Skocz do zawartości
Forum Burgmania

kymco downtown 300


Gość pioter

Rekomendowane odpowiedzi

Rolki i tuningowe wariatory to wszystko ma służyć w 90-100% poprawie przyspieszenia kosztem przesunięcia w górę krzywej obrotów przy danej prędkości. W przypadku niektórych może o 3-5 km/h na godzinę wzrośnie prędkość max. To troszkę tak jakby kupić 1.6 TDI i sypać na forum pytania po jakich modach pojedzie 250 km/h. Pewnie by po ciężkim tuningu pojechał przez 5 min. a potem się rozpadł.

Co do przyśpieszania, z 80 km/h nigdy nie osiągniesz przyśpieszenia takiego jak 0-100, żadne regulacje tu nie pomogą, a wynika to z sposobu działania cvt - tu nie można zobić szybkiej redukcji - silnik musi się wkręcić na wyższe obroty przy powolnym (a nie 0-1 jak w innych przekładniach) zmianie przełożenia.

Piotrek

Odnośnik do komentarza

Ok. Dzieki za wypowiedzi. W takim razie jaka jest rozsądna i bezpieczna prędkość przelotowa po S8 dla silnika? Skoro silnik jest chłodzony cieczą i na wtrysku to wymagamy od niego więcej. Prawda? Czy takie 120 przy 6800 obrotów będzie dobrą prędkością kiedy to silnik osiąga 7800-8000 obrotów?

Odnośnik do komentarza

U mnie nie ma obrotomierza, ale przy 120 km/h licznikowych jest naprawdę duży zapas do wyprzedzania, nie ma odczucia, że silnik się męczy. Myślę, że licznikowe 120, czyli sto-kilkanaście km/h GPS to (około 20 km/h niżej od prędkości maksymalnej) jest akceptowalną prędkością przelotową. Jak nie będzie wciągał oleju to można jeździć :) Mnie osobiście najlepiej się jeździ 100-110 licznikowe, bo przy 120 już ostro wieje i silnika nie słyszę. Jak założę szybę pewnie będę jeździć nieco szybciej.

Choć z drugiej strony ostatnio na ekspresówce dłuższą chwilę jechałem 130 km/h i było ok, to znaczy silnik miał zapas mocy i niskie drgania i normalny dźwięk, dopiero powyżej 130 licznikowych mimo, że jeszcze przyspiesza to czuć , że silnik zaczyna się męczyć - drgania, hałas itd...

Tak jak napisałem najlepiej jeździć 110-120 licznikowe, to jest silnik do sub-miejskich sprzętów, co nie oznacza, że w trasę się nie nadaje:).

Odnośnik do komentarza

Ostatnio jechałem z Warszawy do Radomia z powrotem, ok. 100 km ekspresówką w każdą stronę, z plecaczkiem. Przelotowa była 120-130 i zupełnie spoko to szło, silnik się nie zagrzał nazbyt ani nic. Z tym, że jeśli masz nowy sprzęt to zanim będziesz tak latał to porządnie go dotrzyj - lepiej przez te pareset - pare tysięcy km pojeździć spokojnie a potem cieszyć się długą bezproblemową eksploatacją.

P.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem, jak jest z tajwańczykami, ale generalnie tak jest, że single nie lubią długich i szybkich przelotów.

Za to przy umiarkowanym użytkowaniu są oszczędne, proste w serwisie, tanie w naprawach i lekkie.

Natomiast żadne docieranie nie da kilkuset tys. eksploatacji jednocylindrowego silnika.

Norma to remont po kilkudziesięciu, a max. stukilkudziesięciu tysiącach kilometrów.

Przy sprzęcie nowym, na gwarancji, to ma mniejsze znaczenie, ale przy 140km/h maksymalnej przelotowa powinna oscylować na maksa w okolicach 120km/h.

Odnośnik do komentarza

Ja jeszcze w kwestii błędów przy starcie zegarów. Mam peopla i raczej nie używam bocznej stopki, a dziś użyłem. Przekręciłem kluczyk, złożyłem stopkę i pojawił się kod błędu 10 razem z symbolem silnika. Oczywiście po sekundzie znikł a ja normalnie odpaliłem skuter.

