Skocz do zawartości
Forum Burgmania

kymco downtown 300


Gość pioter

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Kiedyś była taka blacha :)

w0_burgi.jpg

Ps. Ech, to już przeszło 11 lat temu :ninja:

Odnośnik do komentarza

Pamiętaj tylko że przestajesz być anonimowy w tłumie pojazdów, to ma swoje dobre ale i złe strony. Bez trudu Twoje tablice zostaną zapamiętane a może czasem lepiej "wtopić się w otoczenie" ?

Odnośnik do komentarza

Ciekawe czy dużo będę miał kontroli drogowych.. Za rok lecę nim do Hiszpanii - Lloret de mar. Coś mi się wydaje, że tamtejsza Policja może trochę się zdziwić. ;)

Odnośnik do komentarza

Po za tym, że fajnie to wygląda - to nic. Niestety wszystkie literki III - IIIII od 0 do 9, oraz XXX - XXXXX od 0 do 9 były zajęte. Mówimy o całym województwie Mazowieckim. Również VVVVV od 0 do 9 wszystko zajęte. ;)

Odnośnik do komentarza

Raven ja też tego nie rozumiem. Chociaż ostatnio był tu na forum taki jeden, co chyba jeszcze nie miał sprzętu kupionego a już myślał o rejestracji W0 DAWCA ... Co kraj to obyczaj.

Odnośnik do komentarza

Hmmmm.... nie był, a...... jest :) :) :)

Ja rozumiem chęć posiadania indywidualnych tablic, ale o ile są spersonalizowane, a nie jakieś tam.

Jeśli koledze Izdebskiemu się podobają jego to czemu nie, ale z ich oryginalnością i zauważalnością bym polemizował.

Odnośnik do komentarza

już 3 razy mnie kierowcy samochodów namawiali do wyścigów. Zwykle kończyło się to równym przyśpieszeniem. Chyba muszę wstawić pulleye ;)

Odnośnik do komentarza

już 3 razy mnie kierowcy samochodów namawiali do wyścigów. Zwykle kończyło się to równym przyśpieszeniem. Chyba muszę wstawić pulleye ;)

A co tak słabo tylko rolki a kup wariator Pollini speed maxa to zobaczysz co to jest odpał ze świateł ja kupiłem to wiem a to tylko DT 125i :kwasny:

Odnośnik do komentarza

Efekt na drodze powalający - wszyscy się patrzą i każdy się zastanawia co jest grane. Warto było przez ten miesiąc powalczyć z CEPiKiem

Że niby indywidualna tablica to takie coś niewiadomo co? Spowszedniało.... Jak byś miał różowe felgi i zielony fosfo skuter, no to może bym się i popatrzył.

Ciekawe czy dużo będę miał kontroli drogowych..

Myślisz, że to wyznacznik kontroli drogowych? :D Policjanci nie mają co robić tylko szukają tych z indywidualnymi tablicami? :D

Może jestem za stary, ale nie kumam co w tym "VVVV" jest takiego dziwnego czy powalającego?

To i ja chyba się starzeje....

już 3 razy mnie kierowcy samochodów namawiali do wyścigów. Zwykle kończyło się to równym przyśpieszeniem. Chyba muszę wstawić pulleye ;)

Widzisz trzeba było nie wydawać pięciu Jagiełłów na tablice to byś nie musiał wydawać kolejnych na rolki. Chciało się poszpanować, a nie ma za bardzo czym. Byś miał zwykłe, to zanim kierowca samochodu by pomyślał, żeby Cię gonić to byś czekał na następnych światłach.

Odnośnik do komentarza

Cześć siemanko. Trzeba troszkę odgrzać temat. Mój downtown ma prawie 5000 km już przebiegu - brakuje ok 60 km.

W przyszłym miesiącu będę wybierał się na przgląd do motor-landu.

Aktualnie co mnie denerwuje w nim:

- Piszczące tylne zawieszenie

- Coś piszczy na zimnym silniku podczas rozsprzęglania (przy schodzeniu z obrotów)

- Szarpanie przy ruszaniu na zimnym silniku.

- Opóźniła się reakcja na gaz, i spadło przyspieszenie.

Czy w/w objawy też mieliście w swoich downtownach? Czy po zrobieniu normalnych czynności przeglądowo-serwisowych "usterki" zniknął? Przy jakim przebiegu reguluje się zawory?

Odnośnik do komentarza

@izdebski12

Co do piszczącego zawieszenia to sprawdź odbojnik centralki, który opiera się o blok silnika. Ja piszczenie zlokalizowałem właśnie tam. Przesmaruj ten element i sprawdź czy się poprawiło.

