Bosy Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 To ja jeszcze skromniej... Wreszcie pod tablicą rejestracyjną zawisła tabliczka z nickiem... Głośne podziękowania dla Campto oraz specjalne dla Orła, któren dostarczył mi ją na wczorajszy spot. Niestety Orzełku - Twoje podroby będą musiały zmierzyć się z dziękczynnym piwem .
Norbert Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Szablon po paru godz. przymiarek i zabawy w wycinanki wykonany.W sobotę blacha rysik pilnik diax i trochę cierpliwości i wzór z szablonu trzeba będzie przenieść na blachę polerowaną oczywiście nierdzewną.Tak będzie wyglądać podświetlenie kontrolera, zmienię tylko kolor podświetlenia na niebieski nawiązując do podświetlenia zestawu wskaźników.Jutro zabieram się do str. prawej. W sobotę jak wszystko wyjdzie zrobię fotki już docelowych. Wize, zawsze mi imponuje jakośc Twojej roboty. Twoje wykonanie zdecydowanie bardziej trafia do mnie niż patent kolegi z Niemiec. Podoba mi się że rant jest zawinięty więc widać samą poświatę , a nie kują w oczy ledy. Robisz na obydwie strony?
Sysgone Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 .Jutro zabieram się do str. prawej. W sobotę jak wszystko wyjdzie zrobię fotki już docelowych. Robisz na obydwie strony?
wize60 Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 To jest efekt końcowy sobotniej dłubaniny.
niko02 Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 Porządnie to wygląda. Ciekawe, jak w nocy.
adam_us Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 wymienione klocki hamulca przedniego akumulator naładowany opony dopompowane gotowy do sezonu
Klama Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 No to u mnie w piątek była wymiana oleju, filtra oleju i filtra powietrza na nowe, nowiutkie Wczoraj nakręciłem ponad 440km! W najbliższym czasie gniazdo zapalniczki i jakieś mocowanie do GPS. Może wmontuję jeszcze w przyszłości jakieś głośniki i radio... Temat do zastanowienia bo biję się z myślami nad zmianą na coś większego. Jakieś 650ccm KLAMA.
Klubowicze DaniL Opublikowano 30 Marca 2014 Klubowicze Opublikowano 30 Marca 2014 Wymieniłem żarówkę H7, przepaloną na Philips'a VisionPlus. Niby ma 60% większą wydajność. Ciekawe jak będzie w praktyce.
niko02 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Dziś od 16 do 20 walczyłem z niechlujstwem poprzedniego właściciela ale najpierw musiałem poskładać moto i oto efekty Składanko: Pokolorowany tłumik: Wyczyszczone i poskładane koła: Nowe klocki tył: Zestaw do walki: Przed: W trakcie: Efekt Natural look: Efekt Meguiars Trim Detailer: Taśma odblaskowa na felgach: Czas pracy (mycie, czyszczenie, woskowanie, polerka szyby itp itd... 4h)
Mikołaj Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Wczoraj rano wymieniona tylna opona i łożysko wahacza w X9, Również nowy aku, uzupełnione chłodziwo a po południu przelot we dwoje do uroczego miasteczka Market Harborough na pyszna kawe w Cafe Nero. Pogoda była piękna
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 30 Marca 2014 Klubowicze Opublikowano 30 Marca 2014 Meguiars Trim Detailer - gdzie ten środek można kupić???
niko02 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Np. tu: http://www.meguiars.pl/shop/product_reviews_info.php?products_id=291&reviews_id=65&osCsid=86050f17c72cabbfe64541093753fc23 29.90,efekt super i starczy przy skuterze na... 5 lat.
RONIN Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 A ja dzisiaj zrobiłem coś czego skuteromaniacy nie lubią najbardziej!!! A mianowicie zdjąłem osłonę łańcucha i wymyłem naftą łańcuch, potem ściereczką do sucha i smar pomiędzy ogniwa i znowu ściera. Tęskni mi się za zwyczajnym paskiem.
Norbert Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 A mnie wczoraj pół dnia zeszło się na zwiezieniu Burka od Mirka. Remont całkowity skrzyni , nowe świece, wymiana łożysk i uszczelniaczy w kołach. Nareszcie Burak już u mnie w garażu po miesięcznym pobycie w sanatorium w Hajnówce
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 31 Marca 2014 Klubowicze Opublikowano 31 Marca 2014 Jako że roczek minął 12000 nakulane trzeba było dokonać przeglądu w/g zaleceń książki serwisowej ale ponieważ to Honda to do wymiany kwalifikował się tylko olej i filtr .Acha w sobotę okleiłem jeszcze parę plastików folia karbonową.
niko02 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Regulowałem wczoraj ręczny, bo miał luz i przy schodzeniu z obrotów brzęczał. Wyjąłem mechanizm, wyczyściłem, przesmarowałem, dogiąłem sprężynkę i złożyłem. Chodzi jak z fabryki . Dziś czas na olej w przekładni
Klubowicze Piootr Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Klubowicze Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Dzisiaj zrobiłem przegląd gwarancyjny po 1000 km. Wymieniono oliwkę i filterek. Teraz Honda może śmigać dalej !
Geni Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 A ja dzisiaj zrobiłem coś czego skuteromaniacy nie lubią najbardziej!!! A mianowicie zdjąłem osłonę łańcucha i wymyłem naftą łańcuch, potem ściereczką do sucha i smar pomiędzy ogniwa i znowu ściera. Tęskni mi się za zwyczajnym paskiem. Pasek też masz, więc nie narzekaj
Sysgone Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 A ja poszedłem po całości i zrobiłem swap z 400 na 600ccm. Teraz to się dopiero będzie działo.
ALFI Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Sysgone - to mnie uprzedziłeś, a przecież umowa była taka że robimy razem i w weekend, ale ok. Części pasowały?
Sysgone Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 W najbliższy weekend niestety mnie nie będzie, dlatego pogoniłem prace. Pasowało praktycznie wszystko oprócz mapy zapłonu - trzeba było przeprogramować kompa.
ALFI Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Ale wszystko masz zapisane, kurcze już się nie mogę doczekać
Sympatycy Anton Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Sympatycy Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Umyłem (dałem umyć). Na feldze i obudowie wariatora jakiś "asfalt" (?). Maleńko tego, ale w niedzielę (06.04.2014) w takim stanie CUSia przyjmować na Podbeskidziu? NIE! Ropą, benzyną - usunąć? Oj! No i mam problem.
Mikołaj Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Umyłem (dałem umyć). Na feldze i obudowie wariatora jakiś "asfalt" (?). Maleńko tego, ale w niedzielę (06.04.2014) w takim stanie CUSia przyjmować na Podbeskidziu? NIE! Ropą, benzyną - usunąć? Oj! No i mam problem. Dobry i sprawdzony wielokrotnie WD40, spryskaj, zostaw na jakis czas aż nasiąknie i delikatnie zetrzyj szmatką. WD40 rewelacyjnie nadaje się do czyszczenia takich (i innych) zabrudzeń, Szkoda wywalać pieniądze na cokolwiek innego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się