minimi1 Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Dnia 22.10.2016 o 09:04, Elvis napisał: Jak tak pacze i obserwóje ostatnie zmainy w GZ to stwierdzić muszę (nie chcem ale musze), że miłość do Spidermaxów pada na ryj ... tylko nie wmawiajcie mi że jest wprost przeciwnie albo ... albo chociaż inaczej ... Wniosek że sekciarstwo popularne nie jest ... Bo nie należy się wyróżniac. Ci co się wyróżniają są uważani za osoby specjalnej troski- skuter ... z Włoch???? lol Odnośnik do komentarza
Klubowicze ArtCho Opublikowano 23 Października 2016 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Elvisu mój drogi. Miłość nie przemija. Malagut to wyjątkowy pojazd. To skuter z duszą. Na prawdę z bólem serca go sprzedaję. Dziś nim trochę pojeździłem i... zastanawiam się czy to był dobry pomysł, żeby go zamieniać. Ale już za późno... Silver w garażu i Malagut muss weg. Spytaj zresztą Markab9t i Kota. Odnośnik do komentarza
minimi1 Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Faktem jest, że Malagut robi wrażenie. Już od pierwszej chwili, kiedy go zobaczyłem pod Bobasem był niesamowity. Ta jazda przez rozkopaną ulicę na stojąco, kiedy mi dzwoniły zęby. Do dzisiaj to pamiętam. Świetny skuter, ale mnie wielkość onieśmiela- no może poza Krzysiową Hondą, która jest wielka, ale jakaś taka niziołkom przyjazna. Odnośnik do komentarza
marekb9t Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Ale Panowie o czym my tu rozmawiamy drugiego takiego skutera nie było nie ma i nie będzie. Mógł italiano sprawę przemyśleć i wstawić dwa cylindry i 600 cm i nie było by się do czego przyczepić. Jednym słowem drugiego takiego skutera już mieć nigdy nie będę miał bo każdy inny przy malagucie jest jakiś do dupy ,za mały ,za krótki albo za drogi albo niemieckiej firmy do której za cholerę nie mam zaufania albo może ze mną jest coś nie tak Odnośnik do komentarza
bodzio61 Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 4 godziny temu, marekb9t napisał: Ale Panowie o czym my tu rozmawiamy drugiego takiego skutera nie było nie ma i nie będzie. Mógł italiano sprawę przemyśleć i wstawić dwa cylindry i 600 cm i nie było by się do czego przyczepić. Jednym słowem drugiego takiego skutera już mieć nigdy nie będę miał bo każdy inny przy malagucie jest jakiś do dupy ,za mały ,za krótki albo za drogi albo niemieckiej firmy do której za cholerę nie mam zaufania albo może ze mną jest coś nie tak oj tak oj tak naprawdę cie rozumiem czy człowiek chce czy nie ale HONDY SILVER WING SĄ NAJLEPSZE!!!!!!!!!!! kiedyś sobie kupię...........B61. Odnośnik do komentarza
Rzelu Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Z włoskich rzeczy to tylko spaghetti bolognese i ewentualnie Beretta Odnośnik do komentarza
Klubowicze ArtCho Opublikowano 26 Października 2016 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Rzelu, zapomniałeś jeszcze o takich gościach w kapeluszach, którzy pomagają niektórym nurkować za pomocą specjalnego obuwia. Z betonu Odnośnik do komentarza
bodzio61 Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 To się was humorki trzymają ,,,,tak trzymać w te jesienne dni Panowie. Odnośnik do komentarza
Rzelu Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 20 godzin temu, ArtCho napisał: Rzelu, zapomniałeś jeszcze o takich gościach w kapeluszach, którzy pomagają niektórym nurkować za pomocą specjalnego obuwia. Z betonu no właśnie, z włoskich (działających) wynalazków to jeszcze garota, czyli nóż z drutu do krojenia sera. I nie tylko. Odnośnik do komentarza
