Skocz do zawartości
Forum Burgmania

kymco downtown 300


Gość pioter

Rekomendowane odpowiedzi

  • Sympatycy

Gratulacje, niech Ci wiernie służy :). Zaktualizuj motocykl w Twoim profilu. Może w końcu na jakiegoś spocika zawitasz? Zdaje się, że jesteś na forum już blisko 3 miesiące, a chyba się nie poznaliśmy?

Odnośnik do komentarza

Witam Panowie a może ktoś podpowie jakie żarówki mamy w DT w swiatłach mijania i czy można wstawić jakieś fajniejsze bardziej bajeranckie :blush:

Odnośnik do komentarza

Witam Panowie a może ktoś podpowie jakie żarówki mamy w DT w swiatłach mijania i czy można wstawić jakieś fajniejsze bardziej bajeranckie :blush:

Niestety Kymco tosuje dość niekonwencjonalne i drogie dosyć bo H11. Co do bardziej bajeranckich to co masz na myśli? Zawsze można wsadzić ksenony bo jest soczewka.

Odnośnik do komentarza

Żarówki X tec można kupić na Allegro sprzedawca to toptuner potem wchodzisz na sprzedaż detaliczną i pojawi się sprzedawca pk-Tuner i ma pojedyńcze albo w komplecie http://allegro.pl/ja...5547136372.html albo mocniejsze ale to może nam popalić lampę http://allegro.pl/ja...136511.html ja założyłem i już mam widoczny efekt jaśniej i mocniej świecą :lightbulb:

Odnośnik do komentarza

Panowie czy takie uszkodzenie osłony metalowej można zastawić czy trzeba wymienić ją całą?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8349a72c554945b4.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/903ef1f036a6e3e8.html

Jest widoczne przedarcie

Można to zaspawać ale niech to oceni fachman od spławu czy dalej też nie jest cienkie jak gazetka i do polakierowana

Odnośnik do komentarza

Od wtorku jestem posiadaczem downtowna 300i. Przejechałem nim już ponad 550 km.

V-max jaki udało mi się osiągnąć na autostradzie to 140 km/h licznikowo - Co tak mało?

Wkurza mnie chrobocząca przednia szyba na światłach - dokręcałem ale nic to nie dało - też tak macie?

Coś mi stuka w tylnym zawieszeniu przy pokonywaniu dziur.

Raz mi silnik sam zgasł, a raz prawie by zgasł jak bym nie dodał gazu. - Też to mieliście?

Pokazał mi się raz błąd 01 a dzisiaj rano błąd 10. Co to oznacza, i czemu tak się dzieje? W poniedziałek pojadę nim do motor landu i mają mi to naprawić w ramach gwarancji.

Za używanie wulgaryzmów 20 %. Administracja

Sorki.

Odnośnik do komentarza

Od wtorku jestem posiadaczem downtowna 300i. Przejechałem nim już ponad 550 km.

V-max jaki udało mi się osiągnąć na autostradzie to 140 km/h licznikowo - Co tak mało?

Wkurza mnie chrobocząca przednia szyba na światłach - dokręcałem ale nic to nie dało - też tak macie?

Coś mi stuka w tylnym zawieszeniu przy pokonywaniu dziur.

Raz mi silnik sam zgasł, a raz prawie by zgasł jak bym nie dodał gazu. - Też to mieliście?

Pokazał mi się raz błąd 01 a dzisiaj rano błąd 10. Co to oznacza, i czemu tak się dzieje? W poniedziałek pojadę nim do motor landu i mają mi to naprawić w ramach gwarancji.

Może ramka pod tablicę na dziurach uderza o chlapacz?

Jeśli dobrze rozumiem tabelkę zkodami błędów to 01 to wysoka temperatura silnika, a 10 to coś z wtryskiwaczem paliwa.

Dość dziwne błędy jak na nowy sprzęt. Może jakieś wtyczki są luźne.

Odnośnik do komentarza

Byłem w motor landzie. Błędy zapalają się podczas chowania bocznej centralki, na włączonym zapłonie gdy zegary robią restart.

Zegary zaczynają robić restart > chowamy boczną stopkę > załącza się pompa paliwa > zegary kończą robić restart > pompa paliwa pobrała benzynę > Wywala błąd 01 i 10 na zmianę - raz to, a raz to. Okazuje się, że są to błędy ABS-a, którego nie mam. Na przeglądzie gwarancyjnym mają mi to naprawić.

Odnośnik do komentarza

Piotruś, proszę Cię....... "bocznej centralki" ??? :)

Co do różnych stuków to ...... trzeba się przyzwyczaić lub .......

A) pod tablicę rejestracyjną podkleić kawałek pianki/gumy w miejscu styku z takim "dzióbkiem" wystającym z chlapacza,

B) pomiedzy szybę a podszybie wcisnąć kawałek gumowej tulejki.

C) przygotować się na tajemnicze stuki z przodu, bo ten typ tak ....... ma :)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chodzi o stuki z przodu to albo mam dobry egzemplarz albo jeszcze się nie "wytłukł" albo po starej aprilii Atlantic mam inne spojrzenie na stukanie bo u mnie nie występuje ani przy szybie ani nigdzie. Fakt przejechane mam 400 km dopiero :-)

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Nie bocznej centralki tylko stopki bocznej. Co do stuków z ramki to wymontowałem ramkę, podgiąłem tablicę i już nie stuka.

