Perzan Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Jeszcze nie zrobiłem, ale lada moment... Dzisiaj kurier przywiózł: O, cholera, to już było wczoraj Jednak sentyment do marki i jodełki zwyciężył i są takie, a nie Feelfree ani Diablo Scoot. Z tego wszystkiego to najbardziej chyba mnie cieszą małe napisy na obu oponkach: :D Teraz tylko muszę poczekać na powrót do zdrowia i lepszą aurę żeby to założyć i śmigać Pozdro.
Nurider Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zarzuciłem ( tzn. kolega a ja mu dzielnie kibicowałem ) nowe rolki . W miejsce seryjnych 15,4 g przyszly Pulleye 15-ski.
Robi3m Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Mi się udało dziś usunąć wczorajszą awarię ( zgasł i kałuża paliwa się wylała pod bzyka ), czyli uszczelniłem przewód paliwowy przy pompie paliwa i stworzyłem blokadę przewodu zamiast "trytki" którą zastosował ktoś przede mną A przy okazji że miałem trochę rozkręconego i dostęp do warsztatu to zmieniłem roleczki na Pulleya 26g, nie miałem kasku by porządnie po testować, udało się pojeżdzić po drodze dojazdowej i chyba jest duuuużo lepiej
miszel7 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Witam, u mnie dwa dni temu: wymiana klocków przód, tył, szlif tarczy tylniej, wymiana wentyla tył, oraz tłoczków i gumek - tył... wymiana oleju w silniku i przekładni oraz filtra oleju, płynu chłodzącgo i hamulcowego, regulacja postojowego i wymiana uszczelki pokrywy zaworów... Koszt 1200, zbieram jeszcze 600 na pasek, bo wg diagnozy, niewiele mu zostało.... (ok. 1000 km - ale czekam oczywiście na rozbłysk kontrolki...) Wszystko robione w Sokole L-n, w Silver Wingu FJS 400 - 2006 r..... Pozdro ! PS. Czytałem gdzieś w Internecie, że po zapaleniu kontrolki V-belt w silverze, pasek należy wymienić do max 5000 km po zajarzeniu kontrolki... prawda - li to ?
Klubowicze sonor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Klubowicze Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Witam. Dzisiaj moja "Zacna wisienka" otrzymała nowe "oczy", dwie małe ledowe postojówki i jedno główne oko Philips Vision Plus, jak i wymieniłem jej swiece. Aha,no i założyłem tabliczke z nickiem pod tablice rejestracyjną którą dostałem jakiś czas temu od kolegi Campto Nie dodałem jeszcze,ze 2 dni temu zostały wymienione wentyle w kołach
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Klubowicze Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Silver Wingu FJS 400 - 2006 r..... .....Czytałem gdzieś w Internecie, że po zapaleniu kontrolki V-belt w silverze, pasek należy wymienić do max 5000 km po zajarzeniu kontrolki... prawda - li to ? Włosi twierdzą że pasek w Silverach wytrzymuje spokojnie 30 tyś. Mój po 18 tyś wygląda jak nowy ( żadnych spękań i jeszcze do limitu szer. daleko) Ale dużo zależy od stylu jazdy (spokojny i trasy = można do 30 tyś. a miejski sprinter = po 24 trzeba sprawdzić i zweryfikować , tak samo ze względu na wiek ja robię 12-14 tyś w sezon to mój jest po prostu nowy ale są tacy co robią 4-5 tyś i tu trzeba zwracać uwagę bo guma się starzeje i pęka )
miszel7 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Włosi twierdzą że pasek w Silverach wytrzymuje spokojnie 30 tyś. Mój po 18 tyś wygląda jak nowy ( żadnych spękań i jeszcze do limitu szer. daleko) Ale dużo zależy od stylu jazdy (spokojny i trasy = można do 30 tyś. a miejski sprinter = po 24 trzeba sprawdzić i zweryfikować , tak samo ze względu na wiek ja robię 12-14 tyś w sezon to mój jest po prostu nowy ale są tacy co robią 4-5 tyś i tu trzeba zwracać uwagę bo guma się starzeje i pęka ) Dzięki za info, mnie niestety 28 tk wybiło (o ile nikt nie kręcił przy liczniku, bo jak kupiłem, to było ponad 22.000), więc trzeba zamawiać.... Ciekawe czy ktoś z Szanownych kupował w tym sklepiku: http://www.carpimoto.it/EN/Bike_Honda_Silver-Wing-400/Specific/Final-Transmis-/Belts/34617_G9000400-Mitsuboshi-Transmission-Belt-Honda-Silver-Wing-400.htm Z przesyłką wychodzi po przeliczeniu ok. 340 zł, u nas w kraju, trzeba zabulić ponad 6 stów... ?
