Skocz do zawartości
Forum Burgmania

kymco downtown 300


Gość pioter

Rekomendowane odpowiedzi

Jaką wybrać szybę akcesoryjną?

Do DT znalazłem:

Biondi - ART: 8061206 - SYB8061206

wys 84 szer 63

cena 450 zł w Motor-Landzie

GIVI - D294ST

Wys: 85 cm Szer: 64 cm

ceny 447 zł - 490 zł

(Motorus.pl, motobagaz.pl)

Kappa KD294ST

Wys 81,5 cm Szer: 64 cm

429 zł (sprzedawcy się chyba zmówili, wszyscy mają identyczną cenę)

fabbri - nie znam oznaczenia

Wys 89 cm Szer 59 cm

ZNalazłem tylko 1 sprzedawcę: 83 EUro = 350 PLN, easyparts.nl

Jeżdziłem z Fabbri. Byłem zadowolony (cisza). Ale krawędź górna była dokładnie na wysokości moich oczu (mam 190 cm); to mnie wkurzało. Widzę, że pozostałe 3 są niższe, więc chyba teraz kupię nie Fabbri. Czy dobrze mi się wydaje, że Kappa i Givi są identyczne? Tak to wygląda ze zdjęcia, ale wymiary podawane są inne !!

Ich ceny są podobne do ceny Biondi.

Czytając poprzednie komentarze można dojść do wniosku, że na Biondi krople deszczu siedzą i utrudniają widoczność, a na Givi - nie utrudniają. Może Givi robi szybę z innego tworzywa, albo pokrywa jakąś warstwą inaczej Biondi?

Co o tym myślicie? A może znacie jeszcze jakiś inny model szyby akcesoryjnej?

Odnośnik do komentarza

Czołem

od 2 tygodni mam Givi do DT , 170 cm i linia szyby jest u mnie na wysokości oczu , dla wyższych będzie niżej . Jestem bardzo zadowolony , jest tak jak w moich poprzednich 2oo, w hondzie shadow :-) , cicho , bez wiatru , nic nie wieje na dłonie - ma deflektory ładnie spełniajace swoje zadanie . Muchy zostaja na szybie , spokojnie mozna pedałowac w otwartym kasku - same plusy ( minus jest-- trzeba czyścić często , masa zwłok na niej zostaje :-)

Materiał jest inny niż ten z oryginalnej szyby , która strasznie się rysowała nawet podczas czyszczenia na mokro - tu spokój nie ma rysek , musi być twardsza .

Odnośnik do komentarza

minus jest-- trzeba czyścić często , masa zwłok na niej zostaje :-)

Mysle, ze jest jeszcze jeden minus - wyższe spalanie.

Jak w YP250 zmienielem szybe na wyzsza, to spalanie wzrosło o 0,2 L/100 km

Odnośnik do komentarza

Zbliża mi się przegląd gwarancyjny po 10 tys. i mam problem natury kosztowo - papierkowej. Generalnie jestem w stanie wszystkie opisane czynności w DTR wykonać samodzielnie, jednak przy takim zabiegu, tracę jeszcze roczną gwarancję. Koszty, jakie musiałbym ponieść, to pewnie blisko lub ponad 1000zł. Do tego nie będę miał pewności, że wszystkie czynności wykonają w sposób nienaganny i uczciwy. Z kolei ja zrobię to z największą dbałością o szczegóły, no i będę miał wiele w tym przyjemności. Pytanie do Was, czy podzielacie moje obawy i co byście doradzili. Zastanawiam się nad serwisem Suzuki Piaseczno.

Odnośnik do komentarza

Jestam tutaj nowy .Witam wszystkich i pozdrawiam, od piątku jestem szczęśliwym posiadaczem nowego Kymco Downtown 300i z ABS ;) . Kupiłem go w Krakowie dealer dostarczył mi go do Wejherowa w super stanie ,po odwinięciu z opakowania (folia bąbelkowa -spedytor twierdzi ze tak dobrze zapakowanego moto jeszcze nie widział) dokręceniu lusterek ,pora odpalić i tu mam problem , Kymczak na wolnych obrotach cały się trzęsie , czy tak ma być? ze strachu że coś jest nie tak nawet się nie przejechałem :msn-cry: Może ktoś podpowie co to jest i co z tym zrobić . Jak docierać Kymczaka ? I do czego jest trzeci przycisk na konsoli pod zegarami?

Odnośnik do komentarza

Niestety ale w instrukcji nie ma ani słowa o opisanych problemach . Dzwoniłem do dealera i powiedział że na dotarciu takie objawy są normalne (trzęsienie) gumy muszą się ułożyć . Jeśli chodzi o trzeci przycisk to jest on nie podłączony.Zaczynam jazdęo za jzkiś czas piszę swoje wrażenia.

Odnośnik do komentarza

Na Downtownie się nie znam, ale docierałem inny skuter ze stajni Kymco - Agility City 125. U mnie również mocno wibrował na wolnych obrotach na początku, ale z czasem to ustępowało. Nie pamiętam teraz dokładnie czy po 300, 500, czy 1000km. Generalnie na początku chodził jak "traktorek".

Odnośnik do komentarza

Ktoś z Was jeździ może z tylnym zawieszeniem ustawionym na "1" na Downtownie? Z uwagi na kręgosłup zależy mi na jak największej miękkości. Trochę poczytałem o regulacji zawieszenia i wynika z tych artykułów, że to ustawienie na najniższą wartość może mieć wpływ na przechodzenie z jednego przechyłu w drugi w zakrętach, ewentualnie na hamowanie.

Nie mam dużego doświadczenia w jeździe na tym skuterze, dopiero powoli się "wjeżdżam". Na razie jeździ mi się na takim ustawieniu ok. Macie jakieś negatywne doświadczenia z jazdy na tak ustawionym zawieszeniu? Na coś powinienem zwrócić uwagę?