Charczy dalej z przedniej szyby, stuka z przedniego zawieszenia podczas wjechania na dziurę. Przy 70 km/h, i 5000 obrotów czuć nie przyjemne wibracje od silnika.

Podsumowując:

Jakie podkładki trzeba gdzie zastosować aby przednia szyba nie charczała?

Co to za stuki z zawieszenia - czym to jest spowodowane i dlaczego stuka?

Co z tymi wibracjami przy 70 km/h (5000 obrotów) też je macie? Może to krzywy korektor momentu?

Odnośnik do komentarza

Izdebski najprościej - wytnij ze starej dętki ovalik pod przedni znaczek (boczne śruby mają gumowe oringi) i podłóż pomiędzy szybę a owiewkę (po odkręceniu szyby) przestanie trzeszczeć.

P.

Odnośnik do komentarza

Dzięki za pomysł kitenation. Tak, odbyłem jazdę próbną, jednak nie zwróciłem uwagi na te pierdoły. Ogólnie jeździ mi się nim wyśmienicie, jednak trzeba poprawić wyżej wspomniane kilka pierdołek. Jaki olej lejecie do swoich downtownów?

Jest to nowy silnik więc spokojnie mogę przy tysiaku dać im olej pełny syntetyk 5w40 do wlania?

Producent w angielskiej instrukcji obsługi zaleca olej 5w50, a w polskiej instrukcji olej 10w40.

Chciałbym aby silnik potrzymał długo.

Mam możliwość do kupienia olej niemieckiej firmy VENOL butelka 1L 5w40 jakość API SM za 15 zł za butelke. Czyli 2L 30 zł pełnego syntetyku w dobrej jakości. Jednak czy ktoś z was korzystał z olejów firmy venol? Można go kupić w Oszołomie.

Odnośnik do komentarza

Sprawa stuków z przodu w DT300 jest tak samo tajemnicza jak temat obcych w Roswell i koncepcji jest kilka, ale to zupełnie nie wpływa na właściwości jezdne i eksploatację. Apropo wibracji to w jednocylindrowej 300-tce zawsze jakieś będą, przy dużych skonsultuj to z serwisem. Równie dobrze Twoje odczucie może wynikać z faktu, że przesiadłeś sie z motoroweru na motocykl i to co odbierasz jako nieprzyjemne wibracje są normalną pracą większej pojemności a Ty po prostu nie masz porównania.

Zamiast szukać wad i dziury w całym to porządnie go dotrzyj i ciesz się jazdą.

Odnośnik do komentarza

a w sprawie docierania - Przeczytałem calusieńką instrukcje obsługi wraz z gwarancją - ani słowa o docieraniu. Staram się nim jeździć normalnie - raz pocisnąć, a raz trochę wolniej. Nawet rozumiem producenta - Przecież taką setkę mam przy 5500 obrotów, do 80 km/h mam równe 5000 obrotów, a poniżej 40 jest 4500 obrotów. Przecież takie 5500 obrotów jadąc setką dla takiego silnika, który pewnie kręci się spokojnie do 8000 to przecież jest NIC. Raven jaki olej lałeś do Donatana?

Mam jeszcze pytanie odnośnie wyświetlacza przebiegu. Jak zauważyłem wyświetla następujące przebiegi: ODO, TRIP A, TRIP B, i pusty nie nazwany. Do czego służą te przebiegi, jak je się resetuje, jak się je obsługuje? Do czego służy przycisk po środku bo wydaje mi się, że jest nie aktywny.

Odnośnik do komentarza

Co do obsługi i resetowania przebiegów to wszystko jest w instrukcji :)

ODO - przebieg całkowity

TRIP A, TRIP B - tzw przebiegi dzienne, można je kasować

Bez nazwy - to przebieg międzyserwisowy i powinien być zerowany przy przeglądach okresowych, jeżeli dojdzie do 5000 km to zapala się lampka na wyświetlaczu informująca o konieczności przeglądu ( można go kasować analogicznie do TRiP-ów)

Kombinacji resetowania nie pamiętam -> instrukcja.

O środkowym przycisku zapomnij.

Co do oleju to zdałem się na serwis bo sprzęt był na gwarancji i nie zawracałem sobie tym głowy.

Odnośnik do komentarza

To ja uzupełnię: resetuje się każdy z liczników poprzez ustawienie na ten licznik (a,b,odo,"servis") i przytrzymuje potem przez kilka sekund dwa skrajne przyciski naraz. Środkowy tak jak pisał Raven - zaślepka (działa on w MyRoad który ma ten sam panel zegarów i służy do ustawiania czujnika ciśnienia w oponach). Trip a i b to tzw. przebieg dzienny. W moim odczuciu szkoda, że chociaż jeden nie resetuje się samoczynnie raz na dobę.

Ja leję olej motocyklowy Bel-Ray'a 10w50 (bo taki lał pierwszy właściciel) Skut ma przejechane ~18k km i ma się dobrze:)

P.

Odnośnik do komentarza

Do swojego lałem zawsze CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W50. Z doświadczenia wiem, że motocykl wibruje bardziej zanim się dobrze dotrze. Potem to mija. Poza tym Downtown wibruje też mocniej jak na światłach trzymasz przedni hamulec, trzymając tylny efekt nie występuje.

Odnośnik do komentarza

A to kurcze ciekawe bo u mnie jest dokładnie odwrotnie. Jak zacisnę tylny hamulec to trzęsie 2x bardziej (myślałem zawsze, że jest to efekt przenoszenia drgań z silnika przez zacisk i wahacz na resztę motocykla).

P.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...