QS1 Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Ja z innej beczki, jak wygląda ochrona przed wiatrem i deszczem Integry w porównaniu do 'klasycznych' Maxi? Nie chodzi mi o samą szybę tylko tzw ogólną pogodoodporność. Ja używam Maxi wyłącznie w mieście, w jesiennym okresie oczywiście z Tucano i chciałbym nie obniżać komfortu podróży przy jednoczesnym wykorzystaniu licznych zalet Integry..
Klubowicze Jack Opublikowano 8 Października 2015 Klubowicze Opublikowano 8 Października 2015 Używanie Integry wyłącznie w mieście uważam za niepraktyczny (żeby nie powiedzieć - głupi) pomysł. Jest wiele innych mniejszych maxi, które doskonale sprawdzą się do tego celu. Miałem już wiele "podbramkowych" zdarzeń, gdy delikatne, minimalne odkręcenie manetki gazu spowodowało szarpnięcie zbyt gwałtowne przy manewrowaniu pomiędzy puszkami. W mojej ocenie Integra bardzo dobrze osłania całe nogi kierownika, więc motokoc jest zbędny pod warunkiem używania ocieplanych motocyklowych spodni. Oryginalna szyba słabo chroni korpus i wcale nie chroni dłoni, więc - jadąc gdzieś dalej - ubrać się trzeba ciepło, a na kierownicę zapodać mufki (ewentualnie grzane manetki, handbary). A kręcąc się po mieście, to tylko ubrać się bezpiecznie i ciepło.
Jerry_R Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Używanie Integry wyłącznie w mieście uważam za niepraktyczny (żeby nie powiedzieć - głupi) pomysł. Jest wiele innych mniejszych maxi, które doskonale sprawdzą się do tego celu. Cenna uwaga, wiele osob bedzie z nia polemizowac. Ja sie z nia zgadzam akurat. Ale znam wiele osob z naszego forum, ktore jedynie po miescie jezdza, plus okazyjnie jakis WBN itp. - i maja sprzety typu Integra, czy CTX i sa bardzo zadowolone. Znam rowniez wielu motocyklistow, z ktorych w zasadzie KAZDY (100%, a z wieloma rozmawialem) - po krotkiej rozmowie mowi do mnie: idealny sprzet na miasto, dojazdy do miasta i jakies niewielkie wypady. Dla nich to maly sprzet, zarowno gabarytowo, wagowo, jak i jesli chodzi o moc. DOL Integra chroni lepiej, niz wiele maxi (na ktorych wyciagasz nogi do przodu), gdyz przednie plastiki sa blizej nog, bardziej przypominaja ochrone z Yamaha XENTER, czy Honda SH. GORA Jak napisal Jack, oryginalna szyba nadaje sie na upaly. Komfort w codziennym uzywaniu niezaleznie od pogody - bedziesz mial po zamontowaniu szerszej szyby GIVI (robiacej od razu za handbar'y). Jest ona na tyle szeroka, ze chorni nie tylko korpus od przodu, ale w duzej mierze oslabia ped wiatru na lokcie, ramiona. Sa 2 wersje: wyzsza i nizsza - o czym wczesniej w watku.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Października 2015 Autor Administrator Opublikowano 9 Października 2015 Używanie Integry wyłącznie w mieście uważam za niepraktyczny (żeby nie powiedzieć - głupi) pomysł. Jest wiele innych mniejszych maxi, które doskonale sprawdzą się do tego celu. Cenna uwaga, wiele osob bedzie z nia polemizowac. Ja sie z nia zgadzam akurat. I ja podpisuje się pod tymi słowami. Zdecydowanie bardziej praktyczni od nas Włosi czy Francuzi zrozumieli to już dawno temu i widać to na ulicach. SH, Xenter czy People GTi... nie ma nic lepszego stricte do miasta. Mówię to z własnego doświadczenia.
Geni Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Jerry, a z motocyklistą Genim też rozmawiałeś przecież , dla mnie też sprzety typu Integra i o podobnej wielkości do jazdy wyłącznie po mieście to lekki "overkill". Jeżeli ma ktoś możliwość i chęci, to lepiej - coś mniejszego na miasto, a na trasę wg. upodobań: maxi, adv, cruiser, turystyk itp. itd. No chyba, że mówimy o takim mieście, jak moje, w kórym koreczek widuje się tylko podczas remontu lub zablokowania jednej z przepraw mostowych. W takich wypadkach, to znam ludzi, co na VTX 1800 do roboty codziennie latają, a jedynym minusem takiego rozwiązania jest spalanie w okolicy 10l/100km.
