Skocz do zawartości
Forum Burgmania

kymco downtown 300


Gość pioter

Rekomendowane odpowiedzi

Ja wiem czy się wyrabia? Specjalnie tego nie zauważyłem, może wystarczy z nim nie walczyć ,spokojnie przymierzyć i otworzyc zapadkę. Przynajmniej ja tak robię.

A mam dodatkowe pytanie do kolegów: czy wam też się tak rysuje owiewka?? Normalnie porażka, czuje ze za rok to już na 100% potrzebna wymiana.

PS. Oczywiście czyszcze tylko na mokro.

Odnośnik do komentarza

ja mam za mały przebieg narazie żeby stwierdzić rysy na szybie. ale w poprzedniej szybie puig rysowała się niestety.

mam natomast pytanie co do docierania - czy w tak nowoczesnym silniku muszę go docierać przez 1000km ? tzn generalnie nie odkręcam do końca ale czasami się zapominam i dopiero jak sie zagolpuje do 120km/h to daje spokój :lol:

Odnośnik do komentarza

Panowie nieco z innej beczki , gdzie w warszawie moge w dniu jutrzejszym obejrzec , przejechac sie przetestowac downtown 300 i xciting 500 , będę przejazdem w warszawie i pilnie potrzebuje owej informacji , z góry dzieki

Odnośnik do komentarza

ja mam za mały przebieg narazie żeby stwierdzić rysy na szybie. ale w poprzedniej szybie puig rysowała się niestety.

mam natomast pytanie co do docierania - czy w tak nowoczesnym silniku muszę go docierać przez 1000km ? tzn generalnie nie odkręcam do końca ale czasami się zapominam i dopiero jak sie zagolpuje do 120km/h to daje spokój ;)

Podbijam pytanie o docieranie...

a ja mam jeszcze dodatkowo 2 pytania do posiadaczy Downtown-a:

1) czy jest mozliwość regulacji gazu? Bo powoli zaczynam przygode ze skuterami i wg.mnie manetka w DT300 jak dla mnie jest za bardzo czuła. Może to kwestia przyzwyczajenia, ale ciężko się mi go prowadzi przy małych prędkościach ...tzn minimalny ruch i już cięgnie do przodu, a na początek to nie koniecznie o to mi chodzi;0

2) regulacja twardości amortyzatorów...wg mnie jest za twardy

Odnośnik do komentarza

1. operowanie gazem w stym skuterze jest b.proste.pytanie o blokadę do mechanika raczej.

2.masz regulacje tylniego zawieszenia w zakresie napięcia wstępnego sprężyny. zawsze można zmienić płyn w lagach ;)

Odnośnik do komentarza

Podbijam pytanie o docieranie...

a ja mam jeszcze dodatkowo 2 pytania do posiadaczy Downtown-a:

1) czy jest mozliwość regulacji gazu? Bo powoli zaczynam przygode ze skuterami i wg.mnie manetka w DT300 jak dla mnie jest za bardzo czuła. Może to kwestia przyzwyczajenia, ale ciężko się mi go prowadzi przy małych prędkościach ...tzn minimalny ruch i już cięgnie do przodu, a na początek to nie koniecznie o to mi chodzi;0

2) regulacja twardości amortyzatorów...wg mnie jest za twardy

1. Gaz powinien mieć luz około 1,5-2cm i taki jest w zupełności wystarczający. Musisz się po prostu przyzwyczaić, że Downtown jest dość zrywny...

2. To, że Downtown jest twardy, to przecież wiadomo od dawna... Nie testowałeś wcześniej ani nie czytałeś forum? Możesz zrobić tak jak napisał malina z lagami a z tyłu maksymalnie rozciągnąć sprężynę na regulacji

Odnośnik do komentarza

2. To, że Downtown jest twardy, to przecież wiadomo od dawna... Nie testowałeś wcześniej ani nie czytałeś forum? Możesz zrobić tak jak napisał malina z lagami a z tyłu maksymalnie rozciągnąć sprężynę na regulacji

ale to jak kupować motocykl sportowy i zdejmować owiewki i chcieć robić nakeda :)

czy ktoś z Was próbował montażu deflektora na szybę ?

przymierzałem dziś szybę givi (dzięki Jerry), ale nie jestem przekonany czy nie będzie za wysoka dla mnie.