Odnośnik do komentarza

Na razie zauwazyłem, że tył zachowuje się trochę niestabilnie od ok.90-100km/h w zakrętach. Nie wiem na ile to ustawienie zawieszenia a na ile np. wiatr. Przestawię na 2 i poobserwuję.

Odnośnik do komentarza

Na Downtownie się nie znam, ale docierałem inny skuter ze stajni Kymco - Agility City 125. U mnie również mocno wibrował na wolnych obrotach na początku, ale z czasem to ustępowało. Nie pamiętam teraz dokładnie czy po 300, 500, czy 1000km. Generalnie na początku chodził jak "traktorek".

Mam Agility City 125 i People GT 300 ( ten sam silnik co DT) - oba tuż po odpaleniu się trzęsą . People trochę bardziej od Agility. Po nagrzaniu wibracje słabną ale nie znikają . Sądziłem , że w silnikach 1-cylindrowych to normalne . Rosnący przebieg prawie nic nie zmienił .

Odnośnik do komentarza

skorzystam z tematu i zapytam... czy jestescie zadowoleni z downtowna? zamierzam sobie kupic skuter do miasta (w trasy raczej nie bede jezdził a jak nawet to moze 1-2 razy w roku) downtown mi pasuje pod wzgledem osiagów, wygladu i spalania ale zastanawiam sie czy nie kupic czegos starszego w podobnej cenie np burgmana 400 badz honde silver winga

Odnośnik do komentarza

Mam go od niecałych 2 tyg., przejechałem ponad 1000km i uważam, że jest świetny i do miasta i w trasę (na razie robiłem do 300 km). Wygodna pozycja. Niektórzy narzekają na szerokość, mi to nie przeszkadza w korkach. Poprzedni Kymco Agility City miał lusterka rozstawione mniej więcej na tę samą szerokość, choć oczywiście był węższy. W efekcie mieszczę się w te same "dziury" co na poprzednim mimo szerszego skutera. Na pewno nie skręca tak jak Agility, ale to już bardziej motocykl niż rower. Do tego siedzisz na nim wyżej niż na Burgmanie, co dla mnie miało znaczenie. O cenie nie wspomnę, za te pieniądze nic lepszego nie kupisz.

Odnośnik do komentarza

brakuje mi w kymco wygodnej kanapy... bo niestety jest srednia a biorac pod uwage honde czy suzuki musialbym kupic minimum 5 letnie i podejrzewam ze przebieg oscylowałby w granicach 20 tys km gdzie downtowna mozna kupic niemalze nowego (przeznaczyc chce ok 11 tys zł)

Odnośnik do komentarza

Brawo! Będzie Pan zadowolony. ;)

Dzisiaj zrobiłem kolejne 300 km na Warmię. Nie wiem jak kanapy w innych skuterach, ale w Wawie, w ciągu 0,5h przejazdu z dowolnego punktu w inny dowolny punkt, nie odczuwam dyskomfortu. W trasie po 200km, tyłek drętwieje i nogi wymagają rozprostowania. Na poprzednim Agility obie te części ciała wymagały tego samego po 50km, więc jest 4 x lepiej, a tylko 2 x drożej. Czysty zysk. ;)

Przestawiłem zawieszenie z 1 na 2 na dzisiejsza trasę. W zakrętach jest o niebo lepiej, dyskomfort na wertepach trudno mi oceniać... polskie drogi. Na razie tak zostaje.

I jeszcze jedno pytanie: Czy do akcesoryjnej szyby Givi używacie jakiegoś dodatkowego deflektora?

Bez deflektora strumień leci mi na kask i jest głośno, lekko się pochylę i jest lepiej. Za duży jestem... Jak założyłem pożyczony deflektor, to znowu wieje mi w plecy. Nie wiem, czy jest za wysoki (ok 14cm), czy ma za małą regulację kąta (szyba Givi jest wygięta na końcu do gory). Obecnie z dwojga złego wolę szum.

Odnośnik do komentarza

Pierwsza jazda DT300 odbyta, pierwsze wrazenia:

1. Moj Shark S900 M ledwo miesci się w schowku, w tej przedniej części to nawet nie mam co próbować.. Czy ten kask taki duzy? Probowalem tylem i przodem, dziwne..

2. Duze wibracje na zimnym silniku, caly skut sie trzęsie. Skuter jest jeszcze na gwarancji, podobno ten typ tak ma.. Podczas jazdy tez minimalnie wyczuwalne drgania, strasznie twarde gumy silnika muszą byc..w majce podobnych objawów nigdy nie było..

3. W stosunku do mojego majesty 250 (wkrotce na sprzedaż) duuzo ciezszy- katalogowo masa ta sama, ale proba przesuniecia tylu skonczyla sie fiaskiem :-)

4. Mega dobra trakcja - w zakretach przepaść w stosunku do majesty. Podobnie z jazda >120km/h, stabilnie i bez zadnych drgan itp

Odnośnik do komentarza

Żeby nie odkopywać starego tematu, w którym poruszana była kwestia nierównego przyspieszania/szarpania przy 4500-5000obr/min.

Ja mam model z nowym wario (12rok, 'nizsza' moc w dowodzie), ale mam wrażenie lekkiego szarpania w zakresie 4,5-5tys obr - jak łagodnie przyspieszam lub jadę ze stałą prędkością.

Czy wymiana rolek na Pulleye przy okazji zniweluje tę przypadłość?

No i kolejna sprawa - czy wymiana rolek na gwarancji jest tolerowana przez ASO? Mi gwarancja kończy się w 03/2014, więc ew poczekam :clapping:

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...