minimi1 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Dnia 27.10.2016 o 15:53, Rzelu napisał: no właśnie, z włoskich (działających) wynalazków to jeszcze garota, czyli nóż z drutu do krojenia sera. I nie tylko. Garota jest hiszpańska, zresztą to jest po hiszpańsku i to nie jest nóż a "coś" do duszenia- tutaj na filipinach Odnośnik do komentarza
Rzelu Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Ech Piotrze, to Twoje widzenie w czarnych kolorach. a przecież można subtelniej: Drut do krojenia bloków serowych ten aspekt włoskiej wynalazczości miałem na myśli, choć nie wykluczam że Hiszpanie również lubią ser... 1 Odnośnik do komentarza
KapitanGrat Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 No to mam i Ja :-) Odnośnik do komentarza
NooSzymoN Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Witam w Sekcie Pająka i gratuluję odwagi Będzie Pan zadowolony To naprawdę bardzo fajne maszyny. Odnośnik do komentarza
marekb9t Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Bardzo rozsądny wybór Odnośnik do komentarza
KapitanGrat Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Ale tak patrzę za oponami to dużego wyboru nie ma. Na forum chwalą Metzelery Wintec ale nie ma takiego rozmiaru na przód - po patrzę za oponą która kosztem trwałości będzie bezpieczna na mokrych jezdniach. Odnośnik do komentarza
KapitanGrat Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 No to zrobiłem dziś pierwsze 100km :-) Generalnie to ostatnio 7 lat jeździłem na Transalpie 600. Dalej się łapię że chcę wbić sprzęgło lewą klamką a tu hamulec ;-) Transalp na kostkach nie kładł się w zakręty ;-) Ale zawias wybierał nawet progi zwalniające. 21 cali a 16 to duża różnica ;-) SpiderMax ma zawieszenie z jakiegoś motocykla? W korku bajer. Nie no automat na duuugi korek na wahadle to fajna sprawa. Zero wahlowań biegami. Dobrze że można obotowmierz wyłączyć bo psychicznie obroty powyżej 3000 mnie wnerwiają ;-) Podciśnienie za szybą masakra. Przy 100km/h zasssysa mnie i źle się jedzie. Z tym muszę coś zrobić. No i chyba nowy pasek napędu trzeb a kupić bo przy wysokich predkościach autostradowych coś nierównomiernie cicho szura. Odnośnik do komentarza
NooSzymoN Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Widzę, że przeszliśmy (czy raczej przejechaliśmy) podobną drogę. Ja na PD10 jeździłem ostatnie 6 lat. Mam dokładnie takie same obserwacje. Z tego co wiem zawias Spidera jest ze Spidera, a to jednak skuter. No i Trampki mają jednak bardzo miękki przód, w teren super, ale na asfalt trochę za miękko. W swoim Pająku utwardziłem zawias, bo mi niestety przypominał ten trampkowy, i teraz jest ekstra. Moim zdaniem te 16 całkiem nieźle sobie radzą, ale trochę trzeba pojeździć żeby się przyzwyczaić. I przede wszystkim uświadomić sobie, że Pająk i Trampek to dwa różne światy i zupełnie inne koncepcje podróżowania. Co do szyby, to nam dodatkowego Airflowa, ustawionego w najniższej pozycji. Trzęsie kierą, ale mniej wali w beret. Ostatnio dla przypomnienia jak to jest bez, zdjąłem go i kark bolał mnie 3 dni. Cały pęd powietrza szedł na głowę, chociaż kierownica była bardziej stabilna. Na trasy i szybsze przeloty tylko z dodatkową szybą, na miasto bez znaczenia. Z paskiem też tak mam, czasami, tak między 100-130 mam wrażenie, że coś w napędzie chce się rozwalić. Jakby pasek bił. Rezonans i wibracje okrutne, ale to jakoś okresowo i nie wiem od czego zależy. Odnośnik do komentarza