Odnośnik do komentarza

Miałem deflektor w xcitingu ale nie pamietam jakiej marki !placz1

Rzeczywiście dawał radę odchylał strugę powietrza i likwidował zjawisko wiania w plecy

Mam 181 cm wzrostu i wiatr wiał mi z deflektorem w górną część kasku a nie w pysk jak bez !walkm

Odnośnik do komentarza

Wskaźnik rezerwy.

Na stronie 14 instrukcji po polsku mamy taką informację:

5. Kontrolka rezerwy paliwa.

Nie wiadomo, do czego jest; nigdzie więcej o niej nie wspominają.:)

Na stronie 11 instrukcji po angielsku (chyba lepsze źródło) piszą tak:

5. Fuel refill indicator: This indicator lights when the fuel tank is near empty to alert the rider to refill the fuel tank as soon as possible.

Znaczy się po angielsku piszą, że ta kontrolka się świeci (przy takiej to a takiej sytuacji). W polskiej nie ma ani sowa o jej funkcji. Ot, jest.

I teraz mam pytanie:

Czy ta kontorlka (żółty symbol dystrybutora paliwa) w DownTownie 300 poza momentem uruchamiania zasilania - zaświeca się? Rzeczywiście pokazuje, że już najwyższy czas tankować? Bo ja wlewałem paliwo dopiero dwa razy i choć wydaje się, że wypróżniałem bak do pusta, to kontrolka mi się nie zaświecała. Wydaje mi się, że ona nie jest podłączona do czujnika stanu paliwa. Zaśoiweca się na moment tylko po właczeniu stacyjki. Ot, taki bug. Niby jest, ale niepotrzbnie. Tak samo jak na przykłąd klawisz TPM na konsoili :-)

Proszę, byście odpwoiedzieli, co jest z tą kontrolką.

A może po prostu nie wyczerpałem dostatecznie paliwa, żeby się zaświeciła?

A może akurat mój egzmemplarz jest niesprawny w wkestii tej kontrolki.

Tak, wiem, że blokowy wskaźnik ilosci paliwa w baku miga, gdy pozostaje tylko ostatni bloczek. Ale wciąż czekam na zółta kontrolkę; doczekam się?

Odnośnik do komentarza

Nigdy nie udało mi się sprawić, aby kontrolka z dystrybutorem paliwa w DT 300 zapaliła się. Po tym jak zaczyna migać ostatnia kreska na wskaźniku paliwa staram się przejechać 25-30 km, ale kontrolka zawsze pozostaje zgaszona. Zaznaczam, że nie miałem jeszcze sytuacji pchania skutera do stacji z powodu osuszenia baku.

Odnośnik do komentarza

Ja na migajacej kontrolce słupkowej przejechałem nawet 60km na trasie radomskiej.

Zółta kontrolka zapala się faktycznie ale uważajcie na nią, ponieważ od jej zapalenia macie max 10km do tego żeby DT stanął. Mi tak się niestety kiedyś przytrafiło. Z migającym słupkiem przejechałem wtedy około 35km. Na Puławskiej przy Auchen zapaliła mi się żółta kontrolka a na wysokości wyścigów silnik stanął przejechałem więc około 10km. Potwierdzam, że jednak ta kontrolka jest podłączona i się zapala. Pamiętajcie jednak, że po jej zapaleniu trzeba zjeżdżać w mieście na pierwszą stację a w trasie.... cóż zwolnić do 80km/h i mieć nadzieję, że coś się pojawi na horyzoncie...

Odnośnik do komentarza

Mam pytanko o kontrolkę słupkową paliwa. U mnie jak sie zapali rezerwa to potrafi zniknąć i przez jakiś czas pokazuje nawet 2 kreski żeby za minutę dwie znów rezerwa zaczeła migać.

Odnośnik do komentarza

Czasem tak jest, że rezerwa słupkowa mignie a za chwilę pali się ciągle ale to wynika wg mnie z ruchów paliwa w zbiorniku. To nie samochód i tutaj paliwo ma większe "falowanie". Poza tym to przecież jakaś nieistotna pierdoła.... :)

Warte odnotowania jest natomiast to, że pierwsze dwie kreski spadają znacznie dłużej niż kolejne. Połowa słupka poziomu paliwa spada po przejechaniu 2/3 zasięgu.

