląsku), ale myślę, że kolega powinien spróbować przed zakupem co mu bardziej odpowiada. Gdybym "szedł" ty tropem to do dziś jeździł bym AN400 K7, bo to przynajmniej to dla mnie najbardziej wygodny maxiskuter. Szkoda, że nie było silnika dwucylindrowego. Serio, serio ?.
ik26 Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 9 godzin temu, KriSSo napisał: No nie można, dlatego zmieniłem Integrę na Burgmana. A więc przy tym wyborze pozostań. Ja jestem przekonany w 100 % do burgmana ,tylko mnie zaczyna przerażać wizja braku dostępności na naszym rynku. I z waszą pomocą szukam alternatywy do mojego wyboru. Na stronie Suzuki DE są w sprzedaży za 10.499 Eu. Na francuskiej stronie suzuki również są tylko trochę droższe . @ marca specjalnie jadę na targi do warszawy i tam będę narazie grzecznie ?pytał o dostępność.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Lutego 2019 Autor Administrator Opublikowano 7 Lutego 2019 Rozmawiamy o indywidualnych uwarunkowaniach i preferencjach, które są zakodowane w naszym "DNA". Każdy musi sam wybrać co mu bardziej pasuje.
ik26 Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 3 godziny temu, MariuszBurgi napisał: Rozmawiamy o indywidualnych uwarunkowaniach i preferencjach, które są zakodowane w naszym "DNA". Każdy musi sam wybrać co mu bardziej pasuje. Dokładnie.
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 8 Lutego 2019 Klubowicze Opublikowano 8 Lutego 2019 23 godziny temu, Piootr napisał: Wspaniała automatyczna skrzynia biegów DCT, (szczególnie uwielbiam program S2 ?), duże 17" koła i wygodna (przynajmniej dla mnie) pozycja za sterami sprawia, że Honda Integra NC 750 D jest wprost idealnym sprzętem zarówno do dalekiej turystyki ( u mnie na razie trasa Szczecin - Warszawa - Bieszczady) jak i do codziennego poruszania się w miejskiej dżungli. Polecam zakup Integry. Podpisuję się pod tym obiema ręcami ? Dla mnie skrzynia DCT ,moment obrotowy dostepny od dołu + Spalanie to mistrzostwo świata ......Jedynym mankamentem Integry jest seryjna kanapa , po zmianie kanapy i dodaniu setów kierowcy ,sprzęt JAK DLA MNIE nie ma absolutnie żadnej konkurencji .....mało tego ,moja zona która jezdziła ze mną wczesniej na piaggio X9 Piaggio X10 i Hondzie SW-T ,po przejechaniu w ciagu jednego dnia Integrą 700km na plecaku stwierdziła - nie jest zle ?
Sympatycy KriSSo Opublikowano 8 Lutego 2019 Sympatycy Opublikowano 8 Lutego 2019 po przejechaniu w ciagu jednego dnia Integrą 700km na plecaku stwierdziła - nie jest zle Moja odwrotnie - po przejażdżce 370 km, dwa dni nie mogła chodzić. Dla niej masakra. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Klubowicze Jack Opublikowano 8 Lutego 2019 Klubowicze Opublikowano 8 Lutego 2019 6 godzin temu, KriSSo napisał: Moja odwrotnie - po przejażdżce 370 km, dwa dni nie mogła chodzić. Dla niej masakra. Ale na oryginalnej kanapie? Bo Szymona to pewnie po przeróbce.
Sympatycy KriSSo Opublikowano 8 Lutego 2019 Sympatycy Opublikowano 8 Lutego 2019 Nie. Na oryginalnej w ogóle nie da się jeździć. To było na kanapie Shad. Integra to świetny sprzęt. Nie jeździłem lepszym. Lekkość prowadzenia, precyzja, czy ogółem trakcja, silnik, skrzynia, osiągi i spalanie. Nie ma lepszego sprzętu tego typu. Ale ból tylka, drętwienie przedramion i dłoni, nachylenie szyi i ból karku - to wszystko zrobiło się nie do zniesienia. Po Alpach wróciłem tak „połamany”, że pierwsze o czym pomyślałem to sprzedaż. Dodatkowo pojechałem z żoną na wycieczkę raz z biletymi, zrobiliśmy niecałe 400 km, żona zła i połamana dwa dni chodzila. Do latania w kółko komina - petarda. Na dluzsze wycieczki jednak nie. Dlatego Burgman, który...... trakcję ma do bani, osiągi do bani, pali znacznie więcej, jest dużo cięższy, ale daje wreszcie możliwość dłuższej jazdy bez bólu. Czy jestem szczęśliwy, że sprzedałem NC i kupiłem An? Nie, nie jestem. Ja nie miałem wyboru. Gdybym mógł cofnąć czas, nigdy bym nie sprzedał mojej ukochanej SWT600 - bo lepsza od Integry? Nie, ale widocznie taki sprzęt jest mi potrzebny i nie traciłbym mnóstwa pieniędzy na cudowania „po drodze” i zbędne zmiany. Czasu nie cofnę, więc może się polubimy z burkiem i będzie okej.
