Panda Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 A jak ma się sprawa z tym system kluczyka na odległość ? Rozumiem że odchodząc na powiedzmy 5 metrów od motocykla, system się blokuje. Co jeżeli jestem na CPN, zatankowałem i chcę podejść 2 metry do okienka w celu płatności, czyli teoretycznie jestem jeszcze w zasięgu działania kluczyka ? Wystarczy przekręcić pokrętło na Off czy Block ? Przecież kluczyk jest w pobliżu i każdy może dać pokrętło na ON. Jak to działa ? I czy spotkaliście się że np. stojąc pod słupem wysokiego napięcia, albo jakimś nadajnikiem, strażą pożarną itp. system bez kluczykowy nie działa ? Gdzieś czytałem że jest to możliwe i trzeba po prostu przepchać motocykl oddalając się od źródła zakłóceń.
RONIN Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 W pilocie masz możliwość wyłączenia, żeby nikt nie mógł odpalić maszyny pomimo tego, że jesteś blisko. Co do nadajników i linii wysokiego napięcia nie wypowiem się bo jeszcze mi się nie zdażyło ale warto wiedzieć. Ja natomiast mam problem z zamykaniem siedziska, trzeba docisnąć bo zamek kanapy nie załapuje za każdym razem.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Autor Administrator Opublikowano 13 Kwietnia 2018 48 minut temu, RONIN napisał: Ja natomiast mam problem z zamykaniem siedziska, trzeba docisnąć bo zamek kanapy nie załapuje za każdym razem. W sztuce którą jeździłem (KLIK - TEST) było to samo zjawisko. Nota bene, czy przypadkiem nie tą samą pozyskałeś?
RONIN Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 We wtorek robiłem przegląd po 1000 km więc raczej to nie ta sama, skuter był od kobiety która nie dosięgała stopami do ziemi a dostała go w prezencie bez przymiarki.
Sysgone Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 2 godziny temu, Panda napisał: A jak ma się sprawa z tym system kluczyka na odległość ? W T-Maksie i teraz w BMW zasięg pilota to góra 2m i to jeszcze z "odpowiedniej" strony. Zatem odejście od sprzętu jest bezpieczne. Co do zakłóceń, to nigdy się z tym osobiście nie spotkałem. Słyszałem tylko legendy miejskie, że ktoś, coś, komuś, gdzieś.
Geni Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 U mnie też ok. 1,5 do 2m zasięgu pilota. Zakłócenia w zasadzie nie powinny cię spotkać w życiu codziennym, bo odpowiednio mocne źródła promieniowania nie powinny być tak zlokalizowane, żebyś mógł aż tak blisko do nich pojeżdżać skuterem. Ludzie mają rozruszniki serca, które też są wrażliwe na takie zakłócenia i jakoś funkcjonują.
QS1 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Ja po zimie nie mogłem uruchomić XADV’a, winna okazała się rozładowana bateria w pilocie.. ps. Piątek 13ego.. parkuje w garażu, stopka boczna nierozłożona do końca i.. szkło lusterka do wymiany ;( ktos kojarzy nowego?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Autor Administrator Opublikowano 14 Kwietnia 2018 9 minut temu, QS1 napisał: Ja po zimie nie mogłem uruchomić XADV’a, winna okazała się rozładowana bateria w pilocie.. Czyli nie wytrzymała roku?
QS1 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 32 minuty temu, MariuszBurgi napisał: Czyli nie wytrzymała roku? Sprzęt z czerwca ’17.. tez byłem zdziwiony, początkowo myślałem że padł aku
RONIN Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Moja też z czerwca a działa, napisz jaka to bateria to kupię jedną na zapas i zostawię pod siedzeniem na wszelki wypadek.
dudekmotorek Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Czy ktos mógł by mnie wyprowadzić z błędu? System bezkluczykowy w tym sprzęcie unieruchamia go jeśli bateria wysiądzie w pilocie i nie ma możliwości awaryjnego odpalenia jakimś kodem czy czymś takim?
QS1 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 1 godzinę temu, dudekmotorek napisał: Czy ktos mógł by mnie wyprowadzić z błędu? System bezkluczykowy w tym sprzęcie unieruchamia go jeśli bateria wysiądzie w pilocie i nie ma możliwości awaryjnego odpalenia jakimś kodem czy czymś takim? Jest opcja awaryjna - zworką w bagażniku i wprowadzenie kodu (przyciskanie stacyjki wg ww kodu). bateria: Cr2032
RONIN Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Pierwsza dłuższa trasa zrobiona i mam już raport od plecaczka, że jest wygodniej niż na gp800, mnie też się lepiej jeździ, więc wszyscy zadowoleni. Przypomniało mi się jadąc, że ktoś na forum napisał, że integra się zagrzała w górach i zacząłem szukać wskaźnika temperatury płynu chłodzącego i nie znalazłem!!!