QS1 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Dzięki za komentarze. Wiedziałem, że pojawi się sporo głosów, iż do miasta lepsze małe Maxi To trochę jak z dużymi SUVami - niepraktyczne, a liczba na ulicach temu zaprzecza.. Mój Downtown wydaje sie gabarytowo większy od biegowców moich kolegów, ci się dziwią jak można taką kobyłą po mieście jeździć Umówię sie na jakiś testdrive, trzeba będzie przeciskanie międzypasem sprawdzić organoleptycznie. ps Od dawna zbierałem na TMaxa, ale ten jednak mnie trochę rozczarowuje osiągami przy mniejszych (miejskich) prędkościach - stąd drogą dedukcji pomysł na Integrę, z kufrem oczywiście..
VRx Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Myślę, że stricte na miasto to masz bardzo dobry sprzęt. Jak sam zauważyłeś niepisany król maxi czyli Tmax (wiem, że zaraz właściciele Gilery czy Integry mogą sie oburzyć, ale to sprzęt do innych celów) jakoś nie miażdży Cię w mieście. Co innego jeśli latasz poza aglomerację i to też pod warunkiem, że to nie jest wypad raz na sezon 100km poza Warszawę. Niech mnie właściciele Integry poprawią jeśli się mylę, ale Integra to bardziej sprzęt dla kogoś, kto pn-pt potrzebuje przelecieć do pracy, ale co weekend chętnie pojedzie sobie w trasę na mniejszy lub większy wypad.
Raven Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 I ja podpisuje się pod tymi słowami. Zdecydowanie bardziej praktyczni od nas Włosi czy Francuzi zrozumieli to już dawno temu i widać to na ulicach. SH, Xenter czy People GTi... nie ma nic lepszego stricte do miasta. Mówię to z własnego doświadczenia. Zapewne jest w tym dużo racji, a z czterech kółek w mieście najbardziej praktyczne byłyby małe dwumiejscowe samochodziki o pojemności max 1l tylko......ilu facetów byłoby szcześliwych z ich posiadania Logiczny pragmatyzm to tylko jedna strona medalu Z mojej perspektywy nie narzekam na jazdę CTX-em po Wa-wie, bo dla mnie istotnym jest nie fakt, że wszędzie się wcisnę tylko to, że wszędzie jestem w stanie dotrzeć minimum w dwukrotnie krótszym czasie niż każdym innym środkiem transportu. Dla przykładu: przejazd z Piaseczna na Wolę w godz. 8.00-9.00 rano zajmuje mi max 30 min i w mojej ocenie to akceptowalny wynik. Z moich osobistych spostrzeżeń to duże gabaryty 2oo mają swoje zalety w mieście, bo często nie mam potrzeby przeciskać się w korku ze względu na to kierowcy mnie widzą i ustępują mi miejsca. Większa pojemność też się czasem przydaje, bo korek zazwyczaj się kończy i wylatuję np na S2
dr.big Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Zapewne jest w tym dużo racji, a z czterech kółek w mieście najbardziej praktyczne byłyby małe dwumiejscowe samochodziki o pojemności max 1l tylko......ilu facetów byłoby szcześliwych z ich posiadania Logiczny pragmatyzm to tylko jedna strona medalu (...) Smarty F2 CDI od lat i jestem z nich bardzo zadowolony ... Następny będzie też ForTwo CDI ... Pojemność 0.8 litra. PS. A i na trasę się da... Byłem takowym np. na Mierzei, w Köln, w Wenecji i w "kilku" innych miejscach... Skuter jest jednak latem dużo bardziej przydatny w mieście jeśli... ktoś skuterem jeździ lub godzi się na niebezpieczeństwa związane z jazdą 2oo...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Października 2015 Autor Administrator Opublikowano 9 Października 2015 Zapewne jest w tym dużo racji, a z czterech kółek w mieście najbardziej praktyczne byłyby małe dwumiejscowe samochodziki o pojemności max 1l tylko......ilu facetów byłoby szcześliwych z ich posiadania I tu Cię zaskoczę jest takie auto KLIK, długości dużego maxi, 2 miejscowe, motor CDI i jazda nim daje dużo radochy EDIT: w sumie dubel.
