Marci M Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Może jeszcze jedna konkluzja dla wszystkich każda ingerencja w osiągi zmiejsza żywotność jednostki. I pas który ma wytrzymać 60 tysia u mnie wytrzyma 30 i tak jest ze wszystkim z każdą częścią zaprojektowanej jednostki.Każdy musi wybrać co mu w duszy gra i podążać swoimi marzeniami Wiem nie można przesadzać. Bigu właśnie dał namiastke możliwości modyfikacji T-max cena zabija a to tylko 1setna możliwości zmian
Geni Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 No super. Natuningujesz się bracie, wyciśniesz portfel, a pordzewiała CBR-ka w chińskich owiewkach z allegro cię zje, jak młodego.
dr.big Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Aj Geni, to nie o to chodzi ... Dla mnie w pierwszej kolejności pojazd ma być ładny i ładnie utrzymany. A to że wiekszość "porozbijańców za 10 tysi" mnie wyprzedzi? Ja się nawet z nimi nie próbuję "ścigać" bo i po co? I każdy z nas jest zadowolony (chyba- bo ja jak najbardziej ), ten pordzewiałym gniotem był szybszy na drodze, a ja jestem zadowolony z faktu zmiany oryginalnego dekielka na Rizomę ... "Dla każdego coś miłego" ... Mi Tmax wystarcza, niezależnie od tego czy jest to 500 czy 530. Ważne żeby był na wtrysku- ekonomia oraz głównie kultura zapalania i już. I nieprędko się to zmieni. Bo zmiany modelu na razie nie planuję... Wiesz, SEKTA zobowiązuje ...
Geni Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Dekielki, bajerki też kupuję. Chodziło mi raczej o zwiększanie osiągów kosztem żywotności silnika.
dr.big Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Ze dwa razy kiedyś na krótko założyłem do Tmaxa J.Costę i później Pollini Speed Control... Zmiana waria podniosła co prawda wartości przyspieszenia, ale mi nie odpowiadało całkowicie podniesienie obrotów w czasie jazdy i związane z tym inne i mocniejsze drgania. To była próba. Zobaczyłem, przejechałem się, podziękowałem i założyłem spowrotem oryginalne wario .
marek_m Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Osiągi to nie tylko silnik, ale również zawieszenie, geometria, rozmiar kół, hamulce, itd. Skutery, we wszystkich kategoriach wypadają na ogół dość blado Lepiej skoncentrować się na ich zaletach (i wyglądzie)
Marci M Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 W życiu żadna pordzewiała 500 nie zje T-maxa co innego pordzewiała 600 . Choć samo dotrzymanie tępa daje już duża frajde
marek_m Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Wątpię, ale nawet jeżeli tak jest, to zważ, że pordzewiała 500'ka to dół drabiny moto, a T-Max (niepordzewiały) to prawie szczyt drabiny maxi, więc powód do dumy wątpliwy Natomiast w kwestii przewiezienia kopy jaj, T-Max zjada każdą 500'kę i nie tylko
Marci M Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 No w kategoriach "drabiny" nie możemy na to patrzeć. Bardziej skłonił bym się do porównania w kategori mocy i momentu. 600 w motocyklu może mieć w seri 120km więc jak się to ma do moich 39. Choć jak by kiedyś zmontowali skuter z rzędową 4 oraz w jak najlepszy sposób przekazali tą moc na koło za pomocą cvt bymbył szczęśliwy
filipmr Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 T max- kupuje się sercem ,wzrokiem ,portfelem....najchętniej z Akrapoviciem i biżuterią Rizomy .Ten skuter już jest legendą .
marek_m Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 T max- kupuje się sercem ,wzrokiem ,portfelem....najchętniej z Akrapoviciem i biżuterią Rizomy .Ten skuter już jest legendą . Teraz już wiem co mówić kolegom, którzy pytają dlaczego za T-Max'a chcę tyle kasy.
czupakabra Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Porównując T-max'a np, z Africa Twin i tak słabo wypada jeśli mówimy o rynku wtórnym
dr.big Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Panowie, nie opowiadajmy tu dziwnych historii ... Konkrety dotyczące Tmaxa 530 proszę, bo ostatnie kilka postów to "trochę słabo" ... Jest dobrym skuterem, ale nie przesadzajmy ... Acha, jest jest jedno miejsce o którym często "chętnie" zapominają na serwisie, dużo osób żaliło się, że znajdują tam gnój... Koło zdawcze paska napędowego... Użyto tam fabrycznie niewłaściwego smaru, który zasycha... Jedno z wielu sztuk (dla poglądu) foto z gnojem... To nie przypadek... W De wszystko zmierza ku (bezpłatnej) akcji serwisowej... Photo by holli.
dr.big Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 W oparciu dla plecaczka do Tmaxa 530 jest pewnie ukryte jakieś złoto, kosztuje ok. 900 PLN- ów ...
Magda B. Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 O Matko, do xmaxa 400 jest podobne, kosztuje ok. 630 zł. Na razie się nie zdecydowałam...
radi Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 To się nazywa marża . Na czymś muszą odbić :-)
zibi Opublikowano 14 Października 2014 Autor Opublikowano 14 Października 2014 Przeczytawszy zajrzałem pod dekielek ze smarem,nie było tak źle jak na zdjęciu,ale widać już było ślady zasychania,przebieg 12tys,wymieniłem na czerwony odporny na temperaturę
marek_m Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Czy włączenie świateł mijania w drugim (prawym) reflektorze to tylko kwestia podłączenia kabelka, czy ten drugi reflektor ma inną geometrię (tylko do świateł drogowych) ?
dr.big Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Jeszcze nie wiem jak to jest w 530- ce, będę patrzył wiosną ... Zobacz tu SJ06 -> http://www.forum.bur...100#entry233042 Edit: Niestety w SJ09 nie da się tak prosto jak w SJ06 "zmodyfikować" świateł ... Czytałem właśnie forum Tmaxa, i w "długich" siedzi żarówka H11 i jest inna geometria ... Ludki w Niemczech żeby pozbyć się 55W z soczewki zakładają takie coś -> http://www.oliverkin...fm#.VD5XIvmsVYr Niestety jeden minus, przy załączaniu "długich" ok. 5 sekund trwa "rozpalenie" tego do osiągnięcia pełnych luxów. Jak to we wszystkich lampach na zasadzie łuku elektrycznego...
marek_m Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Jeszcze nie wiem jak to jest w 530- ce, będę patrzył wiosną ... Nie ma pośpiechu, tym bardziej, że na gwarancji za dużo grzebać się nie da.
dr.big Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Zobacz mój edyt ... Idealne byłoby takie rozwiązanie, za wyjątkiem tego nie zmienionego przekaźnika dla kierunków LED- drobnostka :
marek_m Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Również przejrzałem włoskie forum T-Max'a i te patenty z ksenonami znam. Fajnie to wygląda, szczególnie wersja z "Angel Eyes", ale wątpię aby mi się chciało tak dalece ingerować w elektrykę prawie nowego skutera.
dr.big Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Z tego co widziałem, montowałem i czytam na forach, to wszystko zazwyczaj systemy "plug'n'play" ...
Geni Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Trochę to wyglada za 2,50 + Vat. Endżele podobne w Golfie 2 1.6D GTi widziałem.
dr.big Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Aj tam Geni, mi się taki "bling- bling" podoba... W końcu czarno- złoty skuter zobowiązuje ... PS. A Golfem nie jeżdżę ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się