pabloxl Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Musisz wymontować schowek pod siedzeniem. Akumulator znajdziesz w okolicy tylnej lampy.
Orcyn Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Dzęki Paweł Zabiorę się za to w sobotę ,jak widzę to wymontować trzeba schowek razem z siedenirm , zajmnie to zapewne ze dwie godziny. Czy nie ma możliwosci dotarcia do aku przez taką klapkę co jest na końcu schowka? Pozdrawiam
pabloxl Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Niestety, musisz wykonać czynności o których piszesz. Operacja dotarcia do aku, mając wprawę, nie powinna zająć Ci więcej niż 10 min. Przed zdjęciem schowka pamiętaj tylko, aby wyjąć zapinkę znajdującą się w okolicy koła tylnego.
Bingo72 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Uwaga jeszcze na przewód od oświetlenia bagażnika.
Robertsonnh Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Witam. W instrukcji pisze, że co 10.000 trzeba wymieniac siatkowy filtr oleju? wymieniał już ktoś? jest sens?
pabloxl Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Filtr siatkowy po 15 tys. nie miał w moim przypadku żadnych oznak zużycia/zapchania - przedmuchałem jedynie sprężonym powietrzem. Wg mnie, wymiana jest zbędna.
kmodzele Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Ja wyjmowałem akumulator i żadnej zapinki nie spotkałem po drodze. Aaa, chyba wiem. Koło akumulatora jest jakies złącze przyczepione do "miski" schowka, a kablem podłączone do elektryki pojazdu. To złącze jest objęte gumową pętelką i ta pętelka trzyma się "miski". Trzeba je wpierw odczepić. Widać je właśnie pod tą klapką z tyłu chowka. Ale jak raz zapomniałem i pociągnąłem "miskę" to ono się wysunęło z gumowej pętelki - nic się złego nie stało. Ponieważ dostęp do aku jest beznadziejny, zamontowałem w bocznej ściance "miski" schowka dwa różne gniazda elektryczne połączone bezpośrednio z akumulatorem. Jedno zapalniczkowe, a drugie takie z porządnymi stykami. Nie znam nazwy. W ten sposób mogę podłączać ładowarkę do akumulatora jedynie po otwarciu siedzenia. Ale wiadomo, że takie gniazdo zamontować nie jest banalnie (w sposób trwały, bezpieczny i estetyczny), więc nie każdemu się może chcieć, czy też mieć czas na taką modyfikację. JAKI AKUMULATOR DO KYMCO DOWNTOWN 300i Ponieważ już przetrenowałem wymianę akumulatora, informuję że akumulator w DT jest ściśle wpasowany w plastikową kasetę. Nie ma tam ani milimetra luzu i zamiennik musi pasować idealnie rozmiarem. To nie jest jak w samochodzie, że byle pasowała głębokość, to się dokręci śrubą i już. Tu - za mały będzie latał w kasecie, a za duży nie wejdzie. Biorąc pod uwagę trudność dostępu do akumulatora oraz to, że w instrukcji obsługi (zarówno polskiej i anglojęzycznej) nie przebąknięto o modelu akumulatora, wnioskuję że Tajwańczycy po prostu bronią się przed samodzielnym doborem i wymianą baterii przez użytkowników, motywując ich do wizyty w ASO w tym celu. Dlatego ułatwię nieco "elektrykom amatorom" :-) Rozmiary to 150x88x105 Lewy "+" Oryginał to akumulator KYMCO oznaczony GT12A-BS o pojemności 10,5 Ah i prądzie rozruchowym 175 A (nietypowo dużym). Zamienniki jakie udało mi się znależć to: - BOSCH (0092M60160, M6016, YT12A-4, YT12A-BS) - UNIBAT (CT12A-BS) - VARTA (POWERSPORTS AGM 511 901 014, YT12A-4, YT12A-BS) (i tu uwaga: wyszukiwarka Varty wskazuje inny model - za wysoki o 25 mm!!!! Właśnie taki za duży kupiłem i mogę go wsadziś sobie w ... "kasetę".) - YUASA (YT12A-BS) - EXIDE (YT12A-BS, AGM12-8)
zaq13 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 A ja wczoraj znaczy w trzech króli zbudziłem potwora z półtoramiesięcznego snu. Odpalił od pierwszego strzała bez gazu i zająknięcia. Co prawda na drogach było sporo kałuż, ale nie mogłem się opanować i wybrałem się na przejażdżkę noworoczną wszak było u nas 11stopni na+. Cudowna sprawa już się nie mogę doczekać początku sezonu. Po powrocie wytarłem go i z powrotem pod ścianę w garażu przykryłem go kocami. Myślę, że spokojnie do marca może teraz postać i nie powinno być problemów z odpaleniem na otwarcie mojego sezonu.
virus Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Wymieniłem dzisiaj w Motodlandzie opony na Metzelery oraz rolki 15g. i ślizgi wariatora dr pulley. Miało być pięknie, ale dziwnie się zachowuje skuter przy gwałtownym przyspieszaniu. Obroty idą do ok. 7000, potem zaczynają nerwowo falować i po chwili się uspokaja. Przejechałem tylko tyle co do pracy, pierwsze wrażenia. Ma się to "ułożyć", czy mam się niepokoić?
pabloxl Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Z opisu ciężko coś wywnioskować. Obroty przy "rolkach"15g dr pulley-a nie powinny się znacząco zmienić w stosunku do oryginałów. Jeżeli jest wszystko dobrze złożone i wariator wyczyszczony, skuter liniowo będzie przyspieszał. Tak przynajmniej jest u mnie.