Raven Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Ja nie napisałem, że nie ma takich i nie mają swoich miłośników (ale tego już nie rozwijajmy dalej:) ) Tu bardziej chodziło o fakt że logika swoje, ale nie wszyscy gustują np w wyglądzie logicznych rozwiązań Osobiście mam bardziej tolerancyjną definicje 2oo czy 4oo do miasta tzn są dobre jeżeli spełniają cele założone przez właściciela w ruchu miejskim no i (to też mocno osobiste)...... żle bym sie czuł na jakimś "kocie" mimo jego niezwykłej praktyczności :)
Klubowicze Jack Opublikowano 9 Października 2015 Klubowicze Opublikowano 9 Października 2015 Kochani, maksymalny OT się zrobił w wątku. I już nawet boję się powiedzieć, kto zaczął ... Wracając do tematu - alternatywą dla Integry jest posiadanie dwóch pojazdów: małego lub średniego skutera oraz turystycznego motocykla. W zasadzie to samo można powiedzieć o każdym innym dużym maxiskuterze. Z autopsji mogę powiedzieć, że Integra sprawdza się jako mały turystyk. Ja osobiście, ze względów logistycznych, wolę jeden sprzęt, niż dwa - takie "łoszendgoł". Można i Gold Wingiem dojeżdżać po mieście do pracy, ale po co? Nie oczekuję odpowiedzi na to pytanie Wróćmy do merytorycznej dyskusji o Integrze
Jerry_R Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Zdecydowalem sie zamienic Integre (dzial: Sprzedam) na maly skuter (planuje nabyc SH300 2016), a w przyszlosci dodatkowo i opcjonalnie wiekszy turystyk (jesli bedzie czas na podroze dalsze, niz weekendowy wypad na ognisko w Roztoce, czy ®WBN'y). 1) Musze dodac, ze regularnie poruszam sie po Woli, Ochocie, Mokotowie i Centrum w godzinach szczytu. To istotne, gdyz jeslibym mieszkal pod Warszawa i dojezdzal do pracy w W-wie - wtedy Integra by zostala. 2) Ostatnio kolega forumowy pytal mnie, czy po sprzedazy Integry nie rozwazam DT350, Xmaxa 400, czy Burka 400, itp. Odpowiedzialem krotko - gdybym mial kupic ktorys z nich - nie sprzedalbym Integry. To wszystko sa maszyny ciezsze, szersze niz taki SH. Tak naprawde planuje zmienic typ pojazdu, na wg mnie maly, waski, lekki skuter o sredniej pojemnosci - optymalny do moich potrzeb. Dodatkowo przyzwyczailem sie do wiekszych kol. PS: Raven, wiem co to znaczy, kiedy pojazdy Ci sie rozjezdzaja. Mam bezp. porownanie tej sytuacji vs jazda Xenterem, czy SH, kiedy pojazdy nie musza sie rozjezdzac, bo ja sie mieszcze miedzy nimi, a jak nie, czesto je objezdzam z zboku, czego juz nie zrobie tak latwo Integra, CTX, DT, Burkiem, itp. Integra to jednoslad, jaki mi sie do tej pory najlepiej prowadzilo, fun-factor najwiekszy! Ale po prostu zdecyowalem sie go zamienic na najpraktyczniejszy, co nie znaczy, ze to juz ostatnia zmiana Moze komus pomoga przy wyborze moje obserwacje
marek_m Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Na włoskim forum pojawił się wątek, w którym autor zastanawia się czy Honda wykorzysta silnik od nowej Afryki (1000 cm3, R2) w nowej Integrze. Obawiam się, że tego nie zrobią, przynajmniej w najbliższej przyszłości. Szkoda. Taki skuter byłby bardzo atrakcyjny. PS. IMHO Integra to idealny skuter do miasta
cheng13 Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Jeżdżę Integrą po mieście i jest super. Jeżdżę poza miastem i też jest super. Sprzęt który łączy zalety skutera (automat) i motocykla (geometria). Dla mnie ideał (dopóki nie zbudują czegoś jeszcze lepszego). Dla użytkowników, którzy przesiedli się na Integrę z dużych motocykli (tak jak np. Marek) to idealny sprzęt do miasta, natomiast dla ludzi, którzy jeździli długo mniejszymi skuterami - wydaje się za wielka. Punkt widzenia zależny od punktu siedzenia Integra to na prawdę udana konstrukcja, nie sądzę aby producent planował w niej jakieś zmiany, a jeżeli już będą, to pewnie będzie to typowy face-lifting.