smarciu Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Pierwsza dłuższa trasa zrobiona i mam już raport od plecaczka, że jest wygodniej niż na gp800, mnie też się lepiej jeździ, więc wszyscy zadowoleni. Przypomniało mi się jadąc, że ktoś na forum napisał, że integra się zagrzała w górach i zacząłem szukać wskaźnika temperatury płynu chłodzącego i nie znalazłem!!! Może jest tylko kontrolka? Albo Honda uznała, że nie musisz tego wiedzieć? HeheWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Klubowicze Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Godzinę temu, RONIN napisał: mam już raport od plecaczka, że jest wygodniej niż na gp800, mnie też się lepiej jeździ, to bardzo cenna informacja ,narazie tylko na nim siedziałem,ale mam nadzieję ,że niedługo będzie okazja pojezdzic..... Godzinę temu, RONIN napisał: zacząłem szukać wskaźnika temperatury płynu chłodzącego i nie znalazłem!!! jest tylko kontrolka jak już się zagrzeje .....
Panda Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Dnia 14.04.2018 o 10:20, QS1 napisał: Ja po zimie nie mogłem uruchomić XADV’a, winna okazała się rozładowana bateria w pilocie.. W okolicach marca byłem w salonie i w modelu z 2017 ten sam problem. Pokrętło nie reagowało po zbliżaniu czy odblokowywaniu kluczyka. Przy następnej wizycie podpytam czy to przypadkiem nie była wina baterii w pilocie.
Geni Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Czy jest w instrukcji X-ADV zalecenie wyłączania kluczyka przy jego dłuższym przechowywaniu?? Może tak być, że kluczyk cały czas stara się komunikować z pojazdem i dlatego rozładowuje baterię.
RONIN Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Po przekręceniu zapłonu kontrolka kluczyka mignęła mi dzisiaj pięć razy, według instrukcji jest to informacja, że należy wymienić baterię w pilocie.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Klubowicze Opublikowano 25 Kwietnia 2018 14 minut temu, RONIN napisał: Po przekręceniu zapłonu kontrolka kluczyka mignęła mi dzisiaj pięć razy, według instrukcji jest to informacja, że należy wymienić baterię w pilocie. Tak szybko? Dzięki Bogu, mam u siebie zwykły kluczyk... Te gadżety powinni dodawać tylko, jako opcję dla lubiących nowinki techniczne...
RONIN Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 SlawoyAMD moja Honda jest z ubiegłego roku, z tego co piszą inni użytkownicy wychodzi na to, że to norma, problemu z tym nie mam, wożę pod siedzeniem zapasową baterię za 5 zł na wszelki wypadek. Wymiana trwała 45 sek. trzeba mieć płaski śrubokręt lub jakieś żółte drobne. Zrobiłem już ponad 1000 km. i jestem zachwycony tym skuterem, dla malkontentów znalazłem na ebayu kości obniżające tylne zawieszenie o 35 mm. za 42€. Terenówka to to nie jest ale faktycznie przestałem wychamowywać prawie do zera przed leżącymi policjantami a i wyższy krawężnik nie jest problemem, gdzie w gp800 na bank zawadziłbym spodem.
Panda Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 Stary model 47 500 (idzie wyrwać za ok 45 000 z przebiegiem 1 km). Zatem czy warto jest dopłacać 3-5 tys. za zmiany w roczniku 2018 ? Stary mamy z kufrem Nowy ma: - podniesione obroty o 1000 (nie wiem czy to cokolwiek daje, realnie patrząc) - przycisk "G" (no bez żartów) - kontrola trakcji (no to już do mnie przemawia, ale czy warto biorąc pod uwagę moc silnika) To wszystko powinno być w starym modelu i w starej cenie. Ktoś może powiedzieć że między 50 000 a 47 500 nie jest duża różnica, ale biorąc pod uwagę że uda się wyrwać za 45 000 i to w wersji z kufrem to ... jest już nad czym myśleć
RONIN Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 Ja bym nie przepłacał, zwłaszcza że dołożenie oryginalnego stelaża z kufrem wyciągnie z kieszeni kolejne 2,5 kafla. Wczoraj przetestowałem Hondę na piasku który był wrogiem GP800 i faktycznie jest o niebo lepiej, x adv prowadzi się zdecydowanie pewniej. W Łodzi stoi nówka za 45900, nie podwyższyli ceny po końcu promocji w kwietniu i myślę , że można jeszcze negocjować
Sympatycy Qw@ki Opublikowano 5 Maja 2018 Sympatycy Opublikowano 5 Maja 2018 Nie tylko w Łodzi, u nas też jest jedna sztuka z kufrem z 2017 w patriotycznym kolorze rally do oddania w cenie zakupu ;-) - bez przebiegu. Kto pierwszy? A z nowinek dodam, że od tego roku Honda wprowadziła gwarancje 2+3 - możliwość przedłużenia gwarancji o 1, 2 lub 3 lata. Oczywiście wnosimy za dodatkową gwarancję opłatę.
RONIN Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Qw@ki a mógłbyś napisać ile taka dodatkowa gwarancja kosztuje?
RONIN Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 Dzisiaj przyszła szyba turystyczna givi. Już przetestowana i zdecydowanie mniej wieje. Szyba jest wyższa i szersza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się