Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Spidermax-y Sekta w Zachodniopomorskim


bilety

Rekomendowane odpowiedzi

Kto miał w pająku problem ze światłami stopu, światła świecą przez cały czas po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Skuter odpala bez wciśnięcia hamulca. Pewnie trzeba posprawdzać czujniki, ale może ktoś już to miał i od razu powie co i jak.

Odnośnik do komentarza

tak, włącznik przy klamce poluzował się i cały wsunął się w głąb gniazda, w którym go osadzono, przez co zwolniona klamka nie dociskała włącznika jak należy. Banał... dzięki Rzelu KOT45 też dobrze obstawiał ;)

Odnośnik do komentarza

Standardowa awaryjka... lub czasem sie zatnie że nie odpalisz po wciśnięciu klamki

Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Jestem dumny z siebie! :)

Dziś samodzielnie wymieniłem regulator napięcia, co wiązało się z rozebraniem tylnej prawej części plastików. I po wszystkim została mi tylko jedna śrubka (już zlokalizowałem gdzie powinna być... Niestety muszę znowu wyjąć plastik bagażowy).

Jak niektórzy być może pamietają uskarżałem się na to, że z niewiadomych powodów pali się lampka sygnalizująca jakiś błąd we wtrysku. Przypomniało mi się, że Bobas kiedyś o tym pisał, ale nie podał rozwiązania. Skontaktowałem się z nim i poradził sprawdzić napięcie ładowania: okazało się, że przy wyższych obrotach dochodził nawet do 17 v! A teraz jest podręcznikowe 14,3. Regulator łatwo dostępny na Allegro i cena nie powala na łopatki (128 zł z przesyłką).

Trochę się natrudziłem i pobrudziłem, bo złączki są przykryte kapturkami i w koło mnóstwo ściągających pasków plastikowych. I kurz.

Ale jest i działa! :)

49d0412dc9d8c411655892c3566fa7c1.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Jestem dumny z siebie! :)

Dziś samodzielnie wymieniłem regulator napięcia, co wiązało się z rozebraniem tylnej prawej części plastików. I po wszystkim została mi tylko jedna śrubka (już zlokalizowałem gdzie powinna być... Niestety muszę znowu wyjąć plastik bagażowy).

Jak niektórzy być może pamietają uskarżałem się na to, że z niewiadomych powodów pali się lampka sygnalizująca jakiś błąd we wtrysku. Przypomniało mi się, że Bobas kiedyś o tym pisał, ale nie podał rozwiązania. Skontaktowałem się z nim i poradził sprawdzić napięcie ładowania: okazało się, że przy wyższych obrotach dochodził nawet do 17 v! A teraz jest podręcznikowe 14,3. Regulator łatwo dostępny na Allegro i cena nie powala na łopatki (128 zł z przesyłką).

Trochę się natrudziłem i pobrudziłem, bo złączki są przykryte kapturkami i w koło mnóstwo ściągających pasków plastikowych. I kurz.

Ale jest i działa! :)

49d0412dc9d8c411655892c3566fa7c1.jpg

Brawo Ty :clapping:

Odnośnik do komentarza

Miałem problem z regulatorem w zeszłym roku (też check świecił i fachowcy zdiagnozowali właśnie regulator do wymiany). Rzeczywiście pomogło ale odradzano mi stosowanie tanich regulatoró z allegro. Zamiast tego macher dopasował mi markowy japoński regulator odpowiadający parametrami i wymiarami (z Hondy CBR). Koszt był znaczny, coś koło 300-340 zł. Więc teraz razem z ArtCho będizemy dla was królikami doświadczlnymi i sprawdzimy co się bardziej opłaci...

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
http://shop.malaguti.com/02602400-2

plus 20e za przesyłkę

Można zamówić w intermotor ale jest drożej i okres oczekiwania (jeśli nie ma na miejscu) do 4 tygodni przez stronę ok 48g :)

Czyli ok 450 zeta.

Niech tak zostanie jak napisał Lechuano. Dam znać kiedy mi się wysypie ten tani. :D

Plus całej sytuacji jest taki, że przezwyciężyłem strach przed ściąganiem plastików :) Ale nie będę ukrywał, że posiłkowałam się Service Manualem, żeby czegoś nie urwać albo połamać.

Odnośnik do komentarza

Plus całej sytuacji jest taki, że przezwyciężyłem strach przed ściąganiem plastików :)

To jest niewątpliwie bardzo pozytywny plus dodatni :clapping: Ja u siebie jeszcze za bardzo nie ingerowałem (no może poza wywierceniem paru dziur w szybie), ale dopiero rok mija od nabycia Spidermaxa. Jego poprzednik nie miał tyle szczęścia, a skoro już przy tym jesteśmy to mam dla Was zagadkę - co to za poczciwiec?

082d3f2ba2474ca1med.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Trochę jak Helix wygląda :)

Cały czas myślę nad tą Twoją zmodyfikowaną szybą. Myślałem tez o założeniu takich jak Twoje ochraniaczy na kierownicę. Fajne są i się komponują z pojazdem. Możesz umieścić większe zdjęcie jak to zrobiłeś i jakich ochraniaczy użyłeś?

Odnośnik do komentarza

Czyli ok 450 zeta.

Niech tak zostanie jak napisał Lechuano. Dam znać kiedy mi się wysypie ten tani. :D

Plus całej sytuacji jest taki, że przezwyciężyłem strach przed ściąganiem plastików :) Ale nie będę ukrywał, że posiłkowałam się Service Manualem, żeby czegoś nie urwać albo połamać.