Przede wszystkim nie jest to błąd od abs-u- mam abs i jest osobna kontrolka od niego, oczywiście abs działa poprawnie(sprawdzane), nie jest to też błąd silnika - bo jest osobna kontrolka od błędów silnika - żółta na kokpicie. Kilka razy się bawiłem startem zegarów i boczną stopką i błąd się pojawia tylko przy składaniu stopki podczas gdy chwilę wcześniej przekręcimy kluczyk od stacyjki io tylko za pierwszym razem od rozpoczęcia zabawy . Moim zdaniem to nie jest żaden błąd, tylko jakaś sygnalizacja od sterownika, że nie mógł uruchomić pompy wtrysku - po złożeniu stopki pompa się włącza, komunikat znika i można uruchamiać skuter.

Teza, że komputer wsadzony od wersji z abs-em do skutera bez abs-u całkowicie nie trafiona. Bzdura jakaś i tyle.

Odnośnik do komentarza

Jakby kolega dokładniej czytał to nikt takiej tezy nie postawił, a mowa była o tym samym komputerze w obu wesjach.

Kolega Wombat całkiem składnie opisał powody skąd takie błędy się pojawiają i nie ma po co tworzyć kolejnych teorii.

Odnośnik do komentarza

Ja po miesiącu użytkowania jestem bardzo zadowolony, 850 km przejechane, spalanie na dotarciu 4.1 po miescie, w trasie 3.6. Żadnego stukania, 150 km/h licznikowe bez większego problemu, jedyne co bym poprawił to dźwięk tłumika na bardziej basowy. Ma ktoś doświadczenie ze zmianą wydechu? Ktoś zmieniał? Jak ma się to do gwarancji?

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Ja natomiast przez 3 tygodnie przechałem nim 1700 km. a dzisiaj przejade jeszcze 400 na trasie Nysa - Warszawa. Po za tym, że v max ledwo 140 i stukający pancerz linki bagażnika na dziurach nic sie nie dzieje. Mam wrażenie, że filtr powietrza jest troche zabrudzony. Dzisiaj wieczorem jak wroce do domu sprawdze stan oleju bo ciekawi mnie czy coś wziął przez te długie trasy.

Co do spalania to ładnie spadło. Tutaj wyniki www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/76258

Odnośnik do komentarza

Mam założony komin LV 4ROAD

Dzwięk na duży + jest właśnie bardziej basowy i głośniejszy.Z wyjętym DB kilerem drze się jak wściekły i strzela :)

Co do gwarancji nic nie pomogę bo załozyłem juz po

Ja po miesiącu użytkowania jestem bardzo zadowolony, 850 km przejechane, spalanie na dotarciu 4.1 po miescie, w trasie 3.6. Żadnego stukania, 150 km/h licznikowe bez większego problemu, jedyne co bym poprawił to dźwięk tłumika na bardziej basowy. Ma ktoś doświadczenie ze zmianą wydechu? Ktoś zmieniał? Jak ma się to do gwarancji?

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Mam założony komin LV 4ROAD

Dzwięk na duży + jest właśnie bardziej basowy i głośniejszy.Z wyjętym DB kilerem drze się jak wściekły i strzela :)

Co do gwarancji nic nie pomogę bo załozyłem juz po

A jakie koszta?

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Właśnie wróciłem z wycieczki powrotnej. Nysa - Warszawa 400 km. Wyjechałem o 16:30 i przyjechałem o 22:00. Jakieś 30 km za Opolem zatrzymał mnie do kontroli Policjant na motocyklu. Jechał za mną przez dwie wsie jakieś 8 km. Zorientowałem się, że może to być Policja i grzecznie turlałem się 60 km/h licznikowo. Jak się okazało zainteresował się moją czerwoną tablicą tymczasową z literką W odpowiadającą województwu Mazowieckim. Posprawdzał papiery, pogadaliśmy sobie o motocyklach przez pół godziny. Okazało się, że przez 20 lat jeździ motocyklem, i sam posiada turystycznego litra. Co do sprzętu to jechałem po za zabudowanym setką, na 1 i S8 gnałem cały czas non stop 120 km/h i przyśpieszałem czasem do 140 km/h. Licznikowe 140 to realne 130, po za tym licznik przekłamuje o ok 5-7 km/h po przekroczeniu setki. Na nawigacji po 130 km/h (140 licznikowo) nabierał co sekundę jeszcze po kilometrze, jednak już go nie chciałem tak trzymać przy 8000 bo czuć było, że się powoli włącza Odcinka. Nic się nie stało, nic się nie zagrzało, jest cały ubrudzony przód robactwem. Jutro sprawdzę jeszcze poziom oleju, bo ciekawi mnie, czy przez ponad 1000 km wziął chodź krople.

