stator Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 foto! foto! Czy ewentualnie wzorując się na Twoich rozwiązaniach, można wykorzystać je w swojej maszynie? Bo wiesz prawa autorskie i inne takie tam..... Odnośnik do komentarza
wize60 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Wczoraj udało mi się ukryć przewody w kufrze. Odnośnik do komentarza
Sympatycy Worlan Opublikowano 10 Marca 2014 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Wybudziłem żółtka ze snu zimowego. Kluczyk, stacyjka, zapłon, rozrusznik i najpiękniejszy dźwięk wlewa się do moich uszu. Później krótkie, pierwsze kulanko w nowym sezonie. Odnośnik do komentarza
ALFI Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Dzięki podpowiedziom Sysgone, udało się naprawić dzisiaj zamek pod kanapą. Dodatkowo dla pewności działania przesmarowałem zameczki nowym smarem, działa jak nowe Odnośnik do komentarza
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 10 Marca 2014 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Ponieważ w Integrze do wymiany żarówki należy zdemontować cały boczek postanowiłem dzisiaj tę czynność przetrenować czego skutkiem było nie duże ułamanie plastiku na szczęście w mało istotnym miejscu i dało się bez problemu skleić.Niestety w naszych maszynach błędy przy montażu i demontażu plastików mogą sporo kosztować.A tak na marginesie demontaż owiewek do wymiany żarówki to super pomysł Japońskich inżynierów. Odnośnik do komentarza
wize60 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Maszt z uchwytem wykonany jeszcze zmiana flagi na Burgmańską i do Toporni można przybyć jak przystało na X zlot. Odnośnik do komentarza
Klubowicze DaniL Opublikowano 11 Marca 2014 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Ja wreszcie zainstalowałem tabliczkę z nickiem od Campto Odnośnik do komentarza
Szaary Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Szary zarzuć foty bo tez myślałem o takim oklejeniu Norbert Zgodnie z prośbą Zdjęcie w świetle reflektorów http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/76fe25f79d22ed36.html zdjęcie bez reflektorów ale z lampą http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80bcda77e2aded64.html Do tego kask też otrzymał drobny pasek odblaskowy. No i przyszedł deflektor ze skuterlandu :0 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
petrus34 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Ja dziś wyjechałem po raz pierwszy po wymianie tarczy i klocków aby się trochę ułożyły. Wyjazd zamknął się 85 km. Wszystko gra. Dodatkowo wyjazd zaowocował małymi zakupami tym razem dla kierowcy: Spodnie Gareth Eco: http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu=5888 Kurtka IXS Capricorn: http://www.motoblog.it/post/24644/giubbotto-ixs-capricorn-impermeabile-e-antivento-per-il-turismo Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Marek jak nawiniesz parę km to pochwal się jakie odczucia. Ja rolki + sprężynę zakładam w czwartek. Sprężyny HyperPro nie dotarły, więc od wczoraj skuter mam już w domu. Prace przy silniku i napędzie wykonane. Dzisiaj spróbuję zrobić jazdę próbną, a swoje uwagi zamieszczę w wątku Ulepszanie SW-T400 W temacie - wymieniłem wczoraj lusterka boczne. Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 14 Marca 2014 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Wczoraj rękoma kolegi Kartona (Adam wielkie )po przebiegu 30 tyś. założyłem rolki Malossi 24 g (oryginalne po wyjęciu okazały się w stanie idealnym) Oraz sprężynę centralną Malossi +17% Przy okazji przeprowadziłem inspekcję całego napędu oraz paska. Generalnie syfu bardzo mało ,wario bdb. bez rowków ,sprzęgło jak nowe Zamysł zmian był taki aby poprawić przyspieszenie szczególnie przy wyprzedzaniu oraz podnieść obroty aby w czasie jazdy np.w górach w dwie osoby skuter wkręcał się na wyższe obroty bo to poprawia elastyczność i szybciej można pokonywać podjazdy. Pierwsze wrażenia z jazdy. Przed zmianą skuter przyspieszał po gwałtownym odkręceniu manetki najpierw przy 4tyś.obr a po ok 1,5 sek wskakiwał na 5 tyś i kontynuował rozpędzanie. Teraz momentalnie wskakuje na 5,5 tyś i ciągnie aż miło. To samo dotyczy przyspieszenia w ruchu. Jadąc 40-50 km/godz lekki ruch ręki i obroty natychmiast lecą na 5,5tyś i skuter wyrywa do przodu , analogicznie przy 110 -120 lekki ruch i silnik z łatwością wkręca się na obroty i w momencie jest 150-160. Generalnie bez względu na prędkość wrażenie że silnik zdecydowanie łatwiej i szybciej wkręca się na obroty. Żaden opis tego nie przekaże ale odczucia na żywo są bardzo zadowalające. Wygląda na to że prędkość max. nie uległa zmianie. A spalanie to powiem po przejechaniu min. 1 baku. Generalnie uważam że to najfajniej wydane 200zł na poprawę osiągów Odnośnik do komentarza