Nikt nikogi nie zmusza do kupywania oryginalnych części niech ci służy nowy regulator i sto lat :) a co do plastików w pająku jest to banalnie prosta sprawa trzeba było zadzwonić robiłem to ostatnio kilka razy. Proponuję też przy okazji sprawdzić ilość płynu chłodzącego silniki master 500 mają tendencję do gubienia tegoż oto. Później jest mały problem z odpowietrzeniem układu o czym Kot już gdzieś wspominał

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Nikt nikogi nie zmusza do kupywania oryginalnych części niech ci służy nowy regulator i sto lat :) a co do plastików w pająku jest to banalnie prosta sprawa trzeba było zadzwonić robiłem to ostatnio kilka razy. Proponuję też przy okazji sprawdzić ilość płynu chłodzącego silniki master 500 mają tendencję do gubienia tegoż oto. Później jest mały problem z odpowietrzeniem układu o czym Kot już gdzieś wspominał

O dobrze, że o tym mi przypomniałeś. Za każdym razem jak szedłem do garażu chciałem sprawdzić poziom płynu, a potem zapominałem, bo walczyłem z tym regulatorem.

A z innej beczki: muszę Cię jakoś złapać, bo chcę ponownie wypróbować mój deflektor. Już zapomńialem jak to jest i chcę teraz spróbować. Czy będziesz dostępny w sobotę po południu i jakoś w niedzielę? Zdzwonimy się co do terminu, ale daj mi proszę znać jak z tymi dwoma dniami.

Odnośnik do komentarza

Brawo :clapping: tak właśnie wygląda Helix na golasa (wersja naked ;)) a tak wygląda pół Helixa ;)

f8b34ce8acc099c8med.jpg

Jeśli chodzi o szybę to wydatek nie jest duży (200 zł), robota prosta i efekt bardzo dobry, natomiast musisz się pogodzić z poważną ingerencją w szybę oryginalną. Po pierwsze otwory a po drugie mogą być punkty styku obu szyb i w tych miejscach mogą powstać zarysowania na oryginalnej szybie. Mogę Ci wytłumaczyć dokładnie na czym polegają te zarysowania i gdzie występują, zrobić jakieś zdjęcia. Szyba wytrzymała krótki test przy Vmax ale okazało się, że podniesiona szyba redukuje V max aż o 20 km/h (Vmax z szybą podniesioną - 140 km/h, Vmax z szybą opuszczoną 160 km/h).

Jeśli chodzi o handbary to te które widzisz u mnie to acerbis, takie jak tu:

http://allegro.pl/handbary-acerbis-dual-road-czarne-i6123411058.html

ale ja oczywiście kupiłem używki za 200 zł. Też uważam, że świetnie pasują kolorystycznie i stylistycznie do Spidermaxa przyznam, że trohcę się tym kierowałem kiedy je wybierałem. Jeśli chodzi o montaż to kupiłem je razem ze specjalnymi śrubami mocującymi (metalowe kkołki rozporowe wpuszczane w kierownicę) ale ich nie wykorzystałem bo Spidermax ma zasklepione końcówki kierownicy. Po odkręceniu ciężarków kierownicy (ciężko idzie) zobaczysz małe gwintowane otwory na śruby mocujące ciężarki. Śruby od ciężarków pasowały do handbarów więc poprostu zamiast ciężarków zamontowałem handbary na tą samą śrubę. Moje handbary miały taką tulejkę, która też powinna wejść w kierownicę, ale nie było takiej możliwości i powstały takie dystansy:

43a2b15309d6d883med.jpg

nie wiem czy wszystkie handbary tego rodzaju tak mają (te niby były dedykowane do motocykla BMW). Teoretycznie mógłbym upier... te tulejki ale po założeniu na szybko okazało się, że pasują na styk, prawie stykają się z obudową kierownicy a w skrajnych położeniach kierownicy prawie dotykają do szyby i owiewek. Więc tak to zostawiłem i jestk ok. trochę mnie to poszerzyło niepotrzebnie ale dużo jeżdżę w Warszawskich korkach i daję radę. Natomiast jeśli chodzi o funkcję jaką miały spełniać to nie zauważam poprawy. Liczyłem na to, że ręce w zwykłych skórzanych nieocieplanych rękawicach nie będą marzły przy temp. ok. 5C. Myliłem się... nie mam podgrzewanych manetek.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Dzięki!

Bardziej interesuje mnie jak przymocowałeś toto od wewnętrznej strony. W pająku jest plastik ściśle przylegający i zasłaniający całą rurę.

Odnośnik do komentarza

Dzięki!

Bardziej interesuje mnie jak przymocowałeś toto od wewnętrznej strony. W pająku jest plastik ściśle przylegający i zasłaniający całą rurę.

Artur, to są te handbary mocowane tylko go końca kierownicy, właśnie acerbisy takie bywają. Zresztą widać to na fotce z aledrogo.

Kolega ze Świnoujścia przy Myroad'zie takie miał, sam się nad takimi zastanawiam, tylko ta cena mnie trochę odrzuca.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Aaaa, rozumiem. Ja u Chinczyka widziałem mnóstwo i ceny przystępne. Ale wszystkie maja mocowanie z dwóch stron. Muszę sie bliżej przyjrzeć. :) dzięki!

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...