Odnośnik do komentarza

Właśnie sprawdziłem stan oleju - Nie ubyło nawet kropli oleju silnikowego. Natomiast zauważyłem delikatny wyciek spod korka spustowego oleju przekładniowego.

Odnośnik do komentarza

Witam.

Dzisiaj bylem na zmianie tylnej opony z oryginalnej na michelin City Grip. 215zl opona 60zl wymiana i 10zl wentylek. Przejechane miała tylko 12tys km ta taiwanska Maxxisipro i doszła do wskaźników. Ciekaw jestem czy ta michelinka starczy na dłużej i czy będzie lepiej trzymała w zakrętach. A tak przy okazji czy wam też teleskop demontowali przy zmianie? Strasznie dużo demontażu by zmienić oponę.

Wysłane z mojego SM-G900F

Odnośnik do komentarza

Czołem moja oryginalna wytrzymała tylko 10000 teraz mam metzeler, zrobiłem 12000i nawet nie mam zamiaru wymieniać jest jeszcze bardzo zdrowa. Wymiana była masakra, koło nie chciało zejść, coś się zatarło wymiana 150z racji czasu, demontaż faktycznie nie jest bajką.

Odnośnik do komentarza

U mnie tylna fabryczna przejechała 10,5 tys. Aktualnie założona Michelin City Grip. Wymiana nastąpiła przy okazji przeglądu okresowego. Nie widziałem operacji, więc nie wiem na ile to jest złożona i skomplikowana czynność.

Odnośnik do komentarza

Witam ja mam tylko 125i ale zdjołem opony fabryczne od razu po zakupie DT założyłem Michelin citi grip winter i mam zrobione teraz 5tk i na razie nic nie widać po bieżniku . A tak na marginesie to mam do odsprzedania orginalne opona za parę groszy bo szkoda żeby leżały w garażu :blush:

Odnośnik do komentarza

Może być ciężko, bo te opony są niestety gówniane... Ja krótko po zakupie mojego DT założyłem Dunlopy Scoot-smarty i różnica w przyczepności zwłaszcza na mokrym była POWALAJĄCA.

P.

Odnośnik do komentarza

Panie i Panowie mam zaszczyt poinformować, że już jutro mój downtown 300i dostanie nową tablicę rejestracyjną indywidualną o numerze W2 VVVV :) Myślę, że będzie to jedyny downtown w Polsce z taką fajną blachą. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza

Dokładnie tak, 500 zł a łącznie wyszły koszta takie:

Tablica tymczasowa: 12 zł

Dowód rejestracyjny tymczasowy (na tablice tymczasową): 13,50 zł

Tablica rejestracyjna: 500 zł

Dowód rejestracyjny tymczasowy (na normalną już tablicę): 13,50 zł

Dowód rejestracyjny zwykły: 54 zł

Nalepka legalizacyjna na tablice: 12,50 zł

Opłata ewidencyjna: 1,50 zł

W sumie 607 zł.

Wydałem 607 zł za fajną blachę i aby wyróżniać się z tłumu. Aktualnie jutro mam do odebrania tablicę za 5 stówek i pozwolenie czasowe do tej tablicy. Jutro wstawię foty :)

12036505_987364904617662_6260279562939883316_n.jpg?oh=082b42f7d230b677851d626f914dd389&oe=569DFBA7

12002252_987364917950994_5406265065401302886_n.jpg?oh=ccc4810e784b54a2e10998c5c2a6c0f0&oe=56A9C1A7

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...