Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Jazda Skuterem do 125ccm na prawo jazdy kat. "B"


Julo

Pytanie

  • Odpowiedzi 438
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy dla tego pytania

  • IgnisDriver

    26

  • Bad Method

    17

  • 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

    14

  • Trenex

    13

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Moglbym zgodzic sie z teza ze na ulicach moze byc wiecej wypadkow z udzialem motocyklistow, problem polega na tym ze tu nie chodzi o to ze bedzie wiecej "wariatow" na 2kolkach tylko ze glowna przyczyna kolizji/wypadkow moga byc kierowcy "puszek", niestety w naszym kraju nie sa oni jeszcze wyczuleni na ruch motocyklistow na naszych drogach, ten przepis moze z czasem ich na to wyczuli. Ja osobiscie niemoglem sie doczekac tego przepisu, wkoncu moge poalaczyc pasje z praktycznoscia posiadania 2oo w duzym miescie. Na to co pisza ci "anty" mnie nie interesuje bo tylko wprowadzaja zamet, niestety ze wszystkim jest tak ze cos co ma zwolennikow ma tez i przeciwnikow tworzacych czarne scenariusze. Tymczasem czekam z niecierpliwoscia do niedzieli.......

Odnośnik do komentarza
  • 0

Sam przez chwilę zastanawiałem się nad Agility City 125 ale po wizycie u swojego dilera, po przeczącej odpowiedzi czy wzięliby kupione u nich Agility 50RS w rozliczeniu, zrezygnowałem z tego pomysłu na rzecz prawka A i czegoś większego w następnym sezonie. Bardzo się cieszę że ustawa przeszła ale w moim wypadku upgrade 50 na 125 to mało przekonująca różnica.

Niestety, wietrzę duże problemy ze sprzedażą swojej 50-tki w związku z w/w ustawą. Crap. :(

Odnośnik do komentarza
  • 0

Sam przez chwilę zastanawiałem się nad Agility City 125 ale po wizycie u swojego dilera, po przeczącej odpowiedzi czy wzięliby kupione u nich Agility 50RS w rozliczeniu, zrezygnowałem z tego pomysłu na rzecz prawka A i czegoś większego w następnym sezonie. Bardzo się cieszę że ustawa przeszła ale w moim wypadku upgrade 50 na 125 to mało przekonująca różnica.

Niestety, wietrzę duże problemy ze sprzedażą swojej 50-tki w związku z w/w ustawą. Crap. :(

Ja właśnie też przewidywałem kłopoty, tym bardziej, że miałem dwa skuterki 50cc :), ale oba poszły w czerwcu/lipcu za w miarę normalną kasę.

Jeden i drugi rodzice kupili 14/15 latkowi, który właśnie zdał AM :)

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Administrator

Niestety, wietrzę duże problemy ze sprzedażą swojej 50-tki w związku z w/w ustawą. Crap. :(

Niestety musisz się z tym liczyć. Sprzedaż nowych motorowerów w tym sezonie znacząco spadła. Pewnie i dlatego dealer nie chciał jej wziąć w rozliczeniu.

Odnośnik do komentarza
  • 0

devlin - spoko, tylko ja mam zdjętą blokadę więc na AM nie przejdzie :) Trzeba ją będzie założyż z powrotem, jeśli się da...

Z jednej strony masz rację - by być w zgodzie z prawem, trzeba byłoby go zdławić....

Ale szczerze? Moje oba były odblokowane i pierwszym pytaniem zawsze (od rodziców, a właściwie ojców !) było "to ile on wyciągnie?"

Niczego w nich nie ukrywałem, jeden (chińczyk z 2008r.) miał praktycznie silnik i napęd zrobiony przeze mnie od nowa z cylindrem 72cc, oczywiście na chińskich częściach, drugi, Peugeocik 2006r., sportowy wydech, wariator, króciec i sprzęgło - na markowych podzespołach. To tylko nakręciło nabywców, nawet nie padło pytanie czy mogą na tym jeździć.

W każdym razie poszły bez kłopotu, wystawione były może przez 2 tygodnie. Więc nie jest źle.

Odnośnik do komentarza
  • 0

(...) sportowy wydech, wariator, króciec i sprzęgło - na markowych podzespołach. To tylko nakręciło nabywców, nawet nie padło pytanie czy mogą na tym jeździć.

Hehe, zawsze mnie bawiła terminologia producentów, tj. "sportowe" podzespoły do 50 2t :D - tyle w tym sportu ile w starcie na osiołku w gonitwie konnej :D

Odnośnik do komentarza
  • 0

zdziwił byś się kolego bardzo, gdyby przyszło Ci startować spod świateł z dobrym włoskim sprzętem 2t zrobionym w klasie sport... nie wspominając o 50-70 2 t zrobionej na częściach klasy racing

Odnośnik do komentarza
  • 0

Hehe, zawsze mnie bawiła terminologia producentów, tj. "sportowe" podzespoły do 50 2t :D - tyle w tym sportu ile w starcie na osiołku w gonitwie konnej :D

Twoje prawo, może Cię to bawić. Ale wiesz oczywiście jakie parametry ma skuter 2T 50cc na tych częściach? Terminologia jest jaka jest - seria - sport - midracing - racing. I są nawet wyścigi zawodowców na takich racingowych 50cc :)

Odnośnik do komentarza
  • 0

zdziwił byś się kolego bardzo, gdyby przyszło Ci startować spod świateł z dobrym włoskim sprzętem 2t zrobionym w klasie sport... nie wspominając o 50-70 2 t zrobionej na częściach klasy racing

sam się kiedyś sprawdziłem na światłach z legendą skuterów 50cm Suzuki Katana , była bardzo mocno przerobiona oczywiście cylinder 70 i masa innych części , powiem tylko że Yamaha Majesty 150cm przegrała, Suzuki ze startu odjechało dobre 100m. Zatrzymałem się potem aby porozmawiać z właścicielem nawet dał mi się przejechać , przy mocnym ruchu manetki stawiało go na koło (warze ok 100)

niestety pytając o spalanie przeraziłem się ok 7l na 100 dramat. Ale frajda o niebo lepsza z jazdy niż innym czym jeździłem .

Odnośnik do komentarza
  • 0

tym bardziej, że na jutro zapowiadają raczej gorszą pogodę :frusty:

No ale jak mawia mój doświadczony kolego "nie ma złej pogody na jazdę motocyklem, jest tylko niewłaściwie ubrany motocyklista" ale tak czy siak na początku zdecydowanie bardziej cieszyć mnie będzie jazda w dobrych warunkach.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...