virus Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Wariator i cały napęd został przeczyszczony, byłem przy tym. Zrobiłem dzisiaj z 50 km po mieście i może nie jest tak drastycznie jak na początku, ale dalej są wahnięcia obrotów. Zakres obrotów się nie zmienił, jest tak samo. Przyspiesza równo i płynnie - dopiero teraz widzę, że można lepiej. Tyle tylko, że ma wahnięcia albo pow. 7000 jak stratuję od 0 lub na niższych obrotach jak się toczę i gwałtownie dodam gazu (np przy światłach). Obserwacje z dzisiejszego jeżdżenia. Zobaczymy, może się ułoży. Przestałem go katować. Za to opony REWELACJA!. Powinni powiesić tego księgowego w Kymco, który zakładał Kumho do tych skuterów. Opony nie dotarte, a już jest duuużo pewniej na zakrętach, nic się nie ślizga. To tego jak wjechałem do garażu, nacisnąłem hamulec tylny i skuter się zatrzymał... no dziwne. Ale wcześniej zawsze tylne koło ślizgało się na terakocie. Popsułem sobie zabawę Z innej beczki. Mechanik polecił mi zamontowanie twardszych sprężyn do sprzęgła. Ponoć ma lepiej przyspieszać i ma to pozytywnie wpłynąć na żywotność napędu. Nie znam się na tym, koszt w zasadzie nieduży, chyba przetestuję.
virus Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Chyba się wszystko dotarło, bo już jest stabilnie. Różnica we wchodzeniu na obroty bardzo na + w porównaniu ze zwykłymi rolkami.
Maxx Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Przeczytałem już wiele postów na temat spalania DT300. Ja mam takowego z rocznika 2012, Przejechałem na nim 0k. 5000km i już mogę coś powiedzieć na temat jego spalania. Otóż nigdy nie przekroczył3.5l/100km. W długich trasach, jeżdżąc nawet do 140km/h, palił od3l/100 do 3.3l/100. Dziwię się jak ten skuter może spalić 4.2 - 4.5l/100. Jak trzeba jezdzić, żeby tyle spalił.
virus Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Przeczytałem już wiele postów na temat spalania DT300. Ja mam takowego z rocznika 2012, Przejechałem na nim 0k. 5000km i już mogę coś powiedzieć na temat jego spalania. Otóż nigdy nie przekroczył3.5l/100km. W długich trasach, jeżdżąc nawet do 140km/h, palił od3l/100 do 3.3l/100. Dziwię się jak ten skuter może spalić 4.2 - 4.5l/100. Jak trzeba jezdzić, żeby tyle spalił. Napisz proszę ile masz wzrostu i wagi?
zaq13 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Wie ktoś jaki rozmiar pokrowca na downtowna z kuferkiem? W lidlu mają być i chce odrazu kupić dobry rozmiar. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
QS1 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Ja wlasnie w Motorlandzie przy okazji przeglądu po 2 latach montuje pulleye 14g Mechanicy twierdza, ze dużo szybciej przy pulleyach wario i pasek się niszczą, ciekawe.. Ps. Myslicie, zeby ich ekstra uczuluc, żeby wario dokładnie wyczyscili? Przebieg mam 7700km..
pabloxl Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 montuje pulleye 14g Będziesz miał "przecinak" okupiony wyższymi obrotami. Mi akurat ta modyfikacja nie przypadła do gustu. Założyłem 15g pulleya. Co do czyszczenia wario, jest to podstawowa czynność i łaski nie powinni robić.
QS1 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 @Pablo, na szczęście to 'tylko' inwestycja 180pln, jak obroty będą mi przeszkadzać, pomyślę o 15g lub powrocie do serii.. Czytałem wasze wypowiedzi i wiem, że ostatnio sporo osób przerzuciło się na te 15g, powiedzmy że miałem chwilę słabości i dałem się namówić na opcję 'Performance' To Dirk z drpulley.info radził mi zmienić zamówienie na lżejsze.. Dam znać, mega jestem ciekaw..
QS1 Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Pulley 14g włożone. Jak pisze pabloxl, obroty wyraźnie wyższe, skut na obroty wchodzitrochę jak 50tka Przy spokojnej jezdzie obroty oj 6k rpm, na serii bylo raczej kolo 5.. Ale performance bez dwóch zdań lepszy, ciekaw jestem roznicy w osiągach w stosunku do 15g (pulley)
virus Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Jak chcesz, to możemy sie spotkać jakoś po pracy i porównać. O ile to będzie miarodajne, bo mały nie jestem. Pracuję w Centrum.
Maxx Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 W tej chwili jest 2014 rok a ja widzę wpisy z 2009roku , czy ma to sens? Czy nie powinno się to kasować bo pytania są już dawno nie aktualne. Maxx.
malina83 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Witam ponownie testuje obecnie deflektor "darkojaka" wysokość 14cm x 25 cm... o ile wysokość jest ok, to szerokość chyba trochę za mała bo odnoszę wrażenie, że pęd powietrza trafia mi w boki kasku. jakie macie doświadczenia ? z jakimi deflektorami na szybie jeździ Wam się najlepiej ...
Bart1 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Ja mam teraz w downtownie MRA X-CREEN Jakość wykonania i plexy na bardzo wysokim poziomie i co wazne deflektor jest tak samo szeroki jak szyba w downtownie.Wcześniej w new dinku miałem defl darkojaka i jakość plexy jest dużo gorsza same mocowanie też ustępuje MRA.No ale i roznica w cenie jest spora :/ Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się