Skocz do zawartości
Forum Burgmania

kymco downtown 300


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam 181 cm wzrostu a szybka to dedykowana turystyczna Biondi do DT (niestety podobno już ich nie produkują - firma się zwinęła).

Opublikowano

Witam

a ile masz wzrostu ?i co to za szyba

ja mam 192 cm i zastanawiam się właśnie nad deflektorem lub zmianą szyby bo łeb chce urwać a i własnych myśli nie słychać przy 120km/h

Przy moich 194 cm akcesoryjna Givi daje radę - powietrze trafia w górną część kasku. Do tego ma osłony z boku i nie wieje na ręce. Po dołożeniu najmniejszego deflektora jest zupełnie cicho, ale stosuję to tylko na trasę. W mieście przeszkadza w korkach.

Opublikowano

mam takie pytanie.

Czy serwisujecie swoje maszyny w serwisach ASO na gwarancji lub/i też po niej. W szczególności chodzi mi czy na gwarancji? Czynności które przewiduje serwisówka sa banalnie proste i można je wykonać samemu w garażu - dla mnie to nawet przyjemność pogrzebać przy swoim sprzęcie. Zawsze można też zaoszczędzić troche grosza a ma się też pewność ze wszystko jest zrobione tak jak należy. Pozostaje tylko kwestia ze tracę gwarancję. Jak robicie?

Opublikowano

Ja jeżdżę do serwisu a zaoszczędzony czas spedzam na ujeżdżaniu Kymczaka.

Opublikowano

A ja gwarancji nie mam i wszystko robie sam (no może prócz wymiany opon;)

Opublikowano

Mój DT jest już grubo po gwarancji ale zawsze jeżdżę do serwisu (za wyjątkiem montażu akcesoriów typu oparcie, motokoc).

Opublikowano

Ja może jescze pozwolę sobie rozwinąc temat: Ja przyznam szczerze, że wszelkie grzebanie przy skuterze sprawia mi dużą przyjemność i traktuję to nie jako oszczędność tylko jako ciekawa alternatywa na sobotnie popołydnie od czasu do czasu.

Z rzeczy które od lipca (wtedy kupiony) do dzisiaj zrobiłem sam to:

Wymiana wszystkich filtrów i płynów (w tym hamulcowego),

Oklejenie paru elementów ala carbon (planuję jescze okleić cały skuter folią samochodową do zmiany koloru - główny powód to brzydkie obcierki parkingowe na boczkach tylknych, którę chce zamaskować - w motorlandzie kosztują po 450 zł szt. :( a nie chcę lakierować, żeby mi potem nikt nie zarzucił że skut był po czołówce i dlatego malowany całość:)

Wymiana rolek wariatora na pulleye,

Wymiana klocków hamulcowych

W planach na najbliższy weekend (może to nie stricte robota przy skucie ale) przycięcie na górze szyby turystycznej.

Da się? da się tylko trzeba chcieć i to lubić:)

P.S. Nie jestem żadnym mechanikiem tylko podatkowcem, a pierwsze doświadczenia poszły na niedrogim chińczyku ;)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dziś wieczorem po spotkaniu Czwartkowym miałem przyjemność stanąć na Modlinskiej ze srebrnym DT i powiem wam że to był pierwszy który prawie jechał równo ze mną ;) Może to któryś z kolegów był proszę się przyznać :) Jeśli to był DT seryjny to naprawdę szybki egzemplarz. Ja mam zalozone Pulleye i komin LV

Opublikowano

Masz Pulleye 14 czy 15g? Ja 14g..

Mnie na spocie nie było, ale chętnie wiosną wezmę udział w 'downtown battle'

Opublikowano

Siemka

Rozumiem że to nie byłeś ty na Modlinskiej?

Spoko ja też chętnie zobaczę czy z moim DT wszystko ok.

Przynajmniej będzie jakiś punkt odniesienia ;)

Pulleye 14

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

tak sie zastanawiam

za przegląd po 5 tys zapłaciłem ponad 400pln

jak bym se sam przeglądnął skuter i powymieniał filtr i olej sam po 10 tys?

mam dostęp do narzędzi tyle, ze nie wiem jak się kasuje ten okres miedzy przeglądowy.

jest gdzieś to opisane?

w tym skuterze nic sie nie psuje to gwarancja mi sie i tak do niczego nie przyda, mam racje?