KapitanGrat Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Dnia 15.08.2017 o 20:58, NooSzymoN napisał: Z paskiem też tak mam, czasami, tak między 100-130 mam wrażenie, że coś w napędzie chce się rozwalić. Jakby pasek bił. Rezonans i wibracje okrutne, ale to jakoś okresowo i nie wiem od czego zależy. O rezonans to dobre słowo. Ale nie idzie obczaić z czego to jest. Im szybciej tym bardziej się nasila, jest częściejsze ale nie głośniejsze. Bez żadnego poślizgu na pasku i skoku obrotów. Zdejmę obudowe napędu i popatrzę. A tam paski od silników Piaggio 500 pasują? Czego szukać? Odnośnik do komentarza
NooSzymoN Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 47 minut temu, KapitanGrat napisał: A tam paski od silników Piaggio 500 pasują? Czego szukać? To właśnie jest Piaggio 500 Master, tak nazywa się ten silnik. Dane techniczne i serwisowe silnika śmiało możesz brać z Aprili Atlantic 500 http://forum.burgmania.net/topic/13864-aprilia/ Odnośnik do komentarza
KapitanGrat Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 A unikać jakiś pasków? Czy obojętnie jaka firma? Odnośnik do komentarza
damianus2222 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Witam, kończy się moja przygoda z malagutem. Choć pewnie JesCze wrócę kiedyś do niego w wersji RS lecz teraz jestem zmuszony sprzedać. Zapraszam zainteresowanych. https://m.facebook.com/groups/630194040344653?view=permalink&id=1597768650253849 Odnośnik do komentarza
NooSzymoN Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Dnia 18.08.2017 o 17:37, KapitanGrat napisał: A unikać jakiś pasków? Czy obojętnie jaka firma? Trudne zadałeś. Generalnie większość poleca stosować Piaggio, a unikać wszelkich tanich wynalazków. Dayco, to mimo pewnych kontrowersji, minimum. Są tacy, którzy je sobie chwalą. Może trzeba częściej wymieniać i bardziej mu się przyglądać, ale dają radę. Generalnie jak ze wszystkim, zależy od sposobu jazdy, przebiegów, obciążenia. I pewnych sympatii i antypatii do konkretnej marki. W ogóle moje krótkie doświadczenie skuterowe wskazuje, że trzeba cały napęd dostosować do własnych potrzeb (przyspieszenie i Vmax) i możliwości finansowych. Możliwości modyfikacji jest wiele, bo do tego dochodzą rolki, sprężyna, sprzęgło. Wygląda na to, że trzeba trochę czasu i obserwacji żeby znaleźć swój złoty środek. W łańcuchowcach jest jednak prościej. Odnośnik do komentarza
KapitanGrat Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Dnia 17.08.2017 o 20:27, NooSzymoN napisał: To właśnie jest Piaggio 500 Master, tak nazywa się ten silnik. Dane techniczne i serwisowe silnika śmiało możesz brać z Aprili Atlantic 500 http://forum.burgmania.net/topic/13864-aprilia/ A może ktoś wie. Widział ktoś dane tylniej przekładni. Bo Malaguti w stosunku do Atlantyka ma inne koło więc w przekładni powinien być inny stosunek zębów. Odnośnik do komentarza
KapitanGrat Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 Dnia 20.08.2017 o 16:05, NooSzymoN napisał: Trudne zadałeś. Generalnie większość poleca stosować Piaggio, a unikać wszelkich tanich wynalazków. Kupiłem pasek Gates i lipa. Nowy pasek przy 1600 obr wydaje straszne dzwięki - jest luźny i uderza o obudowę przekładni. Dzieje się to tylko przy przyśpieszaniu i przy schodzeniu do wolnych obrotów. Długość taka sama co starego - 103cm. Przy okazji zmnieniałem rolki - ale rolki chyba nic tutaj nie mają do rzeczy? Na starym pasku była cisza, Odnośnik do komentarza
qszysiek Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 Oprocz długosci wazna jest jeszcze szerokosc paska. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się