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 8 Lutego 2019 Klubowicze Opublikowano 8 Lutego 2019 51 minut temu, Jack napisał: Ale na oryginalnej kanapie? Bo Szymona to pewnie po przeróbce. Hahaha ,jak przerabiałem kanapę ,to siedzisko pasażera zyskało tylko nową kolorystykę - nic poza tym .Także te 700km przeleciała na seryjnej ?Twarda sztuka ..... ?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Administrator Opublikowano 8 Lutego 2019 Dnia 8.02.2019 o 08:51, SzymonSeptic napisał: Także te 700km przeleciała na seryjnej ?Twarda sztuka ..... ? Moja ma podobnie wytrzymały tyłek i brak tendencji do narzekania ? . Sporą wycieczkę po EU zaliczyła ze mną na seryjnym zydlu a do tego z dużym plecakiem. Dnia 8.02.2019 o 08:06, KriSSo napisał: Po Alpach wróciłem tak „połamany”, że pierwsze o czym pomyślałem to sprzedaż. Krzyś, to nie wina sprzęta - to PESEL winny ?
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 8 Lutego 2019 Klubowicze Opublikowano 8 Lutego 2019 34 minuty temu, MariuszBurgi napisał: Krzyś, to nie wina sprzęta - to PESEL winny ? No może nie Pesel, bo znów dla mnie Integra okazała się doskonałym kompanem do dalekich podróży... Co prawda po wymianie kanapy na Shada, bo oryginalna ma źle dla mojej kości ogonowej, wyprofilowane podbicie. W 11 dni zrobiłem prawie 5K kilometrów i dzięki możliwości wyprostowania nóg (stopy na zewnątrz, tylko pięty w płozach przy wzroście 1.76) i akcesoryjnym podnóżkom motocyklowym, co 150-200 km zmieniam pozycję, by odciążyć pewne strefy czterech liter... Na pewno bardziej tutaj odgrywają predyspozycje osobista, szczególnie gdy się przytyło trochę... Robsson robił na fabrycznej kanapie po 800 km na dzień i nie narzekał, ale on ma mniejszy nacisk na centymetr kwadratowy ?
Marek62 Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 Wiesz z tym naciskiem na kanapę różnie bywa
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 8 Lutego 2019 Klubowicze Opublikowano 8 Lutego 2019 14 godzin temu, MariuszBurgi napisał: na seryjnym zydlu a do tego z dużym plecakiem. To żeś kobitę bardziej skatował widzę tym plecakiem, niż ja ,jak moją puszczę przodem z siatkami z biedronki ? 14 godzin temu, MariuszBurgi napisał: Krzyś, to nie wina sprzęta - to PESEL winny ? Chyba coś w tym jest ?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Lutego 2019 Autor Administrator Opublikowano 9 Lutego 2019 8 godzin temu, SzymonSeptic napisał: To żeś kobitę bardziej skatował widzę tym plecakiem Pamiętam, że moje bagaże jechały wtedy całą drogę w aucie technicznym Artixa, dlatego brak kufrów czy sakw.... Natomiast moja chciała mieć swoje osobiste rzeczy przy sobie. To był w pełni świadomy wybór, bez jednego słowa narzekania przez cały dystans ?. Wyprawa, która miała miejsce w 2012 roku (Żywcem na Berlin) była bardzo udana.