krzysiu Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 myslałem o zmianie opon ale chyba szybciej wyjdzie mi zmiana maxiskurta Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 14 Marca 2014 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 No dobra. To i ja się pochwalę. Dziś "weszły" cztery zmiany. Do SW-T600 zostały zamontowane: 1. Szyba z AirFlow. Testowałem na autostradzie - "robi robotę". 2. Płyta GIVI pod kufer Maxia 55 - w końcu będzie prawdziwy bagażnik. 3. Przedłużki lusterek. Nareszcie widzę ! 4. Uchwyt do nawigacji z podłączeniem elektrycznym pod stacyjkę Zmiany bardzo poprawiły wartość użytkową skutera. Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 14 Marca 2014 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Ja wrzuciłem skrzynię w silnik i zmontowałem już część plastików. Odpaliłem Burka i gra muzyka, czyli wszystko chodzi jak ta lala. Teraz pozostanie poskręcanie reszty plastików do kupy i czyszczenie wszystkiego... EDIT - Burek skończony, krótka przejażdżka zrobiona (pogoda nie pozwalała na dalszy wypad)... Praca zespołu napędowego bez porównania. Warto trochę się pomęczyć i wysłać skrzynię do Mirka... Teraz mam nadzieję już tylko banan na twarzy Odnośnik do komentarza
wize60 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Wszystkie czarne wkręty zastąpiłem nierdzewnymi o łbie sześciokąta z podkładkami.Wygląda bardziej estetycznie. Odnośnik do komentarza
burgifan Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Co prawda nie dzisiaj, a kilka dni temu, ale kupiłem na alledrogo taśmę odblaskową białą i czerwoną, więc poprzyklejałem z przodu białe paski w dwóch miejscach na dole na obydwu teleskopach i na zbiorniczkach płynu hamulcowego patrząc oczywiście od przodu, a z tyłu czerwone - duży pasek na kufrze, pod tablicą rejestracyjną i dwa mniejsze nad tablicą. Teraz na prawdę w nocy jest lepiej widoczny. Małym kosztem zwiększyło się bezpieczeństwo. Odnośnik do komentarza
wize60 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Czarny uchwyt tłumika był nie ładny zrobiłem maskownicę z nierdzewki i do tego śruba także dorobiona z dużą podkładką.Uważam że wygląda lepiej. Piękno tkwi w szczegółach Odnośnik do komentarza
KAZIK44 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 u mnie tylko delikatna polerka -reszta jest Ok Odnośnik do komentarza
Barteq Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Wymieniłem olej z filtrem w Xcitingu. Ten, kto zaprojektował tę maszynę powinien zgnić w więzieniu o zaostrzonym rygorze 2h odkręcałem filtr a skończyło się na wbiciu w niego śrubokręta młotkiem... Oprócz tego mam poczucie, że mogę teraz śmigać spokojnie. Odnośnik do komentarza
dojman204 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Dziś zdemontowałem tłumik przed wyjęciem koła, jutro z rana jadę wymienić tylną oponkę na Pirelli Diablo, wyważyć i ruszamy w trasę Odnośnik do komentarza
Michu2012 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Burgman 650 - naprawiłem, a właściwie uszczelniłem samodzielnie! pompę wody. Koszt zakupu kompletu uszczelek (2 x oringi, uszczelka dekla, tzw. mechaniczne uszczelki wałka 2 szt., uszczelka gumowa wałka) w serwisie (nigdzie indziej ich nie znalazłem) 225 zł. Do wymiany potrzebne były dobry bitowy krzyżak, nasadowy bitowy klucz nr 8 z przedłużką i mocny - duży płaski śrubokręt, który posłużył do wydłubania metalowej uszczelki z korpusu pompy. Tu uwaga, zachowajmy czujność czekisty aby nie uszkodzić aluminium na korpusie. Ja w/w operację robiłem podobnie do otwierania kapselka na butli z browarkiem, czyli koniec śrubokrętu wepchnąłem ostrożnie do środka uszczelki i zapierając śrubokręt o kciuk wykonywałem ruchy podobne do podważania kapselka na butli np. widelcem. po zmontowaniu pompy wody wpychamy ją w "silnik", na końcu wskazane ruch okrężne bo "gadzina" zapiera się i nie chce po dobroci "wliźć" do końca. Oczywiście przed cała operacją spuszczamy olej z silnika i płyn chłodniczy z rur. Odnośnik do komentarza
Mikołaj Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Próbowalem sie dostać do tylnego koła w x9. Poszloby gladko gdyby nie lozysko wahacza - siedzi zaraza na osi i ani drgnie, chyba bez pomocy warsztatu sie nie obejdzie Odnośnik do komentarza
Bulba Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Michu2012: Rozboj w bialy dzien. Odnośnik do komentarza
Norbert Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Burgman 650 - naprawiłem, a właściwie uszczelniłem samodzielnie! pompę wody. Koszt zakupu kompletu uszczelek (2 x oringi, uszczelka dekla, tzw. mechaniczne uszczelki wałka 2 szt., uszczelka gumowa wałka) w serwisie (nigdzie indziej ich nie znalazłem) 225 zł. Do wymiany potrzebne były dobry bitowy krzyżak, nasadowy bitowy klucz nr 8 z przedłużką i mocny - duży płaski śrubokręt, który posłużył do wydłubania metalowej uszczelki z korpusu pompy. Tu uwaga, zachowajmy czujność czekisty aby nie uszkodzić aluminium na korpusie. Ja w/w operację robiłem podobnie do otwierania kapselka na butli z browarkiem, czyli koniec śrubokrętu wepchnąłem ostrożnie do środka uszczelki i zapierając śrubokręt o kciuk wykonywałem ruchy podobne do podważania kapselka na butli np. widelcem. po zmontowaniu pompy wody wpychamy ją w "silnik", na końcu wskazane ruch okrężne bo "gadzina" zapiera się i nie chce po dobroci "wliźć" do końca. Oczywiście przed cała operacją spuszczamy olej z silnika i płyn chłodniczy z rur. Patrzyłeś w Larssonie czy nie maja zestawów naprawczych? Odnośnik do komentarza
wize60 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Po wczorajszym spocie wyciągnąłem wnioski.Flaga za bardzo się kiwała.Już się nie kiwa............Tym Razem jest plastik Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się