Shinji Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Hej Miszel7, Ja kupowalem u nich. Zamowilem sobie oslone lancucha i blotnik do mojej Intergry oraz uchwyty do lusterek Rizomy. Wszystko doszlo, zero problemow. Oczywiscie mowie o Irlandii, bo Polska Poczta roznie dziala, ale chyba jednak to kurierem do Polski tez dojdzie, wiec no worries
PJS Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Pod koniec zeszłego tygodnia odpaliłem swojego Jazza. Troszkę zeszło w większości na oczekiwaniu na oryginalne części. Poza czekaniem zrobiłem oczyszczenie głowicy, dotarcie zaworów, wymianę uszczelniaczy. Oczywiście zabielenie głowicy i cylindra. Wymiana wszystkich uszczelek i oringów. Oczyszczenie, wymiana oringów w zawieszeniu silnika. Wymiana oleju, płynu chłodzącego. Naoliwienie linek od gazu i hamulca postojowego. Czyszczenie zbiornika paliwa i gaźnika. Wymiana drobiazgów czyli świecy i filtra powietrza. Zapomniałem jeszcze o wymianie alternatora na oryginalny po zeszłorocznym padzie. Wsadziłem nowy termostat i to tylko z powodu uszczelki. Na koniec perełka. Wymiana akumulatora po pięciokroć. Dopiero piąty okazał się ok. Tym razem jest to Varta. Z drobiazgów to tyle :-) Pozdrawiam i może wreszcie do zobaczenia :-) PJS
miszel7 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Hej Miszel7, Ja kupowalem u nich. Zamowilem sobie oslone lancucha i blotnik do mojej Intergry oraz uchwyty do lusterek Rizomy. Wszystko doszlo, zero problemow. Oczywiscie mowie o Irlandii, bo Polska Poczta roznie dziala, ale chyba jednak to kurierem do Polski tez dojdzie, wiec no worries Dzięki za info... zamówienie poszło, jak towar dojdzie - nie omieszkam polecić.... zawsze parę złotych zostaje na jakiegoś browara albo na Gieroya (wódka sprzedawana w siedi Lidl - dodam, że jedna z najlepszych jakościowo dostępnych na rynku.... nie zwracajcie uwagi na cenę.... a wiem co mówię... ;-) ) Pozdrawiam !
Kurczak Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Siema ja sie pokusiłem i wymieniłem wszystkie oleje i filtr powietrza robie to co drugi sezon z racji mało nakulanych kilometrów w sezonie (1,5-2tkm) pozdrawiam i lewa w górę.
Sympatycy Cormoran Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Sympatycy Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Wczoraj: Nowe oponki, łożyska z uczszczelniaczami przód i tył, wyważenie kół, czyszczenie i wosk, polerka. Dwa tygodnie temu: Oleje, wszystkie płyny, filtry, świece. Gotowy na sezon jestem :-)
Norbert Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 A mnie wczoraj Krzytro wymienił tylną tarczę
niko02 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Może nie dla Króla ale dla siebie Za to król dostał dużą szybę i teraz jazda bez szczeny i szyby to bajka
Klama Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Naprawa lusterka świeżo zakupionego na motobajzlu. Niestety wada fabryczna
stator Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 nie jestem estetą, więc to dla mnie wielkie wydarzenie - umyłem maszynę... EDIT: byłbym zapomniał: zdjąłem motokoc, mam skuter w wersji letniej.
Norbert Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 a ja wczoraj skończyłem zabawę z oklejaniem kozy. Wyszło nawet fajne , choć muszę się przyzwyczaić do nowego wizerunku. A ten sezon będę jeździł w barwach szaro pomarańczowych pasów. Więcej pisałem w tym wątku http://www.forum.burgmania.net/topic/19424-ozdobne-naklejki-na-burgman-650/
Klubowicze PIN Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Klubowicze Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Wymiana oleju filtrów i przeczyszczenie napędu bo już czarnulka zaczynała popiskiwać Nie wiem po co wymieniałem "f"powietrza, stary był chyba jeszcze dobry
marek_m Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Pożegnałem Silverwing'a Przez jeden sezon służył mi bardzo dobrze, ale za jego małymi kółkami tęsknić nie będę.
Hoffi Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 marek m: A czym będziesz teraz jeździł? Żeby nie zaśmiecać tematu, dziś byłem na przeglądzie technicznym, 63 zł zostały w SKP. I co ciekawe, rzeczywiście diagnosta wpisał aktualny stan licznika. Ponoć będzie to widoczne w CEPIK-u, kiedy system umożliwi internetowe sprawdzenie historii pojazdów.
Klubowicze arturas Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Klubowicze Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Wymiana i wyważanie tylnej oponki, teraz przód i tył z tej samej beczki Pirelli GTS oraz podgrzewane 4-zakresowe manetki Daytony.
Crimson Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zmieniłem lusterka na oryginalne, które dostałem razem ze skuterem. (z uwagi na to, że popsułem nieoryginał lewy, który zamontował LWFilip) Co ciekawe -Prawy oryginał jest powiększający a lewy nie
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Klubowicze Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Ponieważ przede mną coś koło 4000 km to wszystko co możliwe jeszcze raz sprawdzone płyny ustrojowe uzupełnione i ogólna kosmetyka przedwyjazdowa dokonana. Mam nadzieje że na tyle skutecznie że uda się przejechać bez przykrych niespodzianek.
Sympatycy irasko Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Sympatycy Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zamontowałem gniazdo oraz światła "stop" w nowym kuferku. Zostanie jeszcze zamontować styki w płycie bagażnika i połączyć kable. Ale to może w weekend.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się