romano77 Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Czy ktoś już to widział: Na 2016 ma wyjść nowy NC750X , zmiany mają być kosmetyczne , technologia LED. Jeśli chodzi o filmik z Youtube o Integrze 850 wygląda mi to na fotomontaż...mi o to chciałem wam go pokazać.
marek_m Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Na włoskim forum filmik pojawił się kilka tygodni temu. Wątek z kategorii humorystycznych - szybko umarł. Zmiany, o ile będą, to bardzo kosmetyczne. Honda pokazała już "nowości" na 2016 rok. Integry wsród nich nie ma. Sent from my iPad using Tapatalk A szkoda, bo zmiany np. NC750X są bardzo OK.
Sympatycy Qw@ki Opublikowano 8 Listopada 2015 Sympatycy Opublikowano 8 Listopada 2015 Akcja serwisowa wymiany przekaźników rozrusznika: HME wysłało do wszystkich dealerów po dwie sztuki (2 rodzaje po 1 szt), więc konieczność wymiany powinna być realizowana od ręki. Po zgłoszeniu wymiany do VIN z automatu zamawia się wymagana część, więc w sumie na bierząco zawsze jeden przekaźnik 2 wersje) jest w każdym ASO Honda. I tak dla przypomnienia: zanim kupicie Honda czy Suzuki sprawdźcie co da się jeszcze ugrać w LCM SOKÓŁ. I przy okazji oryginalne części Honda online na www.honda.sklep.pl Z gorącym pozdrowieniem w chłodny listopadowy wieczór
Shinji Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Qwaki: jesli rozumie dobrze, to jest to akcja serwisowa tylko dla modelu 750 ?
Sympatycy Qw@ki Opublikowano 9 Listopada 2015 Sympatycy Opublikowano 9 Listopada 2015 Jest to akcja serwisowa dla 70% modeli Honda z roczników 2014-2015 Mogę sprawdzić po VINie Piszcie krótkiego maila na info@sokol.lublin.pl model, rocznik, VIN w tytule kampania rozrusznika Sprawdzę, odpowiem TAK lub NIE podlega. W sumie nawet przy zamawianiu części , gdy użyję wyszukiwania po VIN wszelkie zaległe kampanie są wyświetlane, a te dotyczące bezpieczeństwa na czerwono.
Jerry_R Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Honda pokazała już "nowości" na 2016 rok. Integry wsród nich nie ma. A szkoda. Pytanie jaka bedzie cena Integry "bez zmian" w 2016 - obecna wyjsciowa 38.4k nie powala.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Administrator Opublikowano 9 Listopada 2015 Pytanie jaka bedzie cena Integry "bez zmian" w 2016 W/g info jakie posiadam Integra na 2016 będzie jednak miała zmiany. 1. Oświetlenie LED przód i tył 2. Poprawione zawieszenie przednie Showa 3. Zegary LCD z wielokolorową opcją personalizacji (coś jak w Vultus) 4. 3 poziomowa opcja "S" w DCT
Sympatycy Qw@ki Opublikowano 9 Listopada 2015 Sympatycy Opublikowano 9 Listopada 2015 News z dzisiaj Integra 2016 - można już zamamwiać w LCM SOKÓŁ Unikalny model Integra , który łączy w sobie osiągi motocykla oraz wygodę użytkowania skutera, otrzymał szereg ulepszeń, które dodatkowo zwiększają jego atrakcyjność w segmencie Premium. Zmiany obejmują: Przednie i tylne oświetlenie wykonane w technologii LED, nowe przednie podwójne widelce Showa, panel wskaźników z możliwością personalizowania opcji kolorystycznej, 3 poziomy sportowego trybu S w przekładni DCT w celu dostarczenia użytkownikowi jeszcze więcej opcji wyboru preferowanego stylu jazdy, silnik spełniający normy Euro 4.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Administrator Opublikowano 9 Listopada 2015 Qwaki... przeczytałeś newsa od nas na stronie głównej! News z dzisiaj Integra 2016 - można już zamamwiać w LCM SOKÓŁ Cena jeszcze nie potwierdzona
marek_m Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 "panel wskaźników z możliwością personalizowania opcji kolorystycznej" Szkoda, że nie zastosowali wskaźnika z odświeżonej VFR'y - tzn. wersji "negatyw". Dużo lepiej widać szczegóły z każdych warunkach oświetleniowych. Zmienianie kolorków wyświetlacza zalatuje "wczesnym Samsungiem"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się