Odnośnik do komentarza

Dobra. Testuję "ile przejadę do wyczerpania zbiornika" dalej. (mam w schowku pod kierownicą buteleczkę z półliterkiem :-) )

Wpierw MIGA ostatni blok wskaźnika ilości paliwa.

Potem ZNIKA ostatni blok wskaźnika paliwa.

Potem zapala się żółta kontrolka z dystrybutorem.

Zapewne za parę kilometrów utknę. Wtedy dopiszę jakie są dystanse.

Odnośnik do komentarza

Ja na seryjnych rolkach zrobiłem w spokojnej trasie 400km !w00t a później weszło 12,80 litra paliwa, więc było już w zasadzie sucho w baku...

Odnośnik do komentarza

Witam maximaniaków. Jestem tu nowy ale chcę się podzielić swoimi uwagami w sprawie DT 300i. Zakupiłem to "cudo" pod koniec grudnia 2011. Nie mogłem doczekać się pogody na tyle znośnej by dosiąść tego konika :). Zacząłem jak tylko pogoda pozwoliła...tj. w połowie marca :)Na początku wszystko było ok, fajny skuterek, super odjazd i wygodny nawet dla dwojga :)Po przejechaniu ok 1000 km, w drodze (sic!) na pierwszy przegląd coś zaczęło walić w silniku i motorek przestał jechać :) . Zapakowałem go na przyczepkę i zawiozłem do serwisu gwarancyjnego.... Chyba źle trafiłem bo po dwóch tygodniach w naprawie usłyszałem, że mechanicy jeszcze nie wiedzą co mu jest! Masakra! Mam pytanie: czy ktoś z kolegów miał już jakieś stuki w silniku, które uniemożliwiały jazdę?

Odnośnik do komentarza

Z opisu wynika, że sprzęt jest nowy.

Poczytaj dokładnie warunki gwarancji. Onegdaj (nie wiem jak teraz) termin naprawy gwarancyjnej nie mógł przekroczyć 14 dni. Po tym czasie przysługiwała wymiana wadliwego towaru.

Może i u Ciebie jest ten wariant :)

PJS

Odnośnik do komentarza

zależy czy korzystasz z gwarancji czy rekojmi (jeśli kupiłeś na firmę) czy z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową (jeśli kupiłeś jako konsument).

w każdym przypadku zgłoszenia roszczeń o naprawę szybciej to załatwisz ze sprzedawcą, którego wiąże ustawa.

gwarancja jest dobrowolna.

Odnośnik do komentarza

Witam maximaniaków. Jestem tu nowy ale chcę się podzielić swoimi uwagami w sprawie DT 300i. Zakupiłem to "cudo" pod koniec grudnia 2011. Nie mogłem doczekać się pogody na tyle znośnej by dosiąść tego konika :). Zacząłem jak tylko pogoda pozwoliła...tj. w połowie marca :)Na początku wszystko było ok, fajny skuterek, super odjazd i wygodny nawet dla dwojga :)Po przejechaniu ok 1000 km, w drodze (sic!) na pierwszy przegląd coś zaczęło walić w silniku i motorek przestał jechać :) . Zapakowałem go na przyczepkę i zawiozłem do serwisu gwarancyjnego.... Chyba źle trafiłem bo po dwóch tygodniach w naprawie usłyszałem, że mechanicy jeszcze nie wiedzą co mu jest! Masakra! Mam pytanie: czy ktoś z kolegów miał już jakieś stuki w silniku, które uniemożliwiały jazdę?

Nie chciałbym być złym prorokiem, ale to może być wał. Dokładniej jego zatarcie.

Odnośnik do komentarza

YES! Odebrałem w końcu sprzęt z naprawy! Serwis dał radę, hehe !OKK Dzięki kolegom za wpisy, a kolega Bierut powinien przeszkolić tych "mechaników", wał był faktycznie zatarty.... :( Serwisant troszeczkę zmiękł i w ramach przeprosin za zbyt długą naprawę dorzucił mi 2 litry oleju do silnika = filtr oleju !OK Najważniejsze, że mogę wejść w majowy , długi weekend na dwóch kółkach. :) Do widzenia się na drogach :) Szerokości !YES

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...