benski Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 Dnia 27.01.2019 o 21:28, silnoreki napisał: Deflektor są mocowane na klej czy przykręcane ? Przykręcane są. Fajne mocowanie bo bez konieczności zdejmowania plastików. Nakrętki są zatopione w gumowym walcu. Podczas przykęcania walec zachowuje się jak kołek rozporowy. Tyle teorii. Na praktykę jeszcze za zimno.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 16 Lutego 2019 Klubowicze Opublikowano 16 Lutego 2019 Przy okazji zimowego serwisu przed sezonem, zajrzałem do gum zabieraka w tylnym kole... Okazało się, że przy przebiegu 47K, gumy są już mocno zmęczone (trzy nawet puściły w łączeniach między małym, a dużym elementem)... Macie może jakieś pewne źródło części, bo w necie nic na poczekaniu nie mogę znaleźć (numer katalogowy 06410-mgs-d30). Jak nie, to trzeba będzie zamawiać z zagranicy www.partzilla.com
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 16 Lutego 2019 Klubowicze Opublikowano 16 Lutego 2019 Części do Hondy w kilka dni w ASO Zadzwoń do Sokoła w Lublinie teraz ASO mają bardzo dobre ceny na części (np. pasek do SW-T Oryginał w ASO jest TAŃSZY prawie o 100zł od tego na wolnym rynku ! ) Warto sprawdzić
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 16 Lutego 2019 Klubowicze Opublikowano 16 Lutego 2019 19 minut temu, arturo-bb napisał: Zadzwoń do Sokoła w Lublinie... Wysłałem do nich zapytanie, zobaczymy co powiedzą... Znalazłem jeszcze jedno źródło w cenie 234 PLN...
Peniek Opublikowano 2 Marca 2019 Opublikowano 2 Marca 2019 Dnia 16.02.2019 o 19:43, SlawoyAMD napisał: Przy okazji zimowego serwisu przed sezonem, zajrzałem do gum zabieraka w tylnym kole... Okazało się, że przy przebiegu 47K, gumy są już mocno zmęczone (trzy nawet puściły w łączeniach między małym, a dużym elementem)... Macie może jakieś pewne źródło części, bo w necie nic na poczekaniu nie mogę znaleźć (...) Larsson może być? https://mike.larsson.pl/pl/category/10100000000/vehicle/honda-nc-750:74703/article/627834/
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 2 Marca 2019 Klubowicze Opublikowano 2 Marca 2019 37 minut temu, Peniek napisał: Larsson może być? Sprawdziłem ich ofertę i na poczekaniu nic nie mają... Zamówiłem już w Enduro 7, bo było znacznie taniej (233 PLN), niż w Sokole Lublin ze zniżką (5%) dla Burgmaniaków (288 PLN)... Jedyny minus, że trzeba czekać do 12 dni roboczych na dostawę, ale akurat u mnie nawrót zimy (minusy nocą, w dzień ledwo 5 st.C), więc pośpiechu nie ma... Ale dzięki za namiar ?
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 3 Marca 2019 Klubowicze Opublikowano 3 Marca 2019 Ja do swojej Integry kupowałem oryginalne Honda ,ponieważ różnica w Larsonie A Aso była mniej więcej ok 50zl
silnoreki Opublikowano 14 Marca 2019 Opublikowano 14 Marca 2019 Dnia 12.12.2018 o 00:02, KriSSo napisał: ASO Honda Jak to znaleźć, jest jakiś katalog? Bo na stronie Honda.pl coś padło i link do katalogu akcesoryjnego nie działa. Gdzieś kiedyś widziałem numery katalogowe do tego a teraz nie mogę znaleźć. Ehhhh.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 14 Marca 2019 Klubowicze Opublikowano 14 Marca 2019 Z oryginalnego opakowania, w którym przyszły gumy...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 5 Lutego 2020 Autor Administrator Opublikowano 5 Lutego 2020 Dnia 18.09.2018 o 10:15, Piootr napisał: Poprosił bym tylko Admina o korektę tytułu wątku np. na "HONDA Integra po upgrade, MY2014 - 2016 - 2018". W ten sposób łatwiej będzie znaleźć informacje o modelu na forum. Robiąc sukcesywnie porządki dotarłem i tu. Z racji rozwinięcia dyskusji i lepszej klarowności, temat dostał edycję i teraz tyczy się RC71 i RC89. Mamy jednak jeszcze jeden temat -> o ten ... Integra RC89 jednak przyjmijmy, że zostanie on głównie jako komentarz do >tego testu<.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się