Piszczenia na zimnym silniku nie zauważyłem.

Szarpanie przy ruszaniu też się u mnie pojawiło ale ja mam podad 20 tyś przebiegu więc u mnie przyczyna może być inna niż u Ciebie.

Nie zaobserwowałem u siebie spadku przyspieszenia.

Co do zaworów sprawdź w książce serwisowej. Z tego co pamiętam to zaglądali tam co 5 tyś.

Odnośnik do komentarza

Cześć siemanko. Trzeba troszkę odgrzać temat. Mój downtown ma prawie 5000 km już przebiegu - brakuje ok 60 km.

W przyszłym miesiącu będę wybierał się na przgląd do motor-landu.

Aktualnie co mnie denerwuje w nim:

- Piszczące tylne zawieszenie

- Coś piszczy na zimnym silniku podczas rozsprzęglania (przy schodzeniu z obrotów)

- Szarpanie przy ruszaniu na zimnym silniku.

- Opóźniła się reakcja na gaz, i spadło przyspieszenie.

Czy w/w objawy też mieliście w swoich downtownach? Czy po zrobieniu normalnych czynności przeglądowo-serwisowych "usterki" zniknął? Przy jakim przebiegu reguluje się zawory?

U mnie tez szarpalo przy ruszaniu. Pomoglo wyczyszczenie i odtluszczenie sprzegla. Natomast jesli spadlo przyspieszenie moze byc to wina paska ( lub rolek?).Czas reakcji na gaz mozna wyregulowac. Pod manetka masz linke z regulacja.

Odnośnik do komentarza

Witam,

Jestem zdecydowany na zakup rolek dr pulleya. Aktualnie po 5 tys. spadło przyśpieszenie (już podczas przyspieszania na starcie nie wkręca się na 6,5 tys. obr/min tylko na 6,0 - 6,1 tys. obr/min. Po 80 km/h obroty wzrastają. Dzwoniąc do motor-landu usłyszałem: "naturalne zużycie przekładni" - czyli po prostu serwis umywa ręce. Jestem przekonany, że obecne pogorszenie może wynikać z rolek, które mogą być już kwadratowe.

Jakie rolki zamówić Dr. Pulleya? Jaki rozmiar? Jaka gramatura była by optymalna? Jakie są seryjnie montowane? Gdzie je kupić? - Czy jest jakiś sklep w Warszawie z tym, czy trzeba zamawiać z http://www.drpulley.info/shop/ ? Ile czeka się na przesyłkę?

Odnośnik do komentarza

Jakie rolki zamówić Dr. Pulleya? Jaki rozmiar? Jaka gramatura była by optymalna? Jakie są seryjnie montowane? Gdzie je kupić? - Czy jest jakiś sklep w Warszawie z tym, czy trzeba zamawiać z http://www.drpulley.info/shop/ ? Ile czeka się na przesyłkę?

Jeżeli chcesz mieć lepsze przyspieszenie okupione zwiększonymi obrotami i zużyciem paliwa to polecam 14g. Natomiast najbardziej optymalnymi będą 15g - jedne i drugie swego czasu używałem. 14g mi nie odpowiadały, wiec zmieniłem na 15g po przejechaniu niespełna 250km. Fabryczna gramatura rolek to 15,3g. Zalecam również dokładne wyczyszczenie wariatora. Zakupisz je jedynie bezpośrednio z Niemiec - nigdzie w sklepach raczej ich nie trzymają.

Odnośnik do komentarza

U mnie Pulleye 15g. wytrzymały rok. Po czym dwa się przekręciły, co spowodowało szarpanie na niskich obrotach i przyspieszone przetarcie paska na boku. Musiałem wymienić i pasek i rolki na oryginały po ok. 10 tys. Z mojej perspektywy to strata pieniędzy. Choć rzeczywiście na pulleyach jeździł lepiej.

Odnośnik do komentarza

Polski importer wrzucił już oficjalnie do oferty New Downtown 350i - cena 20500 zł brutto ale wg. specyfikacji technicznej szału nie ma.

Odnośnik do komentarza

Szanowni,

Chcialem zamówić opony do swojego DT300.

Wybor padl na Metzeler Feelfree, wątpliwość mam tylko dot nosnosci przedniej opony w rozm 120/80/14.

Mozna wybrac nośność "55" (taka jest dostępna na oponix.pl) czy musi byc "58"?

Nigdzie w specach nie znalazłem takiego info..

Ps. Jeżdżę w pojedynkę.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...