Opublikowano

W downtownie robi się to tak (przerabiałem):

każde naciśnięcie ok 2 sekund:

jak masz przebieg całkowity naciskasz ADJ - wskoczy na TRIP A

ponownie naciskasz ADJ - wskoczy na TRIB B

ponownie ADJ - wskoczy na coś w stylu "millage since last service"

wciskasz MODE i ADJ na raz aż do zresetowania przebiegu.

Done :)

Opublikowano

dzięki koledzy sprawdzę jak przyjdzie wiosna radosna.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam witam witam!

Kilka razy pisałem, że kupuje sobie wymarzonego downtowna 300i. Cel zostaje osiągnięty już tuż tuż. Sprzęcik wypatrzyłem za 14 900 rocznik 2014 nowy w Moto Szklarni. Po kilku dniowym zastanawianiu się doszedłem do wniosku, że biorę!. Dzisiaj wpłaciłem 1000 zł zaliczki.

Koledzy, powiedzcie mi na co zwrócić szczególną uwagę podczas odbioru i wpłaceniu pozostałej kwoty? Jest to pojazd z roku 2014 (ostatnia sztuka), nowy, bez abs, w kolorze srebrnym. Podobno ma gwarancję na 2 lata bez limitu, jednak jak to jest z tą gwarancją? Czego ona nie obejmuje? Wszystkiego - jak w chinolu? :D Co sądzicie o akumulatorze i o różnych innych podzespołach, w pojeździe który tyle stał?

Łączę wątki, tu jest sporo informacji które Cię powinny zainteresować. Lucjan

  • Klubowicze
Opublikowano

Gwarancja liczy się od dnia zakupu więc nie ma się co martwić.

Co do akumulatora to w KYMCO dostarczane są one suche i elektrolitem zalewane są przez serwis przed pierwszym uruchomieniem.

Opublikowano

W roku 2011 - 2014 jeździłem Downtown-em 300i ABS. Wszystkie przeglądy robione były w autoryzowanych serwisach.

Myślę że przy zachowaniu terminów i parametrów, taką wymianę oleju można samemu wykonać. Sam pojazd spisywał się przez cały czas użytkowania naprawdę dobrze.

W ciągu tych 3 lat zrobiłem ponad 28 tys. km. Po 14 tys. wymieniana była tylna opona, po 25 tys. - przednia i pasek napędowy. Stary pasek był w takim stanie że mógł jeszcze być jeszcze użytkowany, ale że byłem tuż przed wyjazdem do Szwecji, wolałem wymienić. Stary jeździł jako zapas. Gdzieś ok. 20 tys. wymieniane były przednie klocki.

W trzecim roku załorzyłem deflektor na szybę. Efekt był taki że w czasie jazdy było jeszcze ciszej i spadło spalanie, chociaż wcześniej było całkiem niezłe.

Opublikowano

Downtowny nie mają immo.

Szklarnia ma dobre ceny na sprzęt, ale serwis jest trochę drogi wg mnie.

Opublikowano

1. Czy w Kymco Downtown 300i rocznik 2014 jest Immobiliser?

2. Czy powyższy model posiada czujnik ciśnienia w ogumieniu jaki jest omawiany w różnych testach?

  • Sympatycy
Opublikowano

Niestety jedno jak i drugie w/w modelu nie występuje.

Opublikowano

Ok, to w jaki sposób mogę zabezpieczyć najlepiej ten pojazd aby bez problemu kupić AC. Czy na blokadę kierownicę, i blokadę stacyjki bez problemu dostane AC? Montować alarm? Czy może lepszym pomysłem jest lokalizator GPS?

Opublikowano

Mam pakiet w Alliantz na standardowych zabezpieczeniach. Nic ekstra nie wymagali.

Opublikowano

Jak po DT300 ubezpieczałem w tamtym roku XC400 to w Allianz wymagali drugiego zabezpieczenia oprócz blokady kierownicy, ale to chyba jest u nich zależne od ceny pojazdu.

Opublikowano

A nie mogłeś podać blokady kluczyka? To w gruncie rzeczy jest pewnego rodzaju immobiliser - ta zapada nie jest czysto mechaniczna chyba.

Opublikowano

Chciałbym się pochwalić że wczoraj dołączyłem do szczęśliwych użytkowników kymco downtown 300i, kupiony nowy w salonie. Narazie przejechane kilka km.

Pozdrawiam

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...